Αρχική » Το σχολείο μας » Σχέδια Δράσης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
DIPE
logo iep
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
Ιούλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Translate

Ιστορικό

European Radio Logo

Σχέδια Δράσης

2024-2025



Λήψη αρχείου

1.Αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου  με σκοπό  να ανιχνευθούν οι απόψεις των γονέων και κηδεμόνων για το είδος των ενημερωτικών-συμβουλευτικών δράσεων που θα τους ενδιέφερε να συμμετέχουν  την τρέχουσα σχολική χρονιά και θα διοργανωθούν από τη Σχολική Μονάδα στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης.

Οι καταγραφές των απαντήσεων ήταν οι εξής:

Forma2

Forma 1

Forma 4

Forma 3

Forma 5

Forma 6

2.Αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου  με σκοπό  να γίνει αποτίμηση των δράσεων της Ομάδας των Συνεργαζόμενων Σχολείων στη οποία συμμετείχε η  Σχολική μας Μονάδα στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης.

Οι καταγραφές των απαντήσεων ήταν οι εξής:

Erothmatologio 1 1

Erothmatologio 2 1

Erothmatologio 3 1

Erothmatologio 4 1

Erothmatologio 5 1

Erothmatologio 6 1

Erothmatologio 7 1

Erothmatologio 8 1

Erothmatologio 9 1

Erothmatologio 10 1

Erothmatologio 11 1

Erothmatologio 12 1

Erothmatologio 13 1

2023-2024



Λήψη αρχείου

1. Αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου  με σκοπό  να ανιχνευθούν οι απόψεις των γονέων και κηδεμόνων για το είδος των συνεργατικών δράσεων που θα τους ενδιέφερε να συμμετέχουν  καθώς και ο καθορισμός του πλαισίου επικοινωνίας που θα προτιμούσαν να έχουν  με τη σχολική μονάδα

Οι καταγραφές των απαντήσεων ήταν οι εξής:

Ερωτηματολόγιο 1.

Ερωτηματολόγιο 2

Ερωτηματολόγιο 3

Ερωτηματολόγιο 4

Ερωτηματολόγιο 5

Ερωτηματολόγιο 6

2. Αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου να γίνει αποτίμηση και αξιολόγηση των κοινών δράσεων σχολείου και οικογένειας  ( ενημερωτικών, εκπαιδευτικών και συνεργατικών) στις οποίες συμμετείχαν οι γονείς και κηδεμόνες  καθώς και του πλαισίου επικοινωνίας που είχαν με τη σχολική μονάδα.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2ΑΠΑΝΤΗΣΗ 3ΑΠΑΝΤΗΣΗ 4ΑΠΑΝΤΗΣΗ 5ΑΠΑΝΤΗΣΗ 6ΑΠΑΝΤΗΣΗ 7ΑΠΑΝΤΗΣΗ 8

2022-2023

 Άξονας 7 “Σχολείο & Κοινότητα” Με δεδομένο ότι οι όμορες σχολικές μονάδες, οι οποίες έχουν συνήθως κοινές ανησυχίες, αντιμετωπίζουν κοινές δυσκολίες και ταυτόχρονα το μαθητικό δυναμικό τους εμφανίζει παρόμοια κοινωνικοοικονομικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά, μπορούν να συνεργαστούν σε επίπεδο δικτύου για την καλύτερη επίλυση πιο γενικευμένων προβλημάτων, οργανώνουμε δράσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της εξωστρέφειας της σχολικής μονάδας με τη διαμόρφωση ενός πλαισίου σταθερής επικοινωνίας μεταξύ των μελών της σχολικής μας μονάδας (10ο ΝΓ/3ο Δ. Σχ) και της όμορης (3ο Δ. Σχ./ 10ο ΝΓ)  και στην εμπλοκή των μαθητών/-τριών του ΝΓ σε δράσεις/δραστηριότητες, στις οποίες θα συμμετέχουν οι περυσινοί συμμαθητές τους που τώρα φοιτούν στην Α’ Δημοτικού, έτσι ώστε να ενισχυθούν οι αναγκαίες για την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους κοινωνικές δεξιότητες (συνεργασία, ομαδικότητα, ενεργητική ακρόαση κ.ά.).
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2022 – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2023

α. Συνεργασία με Δημοτικό

Τα Πρωινά Τμήματα 2 & 4 με τα τμήματα Α1 & Α2 για την οργάνωση κοινής χριστουγεννιάτικης γιορτής αποφάσισαν από κοινού το έργο, τη διανομή των ρόλων, τη  διαμόρφωση του χώρου, την ημερομηνία και ώρα της παράστασης. Φτιάχθηκε πρόσκληση και σε μορφή video  η οποία στάλθηκε και στη Δ/ντρια Π.Ε. καθώς και στους Συντονιστές Εκπ/κού Έργου. Μετά την παράσταση έγινε αξιολόγηση της δράσης από:

-τους γονείς μέσω κοινού ερωτηματολογίου,



Λήψη αρχείου

-τους εκπαιδευτικούς που εμπλέχθηκαν στη διαδικασία,



Λήψη αρχείου

-τα παιδιά του ΝΓ

β. Συνεργασία με φορείς & τοπική κοινότητα

– Υλοποιήθηκε δράση σε συνεργασία με τη Στέγη Αυτιστικών Ελένη Γύρα με τη συμμετοχή του σχολείου στο χριστουγεννιάτικο bazaar  του ιδρύματος. Ενεπλάκησσαν και οι γονείς καθώς μαζί με τα παιδιά έφτιαξαν το δικό τους έργο προς πώληση.

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2022/12/13/i-stegi-aytistikon-atomon-eleni-gyra-kai-pali-sto-scholeio-mas/

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2022/12/23/christoygenniatiko-bazaar/

-.Συνεργασία με MAKE A WISH

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2022/12/05/make-a-wish/

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2022/12/15/asteria-eychis/

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2023/01/27/kane-mia-eychi-ellados-pistopoiitiko-yiothesias/

-Συνεργασία με το κτηνιατρείο της γειτονιάς και με τον σύλλογο Αnimal Action  της πόλης μας

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2023/01/22/episkepsi-sto-ktiniatreio/

-Κάλαντα χριστουγεννιάτικα στη γειτονιά (καταστήματα & εταιρείες)

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2022/12/23/kalanta-kai-pali-kalanta/

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2023

α. Συνεργασία με Δημοτικό : Τα τμήματα -ανά 2- εικονογράφησαν ένα παραμύθι που διάβασαν στην τάξη και κατόπιν οι ζωγραφιές των παιδιών δόθηκαν στα τμήματα της Α΄ τάξης του Δημοτικού. Τα Πρωινά Τμήματα 1 & 3 συνεργάστηκαν με το τμήμα Α2 και τα Πρωινά Τμήματα 2 & 4 με το Α1. Τα τμήματα συνέθεσαν το κείμενο και φτιάχτηκε ebook

https://www.storyjumper.com/book/read/153650671

β. Συνεργασία με φορείς & τοπική κοινότητα

-Δράση ενημέρωσης από την Πυροσβεστική Υπηρεσία

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2023/02/04/episkepseis-stin-pyrosvestiki-ypiresia/

-Υλοποίηση δράσης σε συνεργασία με τη Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη Ιωαννίνων

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2023/02/09/episkepsi-sti-zosimaia-vivliothiki/

– Συμμετοχή στην πανελλαδική εκστρατεία ‘Μίλα Τώρα’ του «Χαμόγελου του Παιδιού» ενάντια στον ενδοσχολικό εκφοβισμό των Πρωινών Τμημάτων 1, 2 & 4

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2023/02/09/symmetochi-stin-panelladiki-ekstrateia-mila-tora/

– Συνεργασία με εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ για τον 4ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης -Ο μαγικός περίπατος της Άλκης Ζέη

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2023/02/17/4os-marathonios-anagnosis-o-magikos-peripatos-tis-alki-zei-00/

-Συνεργασία με Ίδρυμα Λαμπράκη για την υλοποίηση του προγράμματος με τίτλο «Ιστορία, Μνήμη, Κοινότητα – Εκπαιδεύοντας το βλέμμα: Το ζωγραφικό έργο του Χ. Μποκόρου 1821, η γιορτή»

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2023/03/01/istoria-mnimi-koinotita-ekpaideyontas-to-vlemma-to-zografiko-ergo-toy-ch-mpokoroy-1821-i-giorti/

– Συνεργασία με WRO Hellas και συμμετοχή στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με θέμα “Η πόλη που ονειρεύομαι να ζήσω” Smart cities

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2023/03/09/symmetochi-ston-panellinio-diagonismo-stem-amp-amp-ekpaideytikis-rompotikis/

– Συνεργασία με ΚΕΠΑΒΙ στα πλαίσια υλοποίησης δράσεων για την επέτειο της 25ης Μαρτίου

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2023/03/24/techni-kosmimata-kai-foresies/

– Συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση -προσέφερε στο σχολείο τη μουσική συλλογή «Ένα παράθυρο μικρό» και τα τμήματα (1, 2 & 4) συμμετείχαν στη δράση του Onassis Education με τα τραγούδια “Η φιλία μας να αντέξει”, “Ένα παράθυρο μικρό…” &  “Πάρε με αγκαλιά” αντίστοιχα.

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2023/03/27/ena-parathyro-mikro/

& mail νηπιαγωγείου

ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΪΟΣ 2023

α. Συνεργασία με Δημοτικό:  Στο πλαίσιο της δράσης “Πασχαλιά στο σχολειό” τα παιδιά όλων των τμημάτων του 3ου Δημοτικού Σχολείου -ανά 10- ζωγράφισαν από ένα κομμάτι (συνολικά 24) και στη συνέχεια τα παιδιά του 10ου Νηπιαγωγείου τα συνέθεσαν, σχηματίζοντας ένα μεγάλο πασχαλινό αβγό.  Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου στο Δημοτικό

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2023/04/05/anakoinosi-gia-drasi-toy-syllogoy-goneon-amp-amp-ton-syllogon-didaskonton-toy-10oy-ng-amp-amp-toy-3oy-d-sch/

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2023/04/08/eyches-4/

β. Συνεργασία με φορείς & τοπική κοινότητα: 

-Κάλαντα του Λαζάρου σε καταστήματα & εταιρείες

https://blogs.sch.gr/10nipioa/2023/04/10/ta-kalanta-toy-lazaroy/

Άξονας 5 “Σχολείο και οικογένεια” Κύριος στόχος είναι η ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ σχολείου και οικογένειας και η  επιμορφωτική – συμβουλευτική υποστήριξη των  γονέων και κηδεμόνων σε θέματα που αφορούν στην ακαδημαϊκή και κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών/-τριών.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2022 – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2023

Στα πλαίσια προγραμματισμού δια ζώσης απογευματινής συνάντησης για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας  με εισηγητή τον κο Βασίλη Κούτρα, αναπληρωτή καθηγητή Αγωγής Υγείας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Επιστημονικό Διευθυντή του Συμβουλευτικού Σταθμού Καταπολέμησης Ναρκωτικών Νομού Ιωαννίνων, προκειμένου να καθοριστεί το περιεχόμενο αυτής της συνάντησης, στάλθηκε ερωτηματολόγιο στους γονείς και οι επιλογές τους ως προς τη θεματολογία της συνάντησης προσδιορίστηκαν ως εξής



Λήψη αρχείου

Αξιολόγηση της δράσης από τους γονείς



Λήψη αρχείου

 

 

 

 

 

 

2021-2022



Λήψη αρχείου

 

 



Λήψη αρχείου

 

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση