webradio.jpgΞεπερνούν τα εκατό σήμερα τα ελληνικά ραδιόφωνα που εκπέμπουν μέσω Διαδικτύου. «Στην πλειοψηφία τους είναι μη κερδοσκοπικά web radios, που λειτουργούν από απλό μεράκι. Πέρα από αυτά που έχουν μια οργανωμένη εικόνα και είναι σωστά στημένα, υπάρχουν κι άλλα με εντελώς ερασιτεχνικό χαρακτήρα, περιορισμένες ώρες εκπομπών», εξηγεί στα «ΝΕΑ» ο κ. Κώστας Τζίλας, υπεύθυνος λειτουργίας του πρώτου ελληνικού ραδιοφωνικού portal e-radio.gr, που λειτουργεί εδώ και εννέα χρόνια, με 900.000 μοναδικούς χρήστες μηνιαίως. «Η μαγεία του Ιnternet radio είναι ότι ο καθένας μπορεί να φτιάξει οτιδήποτε, μπορεί να φροντίσει να ακουστούν και είδη μουσικής που σπανίως παίζονται. Το κόστος λειτουργίας του δεν είναι σημαντικό. Για τη μετάδοση, θα χρειαστεί να πληρώσει περίπου 120 ευρώ ετησίως σε πάροχο διανομής δεδομένων (streaming provider). Τα έξοδα, βεβαίως, ανεβαίνουν, όταν ο παραγωγός χρησιμοποιεί μουσική η οποία υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα.

ΕΚΑΝΑΝ πια το χόμπι τους- το Διαδίκτυο- επάγγελμα, ξαφνιάστηκαν και οι ίδιοι με την απρόσμενη επιτυχία του εγχειρήματος. Μια παρέα φίλων, τέσσερις- πέντε νέοι άνθρωποι, συνέλαβαν μεταξύ κρασιού και φαγητού την ιδέα: έκαναν πράξη το Μind Radio, το πρωτοποριακό social networking ραδιόφωνο: το μοναδικό ραδιόφωνο όπου οι ακροατές του έχουν τη δυνατότητα να κάνουν δωρεάν τη δική τους εκπομπή από το σπίτι τους και ζωντανά να ακουστεί μέσω Διαδικτύου παγκοσμίως!

Στα δύο κανάλια ακρόασης του Μind Radio, το Μain Line για τους μόνιμους παραγωγούς και το UΡLΑΥ Line (Υou Ρlay) των χρηστών, ακούγονται κάθε είδους ήχοι. «Παίζουμε τα πάντα, κυρίως ξένη μουσική, ειδικά εναλλακτικό ροκ. Οι χρήστες, από την πλευρά τους, για σχεδόν είκοσι ώρες, μέρα νύχτα, βάζουν από κλασική μουσική έως και heavy metal. Από το σπίτι τους, με λίγες γνώσεις από Ίντερνετ, μπορούν να εκφραστούν ελεύθερα, αρκεί να τηρούν τους κανόνες ευπρέπειας. Με δικό τους μικρόφωνο κι ακουστικά, είναι σε θέση και να μιλήσουν, να παρουσιάσουν τα τραγούδια που παίζουν από τα CD και τα mp3 του υπολογιστή τους». Ήδη, σύμφωνα με την κ. Κατσικαδάκου, και οι αριθμητικοί δείκτες μιλούν από μόνοι τους: περίπου 5.000 άτομα έγιναν «εκπομπάρχες» στο κυρίως κανάλι της, 3.950 χρήστες έχουν παίξει μουσική στο UΡLΑΥ κανάλι, την ώρα που το συγκεκριμένο διαδικτυακό ραδιόφωνο ακούν μηνιαίως περισσότεροι από 65.000 καινούργιοι ακροατές, στην πλειονότητά τους (46%) νεαροί ηλικίας 18-24 ετών.

Τα Νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων