Υποστηρικτικό για τη διδασκαλία μαθημάτων πληροφορικής
Για το εμπλουτισμένο βιβλίο πατήστε εδώ.
Για το συμπληρωματικό υλικό πατήστε εδώ.
1. Αλγοριθμική |
Οι πύργοι του Ανόι | Πατήστε εδώ. |
2. Προγραμματισμός με τη γλώσσα Python (EduBlocks) |
Python | Πατήστε εδώ. |
Thonny | Πάτηστε εδώ. |
EduBlocks | Πατήστε εδώ. |
Spyder | Πατήστε εδώ. |
Python tutor | Πατήστε εδώ. |
Pythonies | Πατήστε εδώ. |
3. Φυσική Υπολογιστική / Ρομποτικές Διατάξεις |
Rasberry | Πατήστε εδώ. |
Trinket | Πατήστε εδώ. |
Microbit | Πατήστε εδώ. |
Tinkercad | Πατήστε εδώ. |
4. Τεχνητή Νοημοσύνη |
Appinventor | Πατήστε εδώ. |
MitAppinventor | Πατήστε εδώ. |
Machineleraning | Πατήστε εδώ. |
5. Συνεργάζομαι σε διαδικτυακά περιβάλλοντα |
Συνεργατικά έγγραφα | Πατήστε εδώ. |
Ιστολόγια | Πατήστε εδώ. |
Scoolpress | Πατήστε εδώ. |
Lams | Πατήστε εδώ. |
Eclass | Πατήστε εδώ. |
E-me | Πατήστε εδώ. |
6. Πληροφορική και Κοινωνία |
7. Επιστημονικός Προγραμματισμός |
Για το εμπλουτισμένο βιβλίο πατήστε εδώ.
Για το συμπληρωματικό υλικό πατήστε εδώ.
1. Ψηφιακός Κόσμος |
Αναπαράσταση ασπρόμαυρης ψηφιακής εικόνας στον υπολογιστή | Πατήστε εδώ. |
Αναπαράσταση ασπρόμαυρης ψηφιακής εικόνας στον υπολογιστή | Πατήστε εδώ. |
Χρωματικές συνιστώσες εικόνας | Πατήστε εδώ. |
Υπολογισμός μεγέθους ψηφιογραφικής εικόνας | Πατήστε εδώ. |
Προσθετική παραγωγή χρώματος | Πατήστε εδώ. |
2. Δίκτυα Υπολογιστών |
Κατηγορίες δικτύων | Πατήστε εδώ. |
Οδηγός αρχιτεκτονικής σχολικού εργαστηρίου Η/Υ | Πατήστε εδώ. |
Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής | Πατήστε εδώ. |
3. Ανάλυση Δεδομένων με Υπολογιστικά Φύλλα |
LibreOffice download | Πατήστε εδώ. |
Σημειώσεις | Πατήστε εδώ. |
4. Παρουσιάσεις |
LibreOffice download | Πατήστε εδώ. |
Σημειώσεις | Πατήστε εδώ. |
Εισαγωγικά Εκπαιδευτικά βίντεο για τις παρουσιάσεις | Πατήστε εδώ και εδώ. |
Ψηφιακό σενάριο δημιουργίας παρουσίασης με εικόνες και εφέ κίνησης με το λογισμικό παρουσίασης Impress |
Πατήστε εδώ. |
Διαδικτυακά μαθήματα | Πατήστε εδώ και εδώ. |
5. Τμηματικός Προγραμματισμός |
6. Δομές Δεδομένων |
7. Τεχνητή Νοημοσύνη |
https://teachablemachine.withgoogle.com/ | Πατήστε εδώ. |
https://www.flickr.com/photos/raspberrypi/ | Πατήστε εδώ. |
8. Πληροφορική και Κοινωνία |
Τεχνητή Νοημοσύνη στη Βιομηχανία | Πατήστε εδώ. |
Γνωρίστε τον Σποτ, ένα ρομπότ σκύλο που τρέχει, πηδάει και ανοίγει πόρτες | Πατήστε εδώ. |
Πώς φτιάχνεται ένα αυτοκίνητο; | Πατήστε εδώ. |
Το τέλος του σερβιτόρου; | Πατήστε εδώ. |
Για το εμπλουτισμένο βιβλίο πατήστε εδώ.
Για το συμπληρωματικό υλικό πατήστε εδώ.
1. Ψηφιακός Κόσμος |
Δεδομένα-Επεξεργασία – Πληροφορία και Βασικές έννοιες Πληροφορικής | Πατήστε εδώ. |
Βασικές έννοιες Πληροφορικής | Πατήστε εδώ. |
Ο κύκλος επεξεργασίας δεδομένων | Πατήστε εδώ. |
Δυαδικοί Αριθμοί | Πατήστε εδώ. |
Δραστηριότητα με κάρτες για το δυαδικό σύστημα | Πατήστε εδώ. |
Διαδραστικό παιχνίδι με κάρτες | Πατήστε εδώ. |
Πρόγραμμα για μετατροπή δεκαδικού σε δυαδικό αριθμό | Πατήστε εδώ. |
Αναπαράσταση χαρακτήρων | Πατήστε εδώ. |
2. Το υλικό του υπολογιστή |
Εισαγωγή στην τεχνολογία της Πληροφορίας | Πατήστε εδώ. |
Το υλικό του Υπολογιστή | Πατήστε εδώ , εδώ και εδώ. |
Συσκευές εισόδου και παραγόμενα ψηφιακά αρχεία δεδομένων | Πατήστε εδώ και εδώ. |
Σύνδεση περιφερειακών συσκευών | Πατήστε εδώ , εδώ , εδώ , εδώ και εδώ. |
3. Το εσωτερικό του υπολογιστή |
Εκπαιδευτικό λογισμικό «Δημιουργός Μοντέλων 2» (Σενάριο Πληροφορικής) | Πατήστε εδώ. |
Ηλεκτρονικά καταστήματα ψηφιακής τεχνολογίας Βίντεο από εκπαιδευτική τηλεόραση | Πατήστε εδώ. |
Λογισμικό δημιουργίας σταυρολέξων | Πατήστε εδώ και εδώ. |
Η Κεντρική Μονάδα ενός προσωπικού υπολογιστή | Πατήστε εδώ. |
Μουσείο Πληροφορικής | Πατήστε εδώ. |
4. Λογισμικό |
Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών-ΕΕΛ/ΛΑΚ | Πατήστε εδώ. |
Βίντεο από την εκπαιδευτική τηλεόραση: Λογισμικό | Πατήστε εδώ. |
Λογισμικό του Υπολογιστή (καθώς και Εισαγωγή στα Λειτουργικά Συστήματα) | Πατήστε εδώ. |
Σταυρόλεξο για το Λογισμικό του Υπολογιστή | Πατήστε εδώ. |
Εκτέλεση προγράμματος από τον υπολογιστή | Πατήστε εδώ. |
5. Γνωρίζω το Διαδίκτυο και Επικοινωνώ |
Οργανισμός για τη λογοκλοπή | Πατήστε εδώ. |
Αξιολόγηση διαδικτυακών πηγών | Πατήστε εδώ. |
Commoncraft Website Evaluation | Πατήστε εδώ. |
Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας | Πατήστε εδώ. |
Friends of Active Copyright Education | Πατήστε εδώ. |
Creative Commons | Πατήστε εδώ. |
6. Κυβερνοασφάλεια |
Κρυπτογραφία | Πατήστε εδώ. |
7. Δημιουργώ με τον Κειμενογράφο |
LibreOffice download | Πατήστε εδώ. |
Σημειώσεις | Πατήστε εδώ. |
8. Αλγοριθμική |
Ανάλυση ποσού σε χαρτονομίσματα του ευρώ | Πατήστε εδώ. |
Το πρόβλημα του βαρκάρη | Πατήστε εδώ. |
Πρόβλημα : Έξι κέρματα , το ένα κάλπικο | Πατήστε εδώ. |
Πρόβλημα : Έξι κέρματα , το ένα κάλπικο (β’ αλγόριθμος) | Πατήστε εδώ. |
9. Προγραμματισμός Υπολογιστικών Συστημάτων |
Περιβάλλον προγραμματισμού Scratch | Πατήστε εδώ. |
Offline έκδοση του Scratch που μπορείτε να κατεβάσετε | Πατήστε εδώ. |
10. Πληροφορική και Κοινωνία |
Τεχνητή Nοημοσύνη και άτομα με κινητικά προβλήματα | Πατήστε εδώ. |
Μηχανική Μάθηση και Ιατρική | Πατήστε εδώ. |
Για τους αλγόριθμους και μια μέθοδος επίλυσης του κύβου 3Χ3 πατήστε εδώ.
Στο βίντεο η επίλυση του κύβου του Rubik από μαθητή μας σε μόλις 1 λεπτό και 50 δευτερόλεπτα. Aσχολήθηκε για πρώτη φορά με το κύβο πριν από λίγες ημέρες σε δραστηριότητα σχολικού ομίλου .
Υλοποίηση πολιτιστικού προγράμματος σχετικό με την μουσειακή αγωγή και την πληροφορική.
Συμμετοχή σε διεθνή διαγωνισμό με τίτλο “Ο Ελληνισμός της Ανατόλης”.
Υπ. Εκπαιδευτικός Μπόσμος Φώτης