12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΟΓΩ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ

Αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες,

Σας ευχόμαστε καλή χρονιά, υγεία και οικογενειακή ευτυχία. Να είναι δημιουργική και να σας φέρει μόνο χαρές.

Με απόφαση του Δημάρχου, αύριο Τρίτη 10.01.2017, το Σχολείο μας δεν θα λειτουργήσει λόγω των κακών καιρικών συνθηκών.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ

Χριστουγεννιάτικο παζάρι στο σχολείο μας!!!

IMG_20161206_112809 IMG_20161206_112736 IMG_20161206_112841

 

Είναι ωραίο να προσφέρεις! Είτε ως εθελοντής είτε δίνοντας κάποιο χρηματικό ποσό ή ρούχα και τρόφιμα σε οικογένειες που δε μπορούν  να ανταπεξέλθουν οικονομικά για να προμηθευτούν τα απαραίτητα.

Έχοντας αυτό στο μυαλό μας, αποφασίσαμε φέτος τα χριστούγεννα, οι δυο έκτες του σχολείου μας, να στήσουμε ένα χριστουγεννιάτικο παζάρι. Τα λεφτά που θα μαζέψουμε θα τα δώσουμε σε μια εθελοντική οργάνωση, “Τα παιδικά χωριά SOS”. Ο σκοπός των παιδικών χωριών SOS είναι να βοηθήσουν παιδιά που έχουν ανάγκη φροντίδας και προστασίας, γιατί έχουν βρεθεί, λόγω πολύ σοβαρών οικογενειακών λόγων, μακριά από την φυσική τους οικογένεια. Επειδή το εκτιμάμε αυτό, αποφασίσαμε να τους δώσουμε ένα χρηματικό ποσό από τα έσοδα του παζαριού.

Σ΄αυτή την προσπάθεια συνέβαλαν και τα παιδιά των άλλων τάξεων του σχολείου. Έφεραν στο σχολείο μεταχειρισμένα, αλλά σε καλή κατάσταση, παιχνίδια, διακοσμητικά αντικείμενα και χριστουγεννιάτικα τα οποία πουλήθηκαν σε χαμηλή τιμή στο παζάρι.

Αρχικά, με δικά μας χρήματα που συγκεντρώσαμε, αγοράσαμε τα υλικά με τα οποία θα φτιάχναμε διάφορες κατασκευές. Δεν ήτα πολύ εύκολο. Έπρεπε να συμφωνήσουμε ποιες κατασκευές θα φτιάχναμε, ποια υλικά θα αγοράζαμε, πότε, ποιοι και από ποια μαγαζιά. Κάποιες κατασκευές τις φτιάξαμε στο σχολείο, κάποιες άλλες στα σπίτια. Εδώ χρειαζόταν συντονισμός, γιατί άλλος είχε φροντιστήριο, άλλος τα αθλητικά του και άλλος υποχρεώσεις με την οικογένειά του. Και ο χρόνος να πιέζει. Τελικά βάλαμε τα δυνατά μας και τα καταφέραμε. Γιατί τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο, αλλά και τίποτα δε γίνεται χωρίς προσπάθεια.

Αφού τελειώσαμε και οι δυο έκτες τις κατασκευές, στήσαμε τον πάγκο. Τον στολίσαμε με τις όμορφες χειροτεχνίες μας και αρχίσαμε να τις πουλάμε. Ξεπουλήσαμε σχεδόν εύκολα τα πράγματα και μαζέψαμε αρκετά λεφτά. Αυτές τις μέρες περιμένουμε τον εκπρόσωπο των παιδικών χωριών SOS να του τα παραδώσουμε.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε ως ανάμνηση της έκτης δημοτικού την εθελοντική μας πράξη. Βοηθήσαμε τους συνανθρώπους μας που έχουν περισσότερη ανάγκη τα χρήματα απ’ ότι εμείς και αυτή η ενέργεια μας πλημμυρίζει χαρά.  Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε ότι υπάρχουν άνθρωποι που χρειάζονται τη βοήθειά μας, όχι μόνο στις γιορτές, αλλά συνέχεια.

IMG_20161206_112820 IMG_20161206_112725

ΜΥΡΙΣΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ Δ1

ΑΡΧΕΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ.ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΜΑΣ ΣΤΗΘΗΚΕ,ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΤΟΥΣ!
ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΕ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ,ΖΥΜΗ, ΠΗΛΟΣ,ΧΡΥΣΟΣΚΟΝΕΣ,ΣΤΡΑΣΑΚΙΑ ΚΑΙ Ω! ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ ΓΕΜΙΣΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΟ!!
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ Δ1 ΚΑΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ………….

                                                       ΚΑΛΑ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!

DSC00041DSC00040DSC00043DSC00046

ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ Δ1

ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ!ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ!
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΕΒΑΛΑΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ-ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ
ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ.ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ!!!
DSC00048

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

DSC09949
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Δ΄ΚΑΙ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΟΙ/ΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΑΓΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΣΤΙΣ 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

12o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ

ΤΗΛ.: 2105612010                                 Κορυδαλλός, 12.09.2016

 

   Αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες,

            Με την έναρξη των μαθημάτων θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα παρακάτω θέματα λειτουργίας του Σχολείου.

 

  1. ΠΡΩΙΝΟ Πρόγραμμα σχολείου

Από την Τρίτη 13.09.16, το σχολείο θα λειτουργεί με 5/ωρο καθημερινό πρόγραμμα για όλα τα τμήματα, μέχρι τη στελέχωσή του με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (Θεατρικής Παιδείας, Καλλιτεχνικών, Αγγλικών, Φ. Αγωγής, Γερμανικών, και Πληροφορικής).

Ώρα έναρξης μαθημάτων για όλα τα Τμήματα 8:10

Ώρα λήξης μαθημάτων για όλα τα Τμήματα 12:25

Από τον εκπαιδευτικό του τμήματος θα ενημερωθούν τα παιδιά για το προσωρινό Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα μαθημάτων καθώς και για την γραφική ύλη – υλικά που θα χρειαστούν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Θα σας ενημερώνουμε εγγράφως για κάθε αλλαγή προγράμματος.

 

  1. ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:

Το Ολοήμερο Σχολείο θα λειτουργεί από την Τρίτη 13.09.2016, μέχρι τις 15:00.

Οι μαθητές/τριες των Ολοήμερων Τμημάτων θα σχολάνε προσωρινά στις 15:00 μέχρι τη στελέχωση τους με εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.

Κατά την πρωινή προσέλευση τοποθετούμε το δοχείο με το φαγητό -αφού το έχουμε βγάλει από το τσαντάκι το οποίο αφήνουμε στον πάγκο της αίθουσας του Ο.Τ.- στο ψυγείο που υπάρχει στη μικρή αίθουσα του Ο.Τ.. Προσέχουμε το δοχείο φαγητού να είναι κατάλληλο για φούρνο μικροκυμάτων. Πάνω του αναγράφουμε το όνομα του παιδιού με ετικέτα ή ανεξίτηλο μαρκαδόρο.

Καλό είναι να έχουν τα παιδιά, μέσα στο τσαντάκι, μαζί με το μαχαιροπίρουνο και μια πετσέτα πάνω στην οποία θα τρώνε.

Προσωρινά, μέχρι την πλήρη στελέχωση του Σχολείου με εκπαιδευτικούς, όλα τα παιδιά θα σχολάνε στις 15:00. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα σχολάνε είτε στις 15:00 είτε στις 16:00, σύμφωνα με την υπεύθυνη δήλωση που συμπληρώσατε.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με τα Ο.Τ., επειδή δεν υπάρχει πλέον ένας εκπαιδευτικός ως Υπεύθυνος Ολοημέρου, αλλά κάθε μέρα και διαφορετικός, ενημερώνουμε την/ον εκπαιδευτικό του πρωινού Τμήματος ή το Διευθυντή του σχολείου.

Η Πρωινή Ζώνη λειτουργεί από τις 07:00 μέχρι τις 08:00 για τους μαθητές/τριες που την έχουν δηλώσει.

 

  1. Προσέλευση και αποχώρηση από το σχολείο:

Για αποφυγή συνωστισμού μπροστά στην κεντρική είσοδο του σχολείου, αν και ο δρόμος (Ευρυτανίας) είναι διπλής κατεύθυνσης, θα παρακαλούσαμε να τον χρησιμοποιείτε ως μονόδρομο με κατεύθυνση προς την Αγία Βαρβάρα. Ο δρόμος είναι στενός και μια συνάντηση αυτοκινήτων με αντίθετη κατεύθυνση θα προκαλέσει μποτιλιάρισμα.

Η προσέλευση των μαθητών στο σχολείο γίνεται από τις 08:00 μέχρι τις 08:10. Είναι σημαντική η έγκαιρη προσέλευση στο σχολείο. Τυχόν  αργοπορία στερεί από το μαθητή την ομαλή προσαρμογή στο σχολικό περιβάλλον και ταυτόχρονα αναστατώνει το τμήμα.

Το πρωί αφήνουμε τα παιδιά στην είσοδο του σχολείου όπου τα παραλαμβάνουν οι εφημερεύοντες εκπαιδευτικοί. Για λόγους εναρμόνισης με τον κανονισμό λειτουργίας των σχολείων, σχετικά με την ασφάλεια των μαθητών, δεν εισερχόμαστε στο χώρο του σχολείου. Αν πρέπει να μιλήσουμε με κάποιον εκπ/κό ή για κάποιο άλλο λόγο ενημερώνουμε τον εφημερεύοντα εκπ/κό, ο οποίος βρίσκεται στην είσοδο. Σε περίπτωση θέματος υγείας παίρνουμε ειδική άδεια από το Δ/ντή του σχολείου, εισερχόμαστε, αφήνουμε την τσάντα και σε κάθε περίπτωση θα έχουμε αποχωρήσει πριν από τις 08:10.

Αποχώρηση μαθητή/τριας από το σχολείο (λόγω ασθένειας ή κάποιου προγραμματισμένου ραντεβού) γίνεται μόνο με τη συνοδεία του γονέα ή άλλου εξουσιοδοτημένου προσώπου, ενημέρωση του εκπαιδευτικού της τάξης και υπογραφή σχετικής δήλωσης.

Αν για κάποιο λόγο θέλουμε να επισκεφτούμε το σχολείο κατά τη διάρκεια λειτουργίας του προγράμματος, εισερχόμαστε από την πλαϊνή πόρτα χτυπώντας το κουδούνι.

Σε περίπτωση σεισμού και εφ’ όσον ανακοινωθεί από τα ΜΜΕ εκκένωση του σχολείου, παραλαμβάνουμε τα παιδιά μας από την παιδική χαρά που βρίσκεται μπροστά από τα Νηπιαγωγεία.

 

  1. 4. Επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς

          Η τακτική επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς θα γίνεται μια φορά το μήνα σε ώρα και μέρα που θα σας κοινοποιηθεί. Για οτιδήποτε έκτακτο δεν περιμένουμε τη μηνιαία συνάντηση, αλλά επισκεπτόμαστε το σχολείο, για να μιλήσουμε με τους εκπαιδευτικούς ή τη Διεύθυνση του σχολείου.

 

Η Διεύθυνση και το Προσωπικό του Σχολείου σας εύχονται μια καλή και αποδοτική σχολική χρονιά με υγεία.

Ο Διευθυντής του Σχολείου

Πουρνάρας Γεώργιος

 

“………………………………………………………………………………………………………………………….

 

  1. ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΔΙΑΜΟΝΗΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

 

            Παρακαλούμε να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία διαμονής – επικοινωνίας. Σε περίπτωση αλλαγής κατοικίας ή τηλεφώνου ενημερώνουμε τον/την εκπαιδευτικό του Τμήματος.

 

ΟΝΟΜΑ/ΕΠΩΝΥΜΟ ΠΑΙΔΙΟΥ: ………….……………….………….…..  ΤΜΗΜΑ: ……………

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ: …………………..………………….……….. ΑΡ.: ………………

 

ΔΗΜΟΣ: ……………………..………………..…………. Τ.Κ. : …………………………

 

ΤΗΛ. ΟΙΚΙΑΣ: …………………..…………………. ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ……..……………………….

 

ΚΙΝ. ΜΗΤΕΡΑΣ: ……….…………….……..…… ΚΙΝ. ΠΑΤΕΡΑ: …………..…..…………………

 

ΑΛΛΟ ΤΗΛ.: 1……………………………….. (ΠΑΠΠΟΥΣ/ΓΙΑΓΙΑ/ΘΕΙΑ/ΘΕΙΟΣ/…………….)

 

                         2 ……………………………….. (ΠΑΠΠΟΥΣ/ΓΙΑΓΙΑ/ΘΕΙΑ/ΘΕΙΟΣ/…………….)

 

                                                                                                            Ο γονέας (υπογραφή)

 

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ – ΑΛΛΑΓΗ ΩΡΑΣ

12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ        Κορ/λός, 06.09.2016

ΤΗΛ.: 2105612010

 

Α  Ν  Α  Κ  Ο  Ι  Ν  Ω  Σ  Η

 

Αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες,

 

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός στο Σχολείο μας, μετά από παράκληση του Ιερωμένου για αλλαγή της ώρας,  θα γίνει τη Δευτέρα, 12.09.16 στις  9:30 π.μ..

Στη συνέχεια οι μαθητές-τριες θα πάνε στις αίθουσές τους για μια πρώτη γνωριμία με τους δασκάλους-ες τους, όπου θα γίνει και η διανομή των βιβλίων.

Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν μαζί τους τις σχολικές τσάντες για τη μεταφορά των βιβλίων.

Το σχόλασμα των μαθητών θα γίνει στις 10:45.

Ο Δ/ντής και το διδακτικό προσωπικό του Σχολείου, σας εύχονται καλή και αποδοτική σχολική χρονιά.

 

Από τη Δ/νση του  Σχολείου

Αποχαιρετιστήρια εκδήλωση για τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄τάξης

12ο     ΔΗΜΟΤΙΚΟ    ΣΧΟΛΕΙΟ      ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ   

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ         ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

ΤΗΛ.: 2105612010                               ΤΗΛ.: 6972591431

Κορυδαλλός, 31.05.2016

  1. Αποχαιρετιστήρια εκδήλωση για τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄

Αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες, μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης, την  Τετάρτη, 15.06.2016 θα γίνει η καθιερωμένη αποχαιρετιστήρια εκδήλωση για τους μαθητές/τριες της ΣΤ ΄ τάξης του σχολείου μας.

1ο μέρος: 19:00 μέχρι 20:30. Φαγητό, μουσική και χορός με τη συμμετοχή μόνο των παιδιών της ΣΤ΄ τάξης.

2ο μέρος: 20:30 μέχρι 23:30. Η εκδήλωση θα συνεχιστεί με τη συμμετοχή των γονέων των παιδιών που αποφοιτούν, των μελών του Συλλόγου Γονέων και των εκπαιδευτικών του σχολείου και θα περιλαμβάνει:

  • Προβολή του DVD των παιδιών της ΣΤ΄ τάξης.
  • Αναμνηστικό αντίγραφο του DVD και δώρα που θα δοθούν στα παιδιά από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
  • Γλέντι με μουσική και φαγητό.

Το φαγητό και τα αναψυκτικά για τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης  θα τα προσφέρει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.

Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα να γίνει αυτό και για τους μεγάλους, παρακαλούνται οι γονείς, να φέρουν μαζί τους ένα φαγητό ή σαλάτα ή γλυκό που θα έχουν ετοιμάσει από το σπίτι τους ή κάποιο ποτό (μπύρα, κρασί). Για καλύτερο συντονισμό στο θέμα του φαγητού επικοινωνήστε με την Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων, κα Ζαφειροπούλου Ιωάννα, τηλ. 6972591431.

Τα παιδιά που δεν θα συνοδεύονται από γονείς θα πρέπει να αποχωρήσουν από το σχολείο στις 21:30. Η προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών θα γίνει με ευθύνη των γονέων τους.

 

  1. Προετοιμασίες για τη γιορτή λήξης

Την Τρίτη, 14 Ιουνίου 2015, και από ώρα 09:00 μέχρι 10:15, εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης, θα προετοιμάσουμε την αυλή του σχολείου (στολισμός, καρέκλες, μικροφωνική κ.λ.π.) για τη γιορτή λήξης που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της ίδιας μέρας.

Όποια παιδιά της ΣΤ΄ τάξης έχουν το χρόνο και τη διάθεση να βοηθήσουν, να βρίσκονται στο χώρο του σχολείου τη συγκεκριμένη ώρα. Η αποχώρηση και η προσέλευση στο σχολείο θα γίνει με ευθύνη των γονέων.

“—————————————————————————————————-

Ο / Η  υπογραφόμενος/η …………………………………………………………… ,

γονέας τ…  μαθητ…   ………………………….……………………… της ΣΤ΄ τάξης,

δηλώνω ότι επιτρέπω στο παιδί μου:

α) Να βοηθήσει στην προετοιμασία της γιορτής λήξης το πρωί της 14ης Ιουνίου

 

 

ΝΑΙ                                ΟΧΙ

β) Να πάρει μέρος στην αποχαιρετιστήρια εκδήλωση της ΣΤ΄ τάξης την 15η Ιουνίου

ΝΑΙ                                 ΟΧΙ

Ο/Η δηλών/ούσα (υπογραφή)

Ημερήσια εκδρομή του σχολείου

Σύλλογος  Γονέων και Κηδεμόνων      

12ου  Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού

Κορυδαλλός,  24.05.2016

Πρόσκληση                          

Ελάτε να αποδράσουμε από την καθημερινότητα, να διασκεδάσουμε όπως παλιά, στην καλοκαιρινή μονοήμερη εκδρομή που διοργανώνει ο Σύλλογος μας, την Κυριακή 12 Ιουνίου 2016 στην Ν. Επίδαυρο.

Η καλοκαιρινή εκδρομή έχει ως σκοπό να ζήσουμε, παιδιά και γονείς, μια μοναδική εμπειρία, να περάσουνε όλοι μαζί στιγμές που μένουν για πάντα αξέχαστες……

Προορισμός μας  είναι το κάμπινγκ Ν. Επίδαυρος (www.campingneaepidavros.gr) που βρίσκεται στην παραλία της Νέας Επιδαύρου. Στεγάζεται σε κατάφυτο χώρο 8 στρεμμάτων, διαθέτει εστιατόριο, πισίνα, χώρο που μπορούν τα παιδιά να παίξουν και εγκαταστάσεις τουαλετών που μπορούν να κάνουν ντους εάν επιθυμούν κάποιοι από τους επισκέπτες. Η παραλία είναι στα 100μ. από το κάμπινγκ (για μπάνιο).

Πρόγραμμα εκδρομής :

Αναχώρηση από την οδό Παπαδιαμάντη 08:00 π.μ. (τραγούδι – χορός και πολύ κέφι στο πούλμαν).

Επίσκεψη στην Ιερά μονή Αγνούντος. Στον εθνικό δρόμο που ενώνει την Κόρινθο με την Επίδαυρο, βρίσκεται τοποθετημένο από τα βάθη των αιώνων ένα σημαντικό μοναστήρι, με μεγάλη ιστορία και πολλούς πνευματικούς θησαυρούς, γνωστό με το όνομα «Παναγία της Αγνάντας». Ο ναός είναι αφιερωμένος στην Κοίμηση της Θεοτόκου και γιορτάζεται με ιδιαίτερη μεγαλοπρέπεια στις 15 Αυγούστου με εκατοντάδες πιστούς από όλη την Ελλάδα (προσκύνημα και ελεύθερη περιήγηση για περίπου μια ώρα).

Επιβίβαση στο πούλμαν και….

….φτάσαμε στο τελικό προορισμό μας …και στο σκοπό μας… το ξεφάντωμα !!!

…η ώρα έχει πάει 14:00 μ.μ. και έχουμε πεινάσει…. Πάμε στο εστιατόριο όπου το μενού μας θα είναι:

  1. Παιδικό: πιάτο κρεατικών (σουβλάκι χοιρινό, σουβλάκι κοτόπουλο σε πίτα με σως) ατομικά  και ανά τέσσερα άτομα σαλάτα, πατάτες τηγανητές, τζατζίκι ή τυροσαλάτα και αναψυκτικό.

2.Μεγάλων: Τυροπιτάκια, τζατζίκι, τυροσαλάτα, σαλάτα χωριάτικη ανά 4 άτομα, Χοιρινή μπριζόλα ή μπιφτέκια (συνοδεύονται με πατάτες φούρνου).

…και επειδή τα ωραία πάντα τελειώνουν για να έρθουν τα καλύτερα … Επιβίβαση στο πούλμαν και αναχώρηση  18:00 μ.μ. (φυσικά το κέφι δεν σταματά και το τραγούδι  θα συνεχιστεί μέχρι  να φτάσουμε πάλι πίσω στην οδό Παπαδιαμάντη).

Τιμή ενήλικα 19,00 ευρώ    Τιμή παιδιού 17,00 ευρώ

Στις  τρίτεκνες και πολύτεκνες  οικογένειες  το ένα παιδί  θα συμμετέχει  δωρεάν.

Προσφορά :

Όποιο παιδί  του σχολείου έρθει με τον φίλο του (ανήλικος ή ενήλικας), εκτός του σχολείου μας, τότε θα έχει έκπτωση στην τιμή του εισιτήριου του. Δηλαδή τιμή εισιτηρίου παιδιού σχολείου με έκπτωση 14,00 και τιμή εξωσχολικού φίλου 19,00 ευρώ .

 

Αίτηση Συμμετοχής       (ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ 07/06/2016)

ΟΝΟΜ/ΜΟ ΠΑΙΔΙΟΥ: …………………………….………………………….

ΕΝΗΛΙΚΕΣ: (……..…)      ΠΑΙΔΙΑ: (..……)

ΦΙΛΟΙ (εκτός σχολείου):  (…………)  

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ!  ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΔΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΝΗΛΙΚΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ  ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.  

ΟΝΟΜ/ΜΟ ΣΥΔΟΔΟΥ: ………………………………….. τηλ. ………………….

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις,  επικοινωνήστε με τα μέλη του Συλλόγου. 

                                              Το Δ.Σ.

Διακρίσεις για τις ομάδες ποδοσφαίρου και χειροσφαίρισης του σχολείου μας

 

Στους διαδημοτικούς αγώνες ποδοσφαίρου και χειροσφαίρισης των δημοτικών σχολείων του Δήμου Κορυδαλλού, το σχολείο μας κατέκτησε τη δεύτερη θέση (ασημένιο μετάλλιο) στο ποδόσφαιρο αγοριών και την τρίτη (χάλκινο) στην χειροσφαίριση αγοριών. Συγχαρητήρια στα παιδιά για την προσπάθεια και το αθλητικό πνεύμα που επέδειξαν.

Ευχαριστούμε την Τομπουλίδου Μαρία, μητέρα μαθητών του σχολείου μας, για την προσφορά της νέας εμφάνισης της ομάδας ποδοσφαίρου του σχολείου μας.

Διαμόρφωση προγράμματος τελευταίας εβδομάδας

12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ            Κορυδαλλός, 31-05-2016

τηλ.: 2105612010

Ιστολόγιο:    https://blogs.sch.gr/12dimkoryd

 

                                 Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

 1. Διαμόρφωση προγράμματος τελευταίας εβδομάδας

  • Την Τρίτη, 14 Ιουνίου 2016,  λόγω της γιορτής λήξης, το Σχολείο δε θα λειτουργήσει το πρωί. Τα παιδιά θα έρθουν στο σχολείο στις 18:30. Η γιορτή θα τελειώσει περίπου στις 21:15.
  • Την Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2016, θα δοθούν οι Τίτλοι Προόδου και Σπουδών από τις 08:30 μέχρι τις 10:00.
  • Tην Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2106, το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί Αποχαιρετιστήρια Εκδήλωση για τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης.
  1. Πρόγραμμα Γιορτής λήξης,  Τρίτη 14 Ιουνίου 2016  (18:30-21:15)

α) Μουσικοχορευτικό δρώμενο:  Οι μαθητές/τριες των Τμημάτων Α΄1, Α΄2, Γ΄1 και Γ΄2 θα παρουσιάσουν το μουσικοχορευτικό δρώμενο «Σαν παλιό σινεμά».

  •   β) Αθλητικές δραστηριότητες και δρώμενα από όλα τα τμήματα του  σχολείου μας.
  • γ) Παραδοσιακοί χοροί, από τα χορευτικά τμήματα των απογευματινών δραστηριοτήτων του Συλλόγου Γονέων.
  • δ) Εικαστική Έκθεση. Έκθεση έργων παιδιών του σχολείου στους διαδρόμους και σε ανοιχτούς χώρους του σχολείου.

Σας περιμένουμε όλους να παρακολουθήσουμε την προσπάθεια των    παιδιών και να τα ενθαρρύνουμε να συνεχίσουν αυτές τις τόσο εποικοδομητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες.

  1. Αποχαιρετιστήρια Εκδήλωση για τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης, Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2016 (19:00-23:30).

Οι λεπτομέρειες για τον προγραμματισμό και υλοποίηση της εκδήλωσης θα κοινοποιηθούν με ξεχωριστή ανακοίνωση στους μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης.

 

  1. Καλό καλοκαίρι:

Το διδακτικό προσωπικό του Σχολείου, σας ευχαριστεί όλους, μαθητές και γονείς, για την άψογη συνεργασία που είχαμε κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και σας εύχεται ένα ευχάριστο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι.

Στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης ευχόμαστε καλή πρόοδο στο καινούριο

τους Σχολείο και να συνεχίσουν τις προσπάθειές τους για εξέλιξη και ανάπτυξη

της προσωπικότητάς τους. Είμαστε σίγουροι για την επιτυχία τους. Θα τους

θυμόμαστε πάντα με αγάπη. Όποτε βρίσκουν χρόνο θα είναι χαρά μας να μας

επισκέπτονται.

 

Σας περιμένουμε όλους γερούς και ανανεωμένους τον Σεπτέμβρη.

 

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 2016-17

1
Βαθμός Ασφαλείας:
Να διατηρηθεί μέχρι:
Βαθμός Προτεραιότητας: ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
—–
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Π.Ε. & Δ.Ε.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Π.Ε.
ΤΜΗΜΑ Γ΄- ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ
—–
Αθήνα, 23-05-2016
Αρ. Πρωτοκόλλου: Φ.6/1063/ 82763 /Δ1
Ταχ. Δ/νση : Ανδρέα Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη : 15180 – Μαρούσι
Ιστοσελίδα : http://www.minedu.gov.gr
Email : spudonpe@minedu.gov.gr
Πληροφορίες : Σοφία Λαπατά
: Γ. Μέττα
Τηλέφωνο : 210 344 2247
: 210 344 2425
FAX : 210 344 3354
ΠΡΟΣ: Όπως Πίνακας Αποδεκτών
ΘΕΜΑ : «Εγγραφές μαθητών στις σχολικές μονάδες Π.Ε της χώρας για το σχολικό έτος 2016-2017 – Λήξη σχολικού έτους 2015-2016»
Σας γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με τα άρθρα 7, §1 των Π.Δ. 200/98 & 201/98 (ΦΕΚ 161Α/13-7-1998) όπως τροποποιήθηκαν από το άρθρο 7, §3 του Ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78Α/14-3-2000), οι εγγραφές των νηπίων και των μαθητών για κάθε σχολικό έτος πραγματοποιούνται από 1 έως 21 Ιουνίου του προηγούμενου σχολικού έτους.
Α΄ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
Σύμφωνα με τις διατάξεις της §2 του άρθρου 7 του Π.Δ. 200/1998 (ΦΕΚ 161Α), όπως τροποποιήθηκαν από τις διατάξεις της περ. 2 της παρ. 2 του άρθρου 11 του Ν. 4229/2014 (ΦΕΚ 8 τ. Α΄/10.1.2014) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στο νηπιαγωγείο είναι τα εξής:
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Σας ενημερώνουμε ότι από το σχολικό έτος 2016-17 και εφεξής, για την εγγραφή των νηπίων (Α΄ και Β΄ ηλικίας) στα Δημόσια Νηπιαγωγεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά θα αναζητηθεί από τα Νηπιαγωγεία μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Μyschool του ΥΠΠΕΘ.
β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.). Για το νήπιο που θα συνεχίσει τη φοίτησή του στο ίδιο νηπιαγωγείο και δεύτερη χρονιά δεν απαιτείται νέο Α.Δ.Υ.Μ.
δ. Υπεύθυνη δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο στοιχείο κατά την κρίση του Προϊσταμένου του Νηπιαγωγείου, από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του νηπίου.
ε. Δήλωση του γονέα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου.
Για τις παραγράφους α, β, γ αυτού του κεφαλαίου ισχύουν όσα αναφέρονται στο κεφάλαιο Β.

Β΄ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Σύμφωνα με τις διατάξεις της §3 του άρθρου 7 του Π.Δ. 201/1998 (ΦΕΚ 161Α), όπως
τροποποιήθηκαν από τις διατάξεις των περιπτώσεων 3 και 4 της παρ. 2 του άρθρου 11 του Ν. 4229/2014
(ΦΕΚ 8 τ. Α΄/10.1.2014) και αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 53 του Ν. 4238/2014 (ΦΕΚ 38 τ. Α΄/17.2.2014) τα
απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Σας ενημερώνουμε ότι από το σχολικό έτος 2016-
17 και εφεξής, για την εγγραφή των μαθητών στα Δημόσια Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η
προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες
μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΠΕΘ. (Φ.6/498/57863/Δ1, 6-4-2016)
Η αναζήτηση μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος «myschool» πραγματοποιείται από το σχολείο εγγραφής
με βάση τα παρακάτω στοιχεία: 1. επώνυμο μαθητή 2. όνομα μαθητή 3. όνομα πατέρα 4. όνομα μητέρας 5.
ημερομηνία γέννησης. Σε περίπτωση που δύο ή περισσότεροι προς εγγραφή μαθητές στο ίδιο σχολείο έχουν και τα
πέντε (5) στοιχεία ίδια, θα πραγματοποιείται ταυτοποίηση με επιπλέον στοιχεία που θα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας,
όπως είναι η διεύθυνση κατοικίας. Τα παραπάνω πέντε (5) στοιχεία τα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας του μαθητή με
υπεύθυνη δήλωσή του. Σε περίπτωση που προκύπτει για οποιονδήποτε λόγο αλλαγή στα στοιχεία του μαθητή, πριν ή
και μετά την εγγραφή του σε σχολική μονάδα της χώρας, ο γονέας/κηδεμόνας θα πρέπει να ενημερώνει ως προς την
αλλαγή αυτή τον οικείο Δήμο στον οποίο είναι εγγεγραμμένος ο μαθητής. Ο Δήμος ολοκληρώνει την επικαιροποίηση
των εν λόγω στοιχείων στο ΟΠΣΕΔ και στη συνέχεια ο γονέας/κηδεμόνας οφείλει να ενημερώσει τον Διευθυντή της
σχολικής μονάδας σχετικά με τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν, ώστε ο Διευθυντής να αντλήσει τα καινούρια
στοιχεία από το Πληροφοριακό Σύστημα «myschool».
β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.), ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο
φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
Υπενθυμίζουμε ότι ισχύει η γνωμοδότηση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών (Υ1/Γ.Π.161682/22-12-2008
έγγραφο της Δ/νσης Δημόσιας Υγιεινής του Υπ. Υγείας & Κοιν. Αλληλεγγύης), σύμφωνα με την οποία, «είναι
υποχρεωτικά όλα εκείνα τα εμβόλια που είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών και για αυτό
δίνονται δωρεάν στα πλαίσια προστασίας της Δημόσιας Υγείας. Μόνο σε περιπτώσεις ιατρικής αντένδειξης, θα
μπορούν οι γονείς να αρνηθούν τον εμβολιασμό των παιδιών τους». Οι γονείς που για οποιουσδήποτε άλλους λόγους
(προσωπικά δεδομένα και πιθανές παρενέργειες) δεν επιθυμούν τον εμβολιασμό των παιδιών τους, οφείλουν να
προσκομίζουν βεβαίωση ιατρικής αντένδειξης από : α) Περιφερειακά Γενικά Νοσοκομεία, ή β) Δ/νσεις Υγιεινής της
οικείας Νομαρχίας, ή γ) Ιατροκοινωνικά Κέντρα, ή δ) Ασφαλιστικούς φορείς, ή ε )ιδιώτες ιατρούς, σύμφωνα με τον
κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας Ν.3418/28-11-2005(τ.Α’ ΦΕΚ 287).
Προκειμένου να διευκολυνθεί ο εμβολιασμός μαθητών,-τριών που ανήκουν σε ευαίσθητες
κοινωνικά ομάδες, κρίνεται απαραίτητη η συνεργασία των Δ/ντών των Δημοτικών Σχολείων και των
Προϊσταμένων των Νηπιαγωγείων με τους αναγραφόμενους στην παραπάνω παράγραφο φορείς, καθώς
και με τους φορείς Κοινωνικής Στήριξης (ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ, ΕΚΕΠΥ, Δ/νσεις Υγιεινής κτλ.).
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).
Το Α.Δ.Υ.Μ. (βλ. Φ.6/1094/80261/Δ1, 20-5-2015)
, καθώς και ως ιατρικό πιστοποιητικό παρακολούθησης της υγείας των
μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καταρτίζεται
και συμπληρώνεται από ιατρούς των οικείων Μονάδων Υγείας του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (Κέντρα
Υγείας, Πολυδύναμα Περιφερειακά ιατρεία κτλ.) ή των Εξωτερικών Ιατρείων των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων ή των
ιδιωτών ιατρών συμβεβλημένων με τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) ή τον αντίστοιχο
ασφαλιστικό φορέα των γονέων και κηδεμόνων ή από ιδιώτες ιατρούς (χωρίς σύμβαση με ασφαλιστικά ταμεία). Οι
ειδικότητες των ιατρών που έχουν τη δυνατότητα κατάρτισης και συμπλήρωσης και την ευθύνη υπογραφής του
Α.Δ.Υ.Μ. είναι παιδίατροι ή γενικοί ιατροί ή, σε ειδικές περιπτώσεις, παθολόγοι. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, για
λόγους προσβασιμότητας, ή όταν δεν υπάρχουν ιατροί των ανωτέρω ειδικοτήτων σε νησιωτικές ή ορεινές ή
δυσπρόσιτες περιοχές όπου η πλησιέστερη Μονάδα Υγείας είναι σε μεγάλη απόσταση από τον τόπο διαμονής της
οικογένειας του μαθητή, το Α.Δ.Υ.Μ. δύνανται να καταρτίζουν και να συμπληρώνουν άλλοι ιατροί.
3
δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο, κατά την κρίση του Διευθυντή του σχολείου, φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.
Συνιστάται, οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων, όπως ελέγχουν με ιδιαίτερη προσοχή το εν λόγω αποδεικτικό στοιχείο (πχ. λογαριασμός ΔΕΚΟ, μισθωτήριο οικίας ή άλλο έγγραφο, προκειμένου οι μαθητές να εγγράφονται αποκλειστικά και μόνο στα όρια της σχολικής τους περιφέρειας (Άρθρο 1, ΠΔ 201/98).
Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα για τον προσδιορισμό της διεύθυνσης κατοικίας του μαθητή γίνεται αποδεκτή μόνον σε περιπτώσεις αδυναμίας προσκόμισης κάποιου αποδεικτικού στοιχείου (όπως για παράδειγμα, σε περίπτωση πρόσφατης μετοίκησης), όπου δηλώνεται και η υποχρέωση προσκόμισης του απαιτούμενου αποδεικτικού.
ε. Βεβαίωση παρακολούθησης νηπιαγωγείου.
Σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.7/229/53868/Γ1/10-5-2011 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ, « …Όπου δεν είναι δυνατή η προσκόμιση Βεβαίωσης Παρακολούθησης νηπιαγωγείου, οι γονείς και κηδεμόνες των νηπίων υποβάλλουν σχετική αίτηση προς τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης Π.Ε., στην οποία θα αναφέρονται οι λόγοι μη φοίτησης. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, αφού εξετάσει την εν λόγω αίτηση, εγκρίνει την εγγραφή του μαθητή. Αν ο Διευθυντής Εκπαίδευσης δεν κάνει δεκτή την αίτηση των γονέων, τότε εφαρμόζονται οι διατάξεις της περιπτ. 26, της §4, του άρθρου 94 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87Α)».
Επιπροσθέτως σας επισημαίνουμε ότι τη σχολική χρονιά 2016-2017 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν από 1-1-2010 έως 31-12-2010.
Γ’ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
α. Σύμφωνα με την παρ. 8, του αρ.7, του Π.Δ. 201/1998, οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί μαθητές εγγράφονται σύμφωνα με τις προϋποθέσεις των κεφαλαίων Α’ και Β’ της παρούσης εγκυκλίου στην αριθμητικά αντίστοιχη τάξη, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία που ισχύει στην Ελλάδα ή σε μικρότερη, αν οι γονείς το ζητήσουν με σχετική δήλωση.
β. Σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. 91109/Γ2/10-7-2008 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ, οι αλλοδαποί μαθητές που δε δύνανται να προσκομίσουν το πιστοποιητικό γέννησης μπορούν να εγγραφούν με ληξιαρχική πράξη γέννησης.
γ. Σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. 120323/Γ2/27-9-2010 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 3 του Π.Δ 182/1984 (ΦΕΚ 60Α), όπου ορίζεται ότι εγγράφονται οποτεδήποτε μέσα στο διδακτικό έτος. Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 72 του Ν. 3386/2005 (ΦΕΚ 212Α), ανήλικα τέκνα υπηκόων τρίτων χωρών μπορούν να εγγραφούν έστω κι αν δεν έχει ρυθμιστεί η νόμιμη διαμονή τους στη χώρα.
δ. Σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Γ2/7268/2-10-1995 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ, τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα.
Δ΄ ΛΗΞΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Για το σχολικό έτος 2015-2016 η διδασκαλία των μαθημάτων θα λήξει την Τετάρτη 15-6-2016, ημέρα κατά την οποία θα χορηγηθούν οι τίτλοι προόδου και θα αποσταλούν οι τίτλοι σπουδών των μαθητών της ΣΤ’ τάξης για την εγγραφή τους στα Γυμνάσια.
4
Ε’ ΕΚΔΟΣΗ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΝΗΠΙΟΥ, ΤΙΤΛΩΝ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Προκειμένου οι Διευθυντές/Προϊστάμενοι των σχολικών μονάδων να διευκολυνθούν στην έκδοση των απαραίτητων βεβαιώσεων ή τίτλων για:
α) την εγγραφή των νηπίων στην Α’ Τάξη Δημοτικού,
β) την προαγωγή των μαθητών στην επόμενη τάξη ή
γ) την εγγραφή τους στο Γυμνάσιο,
σας γνωρίζουμε ότι στο πληροφοριακό σύστημα MySchool έχουν αναρτηθεί οι βεβαιώσεις παρακολούθησης Νηπίου, Τίτλοι Προόδου για τις τάξεις Α΄ έως και Ε’ και οι Τίτλοι Σπουδών για την τάξη ΣΤ’.
Οι διαδρομές που πρέπει να ακολουθήσουν οι Διευθυντές/Προϊστάμενοι για να εκτυπώσουν τους εν λόγω τίτλους, είναι οι ακόλουθες: Αναφορές -> Έντυπα, Βεβαιώσεις, Τίτλοι -> Βεβαίωση παρακολούθησης νηπίου Αναφορές -> Έντυπα, Βεβαιώσεις, Τίτλοι -> Τίτλος προόδου ( για Τάξεις Α-Ε) Αναφορές -> Έντυπα, Βεβαιώσεις, Τίτλοι -> Τίτλος σπουδών (για Τάξη ΣΤ’)
Παρακαλούνται οι Δ/ντες Π.Ε της χώρας όπως ενημερώσουν άμεσα τα σχολεία περιοχής ευθύνης τους.
Το διδακτικό προσωπικό των σχολικών μονάδων Π.Ε της χώρας, με ευθύνη των Δ/ντών και των Προϊσταμένων αυτών, να ενημερωθεί ενυπόγραφα.
O ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΜΜ. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ
Εσωτερική Διανομή:
Όπως Πίνακας Εσωτερικής Διανομής


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων