neoG

Για το εμπλουτισμένο βιβλίο πατήστε εδώ.

Για το συμπληρωματικό υλικό πατήστε εδώ.

1. Αλγοριθμική
Οι πύργοι του Ανόι Πατήστε εδώ.
2. Προγραμματισμός με τη γλώσσα Python (EduBlocks)
Python Πατήστε εδώ.
Thonny Πάτηστε εδώ.
EduBlocks Πατήστε εδώ.
Spyder Πατήστε εδώ.
Python tutor Πατήστε εδώ.
Pythonies Πατήστε εδώ.
3. Φυσική Υπολογιστική / Ρομποτικές Διατάξεις
Rasberry Πατήστε εδώ.
Trinket Πατήστε εδώ.
Microbit Πατήστε εδώ.
Tinkercad Πατήστε εδώ.
4. Τεχνητή Νοημοσύνη
Appinventor Πατήστε εδώ.
MitAppinventor Πατήστε εδώ.
Machineleraning Πατήστε εδώ.
5. Συνεργάζομαι σε διαδικτυακά περιβάλλοντα
Συνεργατικά έγγραφα Πατήστε εδώ.
Ιστολόγια Πατήστε εδώ.
Scoolpress Πατήστε εδώ.
Lams Πατήστε εδώ.
Eclass Πατήστε εδώ.
E-me Πατήστε εδώ.
6. Πληροφορική και Κοινωνία
7. Επιστημονικός Προγραμματισμός

neoB

Για το εμπλουτισμένο βιβλίο πατήστε εδώ.

Για το συμπληρωματικό υλικό πατήστε εδώ.

1. Ψηφιακός Κόσμος
Αναπαράσταση ασπρόμαυρης ψηφιακής εικόνας στον υπολογιστή Πατήστε εδώ.
Αναπαράσταση ασπρόμαυρης ψηφιακής εικόνας στον υπολογιστή Πατήστε εδώ.
Χρωματικές συνιστώσες εικόνας Πατήστε εδώ.
Υπολογισμός μεγέθους ψηφιογραφικής εικόνας Πατήστε εδώ.
Προσθετική παραγωγή χρώματος Πατήστε εδώ.
2. Δίκτυα Υπολογιστών
Κατηγορίες δικτύων Πατήστε εδώ.
Οδηγός αρχιτεκτονικής σχολικού εργαστηρίου Η/Υ Πατήστε εδώ.
Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής Πατήστε εδώ.
3. Ανάλυση Δεδομένων με Υπολογιστικά Φύλλα
LibreOffice download Πατήστε εδώ.
Σημειώσεις Πατήστε εδώ.
4. Παρουσιάσεις
LibreOffice download Πατήστε εδώ.
Σημειώσεις Πατήστε εδώ.
Εισαγωγικά Εκπαιδευτικά βίντεο για τις παρουσιάσεις Πατήστε εδώ και εδώ.
Ψηφιακό σενάριο δημιουργίας παρουσίασης με εικόνες και
εφέ κίνησης με το λογισμικό παρουσίασης Impress
Πατήστε εδώ.
Διαδικτυακά μαθήματα Πατήστε εδώ και εδώ.
5. Τμηματικός Προγραμματισμός
6. Δομές Δεδομένων
7. Τεχνητή Νοημοσύνη
https://teachablemachine.withgoogle.com/ Πατήστε εδώ.
https://www.flickr.com/photos/raspberrypi/ Πατήστε εδώ.
8. Πληροφορική και Κοινωνία
Τεχνητή Νοημοσύνη στη Βιομηχανία Πατήστε εδώ.
Γνωρίστε τον Σποτ, ένα ρομπότ σκύλο που τρέχει, πηδάει και ανοίγει πόρτες Πατήστε εδώ.
Πώς φτιάχνεται ένα αυτοκίνητο; Πατήστε εδώ.
Το τέλος του σερβιτόρου; Πατήστε εδώ.

neoA

Για το εμπλουτισμένο βιβλίο πατήστε εδώ.

Για το συμπληρωματικό υλικό πατήστε εδώ.

1. Ψηφιακός Κόσμος
Δεδομένα-Επεξεργασία – Πληροφορία και Βασικές έννοιες Πληροφορικής Πατήστε εδώ.
Βασικές έννοιες Πληροφορικής Πατήστε εδώ.
Ο κύκλος επεξεργασίας δεδομένων Πατήστε εδώ.
Δυαδικοί Αριθμοί Πατήστε εδώ.
Δραστηριότητα με κάρτες για το δυαδικό σύστημα Πατήστε εδώ.
Διαδραστικό παιχνίδι με κάρτες Πατήστε εδώ.
Πρόγραμμα για μετατροπή δεκαδικού σε δυαδικό αριθμό Πατήστε εδώ.
Αναπαράσταση χαρακτήρων Πατήστε εδώ.
2. Το υλικό του υπολογιστή
Εισαγωγή στην τεχνολογία της Πληροφορίας Πατήστε εδώ.
Το υλικό του Υπολογιστή Πατήστε εδώ , εδώ και εδώ.
Συσκευές εισόδου και παραγόμενα ψηφιακά αρχεία δεδομένων Πατήστε εδώ και εδώ.
Σύνδεση περιφερειακών συσκευών Πατήστε εδώ , εδώ , εδώ , εδώ και εδώ.
3. Το εσωτερικό του υπολογιστή
Εκπαιδευτικό λογισμικό «Δημιουργός Μοντέλων 2» (Σενάριο Πληροφορικής) Πατήστε εδώ.
Ηλεκτρονικά καταστήματα ψηφιακής τεχνολογίας Βίντεο από εκπαιδευτική τηλεόραση Πατήστε εδώ.
Λογισμικό δημιουργίας σταυρολέξων Πατήστε εδώ και εδώ.
Η Κεντρική Μονάδα ενός προσωπικού υπολογιστή Πατήστε εδώ.
Μουσείο Πληροφορικής Πατήστε εδώ.
4. Λογισμικό
Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών-ΕΕΛ/ΛΑΚ Πατήστε εδώ.
Βίντεο από την εκπαιδευτική τηλεόραση: Λογισμικό Πατήστε εδώ.
Λογισμικό του Υπολογιστή (καθώς και Εισαγωγή στα Λειτουργικά Συστήματα) Πατήστε εδώ.
Σταυρόλεξο για το Λογισμικό του Υπολογιστή Πατήστε εδώ.
Εκτέλεση προγράμματος από τον υπολογιστή Πατήστε εδώ.
5. Γνωρίζω το Διαδίκτυο και Επικοινωνώ
Οργανισμός για τη λογοκλοπή Πατήστε εδώ.
Αξιολόγηση διαδικτυακών πηγών Πατήστε εδώ.
Commoncraft Website Evaluation Πατήστε εδώ.
Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας Πατήστε εδώ.
Friends of Active Copyright Education Πατήστε εδώ.
Creative Commons Πατήστε εδώ.
6. Κυβερνοασφάλεια
Κρυπτογραφία Πατήστε εδώ.
7. Δημιουργώ με τον Κειμενογράφο
LibreOffice download Πατήστε εδώ.
Σημειώσεις Πατήστε εδώ.
8. Αλγοριθμική
Ανάλυση ποσού σε χαρτονομίσματα του ευρώ Πατήστε εδώ.
Το πρόβλημα του βαρκάρη Πατήστε εδώ.
Πρόβλημα : Έξι κέρματα , το ένα κάλπικο Πατήστε εδώ.
Πρόβλημα : Έξι κέρματα , το ένα κάλπικο (β’ αλγόριθμος) Πατήστε εδώ.
9. Προγραμματισμός Υπολογιστικών Συστημάτων
Περιβάλλον προγραμματισμού Scratch Πατήστε εδώ.
Offline έκδοση του Scratch που μπορείτε να κατεβάσετε Πατήστε εδώ.
10. Πληροφορική και Κοινωνία
Τεχνητή Nοημοσύνη και άτομα με κινητικά προβλήματα Πατήστε εδώ.
Μηχανική Μάθηση και Ιατρική Πατήστε εδώ.

 

Για τους αλγόριθμους και μια μέθοδος επίλυσης του κύβου 3Χ3 πατήστε εδώ.

Στο βίντεο η επίλυση του κύβου του Rubik από μαθητή μας σε μόλις 1 λεπτό και 50 δευτερόλεπτα. Aσχολήθηκε για πρώτη φορά με το κύβο πριν από λίγες ημέρες σε δραστηριότητα σχολικού ομίλου .

Υλοποίηση πολιτιστικού προγράμματος σχετικό με την μουσειακή αγωγή και την πληροφορική.

Συμμετοχή σε διεθνή διαγωνισμό με τίτλο “Ο Ελληνισμός της Ανατόλης”.

Υπ. Εκπαιδευτικός Μπόσμος Φώτης