Θρησκευτικά …εν δράσει!!!

Kασσιανή Πουλιάνου – 2ο Γυμνάσιο Καλλιθέας

Webinar θεολόγων με θέμα : Εφαρμογές της Τεχνητής νοημοσύνης στο μάθημα των Θρησκευτικών

Απρ 202423

Παρακολουθήσαμε τη Δευτέρα 22-4-24 το θεολογικό εργαστήριο με θέμα: Εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στα Θρησκευτικά με εισηγήτρια την καθηγήτρια στο ΑΠΘ κ. Μητροπούλου Β.

Εδώ το υλικό του σεμιναρίου:https://cdn.fbsbx.com/v/t59.2708-21/439580549_430288789692595_462420633434605607_n.pdf/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BD%CF%83%CF%89%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%9D%CE%BF%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B7%CF%82-pdf.pdf?_nc_cat=103&ccb=1-7&_nc_sid=2b0e22&_nc_ohc=sDYXJKVx45cAb7zreep&_nc_ht=cdn.fbsbx.com&oh=03_Q7cD1QHk0DdNLO-D85lKcBhafM9jr6pjjcahtDQAve9Ckj_D0g&oe=66299A66&dl=1

Δράση ενάντια στην παιδική κακοποίηση-Δάμαρις 29-3-24

Μαρ 202430

Οι μαθητές της Α΄Γυμνασίου παρακολούθησαν στο Σεράφειο συγκρότημα του Δήμου Αθηναίων ,ένα πρόγραμμα ενάντια στην παιδική κακοποίηση από τον σύλλογο Δάμαρις.

κακ   κακ2

κακ3   κακ6

Δραματοποίηση στο μάθημα Η παραβολή του ασώτου Α΄Γυμνασίου

Μαρ 202425

 

Στην Α΄τάξη και στην ενότητα “Η παραβολή του ασώτου”κάναμε δραματοποίηση της παραβολής σε ελεύθερη απόδοση.Τα παιδιά παρουσίασαν σκηνές της ιστορίας που διηγήθηκε ο Χριστός για να δείξει στους ανθρώπους πόσο μεγάλη είναι η αγάπη του Θεού για τον άνθρωπο.Εδώ παραθέτουμε το αντίστοιχο κείμενο σε ελεύθερη απόδοση.

ασωτ

ασωτ2

ος  ος2

ος3

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Δραματοποίηση μιας σκηνής στο Βυζάντιο ανάμεσα σε μια εθνική και μια χριστιανη,αμέσως μετά την υπογραφή του Διατάγματος των Μεδιολάνων.Στους αντίστοιχους ρόλους οι μαθήτριες του Β2 Μπαρμπάτση Ν. και Κορομηλά Ε.

Παραθέτω και το κείμενο της δραματοποίησης

δραματο

Στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο υπάρχουν τα εξής ιστολόγια:

1  “Θρησκευτικά …εν δράσει” με διαχειρίστρια την κ. Πουλιάνου Κασσιανή ΠΕ01 :Θρησκευτικά …εν δράσει

2.”Ηλιαχτίδα “με διαχειρίστρια την κ. Σταμάτογλου Μαρία ΠΕ02  :Ηλιαχτίδα

3.”Μικροί δημοσιογράφοι …εν δράσει” με διαχειρίστρια την κι. Πουλιάνου ΠΕ01 :Μικροί δημοσιογράφοι… εν δράσει

 

https://blogs.sch.gr/mikroidimosiografoiendrasi/

 

Σχέδιο δράσης στη Β΄γυμνασίου με σκοπό την κατανόηση της αξίας της ομαδικότητας

Μαρ 202421

Την εβδομάδα αυτή και από από 19 έως και 21-3-24 οι εκπ/κοί Τραντάλη Αγγ. και Πουλιάνου Κασσ. πραγματοποίησαν μια σειρά μονόωρων συναντήσεων με τα τμήματα της Β΄τάξης στα πλαίσια της δράσης “Εμείς και η τάξη μας”.Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτηματολόγια με σκοπό την αποτελεσματικότερη λειτουργία της τάξης.Ακολούθησε συζήτηση και οι μαθητές πρότειναν τρόπους για βελτίωση των σχέσεων μεταξύ τους και με το σχολείο.Θα ακολουθήσουν και άλλες συναντήσεις

δρασ  δρασ2

δρασ3  δρασ4

δρασ5  δρασ6

δρα7

Επίσκεψη της Γ΄τάξης στη Σιβιτανίδειο

Μαρ 202421

σαβ   σαβ2     σαβ5

σαβ6

Απόκριες 2024

Μαρ 202415

Και του χρόνου!!!

ΧΟΡ

ΧΟΡ3

ΧΟΡ5

Περίπατος στο Νιάρχος

Φεβ 202422

νια  να

νια5  νια6

νια4

Η Β΄Γυμνασίου πάει θέατρο

Φεβ 202416

Μια υπέροχη θεατρική παράσταση παρακολούθησαν σήμερα οι μαθητές της Β΄Γυμνασίου,στο θέατρο Πειραιώς 131,τον “Μικρό πρίγκηπα”του Αντουάν ντε Σεντ-Εξιπερί .Πάντα επίκαιρο, από τότε που γράφτηκε μέχρι σήμερα έχει μεγαλώσει όλες τις επόμενες γενεές των ανθρώπων και παραμένει στις καρδίες μικρών και μεγάλων, ως το πιο αγαπητό παραμύθι όλων των εποχών.

πρ   πρ2

πρ3

Ένα διαφορετικό “μάθημα”

Φεβ 202415

Δέχθηκα τις  προάλλες μια πρόταση-πρόσκληση από τον διευθυντή του σχολείου μας κ. Φωτιάδη να επιχειρήσουμε στην ώρα των Θρησκευτικών και των Εργαστηρίων δεξιοτήτων αντίστοιχα με τα τμήματα Γ1 και Γ2 να κάνουμε ένα “διαφορετικό” μάθημα.Καθώς παρατηρούμε τελευταία, υπάρχει μια κάπως τεταμένη ατμόσφαιρα μεταξύ των μαθητών,μια διατάραξη των σχέσεων που πολύ εύκολα οδηγεί σε μικρές ή μεγάλες συγκρούσεις.Η πρόταση ήταν λοιπόν, να δώσουμε την ευκαιρία στα παιδιά να επικοινωνήσουν μεταξύ τους,να ακούσουν το ένα το άλλο και να εκφραστούν ελεύθερα.Στην πρώτη ώρα, χωρίσαμε τους μαθητές σε δυάδες ,ο ένας απέναντι στον άλλο ,παιδιά και από τα δυο τμήματα.Συμφωνήσαμε αρχικά σε κάποια βασικά πράγματα,όπως:δεν φωνάζουμε όλοι μαζί,ακούμε, δεν διακόπτουμε,εμπιστευόμαστε ,μιλάμε ειλικρινά και ισότιμα.Στη συνέχεια ανέλαβαν τα παιδιά να παρουσιάσουν στο σύνολο, τον “σύντροφό” τους και ένα θετικό του χαρακτηριστικό.Έτσι όλοι είχαν την ευκαιρία να ακουστούν και να γνωρίσουν καλύτερα τους συμμαθητές τους.Στην δεύτερη ώρα ,πάλι τα ίδια ζευγάρια ανέλαβαν να παρουσιάσουν στο κοινό κάποια αγαπημένη συνήθεια του συμμαθητή τους,καθώς και ποιο είναι το καλύτερο και ποιο το χειρότερο πράγμα στο σχολείο.Φυσικά δεν ήταν εύκολο όλο αυτό, αλλά παρά τις δυσκολίες, τα παιδιά φάνηκε να το απολαμβάνουν καθώς είχαν την ευκαιρία να ακουστούν όλοι και να μιλήσουν όλοι.

μιλαμε   μιλαμε2

μιλαμε3

« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων