Archive for Μάιος, 2010

Κατάσχεση περιουσίας Ψωμιάδη και συγγενών μέχρι 15,5 εκατ. »

Τη συντηρητική κατάσχεση περιουσίας του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΑΣΠΙΣ, Παύλου Ψωμιάδη, της συζύγου, της κόρης του, καθώς και εταιρειών συμφερόντων του, μέχρι το ποσόν των 15,5 εκατομμυρίων ευρώ, αποφάσισε χθες το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθήνας.

Η προσωρινή διαταγή, που αναμένεται να ισχύσει μέχρι τη συζήτηση της κύριας αγωγής, ελήφθη ύστερα από σχετική προσφυγή 157 επενδυτών τής Aspis Capital, η οποία συζητήθηκε προχθές.

Υπενθυμίζεται ότι δεκάδες ακόμα επενδυτές έχουν επίσης προσφύγει στη Δικαιοσύνη, ενώ παράλληλα έχει εκδοθεί το παραπεμπτικό βούλευμα σε βάρος τού Π. Ψωμιάδη και ακόμα ενός ατόμου, που παραμένει ασύλληπτο, με την κατηγορία της κακουργηματικής πλαστογραφίας. Η υπόθεση αφορά την προσκόμιση της πλαστής εγγυητικής επιστολής ύψους 550 εκατομμυρίων ευρώ στην Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΕΕΙΑ), προκειμένου να πειστούν τα μέλη της ότι η Aspis διέθετε τα αναγκαία χρήματα για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, ώστε να μην προχωρήσει η Επιτροπή στην ανάκληση της άδειας της εταιρείας.

Καλλικράτης «Κλείδωσε» στους 325 δήμους »

Στους 325 δήμους από τους 1.034 σημερινούς «κλείδωσε» τελικά ο «Καλλικράτης» που κατατέθηκε χθες στη Βουλή από τον υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση και θα οδηγήσει σε εξοικονόμηση πόρων ύψους 1,185 δισ. ευρώ τον χρόνο…

Κατέβασε ακόμη περισσότερο τον πήχυ για τους νέους δήμους ο υπουργός Εσωτερικών, καθώς από την αρχική πρόβλεψη για δημιουργία 333 έως 343 δήμων κατόρθωσε να περιορίσει περισσότερο- κατά 8 δήμους- ακόμη και το σενάριο με τον μικρότερο αριθμό.

«Η γενική κατεύθυνση ήταν όχι μόνο να αντιμετωπιστούν τα διλήμματα αλλά και σε περιπτώσεις κάποιων νομών προχωρήσαμε στη λογική της μεγαλύτερης μείωσης» σημείωσε ο κ. Ραγκούσης. Ενδεικτικό είναι πως στους εννέα νομούς, όπου βάσει του αρχικού σχεδίου είχαν κατατεθεί δύο σενάρια, επιλέχθηκε το αυστηρότερο ενώ σε άλλους επτά υπήρξαν ακόμη μεγαλύτερες συνενώσεις.

Ετσι, για παράδειγμα στον Νομό Καβάλας το σχέδιο προέβλεπε τη δημιουργία 4 ή 5 δήμων και στο τελικό νομοσχέδιο που κατατέθηκε αποφασίστηκε να μείνουν 4 δήμοι, ενώ αντιστοίχως στην Αχαΐα από τα σενάρια των 5 ή 6 δήμων ο αριθμός έκλεισε στους 5 δήμους.

Προς συζήτηση. Ο «Καλλικράτης» θα τεθεί προς συζήτηση στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής την ερχόμενη Τρίτη, με στόχο μέχρι τη μεθεπόμενη εβδομάδα να έχει ψηφιστεί. «Ενδέχεται να κάνουμε κάποιες αλλαγές αφού ακούσουμε τα κόμματα και τους βουλευτές» σημείωσε ο κ. Ραγκούσης, αποκλείοντας πάντως κατηγορηματικά να υπάρξουν αλλαγές στο χωροταξικό χωρίς να εφαρμόζονται τα κριτήρια που έχουν τεθεί.

«Εξαίρεση δεν μπορούμε να κάνουμε για κανέναν, όποια μορφή πίεσης και αν υπάρξει» υπογράμμισε ο υπουργός Εσωτερικών. Στο πλαίσιο αυτό δεν έκανε δεκτό το αίτημα να εξαιρεθούν τα μεγάλα νησιά από τη λογική ένα νησί ένας δήμος, ενώ σε κανέναν νομό δεν έγιναν περισσότεροι δήμοι από το αρχικό σχέδιο.

Ο κ. Ραγκούσης είπε ότι έγιναν δεκτές κάποιες από τις παρατηρήσεις που υποβλήθηκαν από την Κεντρική Ενωση των Δήμων της χώρας (ΚΕΔΚΕ), ωστόσο απορρίφθηκε το αίτημα να μην τεθεί επαγγελματικό ασυμβίβαστο για δημάρχους σε πόλεις με πληθυσμό άνω των 10.000 κατοίκων.

Εκλογή με 50%+1. Μικρές τροποποιήσεις περιλαμβάνει το νομοσχέδιο στο εκλογικό σύστημα όπως για παράδειγμα στον αριθμό των υποψηφίων ή στην ποσόστωση των γυναικών. Παραμένει σε κάθε περίπτωση η επαναφορά του 50%+1 για την εκλογή δημάρχων ενώ, όπως είχε ανακοινωθεί, για πρώτη φορά θα μπορούν να είναι υποψήφιοι και νέοι 18 ετών, μετά την κατάργηση του ορίου του 21ου έτους που ισχύει σήμερα.

Μαχαίρι στα μέλη. Σημαντικός περιορισμός προβλέπεται και στα μέλη των διοικήσεων των δημοτικών επιχειρήσεων, όπου από 60.000

που είναι σήμερα θα μείνουν μόνον 20.000, με δεδομένο εξάλλου πως μπαίνει μαχαίρι και στον αριθμό των ΝΠΔΔ και των επιχειρήσεων των δήμων – από 6.000 περιορίζονται σε λιγότερο από 2.000. Επιπλέον εξοικονόμηση 75 εκατ. ευρώ επιτυγχάνεται και με την απόφαση οι εκλογές της Αυτοδιοίκησης να γίνονται κάθε πενταετία, ταυτόχρονα με τις ευρωεκλογές. Φέτος, πάντως, αποφασίστηκε οι εκλογές να γίνουν την Κυριακή 7 Νοεμβρίου και ο επαναληπτικός γύρος στις 14 Νοεμβρίου. Η αρχική επιλογή να διεξαχθούν στις 14 και στις 21 Νοεμβρίου απορρίφθηκε καθώς, όπως είπε ο υπουργός Εσωτερικών, θα συνέπιπταν με τον εορτασμό του Πολυτεχνείου.

Βρέθηκαν νέα γονίδια που σχετίζονται με το Αλτσχάιμερ »


Ελπίδες για ανάπτυξη νέων θεραπειών κατά του Αλτσχάιμερ στο μέλλον δημιουργεί η έρευνα Αμερικανών και Ευρωπαίων επιστημόνων οι οποίοι εντόπισαν δύο νέα γονίδια που φαίνεται να παίζουν ρόλο στην εμφάνιση της νόσου Αλτσχάιμερ. Μετά τη νέα ανακάλυψη, ανέρχονται πλέον σε εννέα συνολικά τα γονίδια που πιστεύεται ότι εμπλέκονται στην εμφάνιση της ασθένειας.

Η ανακάλυψη των νέων γονιδίων, υπό τον καθηγητή νευρολογίας Σούντρα Σεσάντρι της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου της Βοστώνης, δημοσιεύτηκε στο περιοδικό του Αμερικανικού Ιατρικού Συλλόγου, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο.

Κάθε ένα από τα εμπλεκόμενα γονίδια κατευθύνει τους ερευνητές σε νέα βιολογικά “μονοπάτια” μέσω των οποίων εκδηλώνεται η νόσος.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, η μελέτη των εμπλεκομένων γονιδίων “θα οδηγήσει σε νέους τρόπους για την καθυστέρηση, την καταπολέμηση και ίσως την θεραπεία της ασθένειας”, αλλά τα πρακτικά οφέλη, όπως είπαν, θα κάνουν πιθανώς μια δεκαετία μέχρι να εμφανιστούν.

Η διεθνής ερευνητική ομάδα έκανε την μεγαλύτερου εύρους γενετική ανάλυση δείγματος που έχει γίνει ποτέ, αναλύοντας τα γονίδια 35.000 ατόμων, εκ των οποίων πάνω από 8.000 εμφάνισαν Αλτσχάιμερ.

Εκτιμάται ότι περίπου ένας στους πέντε ανθρώπους άνω των 65 ετών θα εμφανίσει τη νόσο, για την οποία δεν υπάρχει ακόμα θεραπεία. Το Αλτσχάιμερ είναι πιθανότερο να πλήξει άτομα που έχουν επιβαρυμένο οικογενειακό ιστορικό, ενώ ορισμένοι άνθρωποι φαίνεται ότι έχουν γενετική προδιάθεση για την εμφάνιση της ασθένειας.

Ενα αυτοκίνητο με συνοδηγό το… κινητό »

Αναμένεται μέσα στο 2010 και θα είναι ηλεκτρικό

ΛΟΝΔΙΝΟ Ενα «έξυπνο τηλέφωνο» θα μπορεί να ελέγχει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο. Το καινοτόμο Νissan LΕΑF, που αναμένεται να κυκλοφορήσει ως το τέλος του χρόνου, διαθέτει σύστημα ελέγχου μέσω του οποίου ο οδηγός θα μπορεί να δίνει εντολές για τη λειτουργία του οχήματος με το κινητό τηλέφωνο.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το κινητό να ανήκει στην κατηγορία των λεγόμενων «έξυπνων τηλεφώνων», του τύπου Αpple iΡhone ή του ΗΤC Desire, με τα οποία ο οδηγός θα μπορεί, για παράδειγμα, να προγραμματίζει το άνοιγμα του κλιματισμού ώστε να βρίσκει δροσερό το αυτοκίνητο προτού ακόμη μπει μέσα.

Με μερικά κλικ στο κινητό ο οδηγός θα μαθαίνει επίσης πόση μπαταρία έχει μείνει στο αυτοκίνητο και αν το έχει αφήσει να φορτίσει θα μπορεί να λαμβάνει μήνυμα στο τηλέφωνό του που θα τον ειδοποιεί ότι η φόρτιση ολοκληρώθηκε. Παράλληλα το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου θα ενημερώνει τον οδηγό για όλα τα σημεία φόρτισης στην περιοχή όπου θα κινείται.

Το LΕΑF λανσάρεται από τη Νissan ως το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο που απευθύνεται στο πλατύ και όχι στο επιλεγμένο κοινό. Η ονομασία του, που παραπέμπει στην αγγλική λέξη που σημαίνει «φύλλο», είναι το ακρωνύμιο του χαρακτηρισμού L eading, E nvironmentally Friendly, A ffordable, F amily Car (ήτοι «κορυφαίο, φιλικό προς το περιβάλλον, προσιτό, οικογενειακό» αυτοκίνητο).

Διαθέτει μόνο ηλεκτροκινητήρα και όχι τον κλασικό συνδυασμό με βενζινοκινητήρα που διαθέτουν τα πιο πετυχημένα υβριδικά μοντέλα της αγοράς, όπως το Τoyota Ρrius ή το Ηonda Ιnsight. Το αυτοκίνητο θα τροφοδοτείται από φορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου και θα έχει αυτονομία 160 χιλιομέτρων. Η ανώτερη ταχύτητά του είναι 145 χλμ. την ώρα. Το κόστος για πλήρη φόρτιση υπολογίζεται σε 2,5 ευρώ, ενώ για το γέμισμα με αμόλυβδη βενζίνη αντίστοιχου συμβατικού αυτοκινήτου χρειάζεται κανείς τουλάχιστον 100 ευρώ.

Το αυτοκίνητο θα έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων, αφού δεν διαθέτει κινητήρα καυσίμου. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός θα επωφελείται από όλες τις φορολογικές διευκολύνσεις που έχουν θεσπίσει οι περισσότερες κυβερνήσεις για τα καθαρά αυτοκίνητα. Θα μπορεί για παράδειγμα να μπαίνει κάθε μέρα στον δακτύλιο της Αθήνας και δεν θα πληρώνει διόδια για το κέντρο του Λονδίνου. Τα πρώτα LΕΑF θα κατασκευάζονται στην Ιαπωνία. Από το 2013 θα αρχίσει η παραγωγή τους στη μονάδα της Νissan στο Σάντερλαντ της Αγγλίας.

Ηδη η Νissan έχει λάβει 13.000 προπαραγγελίες από τις αγορές της Ιαπωνίας και των Ηνωμένων Πολιτειών, με αποτέλεσμα να έχει καλυφθεί ο αρχικός στόχος της παραγωγής του ηλεκτροκίνητου μοντέλου. Γι΄ αυτόν τον λόγο σκοπεύει να αυξήσει τον ρυθμό παραγωγής του ώστε να καλύψει το αυξημένο ενδιαφέρον. Η εταιρεία υπολογίζει ότι τον πρώτο χρόνο παραγωγής του νέου μοντέλου θα διαθέσει τουλάχιστον 50.000 αυτοκίνητα στην αγορά.

Παραίτηση Μπαμπινιώτη από το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης »

Αφήνοντας αιχμές κατά της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, ο καθηγητής Γιώργος Μπαμπινιώτης υπέβαλε την Πέμπτη την παραίτησή του από τη θέση του προέδρου του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

«Δεν έχω πλέον ενεργό ρόλο που να δικαιολογεί τη θέση μου» αναφέρει, σύμφωνα με το Βήμα, στην επιστολή παραίτησής του και υπογραμμίζει:

«Υπό τις συνθήκες αυτές, δεν μπορώ να συγκαλέσω το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού ο ρόλος του θεωρείται από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου ότι έχει περατωθεί,μετά την υποβολή τού πορίσματος στο οποίο κατέληξε ο εθνικός διάλογος».
in.gr

Αυξήθηκε η πειρατεία λογισμικού »

Στο 58%, από 57%, αυξήθηκε η πειρατεία λογισμικού στην Ελλάδα το 2009, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Business Software Alliance (BSA), βάσει των οποίων η εμπορική αξία του παράνομου λογισμικού ανέρχεται στα 173 εκατ. ευρώ, ενώ κατέχει την τρίτη θέση στην ΕΕ.

Παρά την οικονομική ύφεση, η πειρατεία λογισμικού Η/Υ μειώθηκε σε αρκετές αγορές, σημειώνοντας πτώση σε 54 χώρες και αύξηση σε μόνο 19 χώρες σύμφωνα με την μελέτη των BSA/IDC.

Ωστόσο, το παγκόσμιο ποσοστό πειρατείας αυξήθηκε από 41% σε 43% γεγονός που οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ταχεία ανάπτυξη χωρών με υψηλό δείκτη πειρατείας όπως είναι η Κίνα, η Ινδία και η Βραζιλία, αυξάνοντας παράλληλα το συνολικό τους μερίδιο στην παγκόσμια αγορά λογισμικού.

Σύμφωνα με την μελέτη, στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος του Δείκτη Πειρατείας παρέμεινε σταθερός στο 35%, με τη Βουλγαρία στο 67%, τη Ρουμανία στο 65%, και την Ελλάδα στο 58% να κατατάσσονται στις τρεις πρώτες θέσεις.
Παρ’ όλο που η εθνική οικονομία δεν σημείωσε πρόοδο, οι εισαγωγές Η/Υ στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 11% και εκτιμάται πως εάν δεν είχαν πραγματοποιηθεί ενέργειες όπως αυτές της BSA και των εγχώριων μεταπωλητών για την καταπολέμηση της πειρατείας, το ποσοστό της πειρατείας θα μπορούσε να αυξηθεί περισσότερο από 2 ποσοστιαίες μονάδες.

Σύμφωνα με την IDC, για κάθε 100ευρώ νόμιμου λογισμικού που πωλήθηκε το 2009, επιπλέον 75ευρώ αντιστοιχούσαν στο πειρατικό. Ωστόσο, οι απώλειες αυτές δεν επηρεάζουν μόνον τα έσοδα της βιομηχανίας λογισμικού αλλά και τις εγχώριες οικονομίες.

Το ροκάνισμα των συντάξεων »


ΛΩΡΗ ΚΕΖΑ | Πέμπτη 13 Μαΐου 2010
Είναι ελαφρώς θλιβερό να υπολογίζουν οι τριαντάρηδες σε πόσα χρόνια θα βγουν στη σύνταξη. Θα πείτε, εδώ ο κόσμος καίγεται, οι ψυχολογικές διαθέσεις μάς μάραναν; Και όμως, η κατήφεια είναι μεταδοτική και αντιπαραγωγική.

Πώς ξεκινά κάποιος τη μέρα του γνωρίζοντας ότι η ζωή του θα έχει μίζερο τέλος, ανεξαρτήτως φιλότιμου και αποδοτικότητας; Το γενικό συμπέρασμα από το νομοσχέδιο του Ασφαλιστικού που κατέθεσε ο υπουργός Εργασίας κ. Ανδρέας Λοβέρδος είναι ότι οι Ελληνες θα δουλεύουν ώσπου να μπει το ένα πόδι τους στον τάφο. Κάπως έτσι παρουσιάζεται η εργασία ως τα 65, κάπως έτσι παρουσιάζεται το μίνιμουμ 37 ετών για τη συνταξιοδότηση. Μήπως έχουν λογική τα όρια που επιβλήθηκαν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης;

Μήπως αυτές οι βασικές αρχές θα έπρεπε να ισχύουν από τότε που ιδρύθηκαν τα ασφαλιστικά ταμεία; Αντ΄ αυτού οι πάντες έκαναν τα πάντα για να διαλύσουν το σύστημα. Οι ευθύνες επιμερίζονται και διαχέονται.

Ας θυμηθούμε τα χουβαρνταλίκια που τίναξαν την μπάνκα στον αέρα. Θυμόσαστε τις υγιείς σαραντάρες, υπαλλήλους τραπέζης που τσέπωναν τη συνταξούλα προτού δουν την πρώτη ρυτίδα στο πρόσωπό τους; Δούλευαν για 20 χρόνια και λάμβαναν σύνταξη επί μισόν αιώνα (ως γνωστόν, όσοι δεν δουλεύουν μακροημερεύουν). Οι άλλες, οι ορφανές στα προχωρημένα «-ήντα», ήταν καλύτερες; Υπήρχαν γυναίκες με καλές δουλειές, με εισοδήματα από ενοίκια, που έπαιρναν εφ΄ όρου ζωής μερίδιο από τη σύνταξη του πατρός τους. Και στους άνδρες βέβαια υπήρχαν οι ακραίες περιπτώσεις, οι καλοδιατηρημένοι πενηνταπεντάρηδες που εισέπρατταν πλήρη σύνταξη για να συνεχίσουν την καριέρα τους, στον κλάδο τους, αμειβόμενοι πλαγιοτρόπως. Ας μη μιλήσουμε για τους τυφλούς με αετίσιο βλέμμα και όλες αυτές τις περιπτώσεις ψευδοαναπήρων που έκλεβαν τα δημόσια ταμεία.

Φεύγουμε από τις ευθύνες των εργαζομένων για να πιάσουμε τα αφεντικά. Υπήρχε ένας κανόνας τα τελευταία χρόνια: όσο περισσότερα χρώσταγε ένας επιχειρηματίας τόσο καλύτερη μεταχείριση είχε. Είναι μακρός ο κατάλογος των εργολάβων, των προμηθευτών, των συνεργατών του κράτους που αμελούσαν εγκληματικά να καταβάλουν τις εισφορές τους.

Επειδή όμως ο νόμος είναι νόμος και ισχύει για φτωχούς και πλούσιους, ο ψιλικατζής με τον μεγαλοσχήμονα μπήκαν σε κοινό καθεστώς ρυθμίσεων: δίνοντας ένα ποσοστό από τα χρωστούμενα κάθε επιχειρηματίας μπορούσε να αγιάσει και ο επιτήδειος να κανονίσει εκ νέου δουλειές με το Δημόσιο. Πέρυσι το καλοκαίρι οι εργοδοτικές οφειλές προς το ΙΚΑ είχαν φθάσει στα 4 δισ. ευρώ και η κυβέρνηση εκλιπαρούσε για αποπληρωμή σε 90 δόσεις, με προκαταβολή 2%. Οι χρεωστές αδιαφόρησαν. Γιατί να πληρώσουν αν δεν έχουν κυρώσεις ή αν δεν έχουν υπουργεία στο πελατολόγιο;

Το γιουρούσι στα Ταμεία έγινε με νομοθετική ενθάρρυνση. Οι πρόωρες συντάξεις ήταν νόμιμες, οι απατεωνιές δεν υπόκεινταν σε ελέγχους και ουδείς διαμαρτυρόταν επί χρόνια παρά το γεγονός ότι ηχούσαν κουδουνάκια κινδύνου. Αν λοιπόν η χώρα είναι σήμερα πάμπτωχη, αυτό οφείλεται κυρίως σε εκείνους που καθόρισαν το πλαίσιο της σπατάλης, δηλαδή στα στελέχη των κυβερνώντων κομμάτων που έψαχναν τρόπους για να πριμοδοτήσουν τους οπαδούς, που ψάρευαν ψηφουλάκια με τροπολογίες, με υπουργικές αποφάσεις και απαράδεκτες ρυθμίσεις. Η περίφημη σαραντάρα συνταξιούχος απλώς επωφελήθηκε από τα δώρα του πολιτικού συστήματος. Είναι αυτονόητη η προθυμία ενός εργαζομένου να κάθεται και να πληρώνεται αντί να ιδροκοπάει για να πληρωθεί. Αν λοιπόν γίνει ένας επιμερισμός ευθυνών για τα κεφάλαια που φαγώθηκαν, οι υπαίτιοι πρέπει να αναζητηθούν πρωτίστως εκεί όπου λαμβάνονται οι πολιτικές αποφάσεις και δευτερευόντως μεταξύ εκείνων που αξιοποίησαν τις κρατικές διευκολύνσεις. Εχουν άραγε νόημα οι ρετροσπεκτίβες; Εχουν, αν θέλουμε να βασιστούμε εκεί για να προφητεύσουμε τα μελλούμενα, για να υποθέσουμε αν θα παραμείνουν ψύχραιμες οι νέες γενιές που βλέπουν τη ζωή τους να υποθηκεύεται με συλλογική ευθύνη. Οι σημερινοί τριαντάρηδες θίγονται περισσότερο από εκείνους που χάνουν δύο μηνιάτικα σύνταξης. Οι σημερινοί τριαντάρηδες δεν συμμετείχαν στις εθνικές κοπάνες, δεν χάρηκαν τα κερασμένα επιδόματα, δεν έζησαν την εποχή της αφθονίας. Θα συγχωρήσουν ή θα επαναστατήσουν;

EAN ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ!!!ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΙΟ… ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΦΤΩΧΟΙ …. »

ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΙΟ… ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ….
» ITHOMI NEWS
Θέμα: EAN ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ
ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΣΚΑΛΙΣΤΗΡΗ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΕΥΒΟΙΑ:
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΞΗΓΑΓΕ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΑ ΣΕ 150 ΧΩΡΕΣ ΑΝΑ TΟΝ ΚΟΣΜΟ..
Η ΕΥΒΟΙΑ (ΕΥ + ΒΙΟΣ = ΣΩΣΤΟΣ ΒΙΟΣ) ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΒΩΞΙΤΗ (ΟΛΑ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ) ΑΠΟ TON ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ…ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ
ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ… ΚΑΙ Η ΕΥΒΟΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ…
Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΡΑΚΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΜΕΤΣΟΒΙΟΥ) ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ
ΑΝΗΚΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ‘Ε’, ΕΙΧΕ ΩΣ ΕΡΓΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΟΡΥΚΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ, ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ,
ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΣΜΙΟ… 60.000 ΔΟΛΑΡΙΑ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ…
ΤΟ ΚΟΙΤΑΣΜΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΜΙΑ (ΔΕΣ ΚΑΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ) ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ
ΣΤΗ …ΛΗΜΝΟ, Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ (ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΠΟΥ
ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝ) “ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ” …..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ “ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ” ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ
Γ.ΑΛΥΦΑΝΤΗ, Α’ ΕΚΔΟΣΗ , ΓΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ…………
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΜΠΙΝΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΛΟΦΟ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΣΤΗ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΓΙΑ ΠΑΡΚΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ…)
ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ (ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΓΙΑ…ΑΠΟΘΗΚΕΣ….
ΝΤΙΚ ΤΣΕΙΝΙ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ …) ΚΛΠ. ΚΛΠ……….
ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΑ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ…………
ΤΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ….Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ…
Τον Φεβρουάριο του 1998 έφτασε στην δημοσιότητα έρευνα που αφορούσε την μεγαλύτερη συγκέντρωση ραδονίου στον Ελληνικό χώρο και συγκεκριμένα στο χωριό Νεράιδα Θεσπρωτίας.
Η μέτρηση ήταν 9550 Μπεκερέλ ανά τετραγωνικό μέτρο και με όριο επιφυλακής τα 150 !
Παρόμοιες υψηλές μετρήσεις είχαμε και στις περιοχές Σερρών, Θεσσαλονίκης, Μύκονου,
Καβάλας, Ικαρίας, Λέσβου, Φθιώτιδα, Λουτράκι, Νιγρίτα, Σουρωτή (1), κλπ.
Το ραδόνιο είναι φυσικό ραδιενεργό στοιχείο και για όσους γνωρίζουν, αποτελεί ένδειξη για
την ύπαρξη στο υπέδαφος των άνω τουλάχιστον περιοχών ΟΥΡΑΝΙΟΥ.
Στο όρος Παγγαίο στην Καβάλα επίσης υπάρχει ήδη έντονο ενδιαφέρον από ξένο επενδυτή
για την εξόρυξη των τεράστιων κοιτασμάτων χρυσού.
Στην Ολυμπιάδα Χαλκιδικής ήδη έχει ξεκινήσει η εκμετάλλευση του εκεί υπεδάφους από την
TVX Gold του George Soros, η οποία περιέχει αρκετό χρυσό, αλλά και ουράνιο !!!.
Εμείς ερωτάμε…. ΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ;
Μία απόρρητη έκθεση που ήρθε στο φως με δημοσίευμα της εφημερίδας «Επενδυτής» στις
23/2/96, αναφέρει για τα αποτελέσματα των μετρήσεων του ΙΓΜΕ. Γύρω στο ποσό των 100 τρισεκατομμυρίων δραχμών εκτιμάται η αξία των κοιτασμάτων ουρανίου και άλλων σπανίων
μετάλλων για δορυφόρους και πυραύλους..
Το κείμενο της έρευνας υπογράφεται από επτά διακεκριμένους Έλληνες επιστήμονες και κάνει
λόγο για κοίτασμα ουρανίου που περιέχει 300 εκατομμύρια τόνους με συμπύκνωμα ουρανίου
16%, καθώς και σπάνια άλλα ορυκτά όπως ρουτίλιο, λουτέσιο και λανθάνιο, που έχουνε
εξαιρετικά ειδικές χρήσεις στην κατασκευή πυραυλικών συστημάτων.
Αναφέρεται ΜΟΝΟΝ για την περιοχή του όρους Σύμβολο του νομού Καβάλας. Αποτελεί ένα
από τα μεγαλύτερα κοιτάσματα ουρανίου ΔΙΕΘΝΩΣ.
Η αξία του εμπλουτισμένου ουρανίου 235 στην διεθνή αγορά (το 1998) ήταν 20.000 δολάρια
το γραμμάριο!.
Βάσει των παραπάνω, με κάθε επιφύλαξη και σύμφωνα με υπολογισμούς από τα παραπάνω,
εμπεριέχονται 48 εκατ. Τόνοι ουρανίου προς 20δις δολάρια ο τόνος δηλ. συνολικά
$ 960.000.000.000.000.000 (τα μηδενικά είναι σωστά και είναι): 960 τετράκις εκατομμύρια δολ.!!!!

ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ $ 96.000.000.000 Διαβάστε το δυνατά (96 δισεκ. δολ.!!!!
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΙΟ… ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ….
Να γιατί θέλουν λοιπόν τη Μακεδονία…..

«Δύσκολες» βίζες: Οι χώρες που δε σε θέλουν »

«Δύσκολες» βίζες: Οι χώρες που δε σε θέλουν

Nέες περικοπές για βουλευτές και υπάλληλους της Βουλής »


Nέες περικοπές για βουλευτές και υπάλληλους της Βουλής

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση