Σεπ 14 2011

Articles SC & DG

Συντάκτης:

Symbolic Computation and Dynamic Geometry

 

zenon blog

 

 

1.) Systems of Symbolic Computation and Dynamic Geomrtry – ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ

ΛΥΓΑΤΣΙΚΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ

2.) Groebner bases, με αλγόριθμους.

Groebner bases

3.) Wu Method : Aυτοματοποίηση Αποδείξεων στη Γεωμετρία. Παραδείγματα και αλγόριθμοι.
Οι αλγόριθμοι είναι γραμμένοι στο Maple 10.02.

Το άρθρο έχει δημοσιευθεί στην Μαθηματική Επιθεώρηση της ΕΜΕ, τεύχος 79-80 (2013).

4.) Τοπολογικός Τύπος Καμπύλης.

topological_type_analytical_components

5.) ΕΜΕ 23ο Συνεδριο Eισήγηση «Συστήματα Δυναμικής Γεωμετρίας».

ΛΥΓΑΤΣΙΚΑΣ

6.) Generic computation of the real closure of an ordered field
Ligatsikas-Riobbo-Roy

7.) SERIES DE PUISEAUX SUR UN CORPS REEL CLOS
Puiseaux Series

8.) Computing the topological degree of polynomial maps

Topological Degree

——————————————————————————–
9.)«Κωνικές στην Ευκλείδεια Γεωμετρία» Λυγάτσικας Ζήνων, εκδόσεις Liberal Books

cover

——————————————————————————–
10. ) ΕΜΕ 30ο Mαθηματικό Συνέδριο, 2013: To oλοκλήρωμα Kurzweil_Henstock

Η παρουσίαση:

KH_integral

Μερικά παραδείγματα για το ολοκλήρωμα Kurzweil-Henstock που δείχνουν το αποτέλεσμα της επιλογής του μεταβλητού μετρητή, στον υπολογισμό του αθροίσματος Riemann

http://eclass.sch.gr/modules/document/file.php/EL334113/Μαθηματικά%20Κατ//νσης/Kurzweil_Henstock.html

——————————————————————————–
11. ) Λυγάτσικας Ζήνων, Επαναπροσδιορίζοντας το ρόλο της τεχνολογίας στη μαθηματική παιδεία αιχμής, Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών– Επιστημονικών Θεμάτων, Τεύχος 1ο, 216-232, 2014. ISSN: 2241-8393

Περίληψη: Δεν είναι υπερβολικό να ισχυριστούμε ότι η αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας στην βελτίωση της μαθηματικής εκπαίδευσης δεν είναι αυτή που περιμέναμε. Παρ’ όλα αυτά το πρώτο βήμα έγινε και το δεύτερο βήμα είναι μπροστά μας. Τα πειραματικά μαθηματικά (μετ. experimental mathematics) είναι ένας ανερχόμενος τομέας της μαθηματικής πρακτικής, δεν έχει τίποτα κοινό με τις μεθόδους της διδακτικής και αργά ή γρήγορα θα μας προβληματίσει εξ αιτίας της αποτελεσματικότητάς του. Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να καταδείξει το επόμενο στάδιο της όλης προσπάθειας βελτιστοποίησης των αποτελεσμάτων της εκπαίδευσης με την βοήθεια της τεχνολογίας, που όπως πιστεύουμε πρέπει να χαρακτηρίζεται από μια ανατρεπτική διάθεση ώστε να βοηθά την αναθεώρηση των προτεραιοτήτων και να ανεβάζει την αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης. Στα δύο πρώτα κεφάλαια θα παρουσιάσουμε τα πειραματικά μαθηματικά και τα υπολογιστικά συστήματα που χρησιμοποιούμε μέχρι σήμερα για τον σκοπό αυτό και μετά θα παρουσιάσουμε έντεκα προβλήματα στο επίπεδο των μαθηματικών του Λυκείου, σαν ένα δείγμα δραστηριοτήτων που θα μπορούσαν να υποστηριχθούν από την διερευνητική χρήση της τεχνολογίας.

Experimental Mathematics
——————————————————————————–
12. ) Λυγάτσικας Ζήνων, Συστήματα Αυτόματης Απόδειξης στην Γεωμετρία, Ταχύρρυθμο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Μαθηματικών Α Αθήνας 2014

1) Περίληψη και Βιβλιογραφία

2) CAS-SDG-SAA

3) 2 Σενάρια

——————————————————————————–
13.) Λυγάτσικας Ζήνων, Το γεωμετρικό Πρόβλημα στα Μαθηματικά του Λυκείου
Σεμινάριο Τρίκαλα

——————————————————————————–
14.) Λυγάτσικας Ζήνων, Το Σύστημα Αυτομάτων αποδείξεων JGEX

1) Παρουσίαση του Συστήματος
2) Παρουσίαση Προβλημάτων από το Σχολικό Βιβλίο
——————————————————————————–
15.) Λυγάτσικας Ζήνων, Μαθηματικά και Άλγεβρα στην Β/θμια Εκπαίδευση
15062016new (1)

Πρόκειται για την ομιλία στην ημερίδα του Εργαστηρίου Άλγεβρας της Ευαγγελικής Σχολής.

Tα videos των ομιλιών θα τα βρείτε ΕΔΩ

——————————————————————————–

Μία απάντηση μέχρι τώρα




RSS Σχόλιων

Αφήστε μια απάντηση