Τις προάλλες είχα συμπεριλάβει στις δημοσιεύσεις μου ένα βίντεο της εκπαιδευτικής τηλεόρασης που παρουσιάζει τους μαθητές του σχολείου μας. Μία απόφοιτος του σχολείου μας, μου έστειλε ένα μήνυμα το οποίο αναδημοσιεύω με την άδεια της…
ti kanete kiria? meta apo tosa xronia den mporo na sas po allios! den ksero an me thimaste, ekana mazi sas latinika ligo prin figete apo to sxolio.
eida to videaki pou valate to ksenoi stin idia poli, k den ginotan na min sxoliaso. pisteuo oti einai ena poly oreo afieroma gia na mathei o kosmos oti kati tetoio yparxei, k ellines k ksenoi pou mporei na feroun ta paidia tous.
alla c’mon kiria, einai alithina toso outopiko oso to deixnei to video? thelo na po ontos einai toso irema, k xaroumena k opos leei k i foni “exei mia dinami pou se sikonei to proi k se fernei os tin porta tou gelontas, sou ftiaxnei ti mera”. giati ilikrina ego den thimame kati tetoio. ego thimame elaxistous kathigites (opou k autoi mono tha mou meinoun oso pernane ta xronia) oi opoioi pragmatika eixan ti diathesi k ti dinami na kanoun to kati parapano gia ta paidia, k na ta voithisoun k sto sxolio k stin zoi. kata t’alla thimame kathigites pou den eixan to mialo na katalavoun se ti sxolio vriskontan k na ferthoun analoga, kathigites me yfaki iperano k ena likiarxi k argotera k mia ypodieythintria katholou agapiti se kanenan, me tous opoious gia kanena logo den mporouses na sizitiseis.
episis thimame oti ekei mesa ginotan o panikos o idios. tsakomoi, klepsimata, ksylo, k genikotera na epikratei ena klima entelos diaforetiko ap’oti deixnei to video. to idio to gegonos pou mas eferne konta, oti diladi imastan apo diaforetika meri, mas apoksenone kiolas. oso pernane ta xronia k erxomai se epafi me atoma pou gnoriza apo tote k den exo dei xronia, vlepo oti ligoi ap’autous kataferan na kanoun kati aksiologo me ti zoi tous k na min kataliksoun se filakes, anergoi, teliomenoi i akoma k nekroi.
so my question is this. ypotheto apo to comment sas oti didaskete akoma ekei i oti exete genikotera kapoia epafi. pos einai loipon pragmatika ta pragmata? katafere auto to sxolio me tin parodo ton xronon na ginei apo “Hell-High”* kati kalitero?
Αυτό που της απάντησα ήταν ότι η πολιτεία δημιούργησε τα σχολεία παλιννοστούντων αρχικά για τα παιδιά των ομογενών, όχι γιατί ήθελε να βοηθήσει αυτά τα παιδιά αλλά υποκύπτοντας στις πιέσεις των ομογενειακών συλλόγων. Οταν η παλιννόστηση μειώθηκε κι άρχισε η υποδοχή παιδιών μεταναστών, διατήρησε τα σχολεία για να εισπράττει τις επιδοτήσεις της Ε.Ε. αλλά ποτέ δεν έσκυψε πάνω από τα προβλήματα των σχολείων αυτών.
Το θέμα είναι ότι η μπάλα πάντα γυρίζει στα πόδια των εκπαιδευτικών. Αν θέλουν πραγματικά να βοηθήσουν το πολεμούν με όλες τους τις δυνάμεις συχνά ενάντια στο σύστημα. Αν έρχονται σε αυτά τα σχολεία για να γλιτώσουν την επαρχία ή για το μειωμένο ωράριο μάλλον δεν βοηθούν κανέναν ούτε καν τον εαυτό τους…
*Hell-high ήταν το όνομα του σχολείου για τα παιδιά- λογοπαίγνιο με το Hellenikon High…
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.