Δεν ξέρω αν φταίνε,
οι οικονομολόγοι του κλασικού
και της τέταρτης δέσμης.
Μέρος δεύτερο
Η οικονομία,
δεν είναι θέμα στατιστικής,
αλλά θέμα ανάλυσης,
θέμα σωστών επιλογών,
θέμα φαιάς ουσίας!
Η ιστορία
Το κράτος πετάει ένα κατοστάρικο στο δρόμο,
Το βρίσκει ένας τύπος και το βράδυ,
παίρνει το κορίτσι του ,
πάει σε ένα εστιατόριο
και το ξοδεύει.
Ο εστιάτορας, με αυτό το κατοστάρικο,
πληρώνει τον μάγειρα .
Ο μάγειρας την άλλη μέρα,
το δίνει στο συνεργείο αυτοκινήτου.
Το συνεργείο το δίνει στο κυλικείο που τους εξυπηρετεί .
Το κυλικείο πληρώνει τα αναψυκτικά.
Η εταιρεία εμφιάλωσης πληρώνει τον οδηγό.
Ο οδηγός αγοράζει ρούχα.
Ο έμπορας χάνει το κατοστάρικο στο δρόμο και το βρίσκει ένας …
Το ερώτημα
Πόσα θα έχει εισπράξει το κράτος,
Από αυτή την διαδρομή;
Αν θεωρήσουμε 20% τον ΦΠΑ,
το φόρο εισοδήματος
και τον φόρο επιχειρήσεων,
θα είχαμε:
20 ευρώ από ΦΠΑ γεύματος
και 20 ευρώ από τον φόρο του μάγειρα
Και 20 ευρώ από ΦΠΑ συνεργείου
Και 10 ευρώ από ΦΠΑ κυλικείου
Και 20 ευρώ από φόρο οδηγού
Και 10 ευρώ από ΦΠΑ ρούχων,
Σύνολο 100 ευρώ!
Παρατηρείστε ότι δεν υπολογίζω φόρο επιχειρήσεων,
γιατί πάντα βρίσκουν τρόπο,
να ισοσκελίζουν έσοδα – έξοδα .
Τι θα συνέβαινε
Αν ένα εκατόευρω,
αλλάζει χέρια με απόδειξη ,
δύο φορές την βδομάδα ,
σε ένα χρόνο θα αλλάξει χέρια,
εκατό φορές!
Επομένως γίνεται 10.000 ευρώ ,
το οποίο από ΦΠΑ ,
φόρο εισοδήματος
και φόρο επιχειρήσεων ,
θα δώσει στο κράτος περίπου 4.000 ευρώ!
Δηλαδή σαράντα φορές πάνω!
Άρα αν αύριο το πρωί,
το κράτος μοιράσει στο δρόμο δέκα δις,
θα εισπράξει σε ένα χρόνο τετρακόσια δις,
αν το ποσό κυκλοφορεί με απόδειξη
και παράγεται κάθε φορά οποιασδήποτε μορφής έργο.
Τα δε δέκα δις θα έχουν γίνει ένα τρις ,
που αν το μοιράσεις σε 10.000.000 πολίτες,
Θα αντιστοιχούσαν στον καθένα από 100.000 ευρώ!
Ποιο είναι το πρόβλημα;
Οι μεγάλες και οι ξένες επιχειρήσεις,
αυτές μόλις παίρνουν τα χρήματα,
δεν τα ξαναρίχνουνε στην αγορά,
ούτε καν Έλληνες δεν απασχολούν,
αλλά τα μαζεύουν
και τα στέλνουν σε ξένες αγορές,
το μεγάλο τους πια ποσοστό στην αγορά,
απομυζά το αίμα της χώρας.
Τι πρέπει να κάνουμε:
Ήρθε η ώρα να αντιδράσουμε σαν λαός!
Πρώτα πρώτα πρέπει να βρεθούν,
όλοι οι έμποροι και οι επιχειρηματίες,
να σκεφτούν ότι η δουλειά
και ο μισθός των πελατών τους,
είναι δικό τους κεφάλαιο,
να αποφασίσουν όλοι μαζί,
να εγγυηθούν την δουλειά
και τον μισθό των υπαλλήλων τους,
γιατί μόνο έτσι
και οι δικοί τους πελάτες,
θα έχουν χρήματα,
διαφορετικά θα φουντάρουν,
μαζί με τους εργαζόμενους
και οι επιχειρήσεις!
Μετά πρέπει όλοι οι καταναλωτές,
να σκέφτονται και ταξικά, Ελληνικά!
Πρώτα
να μποϊκοτάρουν,
όλα τα προϊόντα των χωρών,
που μας εκμεταλλεύονται αιώνες ολόκληρους,
πωλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες
και μας κατηγορούν και από πάνω!
Δεύτερον
να στηρίζουμε τις επιχειρήσεις,
που χρησιμοποιούν ελληνικά προϊόντα
και τρίτον
να ζητάμε απόδειξη,
για οποιαδήποτε συναλλαγή!
Αντίλογος
Μέχρι να καταλάβουν,
οι έμποροι και οι επιχειρηματίες,
ότι ο μισθός των εργαζομένων,
είναι και δική τους κινητήρια δύναμη.
Προτείνω:
Αντί για απεργία,
αποχή από την αγορά!
Ψωνίζομαι μόνο τα απαραίτητα
και όπου είναι δυνατόν από παραγωγούς!
Επίσης αυτό το καλοκαίρι,
μετά την περικοπή του επιδόματος αδείας,
να κάνουμε όλοι αποχή από τις διακοπές !
Ας ανταλλάσσουμε φιλοξενία με φίλους μας!
ΥΓ1:
Επιχειρήματα και προτάσεις κλικ κάτω.
https://blogs.sch.gr/x11k10/2009/05/29/%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B1-%CE%B2%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%BB%CE%B5%CF%86%CF%84%CE%AC-%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1/
ΥΓ2:
ΤΟ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΌ !!!
Οι άλλες χώρες,
περάσανε επιδοτήσεις μέσω Ευρώπης,
για αυτοκίνητα,
αιρκοντίσιον,
μονώσεις,
αλουμίνια …
Εμείς αντί να περάσουμε,
σε όλη την Ευρώπη,
επιδότηση διακοπών,
κόβουμε και το επίδομα άδειας;
Είμαστε καλά;
Μη φάτε!
Κυκλοφορούν
και ψάρια δηλητήριο!
x11k10


