ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ 1983-92 * ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ Η… ΕΞΙΣΩΣΗ
Archive for Ιούνιος, 2010
ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ 1983-92 * ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ Η… ΕΞΙΣΩΣΗ Οι μεγάλοι χαμένοι του Ασφαλιστικού Και 5 έτη έξτρα για γυναίκες δημ. υπαλλήλους με 3 παιδιάΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ 1983-92 * ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ Η… ΕΞΙΣΩΣΗ Οι μεγάλοι χαμένοι του Ασφαλιστικού Και 5 έτη έξτρα για γυναίκες δημ. υπαλλήλους με 3 παιδιά »
by ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΒΑΡΑΚΗΣ on Ιούν 22, 2010 in Ασφαλιστικό, Ειδήσεις-Νέα | 0 Comments
Η ΟΛΜΕ αποφασίζει για την αποχή, το υπουργείο ετοιμάζει… άλλους »
by ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΒΑΡΑΚΗΣ on Ιούν 22, 2010 in Ειδήσεις-Νέα, Εκπαίδευση, Παιδεία, Πανελλαδικές εξετάσεις | 0 Comments
Κρίσιμη η σημερινή απόφαση της ΟΛΜΕ για τη συνέχιση ή όχι της αποχής των εκπαιδευτικών από τη διόρθωση των γραπτών των πανελλαδικών.
70.000 ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ Η εγκύκλιος για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…. »
by ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΒΑΡΑΚΗΣ on Ιούν 21, 2010 in Εκπαίδευση, Παιδεία, Πολιτική | 0 Comments
Από το 2011οι νέες μειωμένες συντάξεις . »
by ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΒΑΡΑΚΗΣ on Ιούν 21, 2010 in Ασφαλιστικό, Οικονομία, Πολιτική | 0 Comments
Από το 2011 και για όσους συνταξιοδοτούνται από το 2015 θα ισχύσει οριστικά ο νέος τρόπος υπολογισμού των συντάξεων ενώ θα υπάρξει και αναγνώριση 5 πλασματικών ετών ασφάλισης για τη συμπλήρωση της 40ετίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…
Τέλος εποχής για τους συμβασιούχους στην ΕΡΤ Στον αέρα 1.040 εργαζόμενοι, ανάμεσα στους οποίους και 336 δημοσιογράφοι »
by ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΒΑΡΑΚΗΣ on Ιούν 21, 2010 in Ειδήσεις-Νέα, Οικονομία, Πολιτική | 0 Comments
Τέλος εποχής για τους συμβασιούχους στην ΕΡΤ
Στον αέρα 1.040 εργαζόμενοι, ανάμεσα στους οποίους και 336 δημοσιογράφοι
“Ένα video για το ρατσισμό που μιλάει αμέσως στην καρδιά μας” »
by ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΒΑΡΑΚΗΣ on Ιούν 21, 2010 in Γενικά, Πολιτισμός | 0 Comments
“Ένα video για το ρατσισμό που μιλάει αμέσως στην καρδιά μας”
“Στις μέρες μας υπάρχει ρατσισμός όσο και αν δε θέλουμε να το παραδεχόμαστε μερικοί.Στο παρακάτω videaki ,που είναι γεμάτο από συναισθήματα, φαίνεται με πολύ γλαφυρό τρόπο πως αντιμετωπίζονται κάποιοι άνθρωποι που σίγουρα δεν το αξίζουν!Προσωπικά το videaki με άγγιξε και πιστεύω ότι το ίδιο θα γίνει και με άλλους γι΄αυτό και είπα να το μοιραστώ και με άλλα άτομα.”
Οι πρώτοι δέκα πρώην υπουργοί που θα τους ζητηθεί να ανοίξουν τους λογαριασμούς τους. »
by ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΒΑΡΑΚΗΣ on Ιούν 20, 2010 in Ειδήσεις-Νέα, Οικονομία, Πολιτική | 0 Comments
Οι πρώτοι δέκα πρώην υπουργοί που θα τους ζητηθεί να ανοίξουν τους λογαριασμούς τους.
Διαβάστε εδώ….
Ενημέρωση σχετικά με την αποχή στα βαθμολογικά κέντρα. »
by ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΒΑΡΑΚΗΣ on Ιούν 16, 2010 in Ειδήσεις-Νέα, Εκπαίδευση, Οικονομία, Παιδεία, Πανελλαδικές εξετάσεις | 0 Comments
Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ:
Η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των Υφυπουργών Παιδείας και Οικονομικών της 4/6/2010 που από τη μια προβλέπει σοβαρές μειώσεις (από 5% έως και 63%!!) στις ήδη χαμηλές αμοιβές που ήταν «παγωμένες» εδώ και τέσσερα χρόνια, από το 2006.
Ενδεικτικά αναφέρω:
· Επιτηρητές, από 17€ σε 14€ (μείωση 29,6%).
· Βαθμολογητές, από 2,1 €/γραπτό σε 2 €/γραπτό (μείωση 5%).
· Μέλη λυκειακών επιτροπών, από 338€ σε 270€ (μείωση 20%).
· Μέλη επιτροπών βαθμολογικών κέντρων, από 709€ σε 500€ (μείωση 29,5%).
· Εκπαιδευτικοί και διοικητικοί που υποβοηθούν το έργο των βαθμολογικών κέντρων, από 19,3€ /μέρα σε 12€ /μέρα (μείωση 38%).
· Στους εξεταστές-βαθμολογητές στις ειδικές κατηγορίες μαθητών, από 33,3€/μέρα σε 26,7€/μέρα (μείωση 20%).
· Στα μέλη επιτροπών συγκέντρωσης δικαιολογητικών υποψηφίων, από 806€ σε 300€ (μείωση 63%).
Πενταετία, εφιάλτης για συντάξεις »
by ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΒΑΡΑΚΗΣ on Ιούν 15, 2010 in Ασφαλιστικό, Ειδήσεις-Νέα, Οικονομία, Πολιτική | 0 Comments
Πενταετία, εφιάλτης για συντάξεις
15-06-2010
Το πρώτο 15ήμερο του Ιουλίου η ψήφιση του νομοσχεδίου

Μέσα σε μία πενταετία (έως το 2015) ανατρέπονται εκ βάθρων τα ασφαλιστικά δικαιώματα των ασφαλισμένων, με μείωση συντάξεων και δυσμενείς αλλαγές στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, ακόμη και για μητέρες με ανήλικα παιδιά.
Το σχέδιο νόμου του υπουργείου Εργασίας εγκρίνεται σήμερα και αύριο από την τρόικα και στη συνέχεια θα κατατεθεί στη Βουλή, ώστε να ψηφιστεί μέσα στο πρώτο 15ήμερο του Ιουλίου.
Οσον αφορά τις συντάξεις, επέρχονται οι παρακάτω αλλαγές:
Από 1/8/2010, για όσους παίρνουν κύρια σύνταξη πάνω από 1.400 ευρώ τον μήνα, επιβάλλεται ειδική εισφορά, η οποία διαμορφώνεται: Στο 3% για συντάξεις από 1.401 έως 1.700 ευρώ.
Στο 5% για συντάξεις από 1.701 έως 2.300 ευρώ.
Στο 7% για συντάξεις από 2.301 έως 2.900 ευρώ.
Στο 9% για συντάξεις από 2.901 ευρώ και πάνω.
Από το 2011 θα ισχύσουν οι νέοι, μειωμένοι συντελεστές για τον υπολογισμό των συντάξεων με την επιβολή ενιαίου συντελεστή 2% (αφορά μεταξύ άλλων Δημόσιο, ΟΑΕΕ, φορείς Τύπου κ.ά.).
Μείωση στο ύψος των επικουρικών συντάξεων, ώστε να είναι σε άμεση συνάρτηση με την οικονομική κατάσταση κάθε Ταμείου (για τον σκοπό αυτό θα γίνουν αναλογιστικές μελέτες). Από το 2015 θα ισχύσει νέο σύστημα υπολογισμού των συντάξεων (βασική και ανταποδοτική), με μείωση έως και κατά 30% σε σύγκριση με τα ισχύοντα.
Οι αλλαγές στα όρια ηλικίας
Σαρωτικές θα είναι οι ανατροπές στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, αφού προβλέπονται τα εξής:
Η καθιέρωση, από το 2011, του 60ού έτους ως ελάχιστου ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης. Από την 1η Ιανουαρίου 2011 το όριο ηλικίας διαμορφώνεται στο 65ο έτος της ηλικίας. Εναλλακτικά οι ασφαλισμένοι θα δικαιούνται πλήρη σύνταξη στο 60ό έτος, εφόσον όμως έχουν συμπληρώσει 40 έτη ασφάλισης. Θίγονται και οι μητέρες, αφού το καθεστώς συνταξιοδότησης των μητέρων με ανήλικα θα καταργηθεί σταδιακά από την 1/1/2011 έως το 2013 στο Δημόσιο και το 2015 στα υπόλοιπα Ταμεία.
Εως το 2015 θα καταργηθεί (με την προσθήκη επιπλέον χρόνων) η 35ετία και 37ετία, και θα ισχύει η 40ετία και το 60ό έτος για πλήρη σύνταξη. Η τρόικα αποδέχεται τη δυνατότητα να συνυπολογίζονται για τη συμπλήρωση της 40ετίας πάνω από τρία έτη πλασματικών χρόνων, όπως η περίοδος γέννας- λοχείας, η στρατιωτική θητεία, η διαδοχική ασφάλιση ανεξαρτήτως Ταμείου (σήμερα δεν συνυπολογίζονται χρόνια ασφάλισης σε Ταμεία μισθωτών και ελεύθερων επαγγελματιών), ο χρόνος της επιδοτούμενης ανεργίας και των σπουδών στην ανώτατη εκπαίδευση.
Η ηλικία συνταξιοδότησης στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα (ΒΑΕ) θα πάει από τα 55 στα 60 για έξοδο με 35ετία. Η αύξηση θα είναι δώδεκα μήνες τον χρόνο και θα αρχίσει το 2011. Σημειώνεται ότι κατοχυρωμένοι είναι μόνον οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι εργαζόμενοι σε ΔΕΚΟ που θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα έως το τέλος του 2010.
ΟΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
Κατοχυρωμένοι είναι μόνον οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι εργαζόμενοι σε ΔΕΚΟ που θεμελιώνουν δικαίωμα έως το τέλος του 2010
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας από ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ και συλλαλητήριο πραγματοποιούν αύριο βράδυ στις 19.00
στην Πλατεία Κλαυθμώνος η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ με αίτημα την «απόκρουση των αντιασφαλιστικών ρυθμίσεων της κυβέρνησης».
Τα δύο κορυφαία συνδικάτα προειδοποιούν ότι «οι εργαζόμενοι είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν και να εντείνουν τον αγώνα και τις αντιδράσεις τους για να αποτρέψουν και να ακυρώσουν τις προσπάθειες ανατροπής της κοινωνικής ασφάλισης».
Σήμερα, το προεδρείο της ΓΣΕΕ θα έχει συνάντηση με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αντώνη Σαμαρά, στον οποίο θα θέσει «όλα τα μεγάλα και σοβαρά προβλήματα που απασχολούν τους εργαζόμενους, τους άνεργους και τους συνταξιούχους της χώρας μας».
24ωρη στο φάρμακο
Την κήρυξη 24ωρης πανελλαδικής απεργίας για αύριο Τετάρτη εξήγγειλε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιατρικών Επισκεπτών- Φαρμακευτικών & Συναφών ΕπαγγελμάτωνΚλάδων (ΠΟΙΕ- ΦΣΕΚ) στον χώρο τού φαρμάκου. Οπως τονίζει η Ομοσπονδία, με το γνωστό τρικ των «οικειοθελών αποχωρήσεων» πολλές φαρμακευτικές εταιρείες, με πρόσχημα την οικονομική κρίση και τη μείωση των τιμών των φαρμάκων, προχωρούν το τελευταίο χρονικό διάστημα σε δραστική μείωση προσωπικού. Παράλληλα, εκβιάζουν με απόσυρση ειδικών φαρμάκων από την αγορά. Η ΓΣΕΕ συμπαραστέκεται στον αγώνα τής Ομοσπονδίας και καταγγέλλει την «προκλητική αντεργατική συμπεριφορά των φαρμακοβιομηχάνων»όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση- «που επί σειρά ετών πραγματοποιούν ιστορικά ρεκόρ κερδών, ενώ με την πρώτη απόπειρα μείωσης τιμών και εξορθολογισμού των φαρμακευτικών δαπανών προχωρούν σε απολύσεις εργαζομένων και σε προκλητικό κοινωνικό εκβιασμό».
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Ηλίας Π. Γεωργάκης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: ΤΑ ΝΕΑ, Τρίτη 15 Ιουνίου 2010
Στην ουρά 20.000 για το εφάπαξ »
by ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΒΑΡΑΚΗΣ on Ιούν 15, 2010 in Ασφαλιστικό, Ειδήσεις-Νέα, Οικονομία, Πολιτική | 0 Comments
Στην ουρά 20.000 για το εφάπαξ
Εφιαλτική είναι η κατάσταση στο Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων. Εκκρεμούν 20.000 αιτήσεις για εφάπαξ και απαιτούνται άμεσα 900 εκατ. ευρώ
Εφιαλτική είναι πλέον η κατάσταση στο Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων, όπου στοιβάζονται 20.000 αιτήσεις για εφάπαξ και αναζητούνται απεγνωσμένα 900 εκατομμύρια ευρώ. Η μαζική φυγή των δημοσίων υπαλλήλων λόγω των επερχόμενων αλλαγών στο ασφαλιστικό απειλεί να τινάξει στον “αέρα” το Ταμείο, καθώς φέτος αναμένεται να ανοίξουν την…πόρτα εξόδου περίπου 40.000 άτομα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ….