Απλό προγραμματάκι, (για την εισαγωγή στην έννοια του «οδηγούμενου από γεγονότα προγραμματισμού – event driven programming») στο οποίο ο χρήστης – παίκτης κυνηγά με το ποντίκι να πατήσει ένα κουμπί … πολύ άτακτο!
Τίτλος έργου | Παιχνίδι «Άτακτο Κουμπί» |
Σχολείο / Τάξη | ΓΕΛ ΑΛΙΚΙΑΝΟΥ Β6 (ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ)
|
Υπεύθυνος/οι καθηγητής/ες | ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ ΠΕ20
|
Ομάδα μαθητών | Χριστοδουλάκη Τιτίκα, Τωμαδάκης Ευτύχιος |
Κατηγορία | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ |
Περιγραφή | Απλό προγραμματάκι, (για την εισαγωγή στην έννοια του «οδηγούμενου από γεγονότα προγραμματισμού – event driven programming») στο οποίο ο χρήστης – παίκτης κυνηγά με το ποντίκι να πατήσει ένα κουμπί … πολύ άτακτο! |
Λογισμικό υλοποίησης | Visual Basic 6
|
Απαιτήσεις | Στις περισσότερες περιπτώσεις το «catch_me.exe» θα τρέξει χωρίς πρόβλημα (δοκιμασμένο σε windows XP.SP3, Vista). Αν όμως αντιμετωπίσετε προβλήματα, δοκιμάστε να τρέξετε το πρόγραμμα εγκατάστασης (setup.exe) και … καλή τύχη! |
το υλικό μπορείτε να το κατεβάσετε από τα αρχεία της ομάδας της έκθεσης δημιουργίας, ή κάνοντας κλικ εδώ!