Τη μεταρρύθμιση του συστήματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση εξήγγειλε ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος, προαναγγέλλοντας ότι οι αλλαγές θα συζητηθούν εντός του μήνα στην πρώτη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, ενώ ο σχετικός νόμος υπολογίζεται να κατατεθεί στη Βουλή τον Ιανουάριο του 2015.
Στόχος της μεταρρύθμισης είναι να μειωθούν τα μαθήματα και να αποφορτιστούν οι μαθητές, αλλά παράλληλα να ενισχυθεί η δημιουργική απασχόληση.
«Κατά βάση, η φιλοσοφία της πρότασης που θα κάνω είναι λιγότερα μαθήματα, περισσότερη ενασχόληση με ζητήματα που ολοκληρώνουν το παιδί. Δημιουργική απασχόληση, άθληση, καλλιτεχνικά. Το να έχεις 18 μαθήματα στο δημοτικό, είναι απόδειξη ότι είσαι για το τρελοκομείο, είναι απόδειξη ότι για κάποιον άλλον δουλεύεις, όχι για τα παιδιά» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας στη ΝΕΡΙΤ.
«Θα εισηγηθούμε στη Βουλή, μετά από διάλογο τριών μηνών, τις αλλαγές για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, που διαμορφώνει τους σύγχρονους πολίτες, τους σύγχρονους Έλληνες» πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στη νομοθεσία για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και τις πανελλήνιες εξετάσεις πέραν της προσθήκης του μαθήματος της πληροφορικής, στο οποίο θα εξετάζονται οι υποψήφιοι των σχολών πληροφορικής.
Πηγή: in.gr
Δείτε περισσότερα εκπαιδευτικά νέα: http://www.eduadvisor.gr/index.php/arthra/ekpaideftika-nea
Πηγή – περισσότερα: http://www.eduadvisor.gr/index.php/2011-10-11-10-49-30-372/12073-allages-sto-dimotiko-eksiggeile-o-andreas-loberdos
Διπλά πτυχία με παράλληλες σπουδές από 4 έως 6 έτη σχεδιάζει το Πανεπιστήμιο Αθηνών, μετά από πρόταση του νέου πρύτανη Θεόδωρου Φορτσάκη.
Είναι αυτονόητη η ανάγκη στις περιπτώσεις που παραβιάζεται η νομιμότητα να επεμβούν τα αρμόδια από το νόμο όργανα. Αυτό αναφέρει σημερινή ανακοίνωση του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) σχετικά με τα ζητήματα ασφάλειας του Ιδρύματος, ενώ τονίζονται τα εξής:
Στην Ελλάδα του 2014 η Πολιτεία θα έπρεπε να ανταποκρίνεται, με βάση το Σύνταγμα, στο αξίωμα των ίσων ευκαιριών εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά με την έμπρακτη και ουσιαστική στήριξή τους.
Συλλογικό όργανο με την ονομασία «Συντονιστικό Όργανο για το Κοινωνικό Σχολείο», για τον προγραμματισμό, συντονισμό και την παρακολούθηση των δράσεων , που αναλαμβάνουν οι εμπλεκόμενοι φορείς σε σχολικές μονάδες κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας, στο σύνολο της Ελληνικής Επικράτειας, συγκροτήθηκε με απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος.