Παρακολούθηση της ύλης των πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων 2024-25

istockphoto 535847793 1024x1024

Αγαπητές Διευθύντριες / Αγαπητοί Διευθυντές των ΓΕΛ / ΕΠΑΛ,

προκειμένου να διεξαχθούν οι πανελλαδικές εξετάσεις ΟΜΑΛΑ και ΙΣΟΤΙΜΑ για όλους τους μαθητές της Ελλάδας πρέπει να διδαχθεί εμπρόθεσμα η εξεταστέα ύλη. Για το λόγο αυτό, κάθε χρόνο, 5 φορές ανά σχολικό έτος, συμπληρώνουμε την πρόοδο της ύλης και γίνεται έλεγχος στη Δωδεκάνησο από την αρμόδια Επιτροπή παρακολούθησης της ύλης της ΔΔΕ Δωδεκανήσου. Κατόπιν γίνεται έλεγχος για όλη την Ελλάδα από το Υπουργείο. Είναι μια διαδικασία που πρέπει να αντιμετωπίζεται με τη ΜΕΓΙΣΤΗ σοβαρότητα και υπευθυνότητα.

Κατ’ αρχήν να δούμε τις προθεσμίες καταχώρησης και οριστικοποίησης από τη σχολική μονάδα της διδαχθείσας ύλης για το σχ. έτος 2024-25:

Δευτέρα 09/12/2024

Δευτέρα 20/01/2025

Δευτέρα 17/02/2025

Δευτέρα 17/03/2025

Τρίτη 29/04/2025

1. Σε ότι αφορά στην καταχώρηση της ύλης

1.1 Για τα ΓΕΛ

ΠΡΟΣΟΧΗ! Καταχωρούμε διαφορετικά πράγματα σε διαφορετικά μαθήματα. Πιο συγκεκριμένα:

Γενικής Παιδείας Λυκείου / Εκκλησιαστικής Παιδείας Λυκείου

Μάθημα

Τι καταχωρούμε

Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία – Νεοελληνική Γλώσσα – Σύνολο παραγωγών γραπτού λόγου Σύνολο παραγωγών κειμένων γραπτού λόγου
Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία – Σύνολο Κειμένων που διδάχθηκαν Σύνολο κειμένων που διδάχθηκαν
Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία – Σύνολο Λογ. Κειμένων που διδάχθηκαν Σύνολο κειμένων που διδάχθηκαν

Ανθρωπιστικές Σπουδές

Μάθημα

Τι καταχωρούμε

Αρχαία Ελληνική Γλώσσα – ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟΥ Σύνολο κειμένων που διδάχθηκαν
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα – ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Ιστορία Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Λατινικά – Τεύχος Α’ Aριθμός τελ. μαθήματος Μέχρι και τον αριθμό του τελευταίου διδαχθέντος μαθήματος (Λατινική Αρίθμηση)
Λατινικά – Τεύχος Α’ Εισαγωγή – Μέχρι και σελ. Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Λατινικά – Τεύχος Β’ Aριθμός τελ. μαθήματος Μέχρι και τον αριθμό του τελευταίου διδαχθέντος μαθήματος (Λατινική Αρίθμηση)

Θετικές Σπουδές και Υγείας – Επιστήμες Υγείας και Ζωής

Μάθημα

Τι καταχωρούμε

Βιολογία Τεύχος Α’ Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Βιολογία Τεύχος Β’ Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Φυσική Τεύχος Β’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Φυσική Τεύχος Γ’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Χημεία Τεύχος Α’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Χημεία Τεύχος Β’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε

Θετικές Σπουδές και Υγείας – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες

Μάθημα

Τι καταχωρούμε

Μαθηματικά Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Φυσική Τεύχος Β’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Φυσική Τεύχος Γ’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Χημεία Τεύχος Α’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Χημεία Τεύχος Β’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε

Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής

Μάθημα

Τι καταχωρούμε

Μαθηματικά Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Οικονομία Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Πληροφορική / Α.Ε.Π.Π. Βιβλίο Μαθητή Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Πληροφορική / Πληρ. Συμπλ. Εκπ. Υλ. Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε

1.2 Για τα ΕΠΑΛ

Μάθημα

Τι καταχωρούμε

Για όλα τα μαθήματα Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε

 

2. Τι άλλο πρέπει να προσέξετε

2.1 Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ύλη προς καταχώρηση θα πρέπει να επιλέγετε μια από τις διαθέσιμες καταχωρήσεις

2.2 Σε περίπτωση καθυστερήσεων στη διδασκαλία της διδακτέας – εξεταστέας ύλης να συμπληρώνετε τα αίτια των καθυστερήσεων στο πεδίο «ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ»

2.3 {ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ} Στα μαθήματα στα οποία προβλέπεται να γίνει διδασκαλία περισσοτέρων του ενός βιβλίων, όταν ολοκληρώνεται η διδασκαλία κάποιου βιβλίου θα πρέπει επιπλέον της καταχώρησης της ύλης να αναγράφεται ΤΕΛΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ στο πεδίο ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ. Ειδικά για την Εισαγωγή των Λατινικών πρέπει να αναγράψετε ΤΕΛΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ. Εφιστώ την προσοχή σας, πέρσι ζητούνταν μόνο η αναγραφή της λέξης ΤΕΛΟΣ και δεν ήταν απαραίτητη η καταχώρηση της ύλης.

2.4 {ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ} Στην τελευταία φάση της παρακολούθησης (29/04/2025) πρέπει να δηλωθεί η ολοκλήρωση της ύλης επιλέγοντας το πεδίο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ» ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ. Εφιστώ την προσοχή σας, το πεδίο αυτό δεν υπήρχε πέρσι.

2.5 Σε κάθε περίπτωση η διδακτέα – εξεταστέα ύλη κάθε μαθήματος που εξετάζεται πανελλαδικά πρέπει να ολοκληρωθεί ακόμη και στην περίπτωση που οι μαθητές / μαθήτριες δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές. Για το λόγο αυτό η καταχώρηση της ύλης και η παρακολούθηση της πρέπει να γίνεται συστηματικά σε όλες τις περιπτώσεις.

3. Συνηθισμένα λάθη

Συνηθισμένο λάθος κατά την καταχώρηση παραγράφου / ενότητας. Όπου υπάρχουν υποενότητες π.χ 3.1.4 γίνεται καταχώρηση άλλου διαχωριστικού (κόμμα ή παύλα) αντί της τελείας. Καταχωρήστε το σωστό σύμβολο που είναι η τελεία (.) για διαχωρισμό των υποενοτήτων.

Αγαπητές Διευθύντριες / Αγαπητοί Διευθυντές των ΓΕΛ / ΕΠΑΛ,

σας παρακαλώ να ακολουθήσετε και να ελέγξετε την πιστή εφαρμογή όλων των ανωτέρω για να διευκολύνετε το έργο των συμβούλων και εμού του γραμματέα της επιτροπής που συντάσσω τελικά την έκθεση, ώστε να έχουμε όσο το δυνατόν λιγότερες διορθώσεις στην καταχώρηση και να είμαστε συνεπείς στις προθεσμίες του Υπουργείου.

Με εκτίμηση,

Βασίλης Μωραΐτης

Γραμματέας της Επιτροπής Παρακολούθησης

Συνημμένα

Το παρόν σε μορφή PDF για εκτύπωση

Εγκύκλιος παρακολούθησης της ύλης για ΓΕΛ

Εγκύκλιος παρακολούθησης της ύλης για ΕΠΑΛ / ΕΝΕΕΓΥΛ