Τα παιδιά επιλέγουν τον τίτλο που αντιστοιχεί στο βιβλίο που προτιμούν και στη συν΄χεια το τοποθετούν στον πίνακα δίπλα στο όνομά τους. Μ’ αυτόν τον τόπο εξασκούνται στην αναγνώριση λέξεων και έχουμε πάντα σαφή εικόνα του ποιος έχει ποιο βιβλίο. Με την επιστροφή του βιβλίου, παίρνουν τον τίτλο, τον αντιγράφουν σε φύλλο εργασίας που έχουμε ετοιμάσει και ζωγραφίζουν ότι τους άρεσε από το βιβλίο, ενώ στο τέλος τοποθετούν τον τίτλο μέσα στο παρα
μυθόκουτό μας.(κουτί από παπούτσια το οποίο και ντύσαμε εξωτερικά με εικόνες από παλιά σκισμένα παραμύθια).
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.