Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για το eTwinning έργο “Let’s Dive into the BLUE!”

2025 lediblue glezou eql awards 1

To ευρωπαϊκό eTwinning έργο “Let’s Dive into the BLUE!”, το οποίο συνίδρυσε και υλοποίησε το Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού σε συνεργασία με 14 σχολεία από 8 χώρες: Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Πολωνία, Γερμανία, Τυνησία και Δανία, κατά το σχολικό έτος 2024-2025, βραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα ποιότητας από την Κεντρική Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning.

Η απονομή τής Ευρωπαϊκής Ετικέτας Ποιότητας στο Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού αποτελεί μια σημαντική ευρωπαϊκή επιβράβευση όλης αυτής τής σπουδαίας προσπάθειας, τής συμμετοχής και υποστήριξης μαθητών και εκπαιδευτικών σε ένα καινοτόμο συνεργατικό ευρωπαϊκό έργο.

Στο έργο συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες τής Α΄ τάξης, στο πλαίσιο τού μαθήματος «Εφαρμογές Πληροφορικής», με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρα Κατερίνα Γλέζου, Scientix Ambassador, eTwinning Ambassador, CodeWeek Leading Teacher, καθηγήτρια Πληροφορικής, Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών.

Ο βασικός στόχος τού έργου ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε παγκόσμια περιβαλλοντικά ζητήματα, με εστίαση στο νερό ως ζωτικό φυσικό πόρο. Μέσα από τη διεθνή συνεργασία, οι μαθητές ανέδειξαν τη σημασία των υδάτινων οικοσυστημάτων σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο, πρότειναν συγκεκριμένα μέτρα προστασίας, ενίσχυσαν την περιβαλλοντική τους συνείδηση, ανέπτυξαν πνεύμα συνεργασίας και σεβασμού προς τη φύση και συνέβαλαν ενεργά στη διάδοση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs).

Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά σε ευρωπαϊκές και παγκόσμιες δράσεις, όπως οι: CodeWeek, ESA Challenges, World Space Week, Hour of Code, Computer Science Education Week, Safer Internet Day, STEM Discovery Campaign, World Water Day, Earth Day.

Το έργο ενίσχυσε επίσης:

  • τη χρήση ψηφιακών και ΑΙ εργαλείων με κριτικό πνεύμα.
  • την ανταλλαγή καλών πρακτικών STEAM στην εκπαίδευση.
  • την προετοιμασία των μαθητών ως ενεργών πολιτών τού σήμερα και τού αύριο.

Με ιδιαίτερη έμφαση στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων τού 21ου αιώνα (4Cs: Communication, Collaboration, Critical Thinking, Creativity), οι μαθητές εξερεύνησαν τις δυνατότητες και τους κινδύνους τής τεχνολογίας και πρότειναν λύσεις προς όφελος τού κοινού καλού. Η σύμπραξη αυτή ανέδειξε τη σημασία τής διακρατικής συνεργασίας και τής ενδυνάμωσης τής μαθησιακής κοινότητας μέσω καινοτόμων και εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων.

Στο πλαίσιο διάχυσης των αποτελεσμάτων τού έργου δημιουργήθηκε ο συνεργατικός ιστότοπος “Let’s Dive into the BLUE!” (πατήστε εδώ).

Πατώντας εδώ μπορείτε να περιηγηθείτε στις συνεργατικές δραστηριότητες ανά μήνα.

Πατώντας εδώ μπορείτε να περιηγηθείτε στα ψηφιακά τεχνουργήματα που δημιουργήθηκαν ως αποτέλεσμα των συνεργατικών δραστηριοτήτων.

Εδώ μπορείτε να απολαύσετε ένα φωτομωσαϊκό με φωτογραφίες και εικόνες τού έργου.

Περισσότερες πληροφορίες για το έργο, τις δραστηριότητες και τις δημιουργίες των μαθητών είναι διαθέσιμες στην Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα Σχολικής Εκπαίδευσης, στην επίσημη σελίδα τού έργου, εδώ.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικούς για την ενεργό συμμετοχή, τη δημιουργικότητα και την καινοτόμο συμβολή τους στην επιτυχή υλοποίηση τού έργου, την ανάδειξη τής ανάγκης προστασίας των υδάτινων πόρων και την προώθηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  eTwinning 13 Δεκεμβρίου, 2025 Κατερίνα Γλέζου

Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για το έργο e-Twinning «SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments»

 

588857349 10238379638370546 9048752036377277345 n
Το Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού βραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας από την Κεντρική Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning για τη συμμετοχή του στο ευρωπαϊκό eTwinning έργο «SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments».

Η απονομή τής Ευρωπαϊκής Ετικέτας Ποιότητας στο Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού αποτελεί μια σημαντική ευρωπαϊκή επιβράβευση όλης αυτής τής σπουδαίας προσπάθειας, τής συμμετοχής και υποστήριξης μαθητών και εκπαιδευτικών σε ένα καινοτόμο συνεργατικό ευρωπαϊκό έργο.

Η βράβευση με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας από την Κεντρική Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning ακολούθησε τη βράβευση με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας από την Ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης.

Βασικός στόχος του έργου ήταν η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών να υιοθετήσουν καινοτόμες εκπαιδευτικές στρατηγικές προκειμένου να διδάξουν αποτελεσματικά την ορθή χρήση και την ηθική της τεχνητής νοημοσύνης μέσα από προκλήσεις του πραγματικού κόσμου και να ενισχύσουν τις ψηφιακές ικανότητες των μαθητών τους διερευνώντας τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs).

Κάθε μήνα, με βάση μια νέα μεθοδολογία διδασκαλίας (PBL, IBL, Personalized Learning, Experiential Learning, Collaborative Learning, Flipped Classroom, Game-Based Learning, Storytelling και Socratic Seminars), οι μαθητές υλοποίησαν δραστηριότητες που σχετίζονται με ένα από τα τους 17 Παγκόσμιους Στόχους και τη σχετική Διεθνή/Παγκόσμια Ημέρα χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.

Στο έργο συμμετείχαν οι μαθητές τής Ζώνης Ρομποτικής τής Β΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρα Κατερίνα Γλέζου, κατά το σχολικό έτος 2024-2025, σε συνεργασία με 20 ευρωπαϊκά σχολεία από 9 χώρες (Ελλάδα, Τουρκία, Ρουμανία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Πορτογαλία, Λιθουανία, Πολωνία).

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο με ενδεικτικές δραστηριότητες του έργου εδώ.
https://www.youtube.com/watch?v=5PIIke9hkyw
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο έργο, τις δραστηριότητες και τα έργα των μαθητών μπορείτε να αναζητήσετε στους συνδέσμους:
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/sustainable-sparking-understanding-sdgs-through-ai-and-novel-approaches-balanced-learning-environments
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/sustainable-sparking-understanding-sdgs-through-ai-and-novel-approaches-balanced-learning-environments/twinspace
https://sustainable-etwinning-project.webnode.gr/
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές και την υπεύθυνη καθηγήτρια δρα Κατερίνα Γλέζου για τη βράβευση και την ιδιαίτερη συμβολή τους τόσο στην επιτυχή υλοποίηση του έργου όσο και την προώθηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 13 Δεκεμβρίου, 2025 Κατερίνα Γλέζου

Εθνική Ετικέτα Ποιότητας για το eTwinning έργο “Let’s Dive into the BLUE!”

nql me lediblue 2025To ευρωπαϊκό eTwinning έργο “Let’s Dive into the BLUE!”, το οποίο συνίδρυσε και υλοποίησε το Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού σε συνεργασία με 14 σχολεία από 8 χώρες: Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Πολωνία, Γερμανία, Τυνησία και Δανία, κατά το σχολικό έτος 2024-2025, βραβεύτηκε με την Εθνική Ετικέτα ποιότητας.

Στο έργο συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες τής Α΄ τάξης, στο πλαίσιο τού μαθήματος «Εφαρμογές Πληροφορικής», με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρα Κατερίνα Γλέζου, Scientix Ambassador, eTwinning Ambassador, CodeWeek Leading Teacher, καθηγήτρια Πληροφορικής, Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών.

Ο βασικός στόχος τού έργου ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε παγκόσμια περιβαλλοντικά ζητήματα, με εστίαση στο νερό ως ζωτικό φυσικό πόρο. Μέσα από τη διεθνή συνεργασία, οι μαθητές ανέδειξαν τη σημασία των υδάτινων οικοσυστημάτων σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο, πρότειναν συγκεκριμένα μέτρα προστασίας, ενίσχυσαν την περιβαλλοντική τους συνείδηση, ανέπτυξαν πνεύμα συνεργασίας και σεβασμού προς τη φύση και συνέβαλαν ενεργά στη διάδοση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs).

Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά σε ευρωπαϊκές και παγκόσμιες δράσεις, όπως οιCodeWeek, ESA Challenges, World Space Week, Hour of Code, Computer Science Education Week, Safer Internet Day, STEM Discovery Campaign, World Water Day, Earth Day.

Το έργο ενίσχυσε επίσης:

τη χρήση ψηφιακών και ΑΙ εργαλείων με κριτικό πνεύμα.
την ανταλλαγή καλών πρακτικών STEAM στην εκπαίδευση.
την προετοιμασία των μαθητών ως ενεργών πολιτών τού σήμερα και τού αύριο.

Με ιδιαίτερη έμφαση στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων τού 21ου αιώνα (4Cs: Communication, Collaboration, Critical Thinking, Creativity), οι μαθητές εξερεύνησαν τις δυνατότητες και τους κινδύνους τής τεχνολογίας και πρότειναν λύσεις προς όφελος τού κοινού καλού. Η σύμπραξη αυτή ανέδειξε τη σημασία τής διακρατικής συνεργασίας και τής ενδυνάμωσης τής μαθησιακής κοινότητας μέσω καινοτόμων και εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων.

Στο πλαίσιο διάχυσης των αποτελεσμάτων τού έργου δημιουργήθηκε ο συνεργατικός ιστότοπος “Let’s Dive into the BLUE!” (πατήστε εδώ).

Πατώντας εδώ μπορείτε να περιηγηθείτε στις συνεργατικές δραστηριότητες ανά μήνα.

Πατώντας εδώ μπορείτε να περιηγηθείτε στα ψηφιακά τεχνουργήματα που δημιουργήθηκαν ως αποτέλεσμα των συνεργατικών δραστηριοτήτων.

Εδώ μπορείτε να απολαύσετε ένα φωτομωσαϊκό με φωτογραφίες και εικόνες τού έργου.

Περισσότερες πληροφορίες για το έργο, τις δραστηριότητες και τις δημιουργίες των μαθητών είναι διαθέσιμες στην Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα Σχολικής Εκπαίδευσης, στην επίσημη σελίδα τού έργου, εδώ.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικούς για την ενεργό συμμετοχή, τη δημιουργικότητα και την καινοτόμο συμβολή τους στην επιτυχή υλοποίηση τού έργου, την ανάδειξη τής ανάγκης προστασίας των υδάτινων πόρων και την προώθηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 30 Σεπτεμβρίου, 2025 Κατερίνα Γλέζου

Εθνική Ετικέτα Ποιότητας – Ευρωπαϊκό eTwinning έργο“SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments”

2024 2025 nql sustainable agymΤο ευρωπαϊκό eTwinning έργο “SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments” βραβεύτηκε με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας από την Ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης. 🏆🥇
Στο έργο συμμετείχαν οι μαθητές της Ζώνης Ρομποτικής της Β΄ τάξης του Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρα Κατερίνα Γλέζου, κατά το σχολικό έτος 2024-2025 σε συνεργασία με 20 ευρωπαϊκά σχολεία από 9 χώρες (Ελλάδα, Τουρκία, Ρουμανία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Πορτογαλία, Λιθουανία, Πολωνία).
Θερμά συγχαρητήρια κι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συνεργάτες μαθητές και εκπαιδευτικούς, και ιδιαιτέρως στις άξιες και ακαταπόνητες ιδρύτριες του έργου Bilge Varel και Stavroula Skiada!
Αγαπημένοι μου μαθητές, είμαι πολύ περήφανη για σας!
#eTwinning #NationalQualityLabel #NQL #SustAInable #SDGs #ESEP #DigitalCompetence #Sustainability #AI
Hellenic eTwinning

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  eTwinning 12 Σεπτεμβρίου, 2025 Κατερίνα Γλέζου

Καλή δημιουργική σχολική χρονιά 2025-2026!

Back to school School year 2025 2026 2

Καλή δημιουργική σχολική χρονιά με ειρήνη, υγεία, αγάπη, πρόοδο, δύναμη, όραμα, έμπνευση, φαντασία, χαρά και αισιοδοξία!

Καλή αρχή!

Καλό μήνα!

https://www.youtube.com/watch?v=GDHokYyehsM

Ένας μικρός γλυκός παλιός Σεπτέμβρης – Παντελής Θαλασσινός

Ένας μικρός Σεπτέμβρης βάζει τα κλάματα
που στο σχολειό τον πάνε να μάθει γράμματα
θέλει να παίξει ακόμα με τ’ άστρα τ’ ουρανού
πριν έρθουν πρωτοβρόχια και συννεφιές στο νου
πρωτάκι, σχολιαρούδι, του κλέβουν το τραγούδι,
του κλέβουν το τραγούδι…

Καλή δημιουργική σχολική χρονιά 2025-2026!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 2 Σεπτεμβρίου, 2025 Κατερίνα Γλέζου

Ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού eTwinning έργου “Let’s Dive into the BLUE!” – Α΄Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

DIVE

4HN30WvUx2XdM

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το ευρωπαϊκό eTwinning έργο “Let’s Dive into the BLUE!”, το οποίο συνίδρυσε και υλοποίησε το Α΄Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού σε συνεργασία με 14 σχολεία από 8 χώρες: Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Πολωνία, Γερμανία, Τυνησία και Δανία, κατά το σχολικό έτος 2024-2025. Το έργο διήρκεσε από τον Σεπτέμβριο του 2024 έως τον Ιούνιο του 2025, με τη συμμετοχή 18 εκπαιδευτικών και 185 μαθητών ηλικίας 12-16 ετών. Η επίσημη γλώσσα του έργου ήταν η Αγγλική.
Το έργο συνίδρυσαν οι εκπαιδευτικοί Sara Llésera Ortega από το Institut Escola Daniel Mangrané, Jesús-Tortosa (Ισπανία) και η δρ Κατερίνα Γλέζου από το Α΄Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού, κατά τη συμμετοχή τους στο ευρωπαϊκό eTwinning σεμινάριο με θέμα “Schools in disadvantaged areas: turning challenges into opportunities with eTwinning”, που πραγματοποιήθηκε στις 18-20 Απριλίου 2024 στο Τορίνο της Ιταλίας, μετά από πρόσκληση του Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης eTwinning.
Στο έργο συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες της Α΄Λυκείου του Α΄ Αρσάκειου Λυκείου Ψυχικού στο πλαίσιο του μαθήματος «Εφαρμογές Πληροφορικής», με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρ Κατερίνα Γλέζου, Scientix Ambassador, eTwinning Ambassador, CodeWeek Leading Teacher, καθηγήτρια Πληροφορικής, Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών. Στο πλαίσιο δραστηριοτήτων του έργου συνεργάστηκαν και οι εκπαιδευτικοί κ. Βύρων Χαμηλοθώρης και κ. Αθανάσιος Αλεβιζάκης του Α΄Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού. Μεταξύ των συνεργαζόμενων σχολείων συμμετείχε και το Α΄Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Μαίρη Μαρίν.
Ο βασικός στόχος του έργου ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε παγκόσμια περιβαλλοντικά ζητήματα, με εστίαση στο νερό ως ζωτικό φυσικό πόρο. Μέσα από τη διεθνή συνεργασία, οι μαθητές ανέδειξαν τη σημασία των υδάτινων οικοσυστημάτων σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο και πρότειναν συγκεκριμένα μέτρα προστασίας.
Παράλληλα, το έργο ενίσχυσε:
  • τον ψηφιακό γραμματισμό,
  • τις δεξιότητες προγραμματισμού, ρομποτικής και τεχνητής νοημοσύνης,
  • την επικοινωνία στην αγγλική γλώσσα και
  • τη διαπολιτισμική μάθηση.
Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά σε ευρωπαϊκές και παγκόσμιες δράσεις, όπως:
CodeWeek, ESA Challenges, World Space Week, Hour of Code, Computer Science Education Week, Safer Internet Day, STEM Discovery Campaign, World Water Day, Earth Day.
Κατά τη διάρκεια του έργου, οι μαθητές:
  • συνεργάστηκαν με συνομηλίκους τους από τα σχολεία-εταίρους για την επίλυση πραγματικών προβλημάτων μέσω της τεχνολογίας,
  • πειραματίστηκαν με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και περιβάλλοντα Τεχνητής Νοημοσύνης,
  • ανέπτυξαν υπολογιστική σκέψη και
Μέσα από δράσεις ευαισθητοποίησης για την υπεύθυνη χρήση του νερού, οι μαθητές ενίσχυσαν την περιβαλλοντική συνείδηση, ανέπτυξαν πνεύμα συνεργασίας και σεβασμού προς τη φύση και συνέβαλαν ενεργά στη διάδοση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs).
Το έργο ενίσχυσε επίσης:
  • τη χρήση ψηφιακών και ΑΙ εργαλείων με κριτικό πνεύμα,
  • την ανταλλαγή καλών πρακτικών STEAM στην εκπαίδευση, και
  • την προετοιμασία των μαθητών ως ενεργών πολιτών του σήμερα και του αύριο.
Με ιδιαίτερη έμφαση στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα (4Cs: Communication, Collaboration, Critical Thinking, Creativity), οι μαθητές εξερεύνησαν τις δυνατότητες και τους κινδύνους της τεχνολογίας και πρότειναν λύσεις προς όφελος του κοινού καλού. Η σύμπραξη αυτή ανέδειξε τη σημασία της διακρατικής συνεργασίας και της ενδυνάμωσης της μαθησιακής κοινότητας μέσω καινοτόμων και εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων.
Στο πλαίσιο διάχυσης των αποτελεσμάτων του έργου δημιουργήθηκε ο συνεργατικός ιστότοποςLet’s Dive into the BLUE! – Website  https://sites.google.com/view/lediblue/home
Στη σελίδα https://sites.google.com/view/lediblue/collaborative-activities μπορείτε να περιηγηθείτε στις συνεργατικές δραστηριότητες ανά μήνα.
Στη σελίδα https://sites.google.com/view/lediblue/collaborative-outcomes μπορείτε να περιηγηθείτε στα ψηφιακά τεχνουργήματα που δημιουργήθηκαν ως αποτέλεσμα των συνεργατικών δραστηριοτήτων.
Στον σύνδεσμο https://mosaically.com/photomosaic/lediblue μπορείτε να απολαύσετε ένα φωτομωσαϊκό με φωτογραφίες και εικόνες του έργου.
Περισσότερες πληροφορίες για το έργο, τις δραστηριότητες και τις δημιουργίες των μαθητών είναι διαθέσιμες:
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικούς για την ενεργό συμμετοχή, τη δημιουργικότητα και την καινοτόμο συμβολή τους στην επιτυχή υλοποίηση του έργου, την ανάδειξη της ανάγκης προστασίας των υδάτινων πόρων και την προώθηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 1 Ιουλίου, 2025 Κατερίνα Γλέζου

Ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού eTwinning έργου “SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments” – Α΄Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού

HD Frame Project Logo 1

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το ευρωπαϊκό eTwinning έργο “SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments”, στο οποίο συμμετείχε το Α΄Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού κατά το σχολικό έτος 2024-2025 σε συνεργασία με 20 ευρωπαϊκά σχολεία από 9 χώρες (Ελλάδα, Τουρκία, Ρουμανία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Πορτογαλία,  Λιθουανία, Πολωνία).

Στο έργο συμμετείχαν οι μαθητές τής Ζώνης Ρομποτικής τής Β΄τάξης, με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρα Κατερίνα Γλέζου, Scientix Ambassador, eTwinning Ambassador, CodeWeek Leading Teacher, καθηγήτρια Πληροφορικής, Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών.
Επίσημη γλώσσα του έργου ήταν η Αγγλική.
Βασικός στόχος του έργου ήταν η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών να υιοθετήσουν καινοτόμες εκπαιδευτικές στρατηγικές προκειμένου να διδάξουν αποτελεσματικά την ορθή χρήση και την ηθική της τεχνητής νοημοσύνης μέσα από προκλήσεις του πραγματικού κόσμου και να ενισχύσουν τις ψηφιακές ικανότητες των μαθητών τους διερευνώντας τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs).
Κάθε μήνα, με βάση μια νέα μεθοδολογία διδασκαλίας (PBL, IBL, Personalized Learning, Experiential Learning, Collaborative Learning, Flipped Classroom, Game-Based Learning, Storytelling και Socratic Seminars), οι μαθητές υλοποίησαν δραστηριότητες που σχετίζονται με ένα από τα τους 17 Παγκόσμιους Στόχους και τη σχετική Διεθνή/Παγκόσμια Ημέρα χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.
Το έργο βασίστηκε σε 3 άξονες: Αειφορία, Καινοτόμο Μάθηση και Αναδυόμενες Τεχνολογίες. Με την ενσωμάτωση των αναδυόμενων τεχνολογιών στην τάξη, οι δάσκαλοι σχεδίασαν και ανέπτυξαν ελκυστικές, διαδραστικές δραστηριότητες που όχι μόνο ενισχύουν τον ψηφιακό γραμματισμό αλλά και εμβαθύνουν την κατανόηση των παγκόσμιων προκλήσεων από τους μαθητές.
Στο πλαίσιο του έργου επιτεύχθηκε διαρκής και εντατική συνεργασία μεταξύ όλων των συνεργαζόμενων σχολείων καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, με πληθώρα συνεργατικών δραστηριοτήτων στις οποίες οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά χρησιμοποιώντας διάφορα ψηφιακά εργαλεία σε ένα ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον.
Μέσω ψηφιακών περιβαλλόντων και πλατφορμών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη και συνεργατικών ψηφιακών εργαλείων, οι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες κριτικής σκέψης, επίλυσης προβλημάτων, συνεργασίας και επικοινωνίας, ενώ παράλληλα συμμετείχαν σε συνεργατικές δραστηριότητες για τη βιωσιμότητα και την παγκόσμια πολιτειότητα.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο με ενδεικτικές δραστηριότητες του έργου εδώ: https://youtu.be/5PIIke9hkyw.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο έργο, τις δραστηριότητες και τα έργα των μαθητών μπορείτε να αναζητήσετε στους συνδέσμους:
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικούς για την ενεργό συμμετοχή, τη δημιουργική εμπλοκή τους σε ποικίλες καινοτόμες δραστηριότητες και την ιδιαίτερη συμβολή τους τόσο στην επιτυχή υλοποίηση του έργου όσο και την προώθηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 1 Ιουλίου, 2025 Κατερίνα Γλέζου

Διαζώσης επιμορφωτικά σεμινάρια eTwinning

6

Αγαπητές/οί συνάδελφοι,
σας ενημερώνω σχετικά με δύο δωρεάν διαζώσης επιμορφωτικά σεμινάρια eTwinning που θα υλοποιηθούν α) την Πέμπτη 22/5/2025 και ώρα 16:00-18:00 και β) την Τετάρτη 28/5/2025 και ώρα 15:00-17:00 στο Α Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού από τις πρέσβειρες eTwinning για τις περιοχές Α’ και Β’ Αθήνας: Κατερίνα Γλέζου και Σταυρούλα Λαδά.
Προκειμένου να συμμετέχετε θα πρέπει να εγγραφείτε όσον το δυνατό νωρίτερα στον σύνδεσμο εγγραφής ανά εκπαίδευση όπως αναφέρεται στον παρακάτω πίνακα. Οι θέσεις είναι περιορισμένες.
Μπορείτε να εγγραφείτε σε ένα ή/και στα δύο σεμινάρια.
1. Twinspace: η λειτουργία του και η ενσωμάτωση διαδικτυακών εργαλείων σε έργα eTwinning
https://lnkd.in/dKZxrN3M
2. Σχεδιασμός ενός Ποιοτικού, Συνεργατικού eTwinning έργου
https://lnkd.in/du_qNyck
Ευχαριστούμε θερμά τη διευθύντρια του Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Πατσιλινάκου για τη φιλοξενία και την υποστήριξη.

eTwinning HelleniceTwinning eTwinningambassadors

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  eTwinning ,Γενικά 18 Μαΐου, 2025 Κατερίνα Γλέζου

STEM Discovery Campaign 2025

SDC25 Visual 1200x630

Η εκστρατεία Scientix STEM Discovery είναι μια κοινή διεθνής πρωτοβουλία που συνδιοργανώνεται με το έργο NBS EduWORLD . Η πρωτοβουλία προσκαλεί εκπαιδευτικούς, έργα, οργανισμούς, βιβλιοθήκες, σχολεία, πανεπιστήμια, συλλόγους νέων και όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς σε όλη την Ευρώπη και πέραν αυτής να γιορτάσουν τη σταδιοδρομία και τις σπουδές στους τομείς της Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών (STEM). Η εκστρατεία διαρκεί από την 1η Φεβρουαρίου έως τις 30 Απριλίου 2025, με αιχμή των δραστηριοτήτων από τις 24 έως τις 30 Απριλίου.

https://www.scientix.eu/campaigns/sdc/sdc25

Οργανώνετε, συνεισφέρετε ή έχετε παρακολουθήσει οποιαδήποτε δράση/δραστηριότητα που προωθεί το STEM ανά πάσα στιγμή από τον Μάιο του 2024; Συμπεριλάβετε το στον χάρτη!

Μια δράση ή δραστηριότητα μπορεί να λάβει πολλές μορφές: οργάνωση ή παρακολούθηση μιας εκδήλωσης που λαμβάνει χώρα σε μια συγκεκριμένη ημέρα. την εφαρμογή ενός σεναρίου μάθησης· να παρακολουθήσετε ή να οργανώσετε ένα εργαστήριο, φεστιβάλ, διαδικτυακό σεμινάριο ή να προσκαλέσετε ομιλητές στην τάξη σας. οργανώνοντας μια δραστηριότητα που μοιάζει με έργο και συζητώντας τα αποτελέσματα με τους μαθητές/συμμετέχοντες αυτών των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.

Όλοι οι συμμετέχοντες που υποβάλλονται στον χάρτη καμπάνιας STEM Discovery είναι επιλέξιμοι για ένα ή περισσότερα βραβεία Scientix.

Τα βραβεία Scientix είναι αφιερωμένα στον εορτασμό των εξαιρετικών επιτευγμάτων των εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση των επιστημών σε διάφορα εκπαιδευτικά θέματα και τομείς , την προώθηση της καινοτομίας και την προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και τη μάθηση.

https://www.scientix.eu/campaigns/scientix-awards

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Scientix ,STEM Discovery Campaign 24 Απριλίου, 2025 Κατερίνα Γλέζου

Webinar on Hour of Code 4U 2024 rerun !

Inspiring webinar! Insightful presentations!
Once again, the Coding@Schools and the STEM eTwinning Featured Groups organised an exciting webinar on Monday 9th December celebrating Computer Science Education Week 2024. The event was about making coding and digital literacy accessible to everyone in a fun, interactive, and engaging way.
Thank you so much Stefania Altieri and Rafael Montero Braga for giving me the opportunity to take part in the webinar as a speaker.
You can find my presentation here: https://bit.ly/4iwC3wD
Coding@Schools eTwinning Featured Group
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/group/coding-schools
STEM eTwinning Featured Groups
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/group/stem
https://bit.ly/hourofcode2024rerun
Στιγμιότυπο οθόνης 2024 12 09 180059
Flyer Hour of Code 2024 rerun Διαφάνεια3 Διαφάνεια8 Διαφάνεια12

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 11 Δεκεμβρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Προηγούμενα άρθρα



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση