Κουκλοθέατρο: “Ο εγωιστής γίγαντας”

Το κουκλοθέατρο είναι κάτι που μας αρέσει πολύ! Τα παιδιά έχουν μια ιδιαίτερη σχέση και έκφραση μέσα από το κουκλοθέατρο!

Γι ΄αυτό και εμείς στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων : “Ο εαυτός μου και οι άλλοι”, αποφασίσαμε να καλέσουμε στο σχολείο μας, “Το κουκλοθέατρο Λαμίας”, της Αναστασίας Ξηρομερίτου και να παρακολουθήσουμε την παράσταση:  ” Ο εγωιστής γίγαντας”.

Η παράσταση ενθουσίασε τα παιδιά αλλά και τους έδωσε μαθήματα ανθρωπιάς και αγάπης!

Βιώσαμε συναισθήματα όπως: φόβο, θυμό, μοναξιά, αγάπη, λύπη, χαρά κ.α. κατά τη διάρκεια της ιστορίας! Οι κούκλες – ήρωες  ζωντάνεψαν στην σκηνή το παραμύθι του Όσκαρ Ουάιλντ και μας συνεπήραν!

Ευχαριστούμε πολύ το κουκλοθέτρο Λαμίας για την όμορφη αυτή εμπειρία!

 

Σκηνές από την παράσταση!

Διαδράσεις , πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την παράσταση!

Παρουσίαση των κουκλών του παραμυθιού!

Εδώ Πολυτεχνείο!!!

Στο σχολείο μας, γιορτάσαμε την Επέτειο του Πολυτεχνείου!

Αφιερώσαμε κάποιες μέρες προετοιμασίας και συζήτησης γύρω απο το θέμα της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας για να καταλήξουμε στα γεγονότα εκείνων των ημερών!

Ειδικότερα….

Διαβάσαμε το παραμύθι της Ευγενείας Φακίνου, “ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ”.

IMG 0590 Αντιγραφή

Η ιστορία συνεπήρε τα παιδιά και στάθηκε αφορμή για να μιλήσουμε για τις δύσκολες αυτές έννοιες: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ – ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ

Μεταφερθήκαμε, παρακολουθώντας και παρατηρώντας ανάλογο εποπτικό υλικό, στα γεγονότα του Πολυτεχνείου!

IMG 0597 1

Παρατηρήσαμε και συγκρίναμε  τις δυο εικόνες!

IMG 0597

-Τι βλέπετε στην πρώτη εικόνα; ρωτήσαμε τα παιδιά.

Τα παιδιά αφού πρώτα περιγράφουν το κτίριο και τον περιβάλλοντα χώρο, στη συνέχεια ονοματίζουν το κτίριο:

  • παλάτι
  • μουσείο
  • θέατρο
  • σπίτι
  • σχολείο κ.α.

Έπειτα, τα παιδιά παρατηρούν την δεύτερη εικόνα, την περιγράφουν και λένε τι πιστεύουν ότι συνέβη.

-Σεισμός

-Ανεμοθύελλα

-Καταιγίδα

-Πόλεμος κ.α.

Εξηγούμε με σύντομα και απλά λόγια τι έγινε στο Πολυτεχνείο!

Τα παιδιά ζωγραφίζουν το δικό τους Πολυτεχνείο!

IMG 0613

Μιλάμε για τους φοιτητές και για  έννοιες όπως ειρήνη, ελευθερία….

Τα παιδιά στο ολοήμερο τμήμα, δημιουργούν το συμβολο τις ειρήνης, με τον δικό τους τρόπο!

IMG 0694

Ακούμε  και βλέπουμε πανό με τα συνθήματά των φοιτητών! Τα γράφουμε και παίζουμε με αυτά, γλωσσικά παιχνίδια!

Δημιουργούμε ομαδικά το Πολυτεχνείο!

Στο όλοήμερο τμήμα, τα παιδιά συνεργάζονται και αποδίδουν με καλλιτεχνική διάθεση….

IMG 0693

Ακούμε και μαθαίνουμε το τραγούδι: ” Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”.

Οι στίχοι του τραγουδιού μας εμπνέουν και δημιουργούμε ομάδικα  μια όμορφη αφίσα!

Εμείς στο σχολείο μας, επιλέγουμε να έχουμε δημοκρατία! Έτσι λοιπόν, χειροτεχνούμε την κυρία Δημοκρατία, που την πέρνουμε μαζί μας την ημέρα της γιορτής! Είναι το δικό μας μήνυμα προς τους μεγάλους:

“Μακάρι στον κόσμο μας να βασιλεύει πάντα η Δημοκρατία!”

Μαθαίνουμε και το γραμματάκι Π,π του Πολυτεχνείου!

IMG 0622

Την ημέρα της γιορτής τραγουδάμε, ζωγραφίζουμε και φυσικά κλείνουμε την εορταστική ημέρα με το κουκλοθέατρο της αγαπημένης μας ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗΣ!!!

ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

 

28 Οκτωβρίου

Η μεγάλη ημερά της 28ης Οκτωβρίου πλησιάζει  και εμείς στο νηπιαγωγείο μας ετοιμαζόμαστε για να τη γιορτάσουμε!

IMG 0349

Ξεκινάμε με την ανάγνωση του βιβλίου: “ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ  ΓΙΑΤΙ;”, που αποτελεί την αφορμή να αναφέρουμε, να συζητήσουμε και να κατανοήσουμε τα γεγονότα που συνέβησαν πριν χρόνια, την 28η Οκτωβρίου 1940.

Παρατηρούμε ανάλογο εποπτικό υλικό και παρακολουθούμε σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο στο διαδίκυο!

Το ηχηρό ΟΧΙ, γίνεται παιχνίδι ανασύνθεσης λέξεως…

Γίνεται κατασκευή….

Επίσης, από το ηρωικό ΟΧΙ, γνωρίζουμε και το γραμματάκι Ο, ο!!!

Συζητάμε για τα οφέλη της ειρήνης στο κόσμο, αλλά και για τις άσχημες επιπτώσεις του πολέμου!

Τα παιδιά επιλέγουν την ειρήνη και καταδικάζουν τον πόλεμο! Για το λόγο αυτό, εκφράζονται μοναδικά!

Άραγε τι ρίχνει ένα πολεμικό αεροπλάνο όταν πετά και τι ένα αεροπλάνο της ειρήνης;

Επιλέγουν, πλέον, να πετούν στους ουρανούς,  όχι πολεμικά αεροπλάνα αλλά αεροπλάνα ΕΙΡΗΝΗΣ!

Οι σκέψεις τους γίνονται και ατομική εργασία!

Στο ολοήμερο τμήμα, τα παιδάκια μας, φτιάχνουν γιρλάντα με σημαιούλες και ζωγραφίζουν το κανόνι της ειρήνης!

IMG 0426

Φυσικά, τα παιδιά ζωγραφίζουν και σημαιάκια, που θα κυματίζουν στα χεράκια τους την ημέρα της γιορτής!

Ζωγραφίζουν ελεύθερα, ότι τους έκανε εντύπωση από τα γεγονότα που άκουσαν και είδαν!

Στο τέλος, γιορτάζουμε την ένδοξη αυτή ημέρα… με τραγούδια, ζωγραφική, παρέλαση και ψέλνοντας τον Εθνικό μας Ύμνο κάτω από την Ελληνική σημαία!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ

 

Πως το λένε το όνομα σου;

Αυτή την περίοδο ασχοληθήκαμε με τα ονόματά μας !

Συγκεκριμένα, γνωρίσαμε, παίξαμε, γράψαμε τα αρχικά των ονομάτων μας και έπειτα συνθέσαμε , παίξαμε και γράψαμε όλο το όνομα μας!

Πάμε να τα δούμε αναλυτικά!

Εντοπίζουμε το αρχικό μας !

Ομαδοποιούμε τα ονόματά μας με βάση τα  αρχικά μας! Πόσα ονόματα έχουν το ίδιο αρχικό γράμμα;

IMG 0008

Συνοδευτικά παίζουμε παιχνίδι: Τα παιδιά με το ίδιο αρχικό πραγματοποιούν μια δοκιμασία….. Γίνονται ζωάκια, στέκονται στο ένα πόδι, χοροπηδούν ψηλά κ.α.

Δημιουργούμε και γράφουμε τα αρχικά μας!

Συνθέτουμε τα ονόματα μας! “Φωνάζουμε” τα γραμματάκια που τα αποτελούν! Καταμετρούμε γράμματα και βρίσκουμε τα μεγαλύτερα και τα μικρότερα ονόματα!

 

 

Μαθαίνω τα χρώματα

Αυτές τις μέρες στο σχολείο μας  ασχοληθήκαμε με τα χρώματα!

Ποια χρώματα αναγνωρίζουν τα παιδιά;

Παίζουμε παιχνίδια αναζήτησης πρότερων γνώσεων, για να καταλάβουμε αν τα παιδιά μας ανγνωρίζουν όλα τα χρώματα!

Παιχνίδι: “Βρες το σωστό χρώμα”

Παιχνίδι: “Βρες ένα αντικείμενο και τοποθέτησε το δίπλα στο σωστό χρώμα”

Συνεχίζουμε, με πίνακες αναφοράς των χρωμάτων και σχετικές καρτέλες που μας βοηθούν να μάθουμε τα χρώματα και να συμπληρώσουμε τις ελλείψεις μας!

IMG 0161

Παίζουμε παιχνίδια εμπέδωσης των νέων γνώσεων!

Ομαδοποιούμε αντικείμενα με βάση το χρώμα τους.

Παιχνίδι: “Ζωγράφισε με το χρώμα που θα τύχεις”

Παιχνίδι: “Ο τροχός των χρωμάτων”

Παιχνίδι: “Φτιάξε το ίδιο”

Παιχνίδι: “Twister”

Παίζουμε επιτραπέζια παιχνίδια

IMG 0337

Ψηφίζουμε και το αγαπημένο μας χρώμα!

Και …… δημιουργούμε με τα χρώματα της καρδιάς μας!

IMG 0336

Δημιουργούμε μοτίβο χρωμάτων

Δημιουργούμε χειροτεχνίες με πολύχρωμα ψηφιδωτά!

 

Τέλος, με την τεχνική του ψηφιδωτού και της αντιστοίχισης χρωμάτων,  δημιουργούμε και τις πολύχρωμες ομπρέλες που στολίζουν τον τοίχο του σχολείου!

 

 

Τα ζωάκια αγαπώ!!!

4 Οκτωβρίου! Παγκόσμια ημέρα προστασίας των ζώων!

Αυτή τη μέρα την αφιερώνουμε στα αγαπημένα μας ζωάκια και ευχόμαστε να είναι πάντα καλά και χαρούμενα!

Στην αρχή, συζητάμε για τα ζωάκια που έχουμε σπίτι μας αλλά και για κάποια που βλέπουμε μόνα τους στο δρόμο!

Μιλάμε για τα αδέσποτα ζωάκια και αναφέρουμε το έργο των Φιλοζωικών συλλόγων. Αναφέρουμε,  τι πρέπει να κάνουμε για να είναι ένα ζωάκι ασφαλές και χαρούμενο!

Μάλιστα , στη συνέχεια, δημιουργούμε σχετικές αφίσες και τις αναρτούμε στα ταμπλό του σχολείου μας!

Βλέπουμε εικόνες από ζωάκια σε σπίτι, με οικογένεια αλλά και αδέσποτα ζωάκια, στο διαδίκτυο! Διαβάζουμε το ψηφιακό παραμύθι του Χόρχε Μπουκάι, “Ο Αλυσωδεμένος ελέφαντας”, που βρήκαμε, επίσης, στο διαδίκτυο!

IMG 0090

Κατασκευάζουμε κούκλες – γατούλες για να τις πάμε σπίτι μας και να εξηγήσουμε στους γονείς μας όλα όσα μάθαμε !

Με τις “γατόκουκλες” παίζουμε κουκλοθέτρο! Μιλάνε και μας λένε τα παράπονά τους!

-Μην μας κλωτσάτε!

-Μην μας τραβάτε την ουρά !

-Μην μας βασανίζετε!

-Πεινάμε! Μην ξεχνάτε να μας ταϊσετε!

-Κρυώνουμε! Θέλουμε ένα ζεστό σπιτάκι!

-Θέλεις να παίξουμε μαζί; κ.α.

Στο ολοήμερο τμήμα τα παιδιά, φτιάχνουν ωραίες  κατασκευές και συμπληρώνουν σχετικά φύλλα εργασίας!

Ολοι μαζί φωνάζουμε !

Τα ζώα αγαπώ!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΖΩΑΚΙΑ

 

IMG 0173

 

Συμμετοχή και διαδράση στο “ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ ΤΟΥ ΑΛΦΥ”

IMG 0127

Ένα ολόκληρο φορητό πλανητάριο έχει στηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας και μας περιμένει για ένα μαγευτικό ταξίδι ανάμεσα στα αστέρια και τους πλανήτες!

Ο Σύλλογος γονέων του 18ου Δημοτικού Σχολείου, διοργάνωσε την επίσκεψη του πλανητάριου και μας προσκάλεσε να συμμετέχουμε! Φυσικά, δεν γινόταν να αρνηθούμε! Άλλωστε, οι αστροναύτες στα παρουσιολόγια μας πεθύμησαν μια διαστημική βόλτα!!!!

Φύγαμε παιδιά!!

Η ανυπομονησία των παιδιών  μας είναι τεράστια! Μπαίνουν, λοιπόν, σε τρενάκι και ξεκινούν για το Δημοτικό!

IMG 0032

Όταν φτάνουμε εκεί, μας υποδέχονται εγκάρδια, οι υπεύθυνοι του Πλανητάριου και μέλη του Συλλόγου γονέων! Όλα τα παιδιά κάθονται και η διαδράση ξεκινά!

Μας εξηγούν μέσα απο μια διαδραστική παρουσίαση τι υπάρχει στο διάστημα! Γαλαξίες , αστέρια (μπλε, κόκκινα, κίτρινα), πλανήτες!

Παρατηρούμε και την κίνηση των πλανητών μέσα από ένα ….σύστημα πλανητών, που λειτουργεί με μπαταρίες!

IMG 0055

Αλλά και χωρίς….

IMG 0054

Παρατηρούμε και πυξίδα , για να προσανατολιστούμε στο ουράνιο στερέωμα!!!

IMG 0056

Και επιτέλους, έφτασε η ώρα για να μπούμε μέσα στο θόλο του πλανητάριου!

Τα παιδιά μπαίνουν στη σειρά και πέρνουν θέσεις μέσα στον σκοτεινό θόλο με μεγάλη αγωνία!

Φυσικά, τα παιδιά μέσα στον θόλο μένουν με το στόμα ανοιχτό! Τριγύρω τους γεμίζει αστέρια και η Γη …..αρχίζει να γυρίζει!!!

IMG E0064

Και όχι μόνο! Οι πλανήτες παρελαύνουν μπροστά στα μάτια μας! Μπαίνουμε  στο διαστημόπλοιό μας, αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση και επισκεπτόμαστε τους πλανήτες!

Στο τέλος, μας δίνουν και αναμνηστικό συμμετοχής!

IMG 0338

Τα παιδιά πραγματικά το ευχαριστήθηκαν! Ηταν μια μοναδική εμπειρία και πέρασαν τέλεια!

Επιπλέον, χαρτιά ζωγραφικής μοιράστηκαν από τους υπεύθυνους στα παιδιά που δημιούργησαν με χαρά…..διαστημικές ζωγραφιές!!!

IMG 0073

-Σας ευχαριστούμε για την όμορφη διαστημική ξεναγηση! Περάσαμε υπέροχα!!!

Οι γραμμές εν δράσει…….

Πολλά παιδιά δυσκολεύονται τον πρώτο καιρό να κρατήσουν το μολύβι ή τον μαρκαδόρο σταθερά, και να δημιουργήσουν μια ευθεία γραμμούλα!

Και τι είναι άραγε γραμμή; Τι είναι ευθεία;

-Παιδιά, πάμε να γνωρίσουμε τις γραμμές!!

Ξεκινάμε  από τις ευθείες! Κάθετες, οριζόντιες, πλάγιες!

Σχηματίζουμε ευθείες με τα χέρια μας, με διάφορα υλικά, γράφουμε ευθείες γραμμές αλλά και δημιουργούμε ζωγραφιές μόνο με ευθείες γραμμές!

Στην συνέχεια, γνωρίζουμε και άλλα ειδη γραμμών: καμπύλες, τεθλασμένες και διασκεδάζουμε με τους σχηματισμούς τους!

-Πήγαινε να σταθείς πάνω σε μια καμπύλη, ……πάνω σε μια τεθλασμένη, κ.α.

Συνεργαζόμαστε σε ομάδες και σχηματίζουμε γραμμές με διάφορα υλικά!

Σχηματισμοί γραμμών με χάντρες αλλά και με χαρτοκοπτική!

Ισορροπούμε και περπατάμε πάνω στις γραμμές ! Αν τα καταφέρουμε και δεν πέσουμε, γράφουμε στον πίνακα μια γραμμή που μας αρέσει!

Φτιάχνουμε και την ταξιδιάρα γραμμή!!! Γινόμαστε ένα μεγάλο τρένο που ταξιδεύει πάνω στις γραμμές! Κάθε φορά που περνάει από μια γραμμή -σταθμό, λέμε το όνομά της!

Στο τέλος της διαδρομής μας περιμένει η κυρία Τρελογραμμή , με τα……. ανακατεμένα μαλλιά !!!! Τρελαίνεται να της ανακατεύουν τα μαλλιά!!!

-Ελάτε, παιδιά, ανακατέψτε τα μαλλιά της ! Σχεδιάστε διάφορες τρίχες- γραμμές!!!!

(Η αρχική ιδέα προέρχεται απο αναρτήσεις συνάδελφων στο διαδίκτυο)

Αυτά και άλλα πολά συμβαίνουν στο σχολείο μας και θέλουμε να σας τα δείξουμε όλα!

Σε επόμενη ανάρτηση μας , οι γραμμές μας βοηθούν να σχεδιάσουμε τα αρχικά των ονομάτων μας αλλά και να γράψουμε τα ονόματά μας!!!

Θα τα πούμε πολύ σύντομα!!!

Κανόνες Συμπεριφοράς στο σχολείο

Τις πρώτες μέρες στο σχολείο, πολλά παιδιά και κυρίως τα προνηπιάκια μας, δυσκολεύονται να διαχειριστούν το καινούριο περιβάλλον και να επικοινωνήσουν σωστά με τους συμμαθητές τους αλλα και τις κυρίες τους!

Για το λόγο αυτό, εκτός από ομαδικά παιχνίδια συνεργασίας και παιχνίδια γνωριμίας, συζητάμε και συντάσσουμε το συμβόλαιο της τάξης μας. Ερχόμαστε σε επαφή με τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς! Τα παιδιά πρέπει να κατανοήσουν ότι όλοι μέσα σε μια ομάδα, όπως είναι το σχολείο μας και ειδικότερα, η τάξη μας, βάζουμε κάποιους κανόνες που πρέπει να τους τηρούμε και να τους σεβόμαστε! Τότε λειτουργούμε καλύτερα, αποδοτικότερα και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι!

Ας δούμε, τα συμβόλαια και τους κανόνες που δημιούργησαν τα δυο τμήματα του σχολείου μας!

Κάθε παιδί λέει έναν κανόνα που πρέπει να τηρείται στο σχολείο. Η εκπ/κός τον γράφει σε ταμπελάκι, που στην συνέχεια, μετατρέπεται στο παιδί- μαθητή/ -τρια , που το είπε!

Οι κανόνες γράφονται πάνω σε μπαλόνια που κρατούν τα παιδιά! Όλοι σφραγίζουν το συμβόλαιο, βάζοντας το δαχτυλικό τους αποτύπωμα πάνω στο μεγάλο μπαλόνι – καρδιά της κυρίας!

Στη συνέχεια, φτιάχνουν τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ  της σωστής συμπεριφοράς στο σχολείο!

Παίζουμε και παιχνίδι ομαδοποίησης για να εμπεδώσουμε  αυτά που συζητήσαμε και μάθαμε!

Τα παιδιά διαλέγουν μια κάρτα απο τον σωρό και πρέπει να την ομαδοποιήσουν σωστά, ανάλογα με τη συμπεριφορά που δείχνει.

Μπράβο,παιδιά! Τα καταφέρατε τέλεια! Εύχομαι όλοι να τηρούμε τους κανόνες και να συμπεριφερόμαστε σωστά και να περνάμε όμορφα και δημιουργικά!

Ας πιάσουμε δουλειά! Το σχολείο ξεκινά!

Οι πρώτες μέρες στο σχολείο  είναι μέρες προσαρμογής  και γνωριμιών για παλιούς και νέους μαθητές!

Η ξενάγηση στους χώρους ξεκινά απο την αρχή! Γίνεται γνωριμία με τα κέντρα μάθησης! Τα παιδιά παίζουν παιχνίδια γνωριμίας  και συνεργασίας και γνωρίζονται μεταξύ τους!Και όχι μόνο….!!!!

Σειρά έχουν τα κινητικά παιχνίδια, παιχνίδια  ισορροπίας, ευστοχίας, παιχνίδια εμπέδωσης χρονικών -τοπολογικών εννοιών κ.α.

Ελάτε να τα δούμε αναλυτικά όλοι μαζί!!!

Παιχνίδι αισθήσεων και γνωριμίας με κέντρο μάθησης

-Τι υπάρχει στο κέντρο μάθησης των Εικαστικών;

Τα παιδιά μαθαίνουν διάφορα υλικά εικαστικών μέσα απο ένα παιχνίδι αισθήσεων.

-Τι πιάνεις στο κουτί;

Παιχνίδια γνωριμίας – συνεργασίας! Μαθαίνουμε τα ονόματα και τους φίλους μας.

  • Η μουσική μπαλίτσα

Μια μπαλίτσα γυρίζει γύρω γύρω, από παιδί σε παιδί, όσο ακούγεται μουσική. Μόλις η μουσική σταματά, το παιδί που την κρατά,  λέει το όνομά του. Στην συνέχεια του παιχνιδιού λέει κάτι που του αρέσει: φαγητό, χρώμα κ.α.

IMG 9834 1

  • Βρες το  φάντασμα

Ποιο φάντασμα-παιδί κρύβεται κάτω από το σεντόνι;Τα παιδιά πρέπει να πουν το όνομα του!

IMG E9919 2
  • Παιχνίδι γνωριμίας: “Ο Αστερούλης λέει…..” (παραλλαγή από παιχνίδι συναδέλφου που βρήκαμε στο διαδίκτυο)

– Διάλεξε αριθμό και έχει κάτι να σου πει!

  • Τα αστεράτα ζευγάρια

Πολύχρωμα αστεράκια, ίδια κατά ζεύγη, σκορπίζονται στο πάτωμα. Τα παιδιά διαλέγουν τυχαία ένα και χορεύουν ελεύθερα με τη μουσική. Όταν σταματήσει η μουσική πρέπει να βρούν το ζευγαράκι τους (ίδιο χρώμα). Στη συνέχεια χορεύουν μαζί και στο σταμάτημα της μουσικής πρέπει να εφαρμόσουν τα παραγγέλματα (ενώστε χεράκια, ενώστε γονατάκια, κ.α.)

Παιχνίδι εμπιστοσύνης και συνεργασίας με μπαλόνι

Παιχνίδια συνεργασίας με σεντόνι 

-Προσέξτε μην σας πέσει η μπάλα!

Παιχνίδι: Το ανθρώπινο μπαλόνι και η πινέζα

Παιχνίδια ευκινησίας , ισορροπίας και ευστοχίας

Παιχνίδια κατανόησης και εμπέδωσης εννοιών:τόπου (μέσα – έξω, πάνω – κάτω, ανάμεσα κ.α.) και  χρόνου (πρώτος – τελευταίος , αργά-γρήγορα, περισσότερα -λιγότερα κ.α.)

Τα παιδιά ξετρελαίνονται να παίζουν και διασκεδάζουν μαζί με τους νέους και παλιούς τους φίλους. Και οι πρώτες μέρες περνάνε υπέροχα!!!!

Εκτός των άλλων, μαθαίνουν το όνομα του νηπιαγωγείου τους και το φιλοτεχνούν…. Με ζωγραφική αλλα και με την τεχνική του κολλάζ- ψηφιδωτού!

Διαβάζουμε και το ψηφιακό παραμύθι: “Φιλάκι στο χεράκι”!

Ο αποχωρισμός της οικογένειας , αυτές τις πρώτες μέρες, σε κάποια παιδάκια είναι πιο δύσκολος! Τους λείπει κυρίως η μανούλα τους και προσπαθούμε να αισθανθούν καλύτερα μέσα από την ανάγνωση του παραμυθιού! Επιπλέον, φτιάχνουμε καδράκι με το τύπωμα της παλάμης τους,  με μια γλυκιά καρδούλα πάνω και το δωρίζουμε στη μαμά.

Αυτά και άλλα πολλά γίνονται στο νηπιαγωγείο μας ! Μείνετε κοντά μας και θα τα μάθετε όλα!!!!