Σας προσκαλούμε με χαρά να συμμετάσχετε στο Σεμινάριο “Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2024: “Προγραμματισμός για όλους”, το οποίο διοργανώνει το σχολείο μας ειδικά για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και των μαθητριών του Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, στο πλαίσιο προώθησης της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού 2024.
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού https://codeweek.eu/ εορτάζεται φέτος στο διάστημα 14-27 Οκτωβρίου 2024. Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού αποτελεί ένα κίνημα εθελοντών που έχει ως στόχο να συμβάλλει στη διάδοση του προγραμματισμού και γενικότερα του ψηφιακού γραμματισμού με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.
Το Σεμινάριο “Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2024: “Προγραμματισμός για όλους” θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 01/11/2024 και ώρα 12:30 -14:00 στο Εργαστήριο Πληροφορικής του Α’ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού.
Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η Δρ Κατερίνα Γλέζου, EU Code Week Leading Teacher, καθηγήτρια Πληροφορικής/Ρομποτικής/Φυσικών Επιστημών στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού.
Στο Σεμινάριο “Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2024: “Προγραμματισμός για όλους” θα έχετε την ευκαιρία να ενημερωθείτε σχετικά με τον θεσμό της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού, να έρθετε σε επαφή με προγραμματιστικά περιβάλλοντα, να εξοικειωθείτε με βασικές έννοιες προγραμματισμού, να καλλιεργήσετε δεξιότητες προγραμματισμού και υπολογιστικής σκέψης και να λειτουργήσετε ως δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου.
Δεν απαιτείται πρότερη εμπειρία στον προγραμματισμό.
Η συμμετοχή στα σεμινάρια είναι εθελοντική και θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.
Excited and happy to announce that the eTwinning project “Exploring AI in the classroom”(“EXAI”), developed in partnership with Alexandros Kofteros, has received 7 National Quality Labels till now!
This achievement wouldn’t have been possible without the enthusiasm, commitment and hard work of all partners, teachers and students. Thank you all for your incredible contributions! Your passion and dedication have truly made this project a huge success!
I am very proud of this great learning journey of discovery and innovation for our students.
Through international collaboration, students worked with AI tools, coding, programming and robotics to enhance their critical thinking, creativity and problem-solving skills.
Απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας eTwinning για το ευρωπαϊκό έργο “Exploring AI in the classroom”
Το Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού βραβεύτηκε με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας για το ευρωπαϊκό eTwinning έργο “Exploring AI in the classroom” τού σχολικού έτους 2023-2024, στις 8 Σεπτεμβρίου 2024.
Στο έργο συμμετείχαν οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Λυκείου του Α΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού στο πλαίσιο της Ζώνης Τεχνών και Επιστημών “Τεχνητή νοημοσύνη στο σύγχρονο σχολείο” με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρ Κατερίνα Γλέζου, καθηγήτρια Πληροφορικής, Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών.
Το eTwinning έργο “Exploring AI in the classroom” ίδρυσε και συντόνισε η δρ Κατερίνα Γλέζου. Συνιδρυτής και συνδιαχειριστής του έργου ήταν ο δρ Αλέξανδρος Κοφτερός, εκπαιδευτικός Πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο Δασούπολης της Λευκωσίας στην Κύπρο. Στο έργο συμμετείχαν μαθητές και εκπαιδευτικοί 12 σχολείων από Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία, Γεωργία, Ιταλία, Κροατία, Πολωνία, Πορτογαλία, Τουρκία. Σημειώνεται ότι μεταξύ των συνεργαζόμενων σχολείων συμμετείχε και βραβεύτηκε με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας και το Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Μαίρη Μαρίν, καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας.
Σκοπός του eTwinning έργου “Exploring AI in the classroom” ήταν να προωθήσει τη γνώση, τις δεξιότητες και τις στάσεις σχετικά με την ορθή χρήση της ΤΝ και να ανταλλάξει καλές εκπαιδευτικές πρακτικές στην εκπαίδευση STEAM, προετοιμάζοντας τη νέα γενιά μαθητών, εκπαιδευτικών, σημερινών και αυριανών πολιτών εξοικειωμένων με την ΤΝ. Η επίσημη γλώσσα του έργου ήταν η Αγγλική.
Στο πλαίσιο τού έργου, οι μαθητές εξερεύνησαν συστήματα τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ), εργάστηκαν σε συνεργατικά έργα με μαθητές από άλλες χώρες, ανέπτυξαν υπολογιστική σκέψη και στρατηγικές για την επίλυση προβλημάτων και δημιούργησαν τα δικά τους ψηφιακά τεχνουργήματα. Οι μαθητές συμμετείχαν σε διεθνείς και παγκόσμιες πρωτοβουλίες, δραστηριότητες και εκδηλώσεις όπως CodeWeek, ESA Challenges, World Space Week, Hour of Code, Computer Science Education Week, Internet Safety Day, STEM Discovery Campaign. Οι μαθητές, μέσα από διάφορες δραστηριότητες, πειραματίστηκαν με σύγχρονα περιβάλλοντα ΤΝ και συνεργάστηκαν με τους μαθητές από τα σχολεία-εταίρους για την εξεύρεση λύσεων σε πραγματικά προβλήματα με τη χρήση τής τεχνολογίας.
Το έργο συνέβαλε καθοριστικά ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν τον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο και να αναπτύξουν υπολογιστική σκέψη και τις απαραίτητες δεξιότητες 4Cs (Communication, Collaboration, Critical thinking, Creativity) για τους πολίτες του 21ου αιώνα. Μαθαίνοντας και αναλογιζόμενοι τις προκλήσεις, τις δυνατότητες αλλά και τους κινδύνους της τεχνολογίας καθώς και κανόνες για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου οι μαθητές επεξεργάστηκαν νέες ιδέες για το πώς η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το κοινό καλό και την επίτευξη των παγκόσμιων στόχων. Μέσα από αυτήν τη δημιουργική σύμπραξη, παράλληλα με την καλλιέργεια των υπολογιστικών δεξιοτήτων και τής υπολογιστικής σκέψης, αναδείχθηκε η σημασία τής συνεργασίας των λαών, τής ανάπτυξης τής επικοινωνίας και τής συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών από διαφορετικά σχολεία.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο έργο, τις δραστηριότητες και τα έργα των μαθητών μπορείτε να αναζητήσετε εδώ:
Η απονομή της Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας eTwinning στο Α΄Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού για το ευρωπαϊκό έργο “Exploring AI in the classroom” (στα ελληνικά: «Εξερευνώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη στην τάξη») αποτελεί μια σημαντική επιβράβευση όλης αυτής της σπουδαίας προσπάθειας, της ίδρυσης, σχεδίασης, συμμετοχής και υποστήριξης εκπαιδευτικών και μαθητών σε ένα καινοτόμο συνεργατικό ευρωπαϊκό έργο που εξερεύνησε νέες προσεγγίσεις, εργαλεία και μεθόδους για την ένταξη και αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης στο σύγχρονο σχολείο.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συνεργάτες εκπαιδευτικούς και μαθητές για τη δυναμική συνεργασία, τη σκληρή δουλειά, τη δέσμευση και τη δημιουργία ποικιλίας συνεργατικών ψηφιακών τεχνουργημάτων!
Απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας στο Α΄Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού για το ευρωπαϊκό eTwinning έργο “The Amplified Blue Planet: A Journey in STEM, Earth Observation, Artificial Intelligence and Creative Writing for Environmental Awareness” σχολικού έτους 2023-2024.
Στο έργο συμμετείχαν οι μαθητές της Ζώνης Ρομποτικής της Β΄τάξης του Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρα Κατερίνα Γλέζου, καθηγήτρια Πληροφορικής, Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών σε συνεργασία με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία. Μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο με ενδεικτικές δραστηριότητες των μαθητών του Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού επιλέγοντας τον σύνδεσμο https://youtu.be/jlEQG5sKBIM .
Το έργο eTwinning “T.A.BL.ET.” είχε ως σκοπό να εμπλέξει μαθητές και εκπαιδευτικούς σε δραστηριότητες STEM [(Science, Technology, Engineering, Mathematics (Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά)], διαστημικής εκπαίδευσης και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. Ο πρωταρχικός στόχος τού έργου eTwinning ήταν να ενδυναμώσει τους μαθητές με τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τον τρόπο σκέψης που χρειάζονται για να υπερβούν την παραδοσιακή και ακαδημαϊκή γνώση και να χρησιμοποιήσουν δεξιότητες όπως η κριτική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων, η δημιουργικότητα, η συνεργασία, η επικοινωνία και ο ψηφιακός αλφαβητισμός για την αντιμετώπιση κρίσιμων ζητημάτων στο επίπεδο τής εξερεύνησης τού διαστήματος, τής προστασίας τού περιβάλλοντος και τής τεχνολογικής καινοτομίας.
Συγχαρητήρια και ευχαριστίες σε όλη την ομάδα του έργου, σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο έργο, για την εξαιρετική δουλειά, τη γόνιμη συνεργασία και την επιτυχή ολοκλήρωση των ποικίλων δράσεων!
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το ευρωπαϊκό eTwinning έργο “Exploring AI in the classroom” (στα ελληνικά: «Εξερευνώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη στην τάξη»), το οποίο υλοποίησε το Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού σε συνεργασία με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία κατά το σχολικό έτος 2023-2024.
Στο έργο συμμετείχαν οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Λυκείου του Α΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού στο πλαίσιο της Ζώνης Τεχνών και Επιστημών “Τεχνητή νοημοσύνη στο σύγχρονο σχολείο” με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρ Κατερίνα Γλέζου, καθηγήτρια Πληροφορικής, Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών.
Το eTwinning έργο “Exploring AI in the classroom” ίδρυσε και συντόνισε η δρ Κατερίνα Γλέζου. Συνιδρυτής και συνδιαχειριστής του έργου ήταν ο δρ Αλέξανδρος Κοφτερός, εκπαιδευτικός Πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο Δασούπολης της Λευκωσίας στην Κύπρο. Στο έργο συμμετείχαν μαθητές και εκπαιδευτικοί 12 σχολείων από Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία, Γεωργία, Ιταλία, Κροατία, Πολωνία, Πορτογαλία, Τουρκία. Σημειώνεται ότι μεταξύ των συνεργαζόμενων σχολείων συμμετείχε και το Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Μαίρη Μαρίν, καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας.
Σκοπός του eTwinning έργου “Exploring AI in the classroom” ήταν να προωθήσει τη γνώση, τις δεξιότητες και τις στάσεις σχετικά με την ορθή χρήση της ΤΝ και να ανταλλάξει καλές εκπαιδευτικές πρακτικές στην εκπαίδευση STEAM, προετοιμάζοντας τη νέα γενιά μαθητών, εκπαιδευτικών, σημερινών και αυριανών πολιτών εξοικειωμένων με την ΤΝ. Η επίσημη γλώσσα του έργου ήταν η Αγγλική.
Στο πλαίσιο τού έργου, οι μαθητές εξερεύνησαν συστήματα τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ), εργάστηκαν σε συνεργατικά έργα με μαθητές από άλλες χώρες, ανέπτυξαν υπολογιστική σκέψη και στρατηγικές για την επίλυση προβλημάτων και δημιούργησαν τα δικά τους ψηφιακά τεχνουργήματα. Οι μαθητές συμμετείχαν σε διεθνείς και παγκόσμιες πρωτοβουλίες, δραστηριότητες και εκδηλώσεις όπως CodeWeek, ESA Challenges, World Space Week, Hour of Code, Computer Science Education Week, Internet Safety Day, STEM Discovery Campaign. Οι μαθητές, μέσα από διάφορες δραστηριότητες, πειραματίστηκαν με σύγχρονα περιβάλλοντα ΤΝ και συνεργάστηκαν με τους μαθητές από τα σχολεία-εταίρους για την εξεύρεση λύσεων σε πραγματικά προβλήματα με τη χρήση τής τεχνολογίας.
Το έργο συνέβαλε καθοριστικά ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν τον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο και να αναπτύξουν υπολογιστική σκέψη και τις απαραίτητες δεξιότητες 4Cs (Communication, Collaboration, Critical thinking, Creativity) για τους πολίτες του 21ου αιώνα. Μαθαίνοντας και αναλογιζόμενοι τις προκλήσεις, τις δυνατότητες αλλά και τους κινδύνους της τεχνολογίας καθώς και κανόνες για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου οι μαθητές επεξεργάστηκαν νέες ιδέες για το πώς η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το κοινό καλό και την επίτευξη των παγκόσμιων στόχων. Μέσα από αυτήν τη δημιουργική σύμπραξη, παράλληλα με την καλλιέργεια των υπολογιστικών δεξιοτήτων και τής υπολογιστικής σκέψης, αναδείχθηκε η σημασία τής συνεργασίας των λαών, τής ανάπτυξης τής επικοινωνίας και τής συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών από διαφορετικά σχολεία.
Θερμά συγχαρητήρια στους συνεργαζόμενους μαθητές και εκπαιδευτικούς για την ενεργό συμμετοχή και τη δημιουργική εμπλοκή τους σε ποικίλες δραστηριότητες αξιοποιώντας εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο έργο, τις δραστηριότητες και τα έργα των μαθητών μπορείτε να αναζητήσετε εδώ:
Μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα συνεργατικό βίντεο με ενδεικτικές δραστηριότητες των συνεργαζόμενων μαθητών και εκπαιδευτικών επιλέγοντας τον σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=mibf2AX9RrM. Στο βίντεο ακούγεται η μουσική σύνθεση με τίτλο «Class of AI» https://suno.com/song/a9e33bd9-a1f7-40ac-adea-988b18b4b305, κατασκευής μέσω ψηφιακής εφαρμογής τεχνητής νοημοσύνης.
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το ευρωπαϊκό έργο “The Amplified Blue Planet: A Journey in STEM, Earth Observation, Artificial Intelligence and Creative Writing for Environmental Awareness” (ακρωνύμιο έργου: T.A.BL.ET.) το οποίο υλοποιήθηκε το σχολικό έτος 2023-2024.
Στο έργο συμμετείχαν οι μαθητές της Ζώνης Ρομποτικής της Β΄ τάξης του Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρ Κατερίνα Γλέζου, καθηγήτρια Πληροφορικής, Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών σε συνεργασία με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία.
Το έργο eTwinning “T.A.BL.ET.” είχε ως σκοπό να εμπλέξει μαθητές και εκπαιδευτικούς σε δραστηριότητες STEM [(Science, Technology, Engineering, Mathematics (Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά)], διαστημικής εκπαίδευσης και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. Ο πρωταρχικός στόχος τού έργου eTwinning ήταν να ενδυναμώσει τους μαθητές με τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τον τρόπο σκέψης που χρειάζονται για να υπερβούν την παραδοσιακή και ακαδημαϊκή γνώση και να χρησιμοποιήσουν δεξιότητες όπως η κριτική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων, η δημιουργικότητα, η συνεργασία, η επικοινωνία και ο ψηφιακός αλφαβητισμός για την αντιμετώπιση κρίσιμων ζητημάτων στο επίπεδο τής εξερεύνησης τού διαστήματος, τής προστασίας τού περιβάλλοντος και τής τεχνολογικής καινοτομίας.
Μέσω τής διεθνούς συνεργασίας, τής τεχνολογίας αιχμής και τής πρακτικής επίλυσης προβλημάτων, οι μαθητές εμβάθυναν σε ζητήματα τού πραγματικού κόσμου και χρησιμοποίησαν εργαλεία κωδικοποίησης, ρομποτικής και τεχνητής νοημοσύνης για να προτείνουν λύσεις. Η επίσημη γλώσσα του έργου ήταν η Αγγλική.
Στο πλαίσιο τού έργου, οι μαθητές μας συμμετείχαν σε διεθνείς και παγκόσμιες πρωτοβουλίες, δραστηριότητες και εκδηλώσεις (όπως CodeWeek, ESA Challenges, World Space Week, Hour of Code, Computer Science Education Week, Internet Safety Day, STEM Discovery Campaign) για την αντιμετώπιση παγκόσμιων προκλήσεων, την ευαισθητοποίηση σχετικά με το περιβάλλον, τη χρήση κωδικοποίησης και τεχνολογίας, την αξιοποίηση τής δύναμης των παρατηρήσεων τής Γης και την ενίσχυση τής κατανόησης τής κλιματικής αλλαγής και των επιπτώσεών της.
Με τη διασυνοριακή συνεργασία, οι συνεργαζόμενοι μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να:
Χρησιμοποιήσουν εργαλεία κωδικοποίησης, ρομποτικής και τεχνητής νοημοσύνης για να διερευνήσουν σύνθετα προβλήματα που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή, τη βιοποικιλότητα και άλλα, και να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις που ευθυγραμμίζονται με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs).
Ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία συνεργαζόμενοι με συνομηλίκους από διαφορετικές χώρες, μοιράζοντας ιδέες, προοπτικές και τεχνογνωσία για να εμπλουτίσουν τις λύσεις τους και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους.
Εφαρμόσουν πρακτικές δεξιότητες STEM σε ζητήματα του πραγματικού κόσμου, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ της θεωρητικής μάθησης και της πρακτικής εφαρμογής.
Ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος, των παρατηρήσεων της Γης και της υπεύθυνης χρήσης τεχνολογίας μεταξύ των μαθητών και των κοινοτήτων τους.
Μοιραστούν τα ευρήματά τους και τις λύσεις τους μέσω διαδραστικής αφήγησης, παρουσιάσεων και συμμετοχής σε διεθνείς εκδηλώσεις, ενισχύοντας τον αντίκτυπο της δουλειάς τους.
Στο πλαίσιο αυτού του έργου, οι μαθητές ανέπτυξαν σταδιακά δεξιότητες κριτικής σκέψης, επίλυσης προβλημάτων και ψηφιακής παιδείας, καλλιέργησαν δεξιότητες αποτελεσματικής επικοινωνίας, ενίσχυσαν τις συνεργατικές τους δεξιότητες, και εφάρμοσαν την ψηφιακή ιδιότητα του πολίτη. Συμμετέχοντας στο έργο, οι μαθητές ανέπτυξαν τεχνικές, ψηφιακές και προγραμματιστικές δεξιότητες, και παράλληλα καλλιέργησαν δεξιότητες και ικανότητες που θα τους επιτρέψουν να ευδοκιμήσουν στον δυναμικό και διασυνδεδεμένο κόσμο του 21ου αιώνα.
Θερμά συγχαρητήρια στους συνεργαζόμενους μαθητές και εκπαιδευτικούς για την ενεργό συμμετοχή και τη δημιουργική εμπλοκή τους σε ποικίλες δραστηριότητες αξιοποιώντας ευρεία ποικιλία ψηφιακών εργαλείων. Θερμά συγχαρητήρια ιδιαιτέρως στις ιδρύτριες του έργου Lascaris Georgette@glascaris και Naranda Iva @NarandaIva για την εξαιρετική οργάνωση και διαχείριση ενός καινοτόμου και ιδιαιτέρως απαιτητικού έργου.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο έργο, τις δραστηριότητες και τα έργα των μαθητών μπορείτε να αναζητήσετε εδώ:
Μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο με ενδεικτικές δραστηριότητες των μαθητών του Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού επιλέγοντας τον σύνδεσμο https://youtu.be/jlEQG5sKBIM .
Many thanks to Georgiou Zois Schools (https://www.zois-school.gr/) for the invitation to participate as a speaker in the”Approaches for a Multidimensional School” two-day educational event on June 19, 2024. In two classes of trainees I presented the topic: “Artificial Intelligence in the modern school reality: challenges, dilemmas and perspectives” and the workshop on: “Utilization of Artificial Intelligence applications in educational practice”. You can get a taste of the workshop: https://bit.ly/4b43idg.
A big thank you to the French editions Trait d’union (https://traitdunion.gr/) for the invitation to participate as a speaker in their educational event on Saturday 15/6/2024 at the Hotel Titania and to have a lecture on “Artificial Intelligence and Innovative Approaches to Education: Challenges and Dilemmas”.
Also, I referred to our project in ELEMASYN EDU-Pulse Conference (https://elemasyn.gr/edupulse-athens/) at Saint George Lycabettus Hōtel, on Saturday May 18, 2024, while presenting “Promoting innovation in the classroom through the coupling of the European actions eTwinning, CodeWeek and Scientix”.
It is always my great honor and pleasure to participate in educational events, communicate with colleagues and share ideas and educational materials on cutting edge topics! Especially when trainees show keen interest and commitment, freely express questions and concerns, actively participate and interact!
Καλή επιτυχία και καλή δύναμη στους σκληρά δοκιμαζόμενους εξεταζόμενους, στις οικογένειές τους και στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, που πάλεψαν όλη τη χρονιά για να πετύχουν τον στόχο της εισαγωγής στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
Θερμές ευχές να περάσουν οι δύσκολες μέρες των εξετάσεων με δύναμη και ψυχραιμία, όσο το δυνατό λιγότερο άγχος, ευόδωση των προσπαθειών και πολλές επιτυχίες.
Ευχές και στους εκπαιδευτικούς για ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων χωρίς απρόοπτα.
You’re invited to join us at Scratch Conference 2024: Create Your Own Adventure on July 24! This annual, virtual event brings together thousands of educators from around the world to learn more about using Scratch in classrooms and clubs, from implementation tips and tricks to pedagogy deep dives and beyond, and it’s completely free! Look forward to digging into topics like Scratch and AI, creative coding in early childhood, coding education in rural India, and more with 100+ global creative learning experts!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή