Ένας φωτογράφος στο σχολείο μας

thumbnail IMG 20240604 104520Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος που υλοποιούμε καλέσαμε στο σχολείο μας τον φωτογράφο κ. Γιώργο Κωστικίδη με σκοπό να μας δείξει φωτογραφίες της άγριας ζωής που υπάρχει στον τόπο μας.

Μας είπε ότι τα τελευταία δέκα χρόνια τον κέρδισε η άγρια φύση και ως μέλος της ορνιθολογικής εταιρείας φωτογραφίζει κυρίως πουλιά. Μας εντυπωσίασε ο εξοπλισμός που χρησιμοποιεί για να καμουφλάρεται, ώστε να μην τον παίρνουν είδηση τα ζώα. Οι φωτογραφίες του ήταν εντυπωσιακές, είδαμε πουλιά που δεν γνωρίζαμε την ύπαρξή τους αν και ζουν στην περιοχή μας.

thumbnail IMG 20240604 105125Μας τόνισε ότι ο τόπος μας είναι πλούσιος σε πανίδα και χλωρίδα. Εδώ ζουν σπάνια αρπακτικά πουλιά, όπως το γεράκι, το βραχοκιρκίνεζο κι ο φιδαετός , ο πληθυσμός τους όμως μειώνεται συνεχώς. Αν αναλογιστούμε ότι τα αρπακτικά τρέφονται με φίδια, ποντίκια και νεκρά ζώα, ενώ τα μικρότερα πουλιά με έντομα, τότε διαπιστώνουμε πόσο σημαντική είναι η παρουσία τους στην τροφική αλυσίδα.

Κάποια πουλιά, όπως ο κούκος παρατάνε τα αυγά τους σε φωλιές άλλων πουλιών, που τα κλωσάνε σαν να ήτανε δικά τους, άλλα όμως είναι πολύ στοργικοί γονείς και προστατεύουν τα μικρά τους μέχρι να βγάλουν φτερά και να μάθουν να πετάνε.

Υπάρχουν πουλιά ενδημικά, που ζουν όλο τον χρόνο στον τόπο μας και αποδημητικά που έρχονται την άνοιξη από την Αφρική κανοντας ένα πολύ μακρινό και δύσκολο ταξίδι. Ένα από αυτά τα πουλιά είναι το τρυγόνι, που δυστυχώς αρχίζει να μειώνεται πολύ ο πληθυσμός τους, καθώς οι κυνηγοί τα περιμένουν στα νησιά, όπου φτάνουν εξαντλημένα και τα σκοτώνουν για το κρέας τους.

thumbnail IMG 20240604 104707Μια άλλη κατηγορία πουλιών είναι τα ωδικά πτηνά, που δε σταματάνε να κελαηδάνε, όπως η καρδερίνα και ο κοκκινολαίμης, που συχνά τον βλέπουμε στις αυλές μας τον χειμώνα να ψάχνει για τροφή.

Τέλος, ο κ. Γιώργος μας έδειξε ταΐστρες που κατασκευάζει μόνος του και μας υποσχέθηκε ότι θα έρθει το Φθινόπωρο ξανά, για να φτιάξουμε κι εμείς και να τις τοποθετήσουμε στο σχολείο μας.

Τον ευχαριστούμε πολύ που με τις φωτογραφίες του γνωρίσαμε τον όμορφο κόσμο των πουλιών και για το υλικό που μας έδωσε από την ορνιθολογική (παραμύθια, μάσκες και κατασκευές πουλιών). Φεύγοντας μας ζήτησε να αρχίσουμε να παρατηρούμε γύρω μας και να συνηθίσουμε να βλέπουμε και να ακούμε. Υπάρχει πράγματι τόση ομορφιά!

ΝΙΝΑ ΖΑΝΙΔΟΥ ΣΑΟΥΛΙΔΟΥ

thumbnail IMG 20240604 115233 1

 

ΒΡΑΔΙΑ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΩΝ 2

441077281 440325265402121 7105882986244597527 n 1

Έπεσε η αυλαία, με τη «Βραδιά των Αστεριών» να ενώσει πολλούς εθελοντές από Αναρράχη, Εμπόριο, Μηλοχώρι, Φούφα και Πτολεμαΐδα!

Ορειβάτες, Νεράιδες, Δράκους, Προσκόπους, Αστρονόμους, Νοσηλευτές, DJ, μικρούς & μεγάλους Ηθοποιούς, Γονείς, Δασκάλους & Μαθητές.

 Πίσω, όμως, από όλους αυτούς είναι οι σύλλογοι και συγχωριανοί που δεν φάνηκαν, που έχουν και δεν έχουν παιδιά στο 1ο Μουρικίου, που απλά ήθελαν να πάνε όλα υπέροχα!

 Έτσι κάποιοι ανέλαβαν να καθαριστεί ο χώρος και να φροντιστεί καταλλήλως, κάποιοι να φωτιστεί, κάποιοι γείτονες μας πρόσφεραν τον χώρο τους, κάποιοι σκέφτηκαν τη διασκέδαση των παιδιών, κάποιοι να μην διψάσουμε και να μην πεινάσουμε, κάποιοι να δημιουργήσουν ατμόσφαιρα αποχαιρετισμού για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης και για τους μικρούς μας που φεύγουν από το νηπιαγωγείο, με τα φαναράκια και τα πυροτεχνήματα….

Και ΟΛΟΙ αυτοί μαζί προσπάθησαν  για να τα καταφέρουμε για τα ΠΑΙΔΙΑ!

 Μακάρι να μπορούσαμε να τους αναφέρουμε όλους ονομαστικά, νομίζουμε όμως  πως θα χαθούμε στο μέτρημα, ίσως είναι και πάνω από 100 εθελοντές!

 Σημασία έχει να μείνει ως παρακαταθήκη  βιωμάτων στις αναμνήσεις των παιδιών!

2 1

1 2

4 1

3 1

 

 

 

 

Την ίδια μέρα οι μαθητές των διευρυμένων τμημάτων του δημοτικού και του νηπιαγωγείου μας και οι οποίοι  παρακολούθησαν το θεατρικό παιχνίδι  παρουσίασαν τη θεατρική παράσταση  ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ. Την παράσταση την αφιέρωσαν στους μαθητές της ΣΤ΄τάξης. Σημαντική η βοήθεια μπαμπάδων των μαθητών μας οι οποίοι συμμετείχαν στην παράσταση.

0 1

 

 

Εκδήλωση παρουσίασης του καινοτόμου προγράμματος “MOTIVATE teachers for Europe”.

11To “MOTIVATE teachers for Europe”, ένα καινοτόμο ευρωπαϊκό πρόγραμμα, το οποίο περιλαμβάνει γνώσεις για την Ευρωπαϊκή Ένωση, δεξιότητες συμπερίληψης και πολιτειότητας, παρουσιάστηκε την Τρίτη 4 Ιουνίου 2024 στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μουρικίου. Στην εκδήλωση μίλησαν ο Θαρρενός Μπράτιτσης, καθηγητής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, η Ελένη Κοροσίδου, Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας και εκπρόσωποι του προγράμματος από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, που είναι και ο συντονιστής του προγράμματος. Παραβρέθηκαν ο Αντιπεριφερειάρχης Λύσσανδρος Μεταξάς, η Περιφερειακή Σύμβουλος Ελένη Χονδροματίδου, οι αντιδήμαρχοι Νίκος Φουρκιώτης και Πέτρος Μίμτσης του Δήμου Εορδαίας που είχε και την αιγίδα της εκδήλωσης και πλήθος κόσμου.

7

page

 

6

 

4

1

5

 

Λογοτεχνικές διαδρομές στην ιστορία: τελετή λήξης.

IMG 20240421 124236Η τελετή  λήξης του προγράμματος ” Λογοτεχνικές διαδρομές στην ιστορία” στο οποίο συμμετείχαν οι Ε΄ και Α’ τάξεις του σχολείου μας και οι δασκάλες των τάξεων Νίνα Ζανίδου Σαουλίδου και Ξένια Τσίρκα, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Απριλίου στις 11 π.μ στο Μουσικό Σχολείο Πτολεμαΐδας.  Ήταν ένα ετήσιο πρόγραμμα φιλανα γνωσίας που ξεκίνησε από τον Οκτώβριο  με θεματολογία τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο.

2024 04 26 2025νάματα παιδείας : Λογοτεχνικές διαδρομές στην ιστορία: τελετή λήξης (namatapaideias.blogspot.com)

(Πατήστε εδώ για περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα από το σάιτ της εκπαιδευτικού Νίνα Ζανίδου Σαουλίδου.)

IMG 20240421 103407

IMG 20240422 001443

IMG f7027f7377dabbd2937362b0a8a5fc5d V

 

 

“Λογοτεχνικές διαδρομές στην ιστορία”.

1 2Στις 29 Μαρτίου στα πλαίσια του προγράμματος φιλαναγνωσιας της δημοτικής βιβλιοθήκης Πτολεμαΐδας με τίτλο “Λογοτεχνικές διαδρομές στην ιστορία”, η Α’ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το 2ο Δημοτικο σχολείο Μουρικίου ύστερα από πρόσκληση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών κ.Ευγενίας Κύπρου υπεύθυνης του τμήματος ένταξης και της κ. Αλέξανδρος Ουρουμη υπεύθυνης δασκάλας της Γ’ και Δ’ τάξης του σχολείου. Πριν από την συνεργατική αυτή συνάντηση οι μαθητές και των δύο σχολείων είχαν μελετήσει εκτενώς το βιβλίο της συγγραφέως Κέλλυ Ματαθία Κόβο  με τίτλο”Τα κίτρινα καπέλα“. Την ημέρα εκείνη πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συνάντηση και συζήτηση με την συγγραφέα του βιβλίου. Μετά το τέλος της συνάντησης έγινε δραματοποίηση σκηνών της ιστορίας με την συνεργασία όλων των μαθητών.
Ως αναμνηστικό δώρο χαρίστηκε στους μαθητές μας μια χειροποίητη κούπα ζωγραφισμένη με παραστάσεις από την ιστορία που διαβάσαμε.

Οι μαθητές της Α΄τάξης και η δασκάλα τους  Ξένια Τσίρκα.

2 2

435013233 807211120735503 841795493788173291 n

437290492 294790540231493 6467634184419077735 n

Δείκτες καθαρότητας του νερού στον καταρράκτη του Εμπορίου.

εικόνα Viber 2024 04 22 20 44 38 734Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος του σχολείου μας τα παιδιά της Γ´ και Δ´ τάξης , συνοδεία των δασκάλων τους και γονιών των παιδιών ,πραγματοποίησαν την Τρίτη 16 Απριλίου μια δράση εξερεύνησης στον καταρράκτη του Εμπορίου. Στόχος της δράσης αυτής ήταν να προσπαθήσουν να ανιχνεύσουν την καθαρότητα του νερού της περιοχής. Μέσα από ενδιαφέρουσες πειραματικές δράσεις τα παιδιά -αλλά κι οι μεγάλοι – ασχολήθηκαν με ορισμένους δείκτες καθαρότητας του νερού ( με τη βοήθεια των αισθήσεων,  της βιολογίας και της χημείας ) και κατέληξαν στο συμπέρασμα πως το νερό της περιοχής βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο καθαρότητας.

Οι δάσκαλοι Κώστας Ξανθόπουλος, Πετρούλα Γουγούση  και τα παιδιά της Γ´και Δ´ τάξης.

 

εικόνα Viber 2024 04 22 20 44 12 745

εικόνα Viber 2024 04 22 20 48 05 618

εικόνα Viber 2024 04 22 20 48 25 180

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο καταφύγιο του λύκου και της αρκούδας.

εικόνα Viber 2024 04 18 16 35 48 341Την Πέμπτη στις 18 Απριλίου το σχολείο μας επισκέφτηκε αρχικά το κέντρο ενημέρωσης στις Αγριαπιδιές, σ’ ένα φανταστικό τοπίο με ποτάμι, βουνά και πλούσια βλάστηση. Εκεί μάθαμε ότι φιλοξενούν 11 λύκους, 4 λύγκες και 3 τσακαλάκια που προέρχονται από ζωολογικούς κήπους κυρίως της Ευρώπης και από διάφορους ιδιώτες. Είχαμε την τύχη να δούμε δύο πολικούς λύκους κι έναν λύγκα λόγω  του  καιρού, γιατί στη ζέστη κρύβονται κάτω από τα δέντρα.

Στον χώρο υπάρχει μονάδα αναπαραγωγής ελληνικού ποιμενικού, που είναι ο καλύτερος φύλακας για τα αιγοπρόβατα….

 

 

 

εικόνα Viber 2024 04 18 18 49 20 361Ανηφορίσαμε για το Νυμφαίο σε μια υπέροχη διαδρομή, από όπου θαυμάσαμε τις λίμνες της περιοχής μας Χειμαδίτιδα και Ζάζαρη, τα βουνά και τον κάμπο μας, για να υψωθεί μπροστά μας ένα άλλο υπέροχο θέαμα με πέτρινα σπίτια και σοκάκια που τα διασχίσαμε περπατώντας μέχρι το κέντρο ενημέρωσης του Αρκτούρου. Ήταν μια διαδρομή μέσα σε ένα αμιγές  δάσος οξυάς που μόνο το κελάηδημα των πουλιών μπλέκονταν με τις φωνές των παιδιών, ενώ ελαφρές ψιχάλες εναλλάσσονταν με τις ακτίνες του ήλιου……

Όταν φτάσαμε μας υποδέχτηκε ο ξεναγός κ.  Γιώργος που με πολλή προθυμία μας είπε τα πάντα για την αρκούδα και απάντησε σε κάθε ερώτηση των παιδιών. Οι αρκούδες αποτελούν πλέον μέρος της ζωής μας και όπως μας ενημέρωσε πρέπει να πάρουμε τα μέτρα μας για να προφυλάξουμε τα κτήματά μας και τα ζωντανά μας.

εικόνα Viber 2024 04 18 18 46 51 063Η αρκούδα κατεβαίνει στον κάμπο γιατί βρίσκει πιο εύκολα τροφή, δεν χρειάζεται να διανύσει χιλιόμετρα στο δάσος.

Ο κάμπος μας μας εξάλλου είναι παράδεισος  και τι δεν βρίσκει!

Αυτό που την φοβίζει όμως είναι ο θόρυβος. Οπότε  προτείνονται: κουδούνια στους φράχτες , τραντζίστορ να παίζει μουσική, τενεκέδες να χτυπάνε, ψηλότεροι φράχτες, ηλεκτροφόρα καλώδια και όχι σκουπίδια και φαγώσιμα γύρω μας.

Αν περπατάμε στη φύση, να προτιμάμε πάντα να είμαστε παρέα, να έχουμε μαζί μας σφυρίχτρα και να φωνάζουμε, όταν πρόκειται να στρίψουμε ή να βρεθούμε σε ένα πυκνό δάσος.

Να είμαστε σίγουροι ότι πρώτα θα φύγει αυτή !

Δεν της αρέσουν τα ξαφνιάσματα!

Αναρωτηθήκαμε πόσο έχουμε εισβάλει εμείς οι άνθρωποι στη δική της ζωή;

Όλοι ψάχνουμε να μάθουμε τι φταίει, ένα είναι σίγουρο, οι συνθήκες σήμερα έχουν αλλάξει.

Ερωτήσεις, κείμενο, επιμέλεια,  οι μαθητές της Ε΄τάξης και η δασκάλα τους Νίνα ΖανίδουΣαουλίδου.

4

2 1

1 1

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ DIOSCURIDES

Άρθρο  για την επίσκεψη του σχολείου μας στο εργοστάσιο Αρωματικών φυτών  DIOSCURIDES από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ τάξης και τη δασκάλα της τάξης Γούλα Μαρία.

thumbnail 3

                      ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΦΥΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ

 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ  DIOSCURIDES

Την Πέμπτη 12 Απριλίου του 2024, οι μαθητές κι οι εκπαιδευτικοί του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μουρικίου επισκέφτηκαν το εργοστάσιο Μεταποίησης Αρωματικών Φυτών  DIOSCURIDES.

Σύμφωνα με πληροφορίες του κ. Ρούμπα Νίκου, η  DIOSCURIDES Ο.Ε. ιδρύθηκε το 2005 στον Δήμο Εορδαίας της Δυτικής Μακεδονίας.  Η ιδέα για την ίδρυση της επιχείρησης ήταν η επίσκεψη του κ. Τζιμίκα σε μια Μονάδα αρωματικών φυτών στη Γαλλία και  η σκέψη ότι η Δυτική Μακεδονία έχει ποικιλία  αυτοφυών αρωματικών φυτών τα οποία θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν.

Στην περιοχή μας και στο δάσος του Μουρικίου, υπάρχει μεγάλη ποικιλία αυτοφυών αρωματικών φυτών εξαιρετικής ποιότητας. Μετά την ίδρυση της επιχείρησης  αναπτύχθηκαν και καλλιέργειες αρωματικών φυτών από τοπικούς αγρότες. Η συγκομιδή των περισσότερων  αρωματικών φυτών της περιοχής μας γίνεται μέχρι τον μήνα Ιούλιο.  Τα φυτά από τις καλλιέργειες πηγαίνουν σαν πρώτη ύλη στο εργοστάσιο.  Εκεί ακολουθεί επεξεργασία, απόσταξη  και παραγωγή ποικιλίας προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας.

Αυτοφυοί αρωματικά φυτά του τόπου μας  είναι  η ρίγανη, το χαμομήλι, το τσάι του βουνού, ο δυόσμος, το μελισσόχορτο, το φασκόμηλο, το θυμάρι, η τσουκνίδα, το τριαντάφυλλο. Τα τελευταία χρόνια αναπτύχθηκαν καλλιέργειες λεβάντας, ρίγανης, τριαντάφυλλου κι άλλων αρωματικών φυτών.  Ο DIOSCURIDES αξιοποιεί  τα αρωματικά φυτά  του τόπου μας  και ποικιλία άλλων αρωματικών φυτών όπως την εχινάσσεα, τον ίσσωπο, την κουφοξυλιά ή ζαμπούκος, τη βαλεριάνα, το δενδρολίβανο, τη λουίζα, τον μάραθο, τη λεβάντα.

page

thumbnail 2

 

 

 

 

 

 

 

thumbnail 1

εικόνα Viber 2024 04 20 18 52 58 474

εικόνα Viber 2024 04 20 18 52 57 762

thumbnail

 

 

 

Η συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στον μουσικό διαγωνισμό : «ΚΑΝΤΟ Ν’ ΑΚΟΥΣΤΕΙ»!

Ήρθε η ώρα να σας συστήσουμε τον δικό μας μουσικό, τον μουσικό αυτό του μουσικού κομματιού, του «ΨΟΥ-ΨΟΥ-ΨΟΥ» με αριθμό 9711 που θα σας ξεσηκώσει, είναι ο ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΤΣΙΟΣ! Paul Metsios Η συνεργασία του νηπιαγωγείου μας με το ΜΟΥΣΙΚΟ γυμνάσιο – λύκειο της περιοχής – ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΛΥΚΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ συνεχώς ευδοκιμεί, είναι πάντα ο πρώτος που θα σκεφτούμε καθώς η δημιουργικότητα του αγγίζει τα ενδιαφέροντα των μαθητών!!! Όλοι μαζί, λοιπόν, μικροί – μεγάλοι, στηρίζουμε το «ΨΟΥ-ΨΟΥ-ΨΟΥ» στον μουσικό μαθητικό διαγωνισμό Κάν’το ν’ακουστεί!

 

Διαβάστε αναλυτικά πως θα ψηφίσετε:

Σάλος με το ΤΑ – ΤΑ – ΤΑ;;;

Ήρθε το “ΨΟΥ – ΨΟΥ -ΨΟΥ” για να σας ξεσαλώσει!!!

Είναι οι μαθητές του 1ου Νηπιαγωγείου Μουρικίου, του δικού μας νηπιαγωγείου της περιοχής μας. Μπείτε σε αυτόν τον σύνδεσμο https://vote.europeanschoolradio.eu/vote/1/song κάντε σύνδεση με ένα gmail ή νέα εγγραφή ως επισκέπτης με οποιοδήποτε mail και ψηφίστε πατώντας την καρδιά που θα εμφανιστεί δίπλα από το τραγούδι

“ΨΟΥ – ΨΟΥ – ΨΟΥ” με αριθμό 9711.

Η καρδιά πρέπει να γκριζαριστεί . Οι μαθητές ζητάνε τη στήριξή σας για να τους βοηθήσετε να κερδίσουν στον μουσικό μαθητικό διαγωνισμό ώστε να διαδόσουν το πιο υπέροχο μυστικό τους! Ποιο να είναι άραγε;

Διαδώστε το!!!

(Για πιο γρήγορη αναζήτησή του τραγουδιού στο φίλτρο να υπάρχει μόνο η ετικέτα του Νηπιαγωγείου. Για να γίνει αυτό πρέπει να πατήσετε πρώτα πάνω σε όλες τις άλλες κατηγορίες για να φύγουν, έτσι θα μείνει μόνο η καρτέλα του νηπιαγωγείου- δείτε τελευταία φωτογραφία)

 

Η συμμετοχή του Δημοτικού μας στον μουσικό διαγωνισμό : «ΚΑΝΤΟ Ν’ ΑΚΟΥΣΤΕΙ»!

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ : «ΚΑΝΤΟ Ν’ ΑΚΟΥΣΤΕΙ»

Το Δημοτικό μας φέτος συμμετέχει στον Πανελλήνιο διαγωνισμό τραγουδιού με τίτλο «Το μικρό γλυκό μας μυστικό»  των τάξεων της  Γ’ και Δ’ . Οι μαθητές μας θα θέλανε τη συνδρομή σας στην ψηφοφορία για να μη μείνει «μυστικό» το τραγούδι μας αλλά να ακουστεί.

Μπορείτε να μπείτε στον σύνδεσμο: https://vote.europeanschoolradio.eu/vote/1/song και πατήσετε ΣΥΝΔΕΣΗ, αφού συνδεθείτε με τους κωδικούς του school ή με σύνδεση με Google (αν διαθέτετε Gmail) ή να κάνετε εγγραφή στην πλατφόρμα και να αναζητήσετε το τραγούδι με το νούμερο 9722. Θα πρέπει να ακούσετε για λίγο το τραγούδι μέχρι να εμφανιστεί μία καρδούλα δίπλα και να την πατήσετε για να γκριζάρει. Επίσης μπορείτε να δείτε και το βίντεο με το οποίο πλαισιώσαμε το τραγούδι και έγινε σε συνεργασία με τους μαθητές με πολύ μεράκι.

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ Picture1

Picture2

Όταν μπείτε στο περιβάλλον της ψηφοφορίας μπορείτε να επιλέξετε από το μενού με ποιο τρόπο μπορείτε να αναζητήσετε το τραγούδι ή απλά να πάτε παρακάτω στη λίστα και να το βρείτε.

Picture3

Πατήστε για να ακούσετε για λίγο το τραγούδι και να εμφανιστεί η καρδούλα που θα επιλέξετε.

Picture4