ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Δ.Δ.Ε Αρκαδίας

Ενημέρωση για προγράμματα και δράσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

cropped IMG 20231008 144629 705 1 1

Ευρωπαϊκή ημέρα γλωσσών 2024 – διαγωνισμός

top banner 2140 el GR



Λήψη αρχείου

 

19ο Εθνικός Διαγωνισμός έργων eTwinning

etwinning logo 656x369

Προϋποθέσεις για υποβολή συμμετοχής στον 19ο Εθνικό Διαγωνισμό 

Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να λάβουν μέρος στον 19ο  Εθνικό Διαγωνισμό θα πρέπει να έχουν υλοποιήσει ένα έργο eTwinning με ιδρυτές/ιδρύτριες έργου από δύο διαφορετικές Ευρωπαϊκές χώρες, εντός του σχολικού έτους 2023-2024. Η συνεργασία μπορεί να έχει ξεκινήσει πριν το 2023 και να συνεχίζεται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2024-2025.

Στα βραβεία μπορούν να συμμετέχουν μόνο ευρωπαϊκά έργα eTwinning. Δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό εθνικά έργα eTwinning.

Η συνεργασία που υποβάλλεται στο διαγωνισμό, θα πρέπει να έχει ήδη βραβευτεί με ελληνική Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.

Τα έργα που έχουν βραβευθεί στους Εθνικούς ή Πανευρωπαϊκούς Διαγωνισμούς προηγούμενων ετών δεν δικαιούνται να λάβουν μέρος.

Η περίοδος υποβολής των υποψηφιοτήτων είναι από 30 Σεπτεμβρίου έως και 6 Οκτωβρίου 2024.    

https://www.etwinning.gr/awards/nawards/1529-19-etwinning

Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου

ΛΕΣΒΟΣ

ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

https://www.lesvosmuseum.gr/ekpaideytika-programmata?field_katigoria_programmatos_target_id=54&field_ilikies_target_id=All

ECOMOBILITY 2024-2025 και FREEMOBILITY 2024-25

ecomobility 20years

Οι συνθήκες κυκλοφορίας και ο σεβασμός στο δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης στην πόλη είναι επίπεδο επίδειξης πολιτισμού και επένδυση ποιότητας στη ζωή μας!

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης ECOMOBILITY 2024-2025 και FREEMOBILITY 2024-25. Το ECOMOBILITY έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα  και διεξάγεται  πανελλαδικά από το 2003-04, με την έγκριση του ΙΕΠ/ΥΠΑΙΘ . Συμμετοχή 8μελούς ομάδας μαθητών/τριών της Γ΄ Γυμνασίου. έγκριση. Οι μαθητές παρουσιάζουν τις εργασίες τον Απρίλιο σε εκδήλωση που οργανώνεται στην πόλη τους και «παραλαμβάνουν» τα Βραβεία τους στην Εκδήλωση Ανακοίνωσης των Αποτελεσμάτων στην Αθήνα. Οι εργασίες των μαθητών κρίνονται από ειδικούς, επιστήμονες και επαγγελματίες εγνωσμένου κύρους. Οι ομάδες που αριστεύουν φιλοξενούνται στις Βρυξέλλες από Έλληνα Ευρωβουλευτή η πρώτη, σε οικολογική κατασκήνωση αυτές που θα διακριθούν σε ειδικές θεματικές. Την όλη προσπάθεια υποστηρίζουν 40 και πλέον φορείς καθώς και οι αντίστοιχοι Δήμοι. Σκοπός του προγράμματος και των παράλληλων δράσεών του είναι η βιωματική γνώση και εμπειρική προσέγγιση των σύγχρονων περιβαλλοντικών ζητημάτων όπως είναι η οικολογική μετακίνηση, η βιώσιμη κινητικότητα, η μικροκινητικότητα, το δικαίωμα των πολιτών στην χρήση και διαχείριση του δημόσιου χώρου, η ελεύθερη πρόσβαση και μετακίνηση εμποδιζόμενων ατόμων και οι επιπτώσεις τους στο κλίμα. Λεπτομερείς πληροφορίες βρίσκετε στην ιστοσελίδα  http://www.ecomobility.gr και μπορείτε να υποβάλλετε και την δήλωση συμμετοχής εδώhttps://survey.typeform.com/to/fVs1NYcM?typeform-source=webmail.sch.gr   έως την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2024. Η σύνθεση των μαθητικών ομάδων δηλώνεται έως την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024.

 

Αγαθοφρόνειο Εικονικό Μουσείο: Μια ψηφιακή ματιά στο 1821

Στιγμιότυπο οθόνης 24

ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΣΤ. ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ 

Ανανεωμένη έκδοση του «Αγαθοφρόνειου Εικονικού Μουσείου: Μια ψηφιακή ματιά στο 1821» είναι στη διάθεση της εκπαιδευτικής κοινότητας. Καλύπτοντας τις σύγχρονες
ανάγκες και απαιτήσεις εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων, έχοντας αξιοποιήσει εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης. Το υλικό του Εικονικού Μουσείου μπορεί να αξιοποιηθεί για τον σχεδιασμό διαθεματικών καινοτόμων δράσεων και διατίθεται δωρεάν. Μπορείτε να πλοηγηθείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.artsteps.com/view/628f7b3b78c00f4a5f9ae2d7

 

 

Διεθνή Δίκτυα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που συντονίζονται από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ)

ΕΕΠΦ

Η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης συντονίζει και τη φετινή σχολική χρονιά 2024- 2025 τα παρακάτω 3 Διεθνή Δίκτυα-Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στα
οποία και σας καλούμε να συμμετέχετε:
Α) Διεθνές Θεματικό Δίκτυο «Οικολογικά Σχολεία», απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (θεματικές ενότητες: Απορρίμματα, Νερό,
Ενέργεια, Αυλή σχολείου κ.α.) και συντονίζεται από τη Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Β’ Αθήνας. Πρόκειται για το μεγαλύτερο παγκοσμίως πρόγραμμα για την αειφορική διαχείριση
του σχολείου. Ξεκινά από την τάξη, εμπλέκει τη σχολική κοινότητα σε εκπαιδευτικές δράσεις για την αειφορία και επεκτείνεται στην τοπική κοινωνία. Το Διεθνές Θεματικό Δίκτυο
«Οικολογικά Σχολεία» ευθυγραμμίζεται πλήρως με την Παγκόσμια Εκστρατεία «Σύμπραξη για την Πράσινη Εκπαίδευση» της UNESCO και δίνει την ευκαιρία στο σχολείο, μέσω της
επιτυχούς υλοποίησης να κατακτήσει την Πράσινη Σημαία που αντιστοιχεί σε διεθνή διάκριση Οικολογικής Λειτουργίας.
Β) Διεθνές Θεματικό Δίκτυο «Μαθαίνω για Οικοσυστήματα και Δάση», απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και συντονίζεται
από τη Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Λάρισας. Το Δίκτυο εστιάζει στη μελέτη της βιοποικιλότητας του αστικού και περιαστικού πρασίνου και δασών προωθώντας βιωματικές
εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και την εκπαίδευση στο ύπαιθρο (outdoor education)

Γ) Διεθνές Θεματικό Δίκτυο «Νέοι Δημοσιογράφοι για το Περιβάλλον», απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού
Σχολείου και συντονίζεται από τη Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Αχαΐας. Το Δίκτυο ενθαρρύνει μαθητές και μαθήτριες από 11 έως 18 ετών, να διερευνήσουν περιβαλλοντικά
ζητήματα και να προτείνουν λύσεις, αξιοποιώντας δημοσιογραφικά μέσα όπως το άρθρο, η φωτογραφία και το βίντεο.
Πρόκειται για εκπαιδευτικά προγράμματα τα οποία διαρκούν από μία έως δύο σχολικές χρονιές, με δυνατότητα ανανέωσης κάθε χρόνο. Τα δίκτυα συντονίζονται από το Ίδρυμα για
την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Foundation for Environmental Education-FEE), με έδρα την Κοπεγχάγη και με 100 μέλη σε 81 χώρες σε όλον τον κόσμο.



Λήψη αρχείου

«Υιοθεσία αρχαίων θεάτρων. Μαθητές ξεναγούν μαθητές στα αρχαία θέατρα». Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ»

diazoma logo header



Λήψη αρχείου

Το εφημεριδάκι των εκπαιδευτικών, Αύγουστος 2024



Λήψη αρχείου

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «KIDS SAVE LIVES iSAVElives FOR SCHOOLS»

KSL posters SEP 2024 04

Κύριος σκοπός του Εκπαιδευτικού Προγράμματος είναι να ευαισθητοποιήσει, να ενημερώσει και να καταρτίσει τη σχολική κοινότητα σε θέματα Πρόληψης, Προαγωγής και Αγωγής Υγείας, με ενδεικνυόμενο τρόπο. Δευτερευόντως, ενδυναμώνει τους/τις μαθητές/-τριες μέσα από την ανάπτυξη ατομικών δεξιοτήτων, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να γίνουν ενεργοί πολίτες.

Στόχοι του προγράμματος είναι η μετάδοση ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (για την αντιμετώπιση θύματος πνιγμονής από ξένο σώμα, θύματος πνιγμού, αναίσθητου θύματος, θύματος χωρίς φυσιολογική αναπνοή, διαχείριση τραύματος και αιμορραγίας, κλήση σε Υπηρεσίες Έκτακτης Ανάγκης), στη βελτίωση του επιπέδου άνεσης ενός θύματος και στην αποτροπή επιδείνωσης μιας κατάστασης μέχρι την άφιξη των Υπηρεσιών Έκτακτης Ανάγκης.

Παράλληλα, εστιάζει σε θέματα ΠΡΟΛΗΨΗΣ (αναγνώριση καρδιακού και εγκεφαλικού επεισοδίου, πρόληψη σοβαρού τραυματισμού), προαγωγής υγείας (αλλεργίες) και τη χρήση νέων ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (app iSAVElives κ.ά.), που στόχο έχουν να προετοιμάσουν και να οργανώσουν κατάλληλα τη σχολική κοινότητα.

https://kidssavelives.gr/ekpaideftiko-programma-gia-scholeia/

Εκπαιδευτικά προγράμματα πρόληψης από το “Χαμόγελο του Παιδιού”

logo gr«Το Χαμόγελο του Παιδιού» διοργανώνει Εκπαιδευτικά Προγράμματα Πρόληψης στα σχολεία, με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών /τριών, των εκπαιδευτικών και των γονέων και την υποστήριξη των σχολικών μονάδων για την πρόληψη και αντιμετώπιση των προβλημάτων και κινδύνων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά.
Στόχος των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μελών της σχολικής κοινότητας για το φαινόμενο της παιδικής κακοποίησης εντός και εκτός του
σχολικού περιβάλλοντος, τις χαρακτηριστικές ενδείξεις του, τις συνέπειες καθώς και τους τρόπους παρέμβασης για την πρόληψη του φαινομένου και γενικότερα για την προστασία και προάσπιση των δικαιωμάτων των παιδιών. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορεί να δείτε αναλυτικά τα εγκεκριμένα εκπαιδευτικά προγράμματα

 

https://www.hamogelo.gr/gr/el/ekpaideitika-ergaleia-gia-paidia-kai-goneis/

Σελίδα 1 από 16

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση