Φυσικές επιστήμες : Μέρα ή νύχτα;

5100 1

Με αφορμή τον ερχομό του Νέου Έτους, τις μέρες αυτές στο Νηπιαγωγείο μας συζητάμε και προσεγγίζουμε  την έννοια του χρόνου, την κυκλική ακολουθία των εποχών, των μηνών, της εβδομάδας, των ημερών και της ώρας, συνδυάζοντας  γνώσεις, στάσεις  και δεξιότητες   που απαιτούνται προκειμένου τα παιδιά να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις μαθησιακές προκλήσεις.

6

Brainstorming

Ο χρόνος είναι μια πολύπλοκη και σύνθετη έννοια που μπορεί να μετρηθεί αντικειμενικά, αποτελεί δε αντικείμενο διερεύνησης από τις επιστήμες, τη φιλοσοφία και τις τέχνες .Η Γη μας ταξιδεύει  με απόλυτη συνέπεια στον χρόνο και τον χώρο του σύμπαντος!

51100 423778164 24507650282212523 2928886864353136680 n

Για την καλύτερη κατανόηση των παραπάνω εννοιών από τους/τις μικρούς/ες μας μαθητές/τριες αξιοποιούμε στην τάξη,  την καθημερινή πρωινή ενασχόληση με το ημερολόγιο και τον καιρό, τις προσωπικές δραστηριότητες και εμπειρίες των παιδιών, video με σχετικό εκπαιδευτικό υλικό, τη λογοτεχνία, τη μυθολογία, την ποίηση, τις τέχνες, το παιχνίδι, τα πειράματα, τις εικαστικές δημιουργίες, και τη δραματοποίηση. Με αμείωτο ενδιαφέρον παρατηρούμε, μας αρέσει να κάνουμε υποθέσεις. να συνεργαζόμαστε, να καταγράφουμε, να  παρουσιάζουμε τα ευρήματά μας, να τα ερμηνεύουμε και να παίζουμε ομαδικά και δημιουργικά!

“Έναστρη Νύχτα ” ένας εμπνευσμένος πίνακας που μας ενθουσίασε!

Η Έναστρη Νύχτα ~ The Starry Night

Eλαιογραφία σε καμβά του Ολλανδού ζωγράφου Βίνσεντ βαν Γκογκ.  Φιλοτεχνήθηκε τον Ιούνιο του 1889  κι εκτίθεται στην μόνιμη συλλογή του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης στην Νέα Υόρκη από το 1941. Θεωρείται ένα από τα καλύτερα έργα του ζωγράφου κι είναι ένας από τους πιο γνωστούς πίνακες στην ιστορία του Δυτικού πολιτισμού.

Η Έναστρη Νύχτα~The Starry Night

Ομαδική εργασία από τα παιδιά του 112ου Νηπιαγωγείου Αθηνών

” Μέρα ή Νύχτα; ” Διαδραστικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες . Ελάτε να παίξουμε μαζί!!!

5 7 4