cropped Ανώνυμο σχέδιο 4

BRAVO SCHOOLS 2024- Το σχολείο μας Πρεσβευτής για τους 17 Στόχους του ΟΗΕ

Με μεγάλη μας χαρά, ανακοινώνουμε την ένταξη του σχολείου μας στο Δίκτυο Σχολείων Πρεβευτών για τους Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης- BRAVO SCHOOLS 2024!

Το σχολείο μας συμμετείχε στις δράσεις του Δικτύου με την ταινία μικρού μήκους για τα άτομα με αναπηρία που δημιούργησαν οι μαθητές της ΣΤ’ Τάξης, συνδέοντας τη δράση με τον Στόχο 10 του ΟΗΕ “Λιγότερες ανισότητες”.

17 ΣΤΟΧΟΙ ΟΗΕ ΦΩΤΟ

Μετά την κατάθεση της συμμετοχής μας, ακολούθησε ψηφοφορία κοινού και κριτών. Τα αποτελέσματα αναμένονται να ανακοινωθούν σε ύστερο χρόνο. Ευχόμαστε στους μαθητές μας ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Μας κάνετε περήφανους!



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Ημερήσια εκδρομή στο Μεσολόγγι και στη Ναύπακτο

Την Τετάρτη, 29 Μαΐου, το σχολείο μας πραγματοποίησε ημερήσια εκδρομή σε Μεσολόγγι-Ναύπακτο. Το πρωί, αναχωρήσαμε από τη Φιλιππιάδα με αρχικό προορισμό το Μεσολόγγι.

Στην Ιερά Πόλη, πρώτος χώρος επίσκεψης ήταν ο Κήπος των Ηρώων. Ο ξεναγός μας, ξεδίπλωσε μπροστά μας τα γεγονότα της Εξόδου του Μεσολογγίου, το 1826 και μας έκανε να νιώσουμε δέος για τα ιερά χώματα που πατούσαμε. Στη συνέχεια, επισκεφτήκαμε την Πινακοθήκη. Εκεί, θαυμάσαμε τα έργα σπουδαίων καλλιτεχνών που ήταν σχετικά με την Έξοδο, είδαμε πορτραίτα ηρώων και παρατηρήσαμε προσεκτικά αντικείμενα της εποχής. Ξεχωρίσαμε, ανάμεσα στ’ άλλα τον πίνακα “Έξοδος του Μεσολογγίου” του Έλληνα καλλιτέχνη Θεόδωρου Βρυζάκη του 1853 και τον πίνακα “Η Μεσολογγίτισσα” του Γάλλου ζωγράφου Εμίλ Ντε Λανσάκ, του 1827. Οι παραπάνω πίνακες είναι αυθεντικοί και εκτίθενται μόνιμα στην Πινακοθήκη του Μεσολογγίου. Φυσικά, ποιος δεν θα παρατηρούσε το αντίγραφο του διάσημου πίνακα του Ντελακρουά: “Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου” που εκτίθεται επίσης στον χώρο;

Στη συνέχεια, κατευθυνθήκαμε προς το Ξενοκράτειο Αρχαιολογικό Μουσείο που μόλις πρόσφατα άνοιξε τις πύλες του στο κοινό. Στο μουσείο, οι τάξεις Α’, Β’, Γ’ και Δ’ παρακολούθησαν πρόγραμμα από μουσειοπαιδαγωγό για τους μυθικούς ήρωες της Αιτωλοακαρνανίας ενώ οι μαθητές των μεγάλων τάξεων ξεναγούνταν στον χώρο. Οι μαθητές γοητεύτηκαν από τα υπέροχα εκθέματα: μια πλούσια μυκηναϊκή ταφή στρατιώτη, ένας τρίποδος ταφικός λέβητας με πολλαπλές υφασμάτινες στρώσεις που διατηρούνται ως σήμερα (έκθεμα μοναδικό στην Ευρωπή), χρυσά κοσμήματα, περίτεχνα αγγεία και πλήθος άλλων εκθεμάτων.

Μετά την αναχώρησή μας από το Μεσολόγγι, το πρόγραμμα είχε φαγητό στη Ναύπακτο και ελεύθερο χρόνο για περιήγηση στην πόλη και χαλάρωση.

Ήταν μια υπέροχη μέρα κατά την οποία αποκομίσαμε σημαντικά πράγματα και περάσαμε καταπληκτικά, χωρίς απρόοπτα!

 

IMG 20240529 102858

IMG 20240529 103827

 

IMG 20240529 155014

IMG 20240529 125040IMG 20240529 121209 2IMG 20240529 122357

BORN TO LIVE IN PEACE 1

Born to

Τη φετινή χρονιά το σχολείο μας είχε την καταπληκτική ευκαιρία να συμμετέχει σε ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τον τίτλο: “Born to live in peace” σε συνεργασία με σχολείο από το Utebo της Σαραγόσα, στην Ισπανία. Το πρόγραμμα αποτελείτε από τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος, σκοπός ήταν η γνωριμία και η ανταλλαγή πολιτισμικών στοιχείων μεταξύ των μαθητών αλλά και των χωρών. Σε αυτό το στάδιο, δημιουργήθηκε βίντεο από τους μαθητές του κάθε σχολείου όπου γινόταν μια ευχάριστη ξενάγηση στον χώρο του σχολείου. Οι μαθητές του άλλου σχολείου είχαν την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις και να μάθουν πώς λειτουργεί εκεί το εκπαιδευτικό σύστημα και να βρεθούν ομοιότητες και διαφορές.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 30 125226

Στη συνέχεια, εν όψει του Καθολικού Πάσχα, οι μαθητές μας δημιούργησαν και έστειλαν μέσω ταχυδρομείου πασχαλινές κάρτες στους εταίρους. Το ίδιο έπραξαν κι εκείνοι λίγο αργότερα εν όψει του Ορθόδοξου Πάσχα! Ταυτόχρονα, παρουσιάστηκαν σχετικά έθιμα. Τα παιδιά της Ισπανίας είχαν ήδη φτιάξει τη δική τους Κυρα-Σαρακοστή ενώ μοιράστηκαν μαζί μας έθιμα και παραδόσεις. Το ίδιο, φυσικά κάναμε κι εμείς. Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 30 125055

IMG 20240514 125044 1

Ενδιάμεσα, συναντηθήκαμε online μέσω συνομιλίας στο ZOOM όπου ο κάθε μαθητής παρουσίασε αυτοπροσώπως τον εαυτό του και τις συνήθειές του.

IMG 20240419 102851 1

Ένα θέμα υγείας της εκπαιδευτικού της Ισπανίας, πήγε το πρόγραμμά μας λίγο πίσω. Έτσι, κάναμε επαναπρογραμματισμό και αποφασίσαμε να συνεχίσουμε το πρόγραμμα την επόμενη χρονιά.

Στα επόμενα στάδια, το πρόγραμμα θα καλύψει θέματα όπως η προσωπική ειρήνη (τρόποι διαχείρισης εντάσεων, προσωπικών συγκρούσεων και έντασης) αλλά και την παγκόσμια ειρήνη.

Το υλικό του προγράμματος ανέβηκε στην πλατφόρμα Twinspace και είναι προσβάσιμο μόνο από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές που συμμετέχουν, με κωδικό, για την ασφάλεια και την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

 

 

Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής

Το σχολείο μας, τη φετινή χρονιά, πραγματοποίησε δράσεις που στοχεύουν στην ανάπτυξη και καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης και ενσυναίσθησης των μαθητών μας.

Για τον λόγο αυτό, αρχικά πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών από τον Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, κ. Μαγγίνα Ιωάννη, με θέμα: “Συναισθηματική Αγωγή και επανεκπαίδευση”.

Στη συνέχεια, αξιοποιήθηκαν ερευνητικά εργαλεία και μέσα όπως ερωτηματολόγια, ημερολόγιο καταγραφής ενεργειών και παρατήρησης μαθητών με στόχο την παρατήρηση της συμπεριφοράς και την καταγραφή παρεμβατικών συμπεριφορών.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Στη συνέχεια, οι μαθητές της ΣΤ” Τάξης, πραγματοποίησαν Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής.

Στόχος του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών και η απόκτηση δεξιοτήτων για θέματα όπως η επικοινωνία, η γνώση του εαυτού, η αναγνώριση, έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων και η αποδοχή της διαφορετικότητας. Η διαμόρφωση μιας ατμόσφαιρας αμοιβαίου σεβασμού και η αποφυγή συγκρούσεων μέσα στην τάξη και στο σχολικό περιβάλλον.

  1. Πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες του βιβλίου: “Πρόγραμμα Ανάπτυξης Συναισθηματικής Νοημοσύνης” της Βασιλικής Πλωμαρίτου (Εκδόσεις Γρηγόρη, Αθήνα, 2009)

2. Πραγματοποιήθηκε ανάλυση συναισθημάτων όπως η αγάπη, η απογοήτευση, ο φόβος, η απόρριψη κ.α. και υλοποιήθηκαν σχετικές δράσεις όπως συνέχιση ιστορίας και ζωγραφική.

3. Οι μαθητές παρακολούθησαν την ταινία: “Τα μυαλά που κουβαλάς” και έγινε δραματοποίηση περιστατικών από τη σχολική ζωή που δημιουργούν έντονα συναισθηματα, με στόχο την συνειδητοποίηση της συμπεριφοράς ως αποτέλεσμα επικράτησης ενός συναισθήματος και τη δυνατότητα ελέγχου των συναισθημάτων και την επιλογή καλής συμπεριφοράς.

  •  “Θέλω να είμαι πρώτος”

IMG 932148c16d5328a2c3804a62aa6abe4b V

 

IMG 24c859b74dab36665132e853ce67913f V

 

IMG dbcf60d2dfc78f12c5fecd8b6681efe5 V

IMG 7899e7982581b131ca45a2c82dba644b V

  • “Αδικίες στο ποδόσφαιρο”

IMG 98b6cdd1e5f6499bfd7fc189500e43f8 V IMG b1e949d45c81a1e8203d653f89578743 V IMG 9670fe2c32abd5a177b666bf29583d6e V IMG 9c6b0ffc8b00355fec286439da50301f V IMG ffb4da286289fcdf1c2aefd3e2351361 V IMG 87ca2e2bf0e646570ca2ff3a755f656f V IMG 0f222695d99e415c4ea581fb43ce5e53 V IMG 449317a738526a155dc0f4ceac1c906e V

  • “Νέος μαθητής στο σχολείο”

IMG 8d5f52fda2fbf0843517db1788ed731a V IMG 292f7ae7da5d6c028a5ed9a79765e0d0 V IMG e6312ab9f024f38cd7c8feb651581250 V IMG 3a00533fdf693b85c5bedfeb7039e940 V IMG 36913eb810ace56b6e30b68cba00bec6 V IMG 6f85e7794ac1f9a306e25e3cb7694f44 V

4. Τέλος, ενισχύθηκε η αυτοεκτίμηση των μαθητών και έγιναν δράσεις για τον σεβασμό στη διαφορετικότητα του κάθε ανθρώπου, με στόχο τον περιορισμό των συγκρούσεων.

 

IMG 20240528 114031 IMG 20240528 094459

Συμμετοχή των μαθητών της ΣΤ’ Τάξης στο 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών στα Ιωάννινα

Μεγάλη χαρά και τιμή για το σχολείο μας ήταν η συμμετοχή των μαθητών της ΣΤ’ τάξης στο 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών που έλαβε χώρα στα Ιωάννινα στις 5, 6 και 7 Απριλίου.

Το Συνέδριο συνδιοργανώθηκε από την Περιφερειακή Δ/νση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Ηπείρου, το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, τους Συμβούλους Κοινωνικών Επιστημών και τους Συμβούλους Εκπ/σης Ηπείρου καθώς και τις Δ/νσης Α/θμιας και Β/θμιας Ιωαννίνων, Άρτας, Πρέβεζας και Θεσπρωτίας.

Το θέμα του Συνεδρίου ήταν: “Ενεργός Πολιτειότητα, Πολίτης στο Σχολείο- Πολίτης του Κόσμου” και συμμετείχαν σε αυτό σχολεία, όχι μόνο της Ηπείρου αλλά και από και όλη την Ελλάδα.

Το σχολείο μας συμμετείχε με το βίντεο που δημιουργήθηκε από τους μαθητές και τους εκπ/κούς της ΣΤ’ τάξης με τίτλο: “Δυο παπούτσια με καρότσι” και το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ.  Μια ομάδα μαθητών παρουσίασε στο κοινό τον τρόπο εργασίας και τους λόγους που οδήγησαν στη δημιουργία του βίντεο αλλά και τα οφέλη που αποκόμισαν από όλη τη διαδικασία. Στη συνέχεια, προβλήθηκε η ταινία, η οποία καταχειροκροτήθηκε με ενθουσιασμό.

Ευχόμαστε οι μαθητές μας να συνεχίζουν αν εργάζονται με τέτοιον ζήλο και να συμμετέχουν σε παρόμοιες δράσεις που σκοπό έχουν να οδηγήσουν σε έναν καλύτερο κόσμο!1

2

“Ο μικρός Πρίγκιπας” στο σχολείο μας, με τον Φώτη Σπύρου

Μια πολύ ιδιαίτερη εμπειρία είχαν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, καθώς μας δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την παράσταση “Ο μικρός Πρίγκιπας” από τον διακεκριμένο ηθοποιό, Φώτη Σπύρου. Η παράσταση δόθηκε στο χώρο εκδηλώσεων του σχολείου και ήταν μια υπέροχη διαδραστική εμπειρία χρωμάτων, ήχων και αισθήσεων. Όλοι μας το απολαύσαμε στο έπακρο, ως την τελευταία στιγμή!

IMG 20240403 115756 IMG 20240403 111753 IMG 20240403 114130 IMG 20240403 111344 IMG 20240403 112321 IMG 20240403 112952

Δραστηριότητες για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου)

Η 2η μέρα του Απριλίου, έχει οριστεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου. Η μέρα αυτή είναι ξεχωριστού ενδιαφέροντος για εκπαιδευτικούς και μαθητές και γι’ αυτό τον λόγο γίνονται ξεχωριστές δράσεις για να τονιστεί η σπουδαιότητα της φιλαναγνωσίας.

Οι μαθητές της Γ’ τάξης δημιούργησαν μια ψηφιακή αφίσα με το πρόγραμμα Canva μέσω του AI για να περάσουν ένα μήνυμα φιλαναγνωσίας.  Επιπλέον, ψήφισαν την καλύτερη εικονογράφηση εξωφύλλου των βιβλίων της βιβλιοθήκης της τάξης και φωτογραφήθηκαν με το βιβλίο που πήρε το πρώτο βραβείο, για να δημιουργήσουν τους δικούς τους φιλαναγνωστικούς σελιδοδείκτες.

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 1IMG 20240403 083126

Εορταστική εκδήλωση για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821

Την Παρασκευή 22 Μαρτίου, οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης  και οι εκπαιδευτικοί τους πραγματοποιήσαν μια όμορφη γιορτή για την επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.

Η γιορτή ξεκίνησε με χαιρετισμό και λίγα λόγια από τη διευθύντρια του σχολείου μας κ. Μαρία Ιακωβάκη και συνεχίστηκε με ένα εξαιρετικό θεατρικό το οποίο τα παιδιά απέδωσαν πολύ όμορφα. Η παράσταση πλαισιώθηκε με επετειακά τραγούδια.

 

IMG 20240322 083508

 

IMG 20240322 084119IMG 20240322 085637

 

IMG 20240322 085641IMG 20240322 090149

IMG 20240322 090644

IMG 20240322 085521IMG 20240322 091150

Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας

Η Τσικνοπέμπτη γιορτάστηκε παραδοσιακά με κέφι και χαρά στο σχολείο μας! Οι γονείς του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων μπήκαν από το πρωί στη δουλειά με σκοπό να ετοιμάσουν γευστικότατα ψητά για τους μαθητές του σχολείου μας! Μετά το φαγητό, οι μαθητές συμμετείχαν σε παραδοσιακούς χορούς και σε μουσικοκινητικά παιχνίδια!

IMG 20240308 011438IMG 20240308 011252 10008195671000819568 10008195721000819569

Εγγραφές μαθητών/τριων στα Δημοτικά Σχολεία για το σχ. έτος 2025-25

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι οι αιτήσεις για την εγγραφή στην Α’ τάξη του Δημοτικού για το σχολικό έτος 2024-25 θα πραγματοποιηθούν το χρονικό διάστημα από τη 1 ως τις 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές πέραν αυτού του διαστήματος θα θεωρηθούν εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Δ/ντη Α/θμιας Εκπ/σης.

Κατά τη σχολική χρονιά 2024-25, θα φοιτήσουν στην Α’ τάξη μαθητές που γεννήθηκαν από 1-1-2018 ως 31-12-2018

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας (αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος myschool του ΥΠΑΙΘΑ)

β. Βιβλιάριο Υγείας ή προσκόμιση άλλου στοιχείου που αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα από το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών, εμβόλια.

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)

δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας.

 

Η Διευθύντρια

ΙΑΚΩΒΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

Σελίδα 1 από 4

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση