Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, για γονείς και εκπαιδευτικούς!!!
Φέτος παίζουμε Σκάκι!!!
Η αφορμή ήταν ένα Εργαστήριο Δεξιοτήτων, αλλά η πολύ ελκυστική πρόταση “Σκάκι και Φαντασία” ήταν η έμπνευση!!!
(Μια μικρή εισαγωγή για το σκάκι:
Το σκάκι, όπως το ξέρουμε σήμερα, έχει ένα ιστορικό παρελθόν, που έχει τις ρίζες του εδώ και 1500 χρόνια. Από την προέλευσή του στην Ινδία μέχρι την τελική υιοθέτησή του σε όλες τις ηπείρους, αυτό το παιχνίδι τακτικής έχει εμπνεύσει διανοούμενους, έχει επηρεάσει πολιτισμούς και έχει αιχμαλωτίσει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η ιστορία του σκακιού καλύπτεται από μυστήριο, αλλά η αρχή του παιχνιδιού πιστεύεται ότι χρονολογείται από τον 6ο αιώνα στην Αυτοκρατορία Γκούπτα της βόρειας Ινδίας. Το σκάκι έφτασε στην Ευρώπη μέσω των Μαυριτανών, οι οποίοι κατέκτησαν την Ισπανία τον 8ο αιώνα. Μέχρι τον 10ο αιώνα, είχε εξαπλωθεί σε όλη την ευρωπαϊκή ήπειρο και από τον 15ο αιώνα, άρχισε να εξελίσσεται στο παιχνίδι που γνωρίζουμε σήμερα.)
Εμείς στο νηπιαγωγείο ξεκινήσαμε με ένα βιβλίο, 2 επιτραπέζιες σκακιέρες και μία επιδαπέδια σκακιέρα στην αυλή, χάρη στην ανεξάντλητη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων που για μία ακόμα φορά “έβαλε πλάτη”!
- Το βιβλίο
“Μια φορά κι έναν καιρό ήταν το σκάκι”
Το βιβλίο ακολουθεί μια πρωτότυπη μεθοδολογία και χωρίζεται σε τρία μέρη. Το πρώτο περιλαμβάνει ένα υπέροχο παραμύθι με βασιλιάδες και βασίλισσες, αξιωματικούς και άλογα, πρωτότυπα αντιπολεμικό και ευρηματικό, που τα παιδιά θα απολαύσουν. Το δεύτερο μέρος αποτελεί ένα εγχειρίδιο διδασκαλίας του παιχνιδιού που θα χρησιμοποιήσουν με απρόσμενη ευκολία οι μεγάλοι προκειμένου να μυήσουν τα παιδιά στους κανόνες και τον τρόπο σκέψης που απαιτεί το παιχνίδι. Τέλος, στο τρίτο μέρος περιγράφεται μια πληθώρα διασκεδαστικών δραστηριοτήτων που εξοικειώνουν τα παιδιά με το σκάκι μέσα από το παιχνίδι.
- Εγχειρίδιο διδασκαλίας (Γνωριμία – Κανόνες – Στόχος)
Γίναμε οι ήρωες του σκάκι με τα αντίστοιχα καπέλα στην σκακιέρα της αυλής!
Παίξαμε σκάκι με τα μεγάλα πιόνια και ήταν εντυπωσιακό!!!
Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα – παίζοντας σκάκι!!! Εσείς?
Το πιο ενδιαφέρον!!! (Υπάρχουν χώρες που θεωρούν το σκάκι επικίνδυνο και το απαγορεύουν με νόμο; Και όμως υπάρχουν.)
Πρώτη φορά σε γραπτό κείμενο γίνεται αναφορά για το σκάκι ως επικίνδυνο παίγνιο, το 664 μ.Χ. στην Περσία, καθώς οι κάτοικοι ξόδευαν πολλές ώρες σε αυτό και δεν εργάζονταν. Το σκάκι μπαίνει στο στόχαστρο των αρχών τον 12ο αιώνα και στην Ιαπωνία, που το κατηγορεί για την νωθρότητα των κατοίκων της υπαίθρου. Το 2001 με νόμο του κράτους οι Ταλιμπάν ποινικοποιούν το σκάκι με πολυετή φυλάκιση. Πιο πρόσφατο παράδειγμα η Σαουδική Αραβία, που με βασιλικό διάταγμα απαγορεύει το σκάκι, ειδικά σε δημόσιους χώρους, με την αιτιολογία ότι είναι “χάσιμο χρόνου”!
(Τοιχογραφία Δημήτρης Χαρίτος)
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου!!!
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (ΙΒΒΥ) το 1966. Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.
Το 2024 υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το Τμήμα της Ιαπωνίας. Το μήνυμα γράφτηκε από τη συγγραφέα Eiko Kadono, ενώ η αφίσα φιλοτεχνήθηκε από τη συγγραφέα και εικονογράφο Nana Furiya.
1. Το μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2024
“Είμαι μια ιστορία που ταξιδεύει. Πετάω παντού, με τα φτερά του ανέμου ή τα φτερά των κυμάτων, καμιά φορά και με τα λεπτά φτερά της άμμου. Πετάω βέβαια και με τα φτερά των μεταναστευτικών πουλιών, ακόμα και με τα φτερά των αεροπλάνων. Στέκομαι δίπλα σου. Γυρίζω τις σελίδες για να σου πω μια ιστορία, εκείνη που θέλεις ν’ ακούσεις. Θα σου άρεσε μια παράξενη και απίστευτη ιστορία; Ή μια λυπητερή, μια τρομακτική ή μια αστεία; Αν δεν έχεις διάθεση να την ακούσεις τώρα, δεν πειράζει. Όμως ξέρω πως κάποια μέρα θα θέλεις. Όταν θέλεις, λοιπόν, φώναξε: «Ιστορία που ταξιδεύεις έλα! Κάθισε δίπλα μου!». Κι αμέσως θα πετάξω κοντά σου.
Έχω τόσες ιστορίες να σου πω! Τι θα έλεγες για την ιστορία ενός μικρού νησιού που είχε βαρεθεί τη μοναξιά του, έμαθε να κολυμπάει κι αποφάσισε να βρει έναν φίλο; Ή για την ιστορία μιας παράξενης νύχτας, όταν παρουσιάστηκαν δύο φεγγάρια στον ουρανό; Ή για τη νύχτα που χάθηκε ο Άγιος Βασίλης;
Ω! Ακούω την καρδιά σου να χτυπάει όλο και πιο γρήγορα: Τικ τακ, τίκι τακ, τίκι τίκι τακ! Η ιστορία που ταξιδεύει βρήκε τρόπο να μπει μέσα σου κι έκανε την καρδιά σου να χτυπάει. Τώρα θα γίνεις κι εσύ μια τέτοια ιστορία με φτερά, έτοιμη να πετάξει. Έτσι λοιπόν γεννήθηκε ακόμη μια ιστορία που ταξιδεύει!”
2. Η αφίσα για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2024
Σε όλες τις χώρες, τα παιδιά, οι συγγραφείς, οι εικονογράφοι, οι μεταφραστές, οι βιβλιοθηκονόμοι, οι εκδότες και οι εκπαιδευτικοί γιορτάζουν την παγκόσμια αυτή ημέρα με διάφορες εκδηλώσεις σε σχολεία, βιβλιοθήκες, βιβλιοπωλεία, πλατείες και άλλους χώρους, δείχνοντας έτσι την αγάπη και το ενδιαφέρον τους για τα βιβλία και το διάβασμα.
Στο δικό μας σχολείο η “βιβλιοπώλης μαμά του Σταμάτη” μας βοήθησε να προσεγγίσουμε το βιβλίο από τον συγγραφέα στην δημιουργία του βιβλίου και από τη φαντασία στην συγγραφή του!!!
Αγαπάμε τα βιβλία!!!
Για την μεγάλη επέτειο της εξέγερσης των Ελλήνων το 1821!!!
Φαντασμαγορική, ομαδική, πολυσύνθετη, πλούσια, παραδοσιακή και μουσικοχορευτική και φέτος η σχολική μας γιορτή, για να τιμήσουμε την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821!
Ο καιρός βοήθησε με μια ηλιόλουστη μέρα και καταγάλανο ουρανό, ενώ το βεστιάριό μας περιλάμβανε όλη την γκάμα των παραδοσιακών φορεσιών για άντρες και γυναίκες από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας!
Ένα υπερθέαμα, αποτέλεσμα ατομικής και ομαδικής προετοιμασίας και ένα “ταξίδι” στο χρόνο και την Ιστορία, όπου τα παιδιά μας παρουσίασαν όλα τα “επιτεύγματά” τους! Υποδύθηκαν ρόλους, τραγούδησαν, χόρεψαν και μετέφεραν σε όλους τους παρευρισκόμενους μοναδικές συγκινήσεις!!!
Χρόνια πολλά ελληνόπουλα!
Αποκριάτικα ξεφαντώματα!!!
Μετά το επιτυχημένο -όπως κάθε χρόνο- αποκριάτικο πάρτι του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, το Σάββατο 9 Μαρτίου, στο κτήμα “Ελιά και Θάλασσα”,
το πάρτι του σχολείου την Παρασκευή 15 Μαρτίου έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να χαρούν και τα υπαίθρια παιχνίδια όπως το Γαϊτανάκι και η Πινιάτα,
παράλληλα με την μουσική, τον χορό και τα νοστιμότατα φαγητά και γλυκά που μας πρόσφεραν οι οικογένειες των μαθητών!!!
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η συμμετοχή μας στην Καρναβαλική Παρέλαση του Δήμου Μυτιλήνης (17/3) – σε αγαστή συνεργασία πάντα με τον υπερδραστήριο Σύλλογο Γονέων – διακρίθηκε για το άρμα του!
Καρχαριομάχοι, μέδουσες και ψαράδες ξεχώρισαν για την ευρηματικότητα και το κέφι τους!!!
Εγγραφές στο νηπιαγωγείο 2024-25
10Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-25
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25 πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου 2024 θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται παιδιά γεννημένα το έτος 2020.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το παιδί βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Για την εγγραφή του παιδιού οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) με χρήση κωδικών ΤΑΧΙSNET
- Eπιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας, Δεν περιλαμβάνεται λογαριασμός κινητής τηλεφωνίας. (Kαλό θα ήταν το όνομα του γονέα που αναλαμβάνει να συμπληρώσει την αίτηση να συμπίπτει με το όνομα στο λογαριασμό)
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας και συγκεκριμένα του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μυτιλήνης.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΝΤΑΙ (έως 20 Μαρτίου):
- Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (το αναζητούν στο Διαδίκτυο ή το προμηθεύονται από το νηπιαγωγείο και συμπληρώνεται από τον/την παιδίατρο)
- Βιβλιάριο Υγείας όπου αναφέρονται τα εμβόλια που έχουν πραγματοποιηθεί
- Αίτηση για το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00-16:00) ή Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (07:45-08:00)
- Βεβαίωση φοίτησης αδερφών αν φοιτούν στο 3ο Δημοτικό.
- Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να απευθύνεστε στη Δ/νση του Νηπιαγωγείου τηλεφωνικά στο 2251043143 ή στο email του σχολείου: mail@10nip-mytil.les.sch.gr. Επίσης, πληροφορίες μπορείτε να αντλήσετε από την ιστοσελίδα του 10ου Νηπιαγωγείου: “10ο Νηπιαγωγείο Μυτιλήνης” (sch.gr)
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΟΡΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ 10ΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΕΩΣ ΠΥΡΓΟ ΘΕΟΠΙΣΤΗΣ) ΚΑΙ ΠΑΡΟΔΟΙ |
Γ. ΜΟΥΡΑ |
ΓΑΛΗΝΟΥ |
ΧΡ. ΘΕΡΜΙΩΤΗ |
ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ (ΑΠΌ ΦΟΥΝΤΗ ΩΣ ΓΑΛΗΝΟΥ) |
ΠΑΤΕΣΤΟΥ |
ΛΟΧ. ΜΑΝΩΛΑΚΕΛΛΗ (ΜΕΧΡΙ ΑΡΧΟΝΤΙΔΗ) |
ΓΡ.ΤΥΡΝΟΒΟΥ |
ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ |
Ζ. ΓΙΑΝΝΕΛΗ |
ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
Γ. ΓΕΝΗΜΑΤΑ |
ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ- ΚΟΥΜΚΟ. |
ΒΟΛΟΓΙΑΝΝΗ |
Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ |
Β. ΑΡΧΟΝΤΙΔΗ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ ΚΑΙ
ΠΑΡΟΔΟΙ |
Τ. ΒΑΣΑΛΟΥ |
ΣΑΜΑΡΑ |
ΑΡ. ΤΟΝΟΥ |
Διατροφή και υγεία!!!
Για την διατροφή και την υγεία μας, μας επισκέφθηκαν διατροφολόγοι και οδοντίατροι (γονείς φοιτούντων νηπίων) και μας τα είπαν όλα… για τις τροφές και τις βιταμίνες… μέσα από την Πυραμίδα των τροφών και για τα δόντια μας μέσα από το δεινοσαυράκι και την οδοντόβουρτσά του!!! Τις ευχαριστούμε πολύ για την ευγενική προσφορά και την χαρά που μας έδωσαν!!!
Μέχρι και η “καλή μας αγελάδα” ήρθε… και την βοηθήσαμε να βγάλει το γάλα της (είχε πολλή πλάκα)!!!
Χειμώνας βαρύς!!!
Χειμώνας, βαρύς, παγερός, μυστήριος, σκοτεινός, λευκός, παιχνιδιάρης….
Ζεστά ρούχα, τζάκια και καλοριφέρ, μεγάλες νύχτες, παγωμένος βοριάς, ζώα πολικά και ζώα σε χειμερία νάρκη, χιονάνθρωποι και πλανήτες, ταξίδι στο φεγγάρι και μια εντυπωσιακή έκρηξη ηφαιστείου…
Είδαμε, ακούσαμε, μάθαμε, παίξαμε, γελάσαμε, δουλέψαμε σκληρά…
Και σιγά σιγά αποχαιρετάμε τον Χειμώνα, με τις πιο όμορφες και ζεστές φωτογραφικές αναμνήσεις!!!
Αντίο Χειμώνα!!!
Χριστουγεννιάτικη γιορτή!!!
Θεατρική παράσταση “Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι”
(βασισμένη στο ομώνυμο παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά )
Στα “καμαρίνια”…
Οι προετοιμασίες…
Το πρόγραμμα…
Η αναμονή…
Το σκηνικό…
Η παράσταση αρχίζει…
Το θερμό χειροκρότημα…
Άγιος Βασίλης έρχεται…
Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν με τον τρόπο τους στην διοργάνωση
και την πραγματοποίηση αυτής της όμορφης Χριστουγεννιάτικης βραδιάς!
Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, υγεία κι ευτυχία σε όλα τα παιδιά του κόσμου!!!!!!!!
Η “Κυψέλη” στο σχολείο μας!!!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου), μας επισκέφθηκαν μέλη του συλλόγου ΑΜΕΑ η ΚΥΨΕΛΗ, μας μίλησαν για τις ιδιαιτερότητές τους, μας έδειξαν αναπηρικά καροτσάκια, μπαστουνάκια τυφλών, τον Κώδικα Μπράιγ και πολλά άλλα με διαδραστικό τρόπο, χαρά και αγάπη!
“Όλοι διαφορετικοί – όλοι ίσοι”, όπως γράφει και το πανό που τους χαρίσαμε!!!
Ευχαριστούμε θερμά τους ανθρώπους της ΚΥΨΕΛΗΣ
που μας χάρισαν αυτήν την μοναδική εμπειρία!!!
- 17 ΝΟΕΜΒΡΗ
- 25η Μαρτίου
- 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
- 8η ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ
- ΓΙΟΡΤΕΣ
- ΔΑΣΟΣ
- ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
- ΕΘΙΜΑ
- ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
- ΕΠΟΧΕΣ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- ΘΕΑΤΡΟ
- ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
- ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- ΜΟΥΣΕΙΑ
- ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
- ΠΑΙΔΙ
- ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΠΛΑΝΗΤΕΣ – ΓΗ
- ΣΕΙΣΜΟΙ
- ΣΧΟΛΕΙΟ
- ΤΡΥΓΟΣ
- ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
- Χωρίς κατηγορία
Το 10ο Νηπιαγωγείο Μυτιλήνης βρίσκεται στην περιοχή Σουράδα της Μυτιλήνης και συστεγάζεται με το 3ο Δημοτικό σχολείο, το Ειδικό Δημοτικό σχολείο και το Ειδικό Νηπιαγωγείο, στα κτίρια της πρώην Παιδαγωγικής Ακαδημίας Μυτιλήνης, γι’ αυτό και συχνά το αποκαλούμε “Ακαδημία”!!!
Το σχολικό έτος 2024-2025 λειτουργούν δύο (2} υποχρεωτικά Πρωινά τμήματα, δύο (2) προαιρετικά Ολοήμερα και Πρωινή ζώνη. Διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί:
Μάχη Γκριζτιώτου: Προϊσταμένη-Πρωινό Τμήμα 1 (08:00 – 13;00)
Αιμιλία Χατζόγλου: Πρωινή ζώνη – Πρωινό Τμήμα 2 (07:45 – 12:10)
Δέσποινα Κομνηνού: Πρωινό Τμήμα 2 (12:10 -13:00) – Ολοήμερο Τμήμα 2 (13:00 -16:00)
Εύα Λαζαρίδου: Πρωινό Τμήμα 1 (12:10 -13:00) – Ολοήμερο Τμήμα 1 (13:00 -16:00)
Ειρήνη Βασλά: Πρωινό Τμήμα 1 (08:15 -13:00)
Γιάνα Μποσνιάκ-Τατάκη: Αγγλικά
Σκοπός της προσχολικής αγωγής είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων.
Τα παιδιά σήμερα καλούνται να ζήσουν, να εργαστούν και να συνεργαστούν σε ρηξικέλευθη εποχή και σε μία διαρκώς εξελισσόμενη και μεταβαλλόμενη κοινωνία.
Προτεραιότητά μας είναι μέσα από τη δημιουργική μάθηση να διαμορφώσουμε δημιουργικά -με κριτική σκέψη- άτομα, ικανά να ανταπεξέρχονται στις απαιτήσεις αυτής της ταχύτατα εξελισσόμενης κοινωνίας.
Υλοποιούμε όλες τις δράσεις που υποστηρίζονται από τις δομές της Α/θμιας Εκπαίδευσης (Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Αγγλική γλώσσα και διευρύνουμε την επικοινωνία προς όλους τους κοινωνικούς άξονες και με τη συνεργασία του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων συμμετέχουμε ενεργά στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης όλων των παιδιών, με σεβασμό στην Παράδοση και την Ιστορία του τόπου μας!
Θεωρούμε τη συνεργασία μεταξύ σχολείου και γονέων πολύ σημαντική, γι’ αυτό και επιδιώκουμε συστηματικά την αρμονική και εποικοδομητική επικοινωνία. Στην εκπαιδευτική και ανθρωπιστική αποστολή του σχολείου, οι γονείς είναι οι σημαντικοί αρωγοί του.
Οι τακτικές συγκεντρώσεις γονέων και κηδεμόνων, με στόχο την ενημέρωσή τους για διάφορα θέματα, οι καθημερινές αλλά και οι προγραμματισμένες ιδιαίτερες συναντήσεις των εκπαιδευτικών με τους γονείς, η συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων, η συχνή αποστολή email, μηνυμάτων και ατομικών σημειωμάτων, η επιμόρφωση γονέων από ειδικούς επιστήμονες για θέματα εκπαίδευσης των παιδιών και άλλες εκδηλώσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αποβλέπουν στο να καταστήσουν στενότερη την επικοινωνία και πιο αποδοτική τη συνεργασία ανάμεσα στο Σχολείο και τους γονείς!
Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα μας, που δημιουργήθηκε το Δεκέμβριο του 2011 και από τότε ανανεώνεται συνεχώς. Σκοπός της η ενημέρωση των γονέων.
Αγαπητοί γονείς, το Ιστολόγιο σας δίνει τη δυνατότητα να ενημερώνεστε για τις δραστηριότητες των παιδιών σας και να συζητάτε μαζί τους για αυτές. Οι εικόνες λειτουργούν ως μέσο ανατροφοδότησης, αφού είναι το πιο φιλικό μέσο για τα παιδιά.
Στοιχεία επικοινωνίας:
Τηλ. 2251043143.
email: mail@10nip-mytil.les.sch.gr
- 10454 ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ELIZA (ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ)
- ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ – YOUTUBE
- ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ – ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
- Γραμμή στήριξης παιδιών και εφήβων 116 111
- ΔΑΙΔΑΛΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΡΟΣ
- Εθνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056 – ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
- ΕΜΜΕΛΕΙΑ – ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ
- Η ΤΣΕΠΟΥΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΚΟΣ (αποταμίευση)
- Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΝΕΡΑΪΔΟΜΕΛΩΔΙΑΣ
- ΛΟΓΟΥ ΕΡΓΟΝ
- ΜΥΘΟΙ ΑΙΣΩΠΟΥ 1
- ΜΥΘΟΙ ΑΙΣΩΠΟΥ 2
- Ο ΒΟΡΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
- ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
- ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ
- ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΠΟΙΗΣΗΣ – ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
- ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΠΟΙΗΣΗΣ – Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΩΝ ΕΣΩΡΟΥΧΩΝ – Η ΚΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ
- ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΠΟΙΗΣΗΣ – ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ
- ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
- ΣΕΙΣΜΟΣ
- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
- ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ