Περί γρίπης Η1Ν1, άλλη άποψη!
Το πρόβλημα της γρίπης Η1Ν1,
δεν είναι τα συμπτώματά της,
αλλά η εύκολη μεταδοτικότητά της!
Αυτό σημαίνει ότι :
Αν σήμερα έχουμε 10.000 ασθενείς
και ο καθένας τους μολύνει άλλους δύο,
σε εννέα εβδομάδες θα είχαμε 5.120.000 ασθενείς!
Αυτό σημαίνει πως αν μόνο 1 στους 200,
χρειάζεται εντατική,
θα χρειαζότανε 25.600 κρεβάτια εντατικής,
την ίδια βδομάδα !
Υπάρχουν μερικές εκατοντάδες μόνο!
Δηλαδή το σύστημα υγείας,
οποιασδήποτε χώρας,
θα κατέρρεε!
Για αυτό η στρατηγική είναι απλή:
Πρώτα κρατάμε χαμηλά τον αριθμό των ασθενών
και μετά τον αριθμό των ατόμων,
που μολύνει ο καθένας τους.
Αυτό γίνεται με την αυτόματη άδεια,
που παίρνει κάποιος
και μόνο αν έχει κάποια από τα συμπτώματα,
χωρίς να χρειάζεται η προσέλευσή του σε νοσοκομείο.
Με αυτό τον τρόπο έχουμε,
μικρότερη κυκλοφορία των ασθενών,
μικρότερη διασπορά της νόσου,
που συνεπάγεται,
λιγότερα μολυσμένα άτομα κάθε βδομάδα,
λιγότερα άτομα εντατική,
επομένως επάρκεια!
Μια απλοποιημένη ερμηνεία:
Τι είναι το εμβόλιο;
Αδρανοποιημένοι ιοί ,
που τους βάζουμε στον οργανισμό,
για να τους αποκρυπτογραφήσει
και να φτιάξει ο οργανισμός ειδικά όπλα,
που θα εξοντώνουν ίδιους ιούς,
αμέσως μόλις μπουν στον οργανισμό οπλισμένοι,
πριν προλάβουν να πολλαπλασιαστούν
και να επιτεθούν !
Τι είναι ο ιός;
Φανταστείτε το κύτταρο σαν μία μεγάλη οικοδομή
και τα RNA σαν <<τρακτέρ>>,
που βγαίνουν στην αγορά να φέρουν υλικά.
Το κάθε <<τρακτέρ>>,
ανάλογα με το είδος,
που πρέπει να φέρει κάθε φορά ,
εφοδιάζεται από το κύτταρο
και με την κατάλληλη <<κοτσαδούρα >>,
που ταιριάζει μόνο στο συγκεκριμένο υλικό
και σε κανένα άλλο,
για να μην γίνονται λάθη.
Οι ιοί όμως έχουν την ικανότητα,
να δημιουργούν ότι << κοτσαδούρες >> θέλουν,
έτσι προσαρτώνται αυτοί στα RNA ,
τα ξεγελάνε
και αντί για το υλικό που ζητήθηκε,
τα RNA σαν νέοι Τρώες,
θα βάλουν τους ιούς,
εντός των τειχών του κυττάρου!
Μετά οι ιοί ,
θα καταλάβουν το κύτταρο
και θα αρχίσουν να αναπαράγονται,
με ιλιγγιώδη ταχύτητα
χωρίς να μπορούμε να επέμβουμε,
γιατί θα καταστρέψουμε το κύτταρο.
Τι κάνουμε λοιπόν με τα εμβόλια;
Παίρνουμε ιούς
και τους καταστρέφουμε τις << κοτσαδούρες>>,
μετά τους μετατρέπουμε σε εμβόλιο
και ακίνδυνοι καθώς είναι,
τους βάζουμε στο σώμα !
Ο οργανισμός με την ησυχία του,
τους αποκρυπτογραφεί,
τους κωδικοποιεί
και δημιουργεί ομάδα λευκών αιμοσφαιρίων ,
<<ειδικά κομάντο>> ,
για την εξόντωση του συγκεκριμένου ιού
και την θέτει σε άμεση επιφυλακή.
Τώρα όποτε στο μέλλον,
ο συγκεκριμένος ιός,
εισέλθει οπλισμένος στον οργανισμό,
τα <<ειδικά κομάντο>> λευκά αιμοσφαίρια,
θα τον αναγνωρίσουν αμέσως
και θα τον εξοντώσουν,
πριν προλάβει να προσαρτηθεί,
ούτε καν στο RNA !
Τι κάνουν μετά οι ιοί για να επιβιώσουν ;
Μεταλλάσσονται !
Δηλαδή αλλάζουν κάποιο χαρακτηριστικό τους,
ώστε τα λευκά αιμοσφαίρια,
να μην μπορούν να τους αναγνωρίσουν,
μιας και θα έχουν άλλη μορφή,
άλλο κωδικό!
…
Και πάλι από την αρχή !..
Που υπάρχει το πρόβλημα με το εμβόλιο;
Στον τρόπο παρασκευής
και στα υλικά που βάζουν στο εμβόλιο,
μαζί με τον απενεργοποιημένο ιό ,
τα οποία πολλές φορές,
δημιουργούν προβλήματα.
.
Ηλιθιότητα πρώτη :
Αν ο γιατρός δεν εμβολιαστεί ,
υπάρχει κίνδυνος να μεταδώσει τον ιό,
στους ασθενείς του!
Τον ιό μπορεί να τον μεταδώσει και ένας υγιής ,
αν έχει μολυσμένα χέρια ή αντικείμενα.
Άρα θα πρέπει ένας γιατρός,
όταν θα πλησιάζει έναν ασθενή ,
να φοράει μάσκα,
γάντια
και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί,
να είναι μιας χρήσης
ή αποστειρωμένα πριν από κάθε χρήση!
Συμπέρασμα:
Ο μη εμβολιασμένος γιατρός,
θα προσέχει περισσότερο!
Ηλιθιότητα δεύτερη
Φανταστείτε να λέγανε οι γιατροί ,
ότι το εμβόλιο είναι απολύτως ασφαλές !
Θα γινότανε …
Ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος,
έξω από τα κέντρα εμβολιασμού,
από τα φαρμακεία , τα νοσοκομεία!
Θα υπήρχαν ουρές μέρα νύχτα,
συμπλοκές,
θα ποδοπατούσε ο ένας τον άλλο ,
η μαύρη αγορά και τα φακελάκια,
θα οργίαζαν!
Οι κρατούντες …
θα τρέχανε στα εξωτερικά
και στις Αμερικές,
να το κάνουνε πρώτοι !
(Οι ποιο ηλίθιοι …
την πάτησαν ήδη!)
ΥΓ:
Πάντα πίστευα ότι κάποιος θεός,
τιμωρεί τα παιδιά των κρατούντων,
με πνευματική ανία,
με ηλιθιότητα!
Για αυτό σε κάθε κρατούντα φωνάζω:
Απόγονοί σου οι πτωχοί του πνεύματος
και ξοπίσω σου έρχονται!
Γιατί οι κρατούντες την πατάνε;
Η εξήγηση!
Οι κρατούντες είναι πελάτες,
μεγάλο επώνυμων γιατρών!
Οι γιατροί αυτοί ,
συνήθως παιδιά της πλουτοκρατίας,
τέως κακοί μαθητές,
με μέτριες πνευματικές ικανότητες,
αλλά σπουδασμένοι στο εξωτερικό,
με κουστούμια, ζελέ και καλλωπισμένο μαλλί,
πρέπει να το παίζουν ενημερωμένοι,
πρέπει να δείχνουν,
ότι έχουν προσβάσεις,
στα μεγαλύτερα ερευνητικά κέντρα,
όλου του κόσμου
και όχι μόνο!
Γι΄αυτό ρισκάρουν,
με τις ζωές των άλλων!
Αν πετύχουν,
θα φτιάξουν κατευθείαν καλό όνομα!
Οι ζωντανοί μιλάνε!
Αν αποτύχουν θα φταίνε …
Οι πιθανότητες !
Μαθηματική άποψη!
κατσίμπρας χριστόφορος


