Αποχαιρετώντας τη σχολική χρονιά με χρώματα και αγάπη!

20260610 123602Με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Εικαστικών, κυρίας Άλκηστης Ντόντη, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας δημιούργησαν τις δικές τους πρωτότυπες αφίσες, γεμάτες χρώμα, φαντασία και όμορφα

 » (συνέχεια…)

Ένα ταξίδι στο διάστημα μέσα από τα μάτια ενός μαθητή!

20260605 083411Η ζωγραφιά που παρουσιάζεται δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία ενός μαθητή Ρομά της Ε΄ Δημοτικού, ο οποίος εμπνεύστηκε από το μάθημα της Γλώσσας και συγκεκριμένα από την ενότητα «Ταξίδια στο

 » (συνέχεια…)

“Όταν η ιστορία γίνεται εκδρομή… στο μαγικό Ναύπλιο!”

Την Παρασκευή 15 Μαΐου, οι τάξεις Δ’, Ε’ και ΣΤ’ πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εκδρομή στο Ναύπλιο, συνδυάζοντας τη γνώση με την ψυχαγωγία και ζώντας μια εμπειρία που θα τους μείνει αξέχαστη.

Πρώτος σταθμός ήταν η Επίδαυρος, όπου οι μαθητές επισκέφθηκαν το αρχαίο θέατρο του 4ου αιώνα π.Χ., ένα από τα πιο καλοδιατηρημένα θέατρα της

 » (συνέχεια…)

Καλωσόρισες Μάη!

ChatGPT Image 29 Apr 2026 05 57 13 m.mΗ Πρωτομαγιά, σύμβολο της άνοιξης και της αναγέννησης της φύσης, γιορτάστηκε φέτος στο σχολείο μας με έναν ιδιαίτερα δημιουργικό τρόπο.

Με

 » (συνέχεια…)

Η Έξοδος του Μεσολογγίου μέσα από τα μάτια του Ντελακρουά!

Μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές του σχολείου μας την Παρασκευή 24 Απριλίου με την επίσκεψή τους στο Ξενοκράτειο Αρχαιολογικό Μουσείο στο Μεσολόγγι.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τον πίνακα του Ντελακρουά, ο οποίος φιλοξενείται στο Μεσολόγγι με αφορμή τη συμπλήρωση

 » (συνέχεια…)

Μια ξεχωριστή δράση αγάπης και ευαισθητοποίησης στο σχολείο μας!

20260402 0940351
Με ιδιαίτερη χαρά και εκτίμηση, οι μαθητές της Δ΄ και Ε΄ τάξης του Σχολείου μας υποδέχθηκαν το επιστημονικό προσωπικό και την κοινωνική λειτουργό, υπεύθυνη έργου, των

 » (συνέχεια…)

“Ζήτω η 25η Μαρτίου!”

Η ημέρα ξεκίνησε με τη Δοξολογία στον Ιερό Ναό Αποστόλου Παύλου, παρουσία των μαθητών, των εκπαιδευτικών και εκπροσώπων της τοπικής κοινότητας.

Με κατάνυξη τιμήσαμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, αναδεικνύοντας το μήνυμα της πίστης, της ελπίδας και της αγάπης. Στη συνέχεια, με εθνική υπερηφάνεια τιμήσαμε τους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, κρατώντας ζωντανό

 » (συνέχεια…)