Δημοσιευμένο στην κατηγορία My School

Αλλαγή ωρών διάθεσης σε σχολική μονάδα – Διαδικασία

Η αλλαγή ωρών διάθεσης ενός εκπαιδευτικού στο σχολείο μας είναι κάτι που συμβαίνει αρκετά συχνά π.χ. γιατί επέστρεψε κάποιος εκπαιδευτικός μας που έλειπε σε μακροχρόνια άδεια και χρειαζόμαστε λιγότερες ώρες τον αντικαταστάτη του ή γιατί μειώθηκε το υποχρεωτικό ωράριό του.

Στο MySchool της Δ.Δ.Ε. Δωδεκανήσου θέλουμε στην “ιστορία” των τοποθετήσεων του εκπαιδευτικού να φαίνονται αυτές οι αλλαγές. Για το λόγο αυτό αντί να “διορθώνουμε” τις ώρες στην εγγραφή διάθεσης, τερματίζουμε τη διάθεση με τις παλιές ώρες (η οποία εμφανίζεται με μπλε χρώμα) και δημιουργούμε μια καινούρια εγγραφή διάθεσης (η οποία είναι ενεργή, δηλ. Πράσινη). Δείτε σαν παράδειγμα την Εικόνα 1.

ωρών διαθεσης 1
Εικόνα 1

Στην εικόνα αυτό ο εκπαιδευτικός μας είχε τοποθέτηση 16 ώρες στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου και διάθεση 5 ώρες στο Γ/σιο Αρχαγγέλου. Μας ζητήθηκε να αλλάξουμε τις ώρες σε 19 και 2 αντίστοιχα από 21/1/2022. Αν απλά διορθώναμε τις ώρες στις υφιστάμενες εγγραφές θα φαινόταν ότι από την αρχή του σχολικού έτους οι τοποθετήσεις / διαθέσεις ήταν 19 και 2 ώρες. Θα χάνονταν δηλαδή η “ιστορία” του εκπαιδευτικού. Αντ’ αυτού όμως, όπως βλέπετε, επιλέξαμε να τροποποιήσουμε την ημερομηνία “Έως” του εκπαιδευτικού σε 20/1/2022 “τερματίζοντας” με τον τρόπο αυτό τις συγκεκριμένες τοποθετήσεις / διαθέσεις. Παράλληλα δημιουργήσαμε νέες εγγραφές τοποθετήσεων / διαθέσεων που ξεκινάνε “Από” 21/1/2022. Έτσι ξέρουμε με ακρίβεια πόσες ώρες και που δούλευε ο εκπαιδευτικός.

Το “κακό” είναι ότι οι αναθέσεις μαθημάτων του εκπαιδευτικού δεν περνάνε από την παλιά τοποθέτηση / διάθεση στην καινούρια. Πρέπει να γίνουν ξανά από την αρχή. Και για να μπορέσει να γίνει ανάθεση μαθημάτων πρέπει να καταχωρηθεί η πράξη ανάληψης υπηρεσίας. Και η ημερομηνία της πράξης πρέπει να είναι ίση ή μεταγενέστερη της έναρξης ισχύος της τοποθέτησης / διάθεσης.

Επειδή θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την αρχική πράξη ανάληψης υπηρεσίας (δεν είναι και πολύ λογικό άλλωστε να κάνουμε καινούρια απόφαση κάθε φορά που αλλάζουν οι ώρες τοποθέτησης ενός εκπαιδευτικού στο σχολείο μας) πρέπει να ξεγελάσουμε το MySchool και το κάνουμε ως εξής (δείτε την επόμενη εικόνα):

ωρών διαθεσης 2
Εικόνα 2

Από την παλιά τοποθέτηση / διάθεση σημειώνουμε τον αριθμό και την ημερομηνία της πράξης ανάληψης. Τα δύο αυτά τα συνδυάζουμε και τα καταχωρούμε ως ΕΝΙΑΙΟ αριθμό πράξης ανάληψης στη νέα τοποθέτηση / διάθεση, στην οποία καταχωρούμε ως ημερομηνία της πράξης ανάληψης την ημερομηνία από την οποία ισχύει η νέα τοποθέτηση διάθεση. Απλό δεν είναι;

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά νέα

Ευχές για το Πάσχα

Αγαπητές συναδέλφισσες / Αγαπητοί συνάδελφοι,

χωρίς να καταλάβουμε καλά – καλά πως πέρασε ο καιρός, έφτασε και το Πάσχα. Κατάνυξη για το Θείο Πάθος, ξεκούραση γιατί όλοι λίγο – πολύ σταματάμε τη δουλειά,  χρόνος προετοιμασίας για τις επόμενες δοκιμασίες (πανελλαδικές, ενδοσχολικές εξετάσεις κλπ). Ότι κι αν σημαίνει για τον καθένα μας το Πάσχα, σας εύχομαι από την καρδιά μου να περάσετε υπέροχα, να ξεκουραστείτε όσο μπορείτε με, με υγεία, αγάπη και χαρά για εσάς και τις οικογένειές σας.

Βασίλης Μωραΐτης

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά νέα

Αφίσα κατά του πολέμου από το ΓΕΛ Λέρου

Ένας νέος πόλεμος βρίσκεται σε εξέλιξη.

Κανείς δεν μπορεί να μείνει απαθής τόσο η σχολική κοινότητα όσο και οι μαθητές του ΓΕΛ Λέρου που συμμετέχουν στο πρόγραμμα της Βουλής των Εφήβων. Για αυτό το λόγο πήραν την πρωτοβουλία με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Σαρρή Αντωνίας να ετοιμάσουν και να προωθήσουν μια αφίσα που μιλά για το αυτονόητο. Τέλος ο πόλεμος!!!

Αν και έχουν γραφτεί τόσες αράδες αν και έχουν ειπωθεί τόσα λόγια για τη ματαιότητα του πολέμου ωστόσο κάποιοι εξακολουθούν να λύνουν ή να πιστεύουν ότι το κάνουν με αυτό τον τρόπο τις διαφορές τους. Εμείς όλοι πρέπει να αντιδράσουμε και να καταδικάσουμε οποιαδήποτε βίαιη συμπεριφορά λαμβάνει χώρα σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου!!!

Σας αποστέλλουμε την αφίσα του ΓΕΛ Λέρου, ως ένα ηχηρό μήνυμα για όλους τους σκεπτόμενους και ευαισθητοποιημένους ανθρώπους.

Η Διευθύντρια και ο σύλλογος διδασκόντων του ΓΕΛ Λέρου.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία My School, Άδειες αναπληρωτών (ενιοτε και μονίμων) εκπαιδευτικών

Άδειες και απουσίες στο MySchool: Ποια είναι η διαφορά;

«Άδεια ή απουσία; Αφού καταχώρησα την άδεια γιατί δε μου κάνει επιβεβαίωση δεδομένων το MySchool; Όλοι μας τα μπερδεύουμε. Ελπίζω αυτό το άρθρο να βοηθήσει να γίνουν όλα ξεκάθαρα …»

Αγαπητές συναδέλφισσες / Αγαπητοί συνάδελφοι,

όταν μία / ένας εκπαιδευτικός του σχολείου μας πάρει μια μακροχρόνια άδεια, το ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΜΟΝΟ την καταχωρεί στο MySchool. Η καταχώρηση της άδειας γίνεται ΜΙΑ ΦΟΡΑ μόνο γιατί αφορά στην / στον εκπαιδευτικό (που ως οντότητα στο MySchool είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ) από το σχολείο τοποθέτησης ΜΟΝΟ, γιατί αυτό είναι υπεύθυνο για την διοικητική παρακολούθηση της / του εκπαιδευτικού.

Εντάξει λοιπόν, καταχωρήθηκε η άδεια. Είμαστε εντάξει όλοι; Το σχολείο τοποθέτησης και τα (τυχόν) σχολεία διάθεσης; ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ. Κανείς, ούτε καν το σχολείο της τοποθέτησης δεν είναι εντάξει. Γιατί; Εφόσον η / ο εκπαιδευτικός έχει πάρει μακροχρόνια άδεια, οι αναθέσεις των μαθημάτων που έχει θα δοθούν σε άλλους εκπαιδευτικούς της μονάδας μας. Η / Ο εκπαιδευτικός θα μείνει με μηδέν ώρες αναθέσεις. Υπάρχει ποτέ περίπτωση να κάνει επιβεβαίωση δεδομένων κανένα από τα σχολεία στα οποία είναι τοποθετημένη / τοποθετημένος ή με διάθεση η / ο εκπαιδευτικός; Με μηδέν ώρες ανάθεσης; ΚΑΜΜΙΑ!

Η διαδικασία που προβλέπει το MySchool είναι ότι σε όλες τις τοποθετήσεις / διαθέσεις της / του εκπαιδευτικού να καταχωρηθεί ΑΠΟΥΣΙΑ. Λογικό δεν είναι; ΜΙΑ άδεια μεν (καταχωρείται μια φορά), αλλά η / ο εκπαιδευτικός λείπει από ΟΛΕΣ τις σχολικές μονάδες (καταχωρείται ΠΟΛΛΕΣ φορές – τόσες όσες οι σχολικές μονάδες) στις οποίες υπηρετεί. Είναι λοιπόν απαραίτητο, μόλις γίνει γνωστό στη σχολική μας μονάδα ότι σε μια / έναν εκπαιδευτικό έχει χορηγηθεί μακροχρόνια άδεια να καταχωρηθεί και η απουσία του στη ΔΙΚΗ ΜΑΣ σχολική μονάδα.

Η διαδικασία τεχνικά έχει ως εξής:

Στο μενού ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ > ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΦΟΡΕΑ ΜΟΥ εμφανίζονται οι εκπαιδευτικοί που είναι τοποθετημένοι ή με διάθεση στο σχολείο μας. Επιλέγουμε τον εκπαιδευτικό που έχει πάρει την μακροχρόνια άδεια και πατάμε το «γρανάζι» αριστερά του ονόματος του. Εμφανίζεται μια οθόνη με τα στοιχεία της τοποθέτησης της / του εκπαιδευτικού στο σχολείο μας.

Αν κυλήσουμε την οθόνη λίγο πιο κάτω θα δούμε ένα πίνακα που λέει «Απουσίες εργαζομένου που σχετίζονται με αυτή την τοποθέτηση»

apousies 1

Μπορεί να υπάρχουν ήδη καταχωρημένες απουσίες εδώ ή όχι. Ανεξάρτητα από αυτό, για να καταχωρήσουμε εμείς μια απουσία πατάμε το «πράσινο +» και εμφανίζεται προς συμπλήρωση μια μικρή φόρμα για τις λεπτομέρειες της απουσίας.

apousies 2

Είναι υποχρεωτικά όλα τα πεδία ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ. Όπως βλέπετε δεν είστε υποχρεωμένες / υποχρεωμένοι πουθενά να καταχωρήσετε τον αριθμό πρωτοκόλλου της άδειας. Αν τον ξέρετε μπορείτε ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ να τον καταχωρήσετε στις παρατηρήσεις. Άρα δεν χρειάζεται και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να περιμένετε να εκδοθεί η άδεια. ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να καταχωρήσετε την απουσία άμεσα γιατί αλλιώς δεν μπορεί ούτε η σχολική μονάδα, ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ στη ΔΔΕ να κάνουμε επιβεβαίωση δεδομένων. Ας δούμε τα πεδία αυτά:

  1. Τύπος απουσίας: Δεν μπορείτε να γράψετε ότι θέλετε, επιλέγετε από τη λίστα, η οποία όμως έχει «άπειρες» καταχωρήσεις. Παρακάτω σε αυτό το άρθρο περιγράφουμε πως θα περιορίσετε τη λίστα για να κάνετε ευκολότερα την επιλογή σας.
  2. Ισχύει από / Ισχύει έως: Ημερομηνίες έναρξης και λήξης της απουσίας (άδειας). Κι αν δεν έχει εκδοθεί; Τι θα καταχωρήσουμε; Κανένα πρόβλημα! Κατά προσέγγιση με βάση την αίτηση άδειας. Όταν εκδοθεί η άδεια μπορείτε να τα διορθώσετε, γιατί κάθε απουσία που καταχωρείτε στον πίνακα αυτό έχει «γρανάζι» και μπορεί να διορθωθεί οποιαδήποτε στιγμή μετά.
  3. Το «πράσινο V» καταχωρεί την απουσία στον πίνακα, το «κόκκινο Χ» κλείνει τη μικρή φόρμα χωρίς να αποθηκεύσει τις όποιες αλλαγές κάνατε.

Για να περιορίσετε τις επιλογές στη λίστα του πεδίου «Τύπος απουσίας» γράψτε μερικούς χαρακτήρες από τον τύπο απουσίας που αναζητάτε. Δείτε την επόμενη εικόνα:

apousies 3

Γράφοντας «ανατρ» βγήκαν οι δύο άδειες ανατροφής (η 1η είναι των αναπληρωτών και η 2η των μονίμων). Δοκιμάστε και με άλλες εκφράσεις όπως «ολικ», «διαθ» ή «αποσπ» κλπ.

Ελπίζω το άρθρο αυτό τόσο να ξεκαθάρισε τις έννοιες «άδεια» και «απουσία» από πλευράς λειτουργικότητας στο MySchool, όσο και να σας βοήθησε τεχνικά στη διαχείριση των απουσιών.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας.

Ημερομηνία Έκδοση κειμένου Παρατηρήσεις
4/3/2022 1 Αρχική έκδοση.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα

Συνήθη (κατ’ επανάληψη) λάθη στη δήλωση της ύλης των πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων των ΓΕΛ

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Ολοκληρώνεται αυτή την εβδομάδα η σύνταξη της 3ης έκθεσης των πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων και εξακολουθούν να υπάρχουν λάθος καταχωρήσεις, οι συχνότερες των οποίων είναι οι κατωτέρω:

  • Καταχωρούνται λάθος τιμές στη διδαχθείσα ύλη. Π.χ. καταχωρείται αριθμός σελίδας αντί αριθμός διδαχθέντων κειμένων. Ειδικά στα Λατινικά τεύχος Α’ και Β’ ο αριθμός της τελευταίας διδαχθείσας παραγράφου ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ καταχωρείται με αραβική αρίθμηση (1, 2, 3, …) αντί της ΟΡΘΗΣ λατινικής αρίθμησης (I, II, III, …). Δείτε και το σχετικό άρθρο.
  • Σε κάθε έκθεση ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ καταχωρείται η ύλη που έχει διδαχθεί συνολικά από την αρχή του έτους κι όχι η ύλη που έχει διδαχθεί από την προηγούμενη έκθεση.
  • Όταν έχει ολοκληρωθεί η ύλη σε ένα μάθημα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ καταχωρείται κανονικά η τελευταία σελίδα / παράγραφος / πλήθος κειμένων που έχουν διδαχθεί (όχι ο αριθμός 999 για σελίδα ή η λέξη ΤΕΛΟΣ για παράγραφο) και στις παρατηρήσεις της σχολικής μονάδας καταχωρείται η ένδειξη ΤΕΛΟΣ.
  • Όταν πρέπει να διορθώσετε κάποια καταχώρηση μετά από την οριστικοποίηση της ύλης, επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά κι εμείς σας «επιστρέφουμε» την καταχωρηθείσα ύλη ακυρώνοντας την οριστικοποίηση για να κάνετε τις διορθώσεις που χρειάζεστε. Κατόπιν πατάτε ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ (οπωσδήποτε) και μετά ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ.

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε συνεργασία και βοήθεια με σκοπό οι εκθέσεις και οι πίνακες της διδαχθείσας ύλης να φτάνουν όσο πιο σωστές γίνεται στο Υπουργείο Παιδείας. Θέλω να καταλάβετε ότι εκτιθέμεθα όλοι όταν από το Υπουργείο μας γίνεται παρατήρηση (σαν κακοί μαθητές) επειδή σε κάποιο μάθημα κάποιο σχολείο έχει καταχωρήσει αριθμό σελίδας αντί αριθμό παραγράφου. Είναι απλό, να είμαστε σωστοί και θα είμαστε!

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Άδειες αναπληρωτών (ενιοτε και μονίμων) εκπαιδευτικών

Διευκολύνσεις σε υπαλλήλους γονείς τέκνων νοσούντων με COVID-19

Διευκολύνσεις σε υπαλλήλους γονείς τέκνων νοσούντων με COVID-19

Με το άρθρο 66 του Ν.4886/2022 προστέθηκε στο άρθρο 5Α της από 11.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 55), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 2 του ν. 4682/2020 (Α΄76) παρ. 4 ως εξής:

«4. Οι διευκολύνσεις της παρ. 1 χορηγούνται υπό τις προϋποθέσεις των παρ. 3 και 5 και στους γονείς υπαλλήλους, που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής της παρ. 1 του άρθρου 5, των οποίων τα τέκνα νοσούν με κορωνοϊό COVID-19. Για τη χορήγηση μίας εκ των προβλεπόμενων διευκολύνσεων, εκδίδεται απόφαση του αρμόδιου οργάνου, ανεξαρτήτως της αιτούμενης διευκόλυνσης από τον υπάλληλο και αφού ληφθεί υπόψη η εξυπηρέτηση των υπηρεσιακών αναγκών. Ειδικά, στην περίπτωση χορήγησης άδειας ειδικού σκοπού λόγω νόσησης τέκνου με κορωνοϊό COVID-19, αυτή χορηγείται μόνο σε γονείς τέκνων, βρεφών, προνηπίων, νηπίων και μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που φοιτούν έως και την Γ΄ Τάξη Γυμνασίου, καθώς και τέκνων που φοιτούν σε ειδικά σχολεία ή σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας αυτών, καθώς και ατόμων με αναπηρία, τα οποία, ανεξαρτήτως της ηλικίας τους, είναι ωφελούμενοι σε δομές παροχής υπηρεσιών ανοικτής φροντίδας για άτομα με αναπηρία, για χρονικό διάστημα έως πέντε (5) εργάσιμων ημερών, εκ των οποίων έως τρεις (3) ημέρες απουσίας καταγράφονται από την υπηρεσία ως δικαιολογημένη απουσία λόγω νόσησης τέκνου με κορωνοϊό COVID-19 και έως δύο (2) ημέρες απουσίας αποτελούν κανονική άδεια. Μετά τη χρήση της ανωτέρω άδειας και εφόσον το τέκνο συνεχίζει να νοσεί, δεν επιτρέπεται η εκ νέου χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού του προηγούμενου εδαφίου, αλλά δύναται να χορηγηθεί άλλη διευκόλυνση των περ. α, β, γ της παρ. 1, η οποία πάντως δεν εφαρμόζεται στους εκπαιδευτικούς των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών. Για την παροχή των διευκολύνσεων της παρ. 1, αρκεί η απόδειξη θετικού διαγνωστικού ελέγχου, σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα.»

Τα ανωτέρω έχουν αποτυπωθεί και στην εγκύκλιο 73 του ΥΠ.ΕΣ. για την αντιμετώπιση της διασποράς του COVID-19 (σελ.7).

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά νέα

Αλλαγή τηλεφώνου επικοινωνίας

Αγαπητές συναδέλφισσες / Αγαπητοί συνάδελφοι,

Επειδή μεταφέρθηκα (χωρικά) σε άλλο γραφείο άλλαξε και ο τηλεφωνικός μου αριθμός. Θα με βρίσκετε πλέον στο 22413-64873.

Ευχαριστώ θερμά το συνάδελφο Χάρη Καραντώνη για την φωτογράφιση.

Πάντα με το ίδιο κέφι στη διάθεσή σας.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα

Παρατηρήσεις στη 2η έκθεση παρακολούθησης της ύλης πανελλαδικά εξεταζομένων μαθηματων

Αξιότιμες Διευθύντριες / Αξιότιμοι Διευθυντές,

υποβάλαμε και τη 2η έκθεση παρακολούθησης της ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων. Η πρώτη είχε πάει πολύ καλά και περίμενα να αγγίξουμε το άριστα στη 2η. Δεν παρουσιάσαμε όμως βελτίωση, μείναμε στο πολύ καλά και γι΄αυτό θέλω να προσέξετε τα παρακάτω συχνά λάθη:

  • Συμβουλευόμαστε (για τα ΓΕΛ) πάντα το πινακάκι που υπάρχει στο άρθρο «Συντάχθηκε η πρώτη έκθεση παρακολούθησης της ύλης των μαθημάτων των πανελλαδικών του σχολικού έτους 2021-22» σχετικά με το αν συμπληρώνουμε αριθμό σελίδας, αριθμό ενότητας / παραγράφου (προσοχή! στα λατινικά η ενότητα σημειώνεται με λατινική αρίθμηση) ή σύνολο κειμένων που έχουν διδαχθεί / παραχθεί. Ακόμη κι αν δεν σας έχουμε επισημάνει κάποιο λάθος, κοιτάξτε το πινακάκι για να βεβαιωθείτε ότι καταχωρείτε με το σωστό τρόπο την παρακολούθηση της ύλης. Δεν είναι δικαιολογία το ότι δεν σας έγινε παρατήρηση στην προηγούμενη έκθεση!
  • Ειδικά στα μαθήματα όπου ζητείται ΣΥΝΟΛΟ κειμένων που έχουν διδαχθεί / παραχθεί, πρέπει να αναφέρουμε ΣΥΝΟΛΙΚΑ τα κείμενα που έχουν διδαχθεί παραχθεί ως εκείνη τη στιγμή από την ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ, όχι από την προηγούμενη έκθεση.
  • Στα μαθήματα που έχει ολοκληρωθεί η ύλη, δεν βάζουμε 999 στη σελίδα / παράγραφο! Βάζουμε την ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕΛΙΔΑ / ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ του βιβλίου ΚΑΙ σημειώνουμε ΤΕΛΟΣ στις παρατηρήσεις.

Τέλος, αν λάβετε κάποιο e-mail στο οποίο επισημαίνονται διορθώσεις που πρέπει να γίνουν, καλείτε τηλεφωνικά να ακυρώσουμε την οριστικοποιημένη υποβολή του σχολείου σας για την διδαχθείσα ύλη, κατόπιν διορθώνετε, αποθηκεύετε και οριστικοποιείτε εκ νέου.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε με τηλεφωνικά.

 

 

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά νέα

Ευχές για τα Χριστούγεννα και το Νέο Έτος!

Αγαπημένες φίλες / Αγαπημένοι φίλοι,

παρότι έχω τελειώσει χρόνια το σχολείο, το μυαλό μου σκέφτεται πάντα με όρους σχολικού έτους. Έτσι τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά δεν είναι για μένα το τέλος του γέρου χρόνου κι η αρχή του νέου, αλλά η πρώτη ανάπαυλα μέχρι το καλοκαίρι που τελειώνει το σχολικό έτος και ταυτόχρονα η πιο χαρούμενη εποχή του χρόνου!!!

Κι αυτό το σχολικό έτος είναι περίεργο, λόγω της φοβίας του CoViD, όλη η ζωή μας είναι περίεργη, αλλά … η ζωή συνεχίζεται και όλα αυτά που περνάμε γίνονται πιο «ελαφρά» να τα σηκώσουμε αν τα μοιραζόμαστε με τους αγαπημένους μας ανθρώπους. Οικογένεια, φίλοι, ότι ο καθένας από εμάς θεωρεί αγαπημένους ανθρώπους. Ας ανοίξουμε λοιπόν τα χέρια και τις καρδιές μας κι ας αγκαλιάσουμε τους αγαπημένους μας. Το έχουν κι αυτοί ανάγκη όσο κι εμείς.

Εύχομαι να περάσουμε όλοι όμορφες γιορτές και η ζωή μας να είναι γεμάτη υγεία και χαρά. Για πάντα! Να μη φοβόμαστε να ονειρευτούμε. Το «για πάντα» μπορεί να είναι μια στιγμή, μπορεί να είναι πολλά χρόνια, αλλά σίγουρα δεν θα είναι για πάντα. Όμως εμείς, ας ονειρευόμαστε για πάντα.

Καλές γιορτές – Χρόνια Πολλά,

Βασίλης Μωραΐτης

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα

Συντάχθηκε η πρώτη έκθεση παρακολούθησης της ύλης των μαθημάτων των πανελλαδικών του σχολικού έτους 2021-22

Χωρίς να είναι μια ιδιαίτερα επίπονη διαδικασία, επειδή αφορά στη συλλογή αρκετών στοιχείων μέσα στη σχολική μονάδα, όπου συντελούνται ένα σωρό άλλες διοικητικές διαδικασίες παράλληλα με το θαύμα της μάθησης, κάθε φορά μας προβληματίζει και … μας ζορίζει. Αναμένω αρκετές παρατηρήσεις από το Υπουργείο, με πρώτη και καλύτερη ότι δεν οριστικοποίησα τις φόρμες που υποβάλλατε. Επειδή μέχρι την τελευταία στιγμή μου στέλνατε διορθώσεις, είπα να αφήσω την οριστικοποίηση από τη Δ/νση για τη Δευτέρα και … την πάτησα! Είχε απενεργοποιηθεί η λειτουργικότητα αυτή. Δεν πειράζει … μας μένουν άλλες τέσσερεις, οι οποίες θα είναι η καθεμιά καλύτερη από την προηγούμενη!

Έχετε ήδη πάρει στα e-mail σας την έκθεση που αφορά στο σχολείο σας. Δείτε αν είστε καλά, αν πρέπει να επιταχύνετε ή να επιβραδύνετε τη διδασκαλία της ύλης.

Να σημειώσω ότι λειτουργικά η πλατφόρμα είναι πολύ καλύτερη από πέρσι καθώς δίνει τη δυνατότητα στη Δ/νση να «αναιρεί» την οριστικοποίηση της υποβληθείσας ύλης μιας σχολικής μονάδας, επιτρέποντας στη σχολική μονάδα να προχωρήσει σε τυχόν διορθώσεις και να οριστικοποιήσει ξανά.

Θέλω μεγάλη προσοχή από τα ΓΕΛ στην «μονάδα παρακολούθησης» με την οποία καταχωρείτε την ύλη ανά μάθημα. Σας ετοίμασα ένα «πινακάκι» που δε λέει τίποτα παραπάνω απ’ ότι η εγκύκλιος, απλά ίσως είναι πιο κατανοητό.

ΓΠ ή ΟΠ Μάθημα Μονάδα παρακολούθησης
Ανθρωπιστικές Σπουδές Αρχαία Ελληνική Γλώσσα – ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟΥ Σύνολο κειμένων που διδάχθηκαν/Σύνολο παραγωγών κειμένων γραπτού λόγου
Ανθρωπιστικές Σπουδές Αρχαία Ελληνική Γλώσσα – ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Ανθρωπιστικές Σπουδές Ιστορία Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Ανθρωπιστικές Σπουδές Λατινικά – Τεύχος Α’ Aριθμός τελ. μαθήματος Μέχρι και τον αριθμό του τελευταίου διδαχθέντος μαθήματος (Λατινική Αρίθμηση)
Ανθρωπιστικές Σπουδές Λατινικά – Τεύχος Α’ Εισαγωγή – Μέχρι και σελ. Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Ανθρωπιστικές Σπουδές Λατινικά – Τεύχος Β’ Aριθμός τελ. μαθήματος Μέχρι και τον αριθμό του τελευταίου διδαχθέντος μαθήματος (Λατινική Αρίθμηση)
Γενικής Παιδείας Λυκείου Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία – Νεοελληνική Γλώσσα – Σύνολο παραγωγών γραπτού λόγου Σύνολο κειμένων που διδάχθηκαν/Σύνολο παραγωγών κειμένων γραπτού λόγου
Γενικής Παιδείας Λυκείου Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία – Σύνολο Κειμένων που διδάχθηκαν Σύνολο κειμένων που διδάχθηκαν/Σύνολο παραγωγών κειμένων γραπτού λόγου
Γενικής Παιδείας Λυκείου Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία – Σύνολο Λογ. Κειμένων που διδάχθηκαν Σύνολο κειμένων που διδάχθηκαν/Σύνολο παραγωγών κειμένων γραπτού λόγου
Θετικές Σπουδές και Υγείας – Επιστήμες Υγείας και Ζωής Βιολογία Τεύχος Α’ (Βιβλίο Β’ τάξης ΓΕΛ) Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Θετικές Σπουδές και Υγείας – Επιστήμες Υγείας και Ζωής Βιολογία Τεύχος Β’ (Βιβλίο Γ’ τάξης ΓΕΛ) Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Θετικές Σπουδές και Υγείας – Επιστήμες Υγείας και Ζωής Φυσική Τεύχος Α’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Θετικές Σπουδές και Υγείας – Επιστήμες Υγείας και Ζωής Φυσική Τεύχος Β’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Θετικές Σπουδές και Υγείας – Επιστήμες Υγείας και Ζωής Φυσική Τεύχος Γ’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Θετικές Σπουδές και Υγείας – Επιστήμες Υγείας και Ζωής Χημεία Τεύχος Α’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Θετικές Σπουδές και Υγείας – Επιστήμες Υγείας και Ζωής Χημεία Τεύχος Β’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Θετικές Σπουδές και Υγείας – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες Μαθηματικά Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Θετικές Σπουδές και Υγείας – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες Φυσική Τεύχος Α’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Θετικές Σπουδές και Υγείας – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες Φυσική Τεύχος Β’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Θετικές Σπουδές και Υγείας – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες Φυσική Τεύχος Γ’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Θετικές Σπουδές και Υγείας – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες Χημεία Τεύχος Α’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Θετικές Σπουδές και Υγείας – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες Χημεία Τεύχος Β’ Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής Μαθηματικά Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής Οικονομία Μέχρι και την Σελίδα που διδάχθηκε
Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής Πληροφορική / Α.Ε.Π.Π. Βιβλίο Μαθητή Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε
Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής Πληροφορική / Πληρ. Συμπλ. Εκπ. Υλ. Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε

Αν ακολουθούμε το πινακάκι αυτό, δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνουμε λάθος στη συμπλήρωσή της φόρμας στο MySchool. Και για ότι πρόβλημα αντιμετωπίσετε … εδώ είμαστε!

Βασίλης