Η διαδικτυακή ιστοσελίδα που φιλοξενεί βίντεο χρηστών YouTube, που ανήκει στον όμιλο Google, εγκαινίασε μία νέα δωρεάν υπηρεσία που επιτρέπει σε διάφορα Μέσα Επικοινωνίας να παρουσιάζουν τις θέσεις τους και να συγκεντρώνουν παράλληλα πρωτογενείς πληροφορίες από πολίτες-δημοσιογράφους.
Τα παραδοσιακά Μέσα Επικοινωνίας και τα πιο σύγχρονα – που έχουν «την ηλικία» του Διαδικτύου – από τη δημόσια αμερικανική ραδιοφωνία (NPR), ως την εφημερίδα Washington Post και τα διαδικτυακά Huffington Post και Politico, αποφάσισαν ήδη να χρησιμοποιήσουν τη νέα υπηρεσία του YouTube.
«Στις ημέρες μας, σχεδόν όλα τα γεγονότα έχουν μια πιθανότητα να καταγραφούν από μία κάμερα», δήλωσε ο Στιβ Γκρούβ, υπεύθυνος για τις πληροφορίες και την πολιτική στο YouTube.
Με την υπηρεσία YouTube Direct, τα Μέσα Επικοινωνίας μπορούν «να συνδεθούν αμέσως με τους ρεπόρτερ-πολίτες που βρίσκονται στην περιοχή και να διανέμουν τα βίντεο που θα είναι προσβάσιμα στο ευρύ κοινό», πρόσθεσε ο Στιβ Γκρουβ.
Ανέφερε ακόμα ότι η υπηρεσία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από επιχειρήσεις για προωθητική πολιτική, από μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα ομάδα και από πολιτικές οργανώσεις για τη διενέργεια ερευνών.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.