Κατασκευές δανειστικής βιβλιοθήκης

Στα πλαίσια του δανεισμού βιβλίων της βιβλιοθήκης ανά εβδομάδα ζητήσαμε από τα παιδιά να φτιάξουν μια κατασκευή με ένα ήρωα ή αντικείμενα από την ιστορία που θα διάβαζαν. Τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά!!!

Με την επιστροφή του βιβλίου έγινε και η παρουσίαση της κατασκευής του κάθε νηπίου. Μέσα από αυτή τη δράση η φιλαναγνωσία  μπορεί να μετατραπεί σε μια ευχάριστη ,ψυχαγωγική και δημιουργική συνήθεια.

Τους ήρωες και τα αντικείμενα που κατασκεύασαν τις χρησιμοποιήσαμε για να ζωντανέψουμε την ίδια ή διαφορετικές αυτοσχέδιες ιστορίες στο κουκλοθέατρο της τάξης μας .

φω436000728 1086662212594426 925176658387273069 n 435791293 1535118553725750 2128014575078359183 n 435775494 3708173306090859 4847029055609107515 n

Οι δικές μας ιστορίες – 2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Έπειτα από πρόσκληση του Δήμου Αγίου Νικολάου τα παιδιά του σχολείου μας συμμετείχαν στις δράσεις για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου.

Το Τμήμα 1 εμπνεύστηκε από τους ήρωες της αφίσαςposterjapan

Το Τμήμα 2 εμπνεύστηκε από τις κατασκευές των παιδιών για την δανειστική βιβλιοθήκη

2 Aπριλίου – Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου βγάλαμε τα αγαπημένα μας βιβλία περίπατο στη φύση!

2af89c87 afb4 40ea 83f3 26aa0ea7a197

Ξεκινήσαμε με ένα ωραίο πικ νικ…

IMG 20240402 100642

Παρουσιάσαμε τα αγαπημένα μας παραμύθια…

IMG 20240402 100659

Διαβάσαμε έπειτα από κλήρωση ένα από τα βιβλία…

679ed3d3 db55 4782 a813 e47516ab9252

Τα απλώσαμε να λιαστούν…

IMG 20240402 114556

Παίξαμε παιχνίδια παρατηρητικότητας…

IMG 20240402 111028

Χαλαρώσαμε ξεφυλλίζοντας τα αγαπημένα μας παραμύθια…

IMG 20240402 104859

IMG 20240402 104054IMG 20240402 104443 IMG 20240402 103823

IMG 20240402 103558

IMG 20240402 103343

Και παίξαμε με το αγαπημένο μας αερόστατο λίγο πριν ετοιμαστούμε για την επιστροφή μας στο σχολείο!

432783809 4078051539142674 2123052392634056752 n

432583706 1647223996019540 6823943110815005222 n

Εργ. Δεξιοτήτων: Τον Κ.Ο.Κ. αγαπώ , με ασφάλεια κυκλοφορώ.

Η εκπαίδευση σε θέματα οδικής κυκλοφορίας από μικρή ηλικία ,θεωρείται υψίστης σημασίας μέσο στην μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Τα παιδιά στο χρονικό διάστημα Φεβρουάριος-Μάρτιος , ασχολήθηκαν με διάφορες δραστηριότητες που σχετίζονταν με θέματα κυκλοφορικής αγωγής , στα πλαίσια της 3ης Θεματικής ενότητας εργαστηρίου δεξιοτήτων με τίτλο :”Τον Κ.Ο.Κ. αγαπώ, με ασφάλεια κυκλοφορώ”. Με αφορμή το κλείσιμο της εν λόγω ενότητας συμμετείχαν ενεργά σε πρόγραμμα δραστηριοτήτων εκπαιδευτών της Σχολής οδηγών Στεφανάκη στον χώρο του νηπιαγωγείου . Το σύνολο δραστηριοτήτων είχαν βιωματικό χαρακτήρα και ήταν απόλυτα  προσαρμοσμένες στις ανάγκες των παιδιών.

  • Προβολή ολιγόλεπτου εκπαιδευτικού βίντεο με θέμα την κυκλοφοριακή αγωγή και μέσω της συζήτησης έγινε επεξεργασία του περιεχομένου του ( μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια). Με απλά λόγια τα παιδιά συνειδητοποιήσαν ότι η εφαρμογή και η τήρηση του Κ.Ο.Κ (κώδικας οδικής κυκλοφορίας) διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για την ασφάλεια όλων. 

1o

  • Παρουσίαση και επεξεργασία βασικών σημάτων κυκλοφορίας. 

 

2ο

  • Στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου σχηματίστηκε διαδρομή με σήματα και διαβάσεις. Τα παιδιά σε τρενάκι περπάτησαν την διαδρομή με τους Κυρίους  Αντώνη και Γιώργο  Στεφανάκη να τους εξηγεί παράλληλα την σημασία των συμβόλων στα σήματα, τονίζοντας ιδιαίτερα την σπουδαιότητα της σωστής οδικής συμπεριφοράς, εκ μέρους όλων των οδηγών, όπως δίνω προτεραιότητα στους πεζούς κτλ.

3ο 2

3ο

  •  Το κάθε παιδί με την καθοδήγηση των Κ. Στεφανάκη , οδήγησε σε τηλεκατευθυνόμενο αυτοκίνητο όλη την διαδρομή με τις διαβάσεις και τα σήματα κυκλοφορίας. Στη διαδρομή  συνάντησαν διάφορες καταστάσεις που έκαναν τα παιδιά να αναρωτηθούν για το πως πρέπει να συμπεριφερθούν ώστε να να έχουν σωστή οδική συμπεριφορά,  όπως τηρώ τον Κ.Ο.Κ , δίνω προτεραιότητα σε πεζούς , ανοίγω τον δρόμο σε περίπτωση εμφάνισης μέσου έκτακτης ανάγκης ασθενοφόρο , πυροσβεστικό όχημα κτλ.

4ο 1

 

4ο 2

4ο 3

  • Χρωματισμός σημάτων οδικής κυκλοφορίας.  5ο 1
  • Παράδοση ευχαριστήριας κάρτας εκ μέρους των μαθητών.6ο
  • Το εκπαιδευτικό προσωπικό και τα παιδιά του νηπιαγωγείου Κριτσάς, ευχαριστούν από καρδιάς τους κυρίους Αντώνη και Γιώργο Στεφανάκη, εκπαιδευτές της Σχολής Οδηγών Στεφανάκη, για την θετική ανταπόκριση στην πρόσκληση του σχολείου και για την εξαιρετική παρουσίαση προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής .

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Για το σχολικό έτος 2024-2025 οι ηλεκτρονικές εγγραφές στα Νηπιαγωγεία θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου.

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής. Σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών είναι υποχρεωτική.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτηση του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η συναίνεση του έτερου γονέα με υπεύθυνη δήλωσή του, η οποία θα προσκομιστεί στο σχολείο (σχετικό έντυπο υπεύθυνης δήλωσης θα βρείτε εδώ)

Εγγραφή στο Νηπιαγωγείο https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ Για την είσοδό σας στην παραπάνω υπηρεσία θα χρειαστείτε τους κωδικούς taxisnet.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ

 

α) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), το οποίο συμπληρώνεται και υπογράφεται από παιδίατρο. Το Α.Δ.Υ.Μ. μπορείτε να το κατεβάσετε από ΕΔΩ

 

β) Βιβλιάριο Εμβολίων του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών

 

γ) έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση υπεύθυνη δήλωση έτερου γονέα. https://docs.google.com/document/d/1TrRct5D9M_MK9Nqis4KZb_1A_d2DBYt04fhfW6xhCeU/edit

δ)Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας (συμβόλαιο σπιτιού ή λογαριασμός ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΔΕΥΑΝ)

ε) Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο προσκομίζοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ  ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα Νηπιαγωγείου και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.
Όλες ανεξαιρέτως οι αιτήσεις γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο αναβαθμισμένο προγραμμα γίνονται δεκτές χωρίς προϋποθέσεις.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμεροπρογραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα  δεν προβλέπεται.

 Ώρες κατάθεσης δικαιολογητικών στο σχολείο τις εργάσιμες ημέρες από 12:15 έως 13.00.
ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ να έχετε μαζί σας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και στοιχεία για την εγγραφή του παιδιού σας .

 

Ιστοσελίδα νηπιαγωγείου Κριτσάς:
https://blogs.sch.gr/nipkrits

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με mail:  mail@nip-krits.las.sch.gr ή στο τηλέφωνο 2841051225

“Εις το Όνομα του Άλκη”

Το σχολείο μας συμμετέχει στην δράση “Εις το όνομα του Άλκη” που διοργανώθηκε από το ΔΣ Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Νικολάου σε συνεργασία με την Ένωση Γονέων Μαθητών Δήμου Αγίου Νικολάου.
Συζητήσαμε την έννοια της διαφορετικότητας, του σεβασμού, της ενσωμάτωσης, του εκφοβισμού και της βίας. Μέσα από τις αθλητικές δραστηριότητες που διοργανώθηκαν και τις δράσεις μας αναδείξαμε την έννοια της φιλίας και της χαράς που μας προσφέρουν τα αγωνίσματα. Στείλαμε το δικό μας μήνυμα για την καλλιέργεια της ευγενούς άμιλλας και του fair play.
ALKIS 1
Η Δομή 1ης Φεβρουαρίου 2022 – Εις το Όνομα του Άλκη ιδρύθηκε από μία ομάδα πολιτών που δεν είχαμε καμμία σχέση με Δομές και δεν μας περίσσευε χρόνος. Μοναδικό καύσιμο που διαθέτουμε είναι ο πόνος που νοιώσαμε, η ενσυναίσθηση και η απόφαση μας να επι-δράσουμε και να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε την κοινωνία μας. Γνωρίζουμε ότι για να γίνει πράξη το τελευταίο πρέπει πρώτα να ξεκινήσουμε να αλλάζουμε τον εαυτό μας. Μέσω της Δομής είμαστε αποφασισμένοι να μάθουμε πρώτα εμείς,να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι, καλύτεροι οπαδοί, να μάθουμε να σεβόμαστε περισσότερο την διαφορετικότητα.
423582929 10225496010134524 3989019220217704605 n 424649428 10225496010334529 3029308536678890418 n 424650971 10225496011014546 8006873516377665883 n

Υφαντική τέχνη

Η υφαντική είναι από τις πρώτες τέχνες που υπάρχουν στην ιστορία του ανθρώπου.Με την δημιουργία των υφασμάτων ο άνθρωπος καλύπτει βασικές ανάγκες του. Έτσι η τέχνη της υφαντικής άνθισε από τα αρχαία χρόνια.

Με αφορμή τα εργαστήρια δεξιοτήτων με θέμα τα ζώα και τα παράγωγά τους αναρωτηθήκαμε πως γίνεται η κλωστή από το μαλλί. Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο, συζητήσαμε ,εκφράσαμε τις απορίες μας….

Διαβάσαμε τον μύθο της αράχνης τον ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε το Α της αράχνης

13

 

Παίξαμε ομαδικά παιχνίδια:

-παγιδεύσαμε τα έντομα στον ιστό της αράχνης και προσπαθήσαμε να τα ελευθερώσουμε

-υφαίναμε την δική μας ιστορία με τον ιστό της αράχνης

Φτιάξαμε την δική μας αράχνη -δαχτυλόκουκλα καθώς και παιχνίδια με γράμματα και λεξούλες για τα έντομα.

7

30302Διαβάσαμε τον μύθο του Θησέα και της Αριάδνης και τον μίτο που έδωσε στον ήρωα για να βγει από το λαβύρινθο. Φτιάξαμε τον δικό μας λαβύρινθο, μοιράσαμε ρόλους  και παίξαμε  !

4Επισκεφτήκαμε το ΞΟΜΠΛΙ ένα συνεταιρισμό στο χωριό μας στην Κριτσά που ασχολείται με την υφαντική τέχνη .οι κυρίες Μαρία ,Καλλλιόπη και Μαρία μας υποδέχτηκαν και μας μύησαν σε αυτή τη μαγευτική διαδικασία της υφαντικής.Πιάσαμε το μαλλί, το γνέσαμε,το κλώσαμε και το τυλίξαμε στην ανέμη σε κουβάρι.Το πιο συναρπαστικό ήταν ότι υφάναμε στους αργαλειούς!

 

 

Τους προσφέραμε το δώρο -ζωγραφιά μας που απεικονίζει τον μύθο της αράχνης. Και έπειτα ζωγραφίσαμε ό,τι μας έκανε εντύπωση.

22

11

 

0121

20 19 17 15

Επιστρέφοντας στο σχολείο δημιουργήσαμε τους δικούς μας αργαλειούς και υφαντά με την συνεργασία των γονέων .Φτιάξαμε και μια γωνιά υφαντικής στην τάξη μας

14 1200 5

Δράσεις για τη Δανειστική Βιβλιοθήκη

Φέτος, στα πλαίσια της ανάληψης σχεδίου Δράσης Σχολικής μονάδας, επιλέξαμε να ασχοληθούμε με την αναβάθμιση της λειτουργίας της Δανειστικής Βιβλιοθήκης.

Η αρχή έγινε με την ανανέωση του καταλόγου των βιβλίων της Δανειστικής Βιβλιοθήκης και την έναρξη της λειτουργίας της . Τα παιδιά υποδέχτηκαν στην τάξη τον Λέανδρο, το λιοντάρι της βιβλιοθήκης, το οποίο μας μέσω του υπέροχου βιβλίου ‘’το Λιοντάρι της Βιβλιοθήκης της  Michelle Knudsen, μας μίλησε για τους κανόνες δανεισμού ενός βιβλίου και μας επεσήμανε τι να αποφύγουμε κατά την χρήση του. Με τον Λέανδρο πλέον μόνιμο μέλος της ομάδας μας, περιεργαστήκαμε τα καινούρια μας βιβλία και εξοικειωθήκαμε με τον τρόπο λειτουργίας και τους κανόνες της Δανειστικής Βιβλιοθήκης.

Το λιοντάρι της Βιβλιοθήκης

 

419616037 712530544359130 2224719875465992177 n419731569 2904675193003190 2304766156114841710 n

Στη συνέχεια, προετοιμάσαμε την τσάντα δανεισμού, ενώ κατασκευάσαμε και τον προσωπικό μας σελιδοδείκτη.

416611604 1116259413053891 8966785952219777734 n

Στα πλαίσια της προώθησης της φιλαναγνωσίας, η Δανειστική Βιβλιοθήκη δεν παρέμεινε αποκλειστικά στα όρια της τάξης αλλά βγήκε και έξω από αυτήν, με τη δημιουργία  πάγκου δανεισμού για ενήλικες, εγχείρημα που αγκαλιάστηκε αμέσως από όλους τους γονείς και λειτουργεί έκτοτε απρόσκοπτα!

bibliothiki

Οι δράσεις μας ωστόσο δεν περιορίζονται αποκλειστικά στο δανεισμό βιβλίων και στην επιστροφή και παρουσίαση τους από τα παιδιά. Έτσι, αποφασίσαμε να ανοίξουμε το σχολείο μας στην κοινωνία του  χωριού, μέσω της δράσης μας ΄΄οι γονείς διαβάζουν παραμύθια΄΄. Έτσι,  ξεκίνησε ένας κύκλος προσκλήσεων σε  γονείς/παππούδες -γιαγιάδες, ώστε να μας διαβάσουν αυτοί ένα αγαπημένο τους παραμύθι ή έναν τοπικό μύθο ή να μας διηγηθούν ιστορίες από την τοπική λαϊκή παράδοση. Η αρχή έγινε με την κα. Γιωργία Σταυρακάκη  η οποία μας αφηγήθηκε το παραμύθι ‘’Ο Ουρανός είναι για όλους’’ του Τζάνι Ροντάρι, με τα παιδιά να υποδέχονται τη νέα αυτή δράση με ενθουσιασμό.422128225 765911284873021 393955053868880154 n

Η συνέχεια έγινε με την κα  Πόπη Θραψανιώτη, η οποία μας αφηγήθηκε το αγαπημένο παραμύθι της παιδικής ηλικίας του γιου της και πατέρα μαθητών του σχολείου μας «Το γουρουνάκι που ήθελε να ‘χει μαλλιά» του Άλαν ΜακΝτόναλντ, με τα παιδιά να διασκεδάζουν και να αναρωτιούνται πως αισθάνεται κάποιος ο οποίος δεν ξέρει ποιος είναι στην πραγματικότητα;

426155893 926823245478571 9082020014591125674 n

Η ένθερμη υποδοχή της δράσης μας τόσο από τα παιδιά όσο και από τους γονείς, παππούδες και γιαγιάδες, μας χαρίζει διάθεση για περισσότερες δράσεις στο εγγύς μέλλον!

Δωρεά από το Ίδρυμα Βασιλείου Γ. Μελά

Στις 24 Ιανουαρίου 2024 ολοκληρώθηκε η παραλαβή της δωρεάς που πραγματοποίησε το “ΙΔΡΥΜΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Γ. ΜΕΛΑ”  σε βιβλία , παιδαγωγικό υλικό και εκπαιδευτικά παιχνίδια,  στο Νηπιαγωγείο μας.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά το ίδρυμα Βασιλείου Γ. Μελά για την άμεση και γενναιόδωρη ανταπόκριση στο αίτημα μας καθώς και για την στήριξη που προσφέρει στα σχολεία όλης της περιφέρειας.

Παραθέτουμε απόσπασμα από την ιστοσελίδα του ιδρύματος  https://www.idryma-mela.gr/

Υλοποιώντας την επιθυμία του Ιδρυτή μας, παλεύουμε συνεχώς για την  εύρυθμη λειτουργία των νηπιαγωγείων. Βοηθάμε τους νηπιαγωγούς στο έργο τους, προμηθεύοντας τα νηπιαγωγεία με βιβλία, εκπαιδευτικά παιχνίδια και παιδαγωγικό υλικό ώστε τα παιδιά να έχουν μία ευχάριστη και εποικοδομητική εμπειρία σε αυτή την ηλικία που δημιουργούνται οι βάσεις για την εκπαίδευση και την ανάπτυξή τους.

4a9b899b d7b5 48d6 b32f ae5ba2744e41 4cfb0a28 195f 4d95 9474 12572e100067 7434cdd8 8a42 4b79 a185 8534b469dd2b 990528af 1296 43c3 bbff bc178c3f4f9d