- Φύτευση της σχολικής αυλής με δέντρα ή λουλούδια ή λαχανικά ή και με γλάστρες αν δεν υπάρχουν παρτέρια.
- Οργάνωση εθελοντικού καθαρισμού της αυλής και των τάξεων.
- Αισθητική βελτίωση του σχολικού χώρου με βάψιμο ή και ζωγραφική κάποιων εξωτερικών/ εσωτερικών τοίχων ή και τάξεων.
- Οργάνωση δράσεων κινητοποίησης όλων των μαθητών: α) ενημέρωση με μικρές παρουσιάσεις σχετικά με τα απορρίμματα και την ανακύκλωση, β) παρουσίαση και του έργου και της δράσης ομάδων εθελοντών της περιοχής μας , γ) επικοινωνία με άλλα σχολεία της περιοχής μας και ανταλλαγή ιδεών, δ) προτροπή σε συμμετοχή και ανάδειξη της αξίας του εθελοντισμού με δημιουργία αφίσας, τραγουδιών και σκίτσων.
- Καταγραφή και διαχωρισμός των απορριμμάτων. Ποια από αυτά μπορούν να ανακυκλωθούν; Οργάνωση της μεταφοράς τους στον πλησιέστερο κάδο ανακύκλωσης. Έρευνα σχετικά με τη δυνατότητα μείωσης των απορριμμάτων του σχολείου, πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό; Υπάρχουν και «χρήσιμα σκουπίδια», οργάνωση εργαστηρίου χειροτεχνίας με ανακυκλώσιμα υλικά (trash art).
- Συγγραφή και δραματοποίηση σύντομων θεατρικών δρώμενων από τους μαθητές.
- Οργάνωση διαγωνισμού και βράβευση της καθαρότερης και αισθητικά ωραιότερης τάξης με βραβείο που θα φιλοτεχνήσουν οι ίδιοι οι μαθητές.
- Οργάνωση ομάδας «δημοσιογράφων» του σχολείου που φωτογραφίζουν, γράφουν τα κείμενα και αναρτούν στην ιστοσελίδα του σχολείου τις δράσεις της «Εβδομάδας Εθελοντισμού Let’s do it Greece 2014».