cropped Ανώνυμο σχέδιο 4

Συμμετοχή των μαθητών της ΣΤ’ Τάξης στο 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών στα Ιωάννινα

Μεγάλη χαρά και τιμή για το σχολείο μας ήταν η συμμετοχή των μαθητών της ΣΤ’ τάξης στο 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών που έλαβε χώρα στα Ιωάννινα στις 5, 6 και 7 Απριλίου.

Το Συνέδριο συνδιοργανώθηκε από την Περιφερειακή Δ/νση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Ηπείρου, το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, τους Συμβούλους Κοινωνικών Επιστημών και τους Συμβούλους Εκπ/σης Ηπείρου καθώς και τις Δ/νσης Α/θμιας και Β/θμιας Ιωαννίνων, Άρτας, Πρέβεζας και Θεσπρωτίας.

Το θέμα του Συνεδρίου ήταν: “Ενεργός Πολιτειότητα, Πολίτης στο Σχολείο- Πολίτης του Κόσμου” και συμμετείχαν σε αυτό σχολεία, όχι μόνο της Ηπείρου αλλά και από και όλη την Ελλάδα.

Το σχολείο μας συμμετείχε με το βίντεο που δημιουργήθηκε από τους μαθητές και τους εκπ/κούς της ΣΤ’ τάξης με τίτλο: “Δυο παπούτσια με καρότσι” και το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ.  Μια ομάδα μαθητών παρουσίασε στο κοινό τον τρόπο εργασίας και τους λόγους που οδήγησαν στη δημιουργία του βίντεο αλλά και τα οφέλη που αποκόμισαν από όλη τη διαδικασία. Στη συνέχεια, προβλήθηκε η ταινία, η οποία καταχειροκροτήθηκε με ενθουσιασμό.

Ευχόμαστε οι μαθητές μας να συνεχίζουν αν εργάζονται με τέτοιον ζήλο και να συμμετέχουν σε παρόμοιες δράσεις που σκοπό έχουν να οδηγήσουν σε έναν καλύτερο κόσμο!1

2

“Ο μικρός Πρίγκιπας” στο σχολείο μας, με τον Φώτη Σπύρου

Μια πολύ ιδιαίτερη εμπειρία είχαν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, καθώς μας δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την παράσταση “Ο μικρός Πρίγκιπας” από τον διακεκριμένο ηθοποιό, Φώτη Σπύρου. Η παράσταση δόθηκε στο χώρο εκδηλώσεων του σχολείου και ήταν μια υπέροχη διαδραστική εμπειρία χρωμάτων, ήχων και αισθήσεων. Όλοι μας το απολαύσαμε στο έπακρο, ως την τελευταία στιγμή!

IMG 20240403 115756 IMG 20240403 111753 IMG 20240403 114130 IMG 20240403 111344 IMG 20240403 112321 IMG 20240403 112952

Δραστηριότητες για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου)

Η 2η μέρα του Απριλίου, έχει οριστεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου. Η μέρα αυτή είναι ξεχωριστού ενδιαφέροντος για εκπαιδευτικούς και μαθητές και γι’ αυτό τον λόγο γίνονται ξεχωριστές δράσεις για να τονιστεί η σπουδαιότητα της φιλαναγνωσίας.

Οι μαθητές της Γ’ τάξης δημιούργησαν μια ψηφιακή αφίσα με το πρόγραμμα Canva μέσω του AI για να περάσουν ένα μήνυμα φιλαναγνωσίας.  Επιπλέον, ψήφισαν την καλύτερη εικονογράφηση εξωφύλλου των βιβλίων της βιβλιοθήκης της τάξης και φωτογραφήθηκαν με το βιβλίο που πήρε το πρώτο βραβείο, για να δημιουργήσουν τους δικούς τους φιλαναγνωστικούς σελιδοδείκτες.

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 1IMG 20240403 083126

Εορταστική εκδήλωση για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821

Την Παρασκευή 22 Μαρτίου, οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης  και οι εκπαιδευτικοί τους πραγματοποιήσαν μια όμορφη γιορτή για την επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.

Η γιορτή ξεκίνησε με χαιρετισμό και λίγα λόγια από τη διευθύντρια του σχολείου μας κ. Μαρία Ιακωβάκη και συνεχίστηκε με ένα εξαιρετικό θεατρικό το οποίο τα παιδιά απέδωσαν πολύ όμορφα. Η παράσταση πλαισιώθηκε με επετειακά τραγούδια.

 

IMG 20240322 083508

 

IMG 20240322 084119IMG 20240322 085637

 

IMG 20240322 085641IMG 20240322 090149

IMG 20240322 090644

IMG 20240322 085521IMG 20240322 091150

Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας

Η Τσικνοπέμπτη γιορτάστηκε παραδοσιακά με κέφι και χαρά στο σχολείο μας! Οι γονείς του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων μπήκαν από το πρωί στη δουλειά με σκοπό να ετοιμάσουν γευστικότατα ψητά για τους μαθητές του σχολείου μας! Μετά το φαγητό, οι μαθητές συμμετείχαν σε παραδοσιακούς χορούς και σε μουσικοκινητικά παιχνίδια!

IMG 20240308 011438IMG 20240308 011252 10008195671000819568 10008195721000819569

Εγγραφές μαθητών/τριων στα Δημοτικά Σχολεία για το σχ. έτος 2025-25

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι οι αιτήσεις για την εγγραφή στην Α’ τάξη του Δημοτικού για το σχολικό έτος 2024-25 θα πραγματοποιηθούν το χρονικό διάστημα από τη 1 ως τις 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές πέραν αυτού του διαστήματος θα θεωρηθούν εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Δ/ντη Α/θμιας Εκπ/σης.

Κατά τη σχολική χρονιά 2024-25, θα φοιτήσουν στην Α’ τάξη μαθητές που γεννήθηκαν από 1-1-2018 ως 31-12-2018

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας (αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος myschool του ΥΠΑΙΘΑ)

β. Βιβλιάριο Υγείας ή προσκόμιση άλλου στοιχείου που αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα από το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών, εμβόλια.

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)

δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας.

 

Η Διευθύντρια

ΙΑΚΩΒΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

Διαδικτυακή Συνάντηση για γονείς με την κ. Πέλη Γαλίτη

αρχείο λήψης 1

Την φετινή χρονιά, διδάσκεται στo σχολείο μας, στο πλαίσιο του μαθήματος “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” το εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας πρόγραμμα “Σύγκρουση και Συνύπαρξη: Αγωγή στη Συγχώρηση”. Το πρόγραμμα διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο του Winsconsin-Madison και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και την φετινή χρονιά εκπαιδεύονται σε αυτό εκατοντάδες εκπαιδευτικοί από όλη την Ελλάδα.

Την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου, διεξήχθη διαδικτυακή συνάντηση μέσω zoom για τους γονείς των μαθητών που διδάσκονται φέτος το πρόγραμμα καθώς και για ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς των εν λόγω σχολείων. Ομιλήτρια στη συνάντηση ήταν η δρ. Πέλη Γαλίτη, ερευνήτρια του Πανεπιστημίου Winsconsin-Madison και ακαδημαϊκή υπεύθυνη του προγραμματος στην Ελλάδα. Η κ. Γαλίτη είναι συγγραφέας τρων βιβλίων “Σύγκρουση και Συνύπαρξη”, “Το θαύμα και το τραύμα” κ.α. και έχει υπάρξει πολλές φορές προσκεκλημένη σε εκπομπές της τηλεόρασης όπου καλείται να μιλήσει για το καινοτόμο αυτό ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα.

Στη συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν γονείς και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, δόθηκαν περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα, αναλύθηκε η έννοια της συγχώρηση και δόθηκαν και επιστημονικά στοιχεία που συλλέγει το αμερικάνικο αυτό Πανεπιστήμιο τις σχεδόν τρεις δεκαετίες που διδάσκεται το πρόγραμμα σε διάφορες χώρες του κόσμου. Στη συνέχεια ακολούθησε συζήτηση όπου οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί είχαν την δυνατότητα να συνομιλήσουν με την κ. Γαλίτη και να εκφράσουν απορίες ή απόψεις για το πρόγραμμα.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα στη σελίδα forgiveness.gr 

peli galiti kirvasili

Βασιλόπιτα από τον Σύλλογο Γονεών και Κηδεμόνων

1706292858657

Την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, μοίρασε στους μικρούς μαθητές ατομικά κομμάτια βασιλόπιτας! Κάθε τάξη είχε το δικό της φλουρί και φυσικά και το δικό της δώρο. Φυσικά, ο Σύλλογος είχε βασιλόπιτα και για τους εκπαιδευτικούς! Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο για την πρωτοβουλία αλλά και για τα όμορφα δώρα που είχαν ετοιμάσει για τους τυχερούς μαθητές και τον εκπαιδευτικό που θα έβρισκε το φλουρί. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!


1706292726147

 

                                                                                               1706292726097 1706292726135

1706292726111

Λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων αναπνευστικού

Σύμφωνα με τις από 04-01-2024 οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), καιschool supplies coronavirus
προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης των λοιμώξεων του αναπνευστικού (λοιμώξεις από τον ιό
SARS-CoV-2, γρίπη κ.α.) στο σχολικό περιβάλλον συστήνεται η τήρηση των ακόλουθων βασικών μέτρων από
εκπαιδευτικούς, μαθητές και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης:

➢ Τακτικό πλύσιμο των χεριών
• Όταν τα χέρια είναι εμφανώς λερωμένα (σαπούνι και νερό)
• Πριν και μετά: -Την προετοιμασία ή χορήγηση γεύματος – Το γεύμα – Τη χρήση της τουαλέτας
• Το πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, θα
ακολουθείται από προσεκτικό στέγνωμα με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και
απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.

• Εναλλακτικά, συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.

➢ Καλός αερισμός των εσωτερικών χώρων διδασκαλίας. Συστήνεται να ανοίγονται τα παράθυρα
τακτικά για τη βελτίωση του αερισμού.

➢ Αποφυγή ανεπαρκώς αεριζόμενων χώρων με συνωστισμό ατόμων (π.χ. διάδρομοι, σκάλες, χρήση
ασανσέρ).

➢ Αποφυγή συγκεντρώσεων πολλών ατόμων – τήρηση φυσικών αποστάσεων.

➢ Αποφυγή αγγίγματος προσώπου, μύτης, ματιών και στόματος και πλύσιμο των χεριών καλά πριν και
μετά από αυτό.

➢ Βήχας ή φτέρνισμα στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο. Αν χρησιμοποιηθεί χαρτομάντιλο, θα πρέπει να
πεταχτεί προσεκτικά μετά από μία μόνο χρήση και να ακολουθήσει πλύσιμο των χεριών

➢ Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο,
βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο
όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές
του με άλλα άτομα.

➢ Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την
ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη
αντιπυρετικών σκευασμάτων).

Αναλυτικά η απόφαση, παρακάτω:



Λήψη αρχείου

Χριστουγεννιάτικη γιορτή- Βαθμολογίες Α’ Τριμήνου

Cream and Red Vintage Christmas Party Invitation Poster

Σελίδα 1 από 3

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση