ένα blogs του 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου – "Ζήνων"






         Ιστότοπος για την Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ανατολική Αττική

16 Φεβρουαρίου 2022

2023-2024

Επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου:

https://1epal-dionys.att.sch.gr/

 

epal-dion-

Ανακοινώσεις

Πρόγραμα από 6/11/23a

b2

b1

c1

c2

 

Ενημερώσεις μέχρι 10/07/2023

28 Ιουνίου 2023

Εγγραφές – Μετεγγραφές

παρακαλούμε ακολουθήστε τον σύνδεσμο

https://1epaldion.blogspot.com/

5 Φεβρουαρίου 2023

Webex – εξ αποστάσεως Εξ αποστάσεως εκτάκτως απο 6/2/2023

Webex – εξ αποστάσεως Εξ αποστάσεως εκτάκτως

16 Φεβρουαρίου 2022

Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Σχολών Λιμενικού Σώματος με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων Ακαδημαϊκού έτους 2022-2023

Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές
εξετάσεις των Σχολών Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ακαδημαϊκού έτους 2022-2023.

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A81%CE%9D%CE%9946%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-546?inline=true

1 Φεβρουαρίου 2022

Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών Σχολών ακαδημαϊκού έτους 2022-2023



Λήψη αρχείου

η ενημέρωση από τη ΔΔΕ Ανατ. Αττικής

5 Δεκεμβρίου 2021

Τράπεζα Θεμάτων

Το ΕΠΑΛ Διονύσου ενημερώνει γονείς και μαθητές/γριές πως από ο φετινό σχολικό έτος 2021-22 πρόκειται να εφαρμοστεί στις προαγωγικές εξετάσεις του Ιουνίου ο θεσμός της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τους μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης ΕΠΑΛ. Όπως αναφέρεται στα σχετικά ΦΕΚ 4380 Β’/22-09-2021 και 5197 Β’/10-11-2021 καθοριζονται τα «Γραπτώς Εξεταζόμενα» μαθήματα στις προαγωγικές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, της εξεταστέας ύλης και του τρόπου αξιολόγησης αυτών βάσει του άρθρου 9 του ν. 4692/2020 (Α’ 111)

τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για την Α΄ τάξη είναι:

  • ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΑΛΓΕΒΡΑ (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)
  • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)
  • ΦΥΣΙΚΗ (ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ)
  • ΧΗΜΕΙΑ (ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ)
  • ΑΓΓΛΙΚΑ

 

και για την Β΄ τάξη:

 

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

  • ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
  • ΑΛΓΕΒΡΑ (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)
  • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)
  • ΦΥΣΙΚΗ (ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ)

 

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΜΕΑ

ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

  • ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ

 

ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ

  • ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΑΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
  • ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

 

ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ
  • ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ

 

ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

  • ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
  • ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
  • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

 

ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ

  • ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ Ι
  • ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Αυτός ο τρόπος αξιολόγησης περιλαμβάνει τέσσερα θέματα δομής πανελληνίων εξετάσεων, δηλαδή ένα Α θέμα κλειστού τύπου (ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και Σ-Λ), ένα θέμα Β τύπου με πολλαπλής επιλογής ερωτήματα κρίσεως με αιτιολόγηση της απάντησης, ένα θέμα Γ ως απλή άσκηση και ένα θέμα Δ ως πρόβλημα σύνθετο και πολυσυνδυαστικό. Τα θέματα Α και Γ επιλέγονται από τους διδάσκοντες το κάθε μάθημα ενώ τα θέματα Β και Δ, που ομολογουμένως είναι και τα πιο απαιτητικά, προέρχονται με τυχαία κλήρωση μέσα από την ΤΘΔΔ.

Επομένως γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι αυτός ο τρόπος αξιολόγησης αυξάνει κατακόρυφα τον βαθμό δυσκολίας των προαγωγικών εξετάσεων και καθιστά σε μεγάλο βαθμό αμφίβολη την προαγωγή, εάν δεν έχει προηγηθεί κατανόηση των αντικειμένων, επιμελής μελέτη και εμβάθυνση. Για μία τράπεζα θεμάτων η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς με δεκάδες θέματα, ο μόνος τρόπος προσέγγισης είναι η σε βάθος γνώση του αντικειμένου και η καλλιέργεια της κριτικής και συνδυαστικής σκέψης, κάτι που συγκαταλέγεται και στους στόχους εφαρμογής της τράπεζας αυτής, αφού όντας αδύνατον κάποιος να επεξεργαστεί και να αποστηθίσει τις λύσεις σε χιλιάδες θέματα, ο μόνος τρόπος να αντεπεξέλθει είναι να αναπτύξει τις απαραίτητες δεξιότητες, να αφομοιώσει την ύλη και να μπορεί να αυτενεργεί μπροστά σε νέα κάθε φορά θέματα.

1 Δεκεμβρίου 2021

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ ΕΤΟΥΣ 2022

Η προθεσμία υποβολής είναι

από την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου

μέχρι και

την Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021.

11 Νοεμβρίου 2021

1ο ΕΠΑΛ Διονύσου «ΖΗΝΩΝ» Μια ακόμα συμμετοχή και διάκριση σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό

Μεταξύ των 41 έργων που διακρίθηκαν, σε Πανελλήνιο επίπεδο, ήταν και αυτό

του 1ου  ΕΠΑΛ Διονύσου «ΖΗΝΩΝ» στην κατηγορία της Κλιματικής Αλλαγής (Συνέχιση έργου από τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό)

με το έργο  : Αυτοματισμοί για προστασία πεζών και αυτοκινήτων από πλημμύρες

https://openedtech.ellak.gr/robotics2021/aftomatismi-gia-prostasia-pezon-ke-aftokiniton-apo-plimmires/

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση ….

Αποτελέσματα αξιολόγησης έργων του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών

Η Οργανωτική επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών https://openedtech.ellak.gr/  ανακοινώνει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των έργων του  3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών που πραγματοποιήθηκε την σχολική χρονιά 2020-2021.

Ο κύριος στόχος του διαγωνισμού είναι ο διαμοιρασμός της γνώσης ανάμεσα στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τα σχολεία και ευρύτερα στην κοινωνία.

Εκατοντάδες μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα, παρά του περιορισμούς λόγω της πανδημίας, συμμετείχαν στον 3ο Διαγωνισμό με την πολύτιμη στήριξη των εκπαιδευτικών τους και πειραματίστηκαν μαθαίνοντας με Ανοιχτές Τεχνολογίες. Στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών δήλωσαν συμμετοχή πάνω από 1000 μαθητές και 160 εκπαιδευτικοί με 128 ομαδες  από όλες τις περιφέρειες της χώρας και σε 95 ομάδες μαθητών που συνέχισαν στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού, χορηγήθηκε ο εξοπλισμός για να υλοποιήσουν το έργο τους.

Στο https://openedtech.ellak.gr μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που υλοποίησαν οι μαθητές και τα διαθέτουν με ελεύθερες άδειες χρήσης ώστε να χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό από όλα τα σχολεία.

Όλα τα έργα των ομάδων που ολοκληρώθηκαν ήταν εξαιρετικά. Τα 41 έργα που διακρίθηκαν, ξεχώρισαν για την ιδέα, την υλοποίησή της, τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής-χρήσης και διδασκαλίας που δίνουν την δυνατότητα να είναι επαναχρησιμοποιήσιμα τα έργα και από άλλα σχολεία.

Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί θερμά όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στον Διαγωνισμό. Ιδιαιτέρως αναγνωρίζει τη δημιουργικότητά τους, αλλά και την συμβολή τους στο να δημιουργηθεί μια ευρύτερη  κοινότητα με πρωταρχικό μέλημα την ελεύθερη πρόσβαση στη γνώση.

Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί το Ίδρυμα Ωνάση, που με την οικονομική του συμβολή, χορηγήθηκε ο απαραίτητος εξοπλισμός ανοιχτών τεχνολογιών σε πάνω από 90 ομάδες μαθητών από όλη την Ελλάδα.

Πολλά συγχαρητήρια και από εμάς, στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς  του σχολείου μας για την συμμετοχή και την διάκριση.

Με εκτίμηση,

ο Σύλλογος Διδασκόντων

27 Οκτωβρίου 2021

Τροποποίηση των μέτρων για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Οι γονείς/κηδεμόνες των ανηλίκων μαθητών/τριών και οι ενήλικοι μαθητές/τριες που φοιτούν σε
δημόσιες εκπαιδευτικές δομές πρωτοβάθμιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) και, αφού επιλέξουν την κατηγορία «Πρόσβαση σε χώρους Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Ειδικής Αγωγής» και,

ακολούθως

την κατηγορία «Δήλωση Self Test Μαθητών/τριών – Έκδοση Σχολικής Κάρτας για COVID-19»,

στη συνέχεια αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α’ 184), και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος, σύμφωνα με τη οριζόμενα στο άρθρο 4 της υπό στοιχεία 124068/ΓΔ4/1.10.2021 κοινής απόφασης των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας και Επικρατείας (Β’ 4558).
Σκοπός της πλατφόρμας είναι ο έλεγχος της συνδρομής των νόμιμων προϋποθέσεων για τη δυνατότητα της φυσικής παρουσίας και συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία στις ανωτέρω εκπαιδευτικές δομές στο πλαίσιο  εφαρμογής των μέτρων προστασίας κατά της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

Επόμενη Σελίδα: »

© 2024 ένα blogs του 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου – "Ζήνων"   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση