safer internet 2024

Παγκόσμια Hμέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου που ήταν φέτος την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου, το SaferInternet4kids πραγματοποίησε διαδικτυακή εκδήλωση την οποία παρακολούθησαν οι μαθητές από τις Ε’ και τις ΣΤ’ τάξεις του σχολείου μας. Απαντήσαμε μέσω Chat σε ερωτήσεις, συζητήσαμε για το πώς πρέπει να αντιδράσουμε αν δεχτούμε διαδικτυακό εκφοβισμό και για το πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε στους διαδικτυακούς μας φίλους. Επίσης αναφερθήκαμε στα κοινωνικά δίκτυα και από ποια ηλικία μπορούμε να τα χρησιμοποιούμε. Μέρος στην εκδήλωση πήραν πάνω από 200 σχολεία απ’ όλη την Ελλάδα με τα οποία ανταλλάξαμε απόψεις.
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το δίκτυο Insafe/INHOPE με την υποστήριξη της Κομισιόν, με σκοπό να προωθήσει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ιδιαίτερα ανάμεσα σε παιδιά και νέους ανθρώπους. Τη δεύτερη μέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα κάθε χρόνο, κατά τον εορτασμό της ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, χιλιάδες άνθρωποι ενώνονται για να αφυπνίσουν σε θέματα σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και δράσεις παγκοσμίως.
Κέππα Αργυρώ ΠΕ86

Σήμερα η ΣΤ και Ε τάξη του 11ο δημοτικού σχολείου παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα για τους κινδύνους στο διαδίκτυο και μάθανε πώς να τους χειρίζονται.
1) Μάθαμε πώς να αντιμετωπίζουμε επικίνδυνους ανθρώπους στα μέσα μαζικής δικτύωσης π.χ: Αν κάποιος άνθρωπος προσπαθήσει να μας εκμεταλλευτεί παίρνοντας το προσωπικά μας στοιχεία μπορούμε να απευθυνθούμε σε έναν ενήλικα-γονιό ή μπορούμε να τον αποκλείσουμε(block) ώστε να μην έχουμε επικοινωνία μαζί του.
2) Σε περίπτωση που νευριάσουμε με κάποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι(videogame) μπορούμε να ακούσουμε στο είδος μουσικής που θέλουμε για να χαλαρώσουμε ή μπορούμε να κλείσουμε την συγκεκριμένη εφαρμογή για κάποιο χρονικό διάστημα και να ξανά ανοίξουμε την εφαρμογή πιο ξεκούραστοι και λογικοί.
Μαγγ. B. – Mίχ. Γ. (ΣΤ2)

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου , παρακολουθήσαμε μαζί με εκατοντάδες σχολεία, ένα πρόγραμμα για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο, στο θέατρο του σχολείου μας.
Το πρόγραμμα παρουσίασε μία καθηγήτρια Πληροφορικής. Στο πρόγραμμα, συζητήθηκαν πολλά θέματα όπως: για τις ομαδικές των παιδιών σε διάφορες εφαρμογές όπως το Viber και το Snapchat, το πως αντιμετωπίζουμε θέματα εκφοβισμού ή κακών συμπεριφορών στο διαδίκτυο, υπήρχαν διάφορα παραδείγματα από προσωπικές εμπειρίες παιδιών με το διαδίκτυο κ.λ.π. Επίσης, συζητήσαμε για τις σωστές συμπεριφορές στο διαδίκτυο.
Αυτό το πρόγραμμα, ήταν πολύ χρήσιμο και θυμηθήκαμε και μάθαμε για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο. Ήταν πολύ ωραία.
Αγγελ. Ν. – Κόρκ. Η. (ΣΤ1)

Σήμερα Τρίτη 6 Φεβρουαρίου η Πέμπτη και η Έκτη τάξη του σχολείου μας παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα για την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Στο Διαδίκτυο. Μας είπαν για την ασφάλεια στο διαδίκτυο δηλαδή τι κάνουμε άμα κάποιος άγνωστος μας ενοχλεί στο παιχνίδι μας στο διαδίκτυο και άμα κάποιον που τον γνωρίζουμε μόνο από το διαδίκτυο να μην τον εμπιστευόμαστε. Μας μίλησαν επίσης για τους κινδύνους του διαδικτύου και πως άμα κάποιος μας έχει αναστατώσει να παίρνουμε λίγο χρόνο για να ηρεμίσουμε και μετά να του απαντήσουμε στο μήνυμα που μας έχει στείλει. Μου άρεσε πολύ η παρουσία αυτή στο σχολείο μας και μάθαμε για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.
Μπακοστ. Α. (ΣΤ1)

Σήμερα 6/2/24, παρακολουθήσαμε ζωντανά πως να παίζουμε, να επικοινωνούμε κλπ με ασφάλεια στο διαδίκτυο. Συνδεθήκαμε με πολλά σχολεία διαφορετικών περιοχών και εκφράσαμε τη γνώμη μας στις ερωτήσεις που μας έκαναν. Παίξαμε κουίζ γνώσεων με θέμα την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Το πρόγραμμα αυτό το παρακολούθησαν οι Ε’ και ΣΤ’ τάξεις.
Ηταν μια αξέχαστη εμπειρία και μάθαμε πολλά από αυτή. Πώς να αντιμετωπίζουμε τις απειλές, πως να συμπεριφερόμαστε κ.α. Περάσαμε φανταστικά!!!
Οι μαθητές του Ε1

Δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο ένα βίντεο για τον διαδικτυακό εκφοβισμό:
https://youtu.be/SbMVvUcMFZ0

 

 

0 02 05 345dd50f0f50c174fddb050cc8ab1b82b315056b3a6619d2f4132c1a3432bd2f 548db8a0aa61a5b10 02 05 321c8c3beef5f420c8efcc65645d6bdaf1ccdae4294cf87e119ba45d53df906c 4a573c238d4f55dc0 02 05 6f22b808425e80c7fde280af35d4f9c68a3bedeef7c07d13319ec6ec0efaed87 475e3130b522a31a