Μουσική Γιορτή της ΣΤ’ Τάξης

Μουσική Γιορτή από τη ΣΤ’ Τάξη 2021-2022

Την Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2022 οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ Τάξης μας τραγούδησαν υπέροχα τραγούδια. Η μουσικός του σχολείου μας, κα. Βιργινία Καραγιώργου, έπαιξε αρμόνιο, καθοδήγησε και ενορχήστρωσε τους μαθητές. Τραγούδια από γνωστούς Έλληνες συνθέτες ακούστηκαν από την υπέροχη χορωδία, και οι φωνές των μαθητών ακούστηκαν σε όλο το σχολείο. Όλοι μας απολαύσαμε την μουσική επιμέλεια και τα τραγούδια. Ευχόμαστε στους μαθητές Καλό Καλοκαίρι και Καλή Σταδιοδρομία στο Γυμνάσιο. (περισσότερα…)

Γιορτή Τμημάτων Υποδοχής

Γιορτή Τμημάτων Υποδοχής Ιούνιος 2022

Την Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2022 παρουσιάσθηκε σε γονείς και εκπαιδευτικούς η γιορτή των Τμημάτων Υποδοχής, ΖΕΠ 1 και ΖΕΠ2. Οι κυρίες Μαρία Κυργιαννή και Ευφροσύνη Παύλου, υπεύθυνες των τμημάτων υποδοχής διοργάνωσαν μία υπέροχη γιορτή με τους μαθητές και τις μαθήτριες. Οι παραπάνω εκπαιδευτικοί κατασκεύασαν σκηνικά για τα θεατρικά, αξεσουάρ όπως στεφάνια, λουλούδια και πολλά άλλα στοιχεία για την παράσταση. Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Β1,Β2,Γ2,Δ2 και Δ3 συμμετείχαν στην γιορτή. Μουσική, ποιήματα, χορός και χειροκροτήματα γέμισαν το προαύλιο. Η κα. Τσάτσαβου Άννα, εικαστικός του σχολείου μας,  σε συνεργασία με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς , επιμελήθηκε εικαστικές δημιουργίες. Το πρώτο θεατρικό είχε τίτλο “Χαρούμενο Λιβάδι” και το δεύτερο θεατρικό είχε τίτλο “Χάρτινη Μπρατσέρα”. Όλοι χαρήκαμε την παρουσίαση των μαθητών, το θεατρικό και τον χορό  και απολαύσαμε τις ιστορίες που μας διηγήθηκαν. Η κοινωνική λειτουργός κα. Παρασκευή Θώμου, συμμετείχε και αυτή στην διοργάνωση της γιορτής. Στο τέλος τα παιδιά μας ευχήθηκαν με ένα πρωτότυπο κατάρτι “Καλό Καλοκαίρι”. (περισσότερα…)

Περιβαλλοντικό πρόγραμμα Save the Environment

Περιβαλλοντικό πρόγραμμα “Save the Environment-Reduce, Reuse, Recycle”

Εδώ παρουσιάζονται οι δράσεις και τα αποτελέσματα του περιβαλλοντικού προγράμματος “Save the Environment-Reduce, Reuse, Recycle” όπου με την κα. Θεογνωσία Γκερλιώτου, καθηγήτρια Αγγλικών, υλοποίησαν οι μαθητές των Ε’ και ΣΤ’ Τάξεων κατά το σχολικό έτος 2021-2022. Δείτε τις υπέροχες δημιουργίες των μαθητών και τα πόστερ με τα μηνύματα του προγράμματος. (περισσότερα…)

Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα-Εκδρομή στο ΚΠΕ Ελασσόνας

Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα Save The EnvironmentΕκδρομή στο ΚΠΕ Ελασσόνας

Την Παρασκευή 27 Μαΐου 2022, πραγματοποιήθηκε εκδρομή στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος της σχολικής χρονιάς 2021-2022. Το Περιβαλλοντικό πρόγραμμα έχει τίτλο “Save the Environment-Reduce, Reuse, Recycle” και υλοποιήθηκε από τις τάξεις Ε’ και ΣΤ’ με υπεύθυνη την κα. Γκερλιώτου Θεογνωσία, καθηγήτρια Αγγλικών του σχολείου μας. (περισσότερα…)

11o Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

11o Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 2022

Την Πέμπτη 12 Μαϊου 2022 πραγματοποιήθηκε το 11ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στο Μουσικό Σχολείο Λάρισας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ Τάξης συμμετείχαν φέτος με το έργο “Κουίζ ερωτήσεων (Τι σου αρέσει πιο πολύ) και Μάντεψε Ποιος?”. Το σχολείο μας εκπροσώπησαν οι μαθήτριες Βασιλική Σιώμου, Ελισάβετ Μπουμπουνάρα, Κωνσταντίνα Νούλα, Ναταλία Τζεντίκου και Ειρήνη-Χρυσοβαλάντου Ράπτη. Τα κύρια έργα ήταν ένα τεστ προτιμήσεων με την πλατφόρμα tryinteract και το παιχνίδι με το Genially Μάντεψε Ποιος;. Η συμμετοχή του σχολείου πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Θα θέλαμε να ευχαριστούμε τον Διευθυντή, Υποδιευθυντή, τον Σύλλογο Διδασκόντων, τους γονείς/κηδεμόνες και ιδιαίτερα την κα. Σιώμου για την στήριξη στην προσπάθεια μας και την πολύτιμη βοήθεια. (περισσότερα…)

Κάλαντα του Λαζάρου-2ο Νηπιαγωγείο Λάρισας

Κάλαντα του Λαζάρου από το 2ο Νηπιαγωγείο Λάρισας

Στις 15 Απριλίου 2022, Παρασκευή, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Νηπιαγωγείου Λάρισας έψαλαν τα κάλαντα του Λαζάρου στο σχολείο μας. Η κα. Ασημίνα Σαμαρίνα, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου καθοδήγησε και συνόδεψε τους μικρούς μαθητές. Οι φωνούλες και τα καλαθάκια έφτασαν και στο γραφείο του Διευθυντή, κου. Βλάνδου Σταμούλη που τους υποδέχτηκε με χαρά και τους ευχήθηκε Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση.  (περισσότερα…)

Ευχές Πάσχα 2022

Ευχές για το Πάσχα από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Λάρισας

Το έργο του σχολείου που δημιουργήθηκε από την Εικαστικό, κα. Τσάτσαβου Άννα με τίτλο “Το Δέντρο των Φίλων” διακοσμεί φέτος την ευχετήρια κάρτα της Διεύθυνσης. Το όμορφο αυτό λογότυπο ήταν κυρίαρχο στην ημερίδα ευαισθητοποίησης που διοργανώθηκε την Τρίτη 12 Απριλίου 2022 με εισηγητές τον κ. Βλάνδο Σταμούλη, Διευθυντή του σχολείου και την Ε.Δ.Υ, κα. Μακαντάση Ελένη και κα. Σοφού Ελένη. Παρακάτω μπορείτε να δείτε την κάρτα. Μπράβο σε όλα τα παιδιά, στην δημιουργό και στους αρωγούς των καλών πρακτικών στην εκπαιδευτική κοινότητα. Στο σχολείο μας όλοι είμαστε φίλοι, όλοι είμαστε ίσοι. Ευχόμαστε σε όλους και όλες Καλό Πάσχα και φέτος το μήνυμα της Ανάστασης να φωτίσει τις ψυχές όλων των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. (περισσότερα…)

Ημερίδα ευαισθητοποίησης με θέμα τη μαθητική διαρροή

Ημερίδα με θέμα “Επι-Μένουμε Σχολείο”, Κρίσιμα εκπαιδευτικά θέματα για τη μαθητική διαρροή

Στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας πραγματοποιήθηκε ημερίδα ευαισθητοποίησης με θέμα “Επιμένουμε Σχολείο”. Αναπτύχθηκαν τα θέματα της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης από το εκπαιδευτικό σύστημα. Εισηγητές ήταν ο Διευθυντής του σχολείου κος. Βλάνδος Σταμούλης, ΠΕ70, MSc και η Ε.Δ.Υ. (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης) του σχολείου. H Ε.Δ.Υ. αποτελείται από την  κα. Μακαντάση Ελένη, Κοινωνική Λειτουργός MSc και την κα. Ελένη Σοφού, Ψυχολόγος, MSc. (περισσότερα…)

Ενημέρωση για αυτοδιαγνωστικό έλεγχο Covid

Ενημέρωση για αυτοδιαγνωστικό έλεγχο Covid-19

Ο προληπτικός διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου είναι υποχρεωτικός για το σύνολο των μαθητών/τριών όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται μία (1) φορά πριν από την Τρίτη κάθε σχολικής εβδομάδας και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη μετά από διακοπές εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας, ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την πρώτη ημέρα προσέλευσης στη σχολική μονάδα.


 

Γιορτή της 25ης Μαρτίου και Παράδοση Σημαίας

Γιορτή της 25ης Μαρτίου –Ελληνικής Επανάστασης 1821 και Παράδοση Σημαίας

Την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2022 πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις στο σχολείο μας για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, σύμφωνα με τα μέτρα κατά του covid-19 παρακολούθησαν τις εκδηλώσεις. Ο Διευθυντής του σχολείου, κος. Βλάνδος Σταμούλης παρέδωσε την σημαία στην σημαιοφόρο του ΣΤ1 Βασιλική Σιώμου. Παραστάτριες είναι οι Μαρία Τσόγια, Ναταλία Τζεντίκου, Κωνσταντίνα Νούλα,  Ελισάβετ Μπουμπουνάρα, Παρασκευή Τσόκα και ο Τζουλιάνο Μπεντάϊ. Η μουσικός του σχολείου μας κα. Καραγιώργου Βιργινία με την χορωδία της Ε’ και ΣΤ’ τάξης πραγματοποίησαν μουσική εκδήλωση στο πνεύμα της 25ης Μαρτίου 1821 για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.  (περισσότερα…)