Παιχνιδοποίηση μαθήματος
Στις 25 Νοεμβρίου 2025 οι μικροί μαθητές της Α΄ τάξης συμμετείχαν στο μάθημα των μαθηματικών με έναν παιγνιώδη τρόπο.
Η δασκάλα τους, κ. Μαυροπούλου Παρθένα (Νόπη), εφάρμοσε τη μέθοδο της παιχνιδοποίησης του μαθήματος ώστε να γίνει με επιτυχία η επανάληψη μιας ενότητας (οι αριθμοί 0-9),να συνεργαστούν οι μαθητές δουλεύοντας σε ομάδες και να διασκεδάσουν.
Οι μαθητές πήραν το ρόλο των εφευρετών ρομπότ που σκοπό θα έχουν να βοηθούν παιδιά που χρειάζονται βοήθεια. Χωρισμένοι σε ομάδες, κερδίζοντας βαθμούς σε σωστές απαντήσεις πέρασαν τους διάφορους σταθμούς του παιχνιδιού.
Σε κάθε σταθμό έπαιρναν τα μέρη του σώματος ενός ρομπότ. Τελικά δημιουργήθηκαν 6 ρομπότ.
Αλλά…μόνο η καρδιά ενός ρομπότ άναψε κι έγινε ο αρχηγός τους. Εκείνου της καφέ ομάδας με τις περισσότερες σωστές απαντήσεις.
Στο τέλος όλοι οι μαθητές έλαβαν έπαινο ¨εφευρέτη¨ .
« Ήταν τέλειο, κυρία», « Ήταν φανταστικό!» , «Να το ξανακάνουμε!», ήταν τα λόγια των μαθητών.












