this-is-sparta2.jpgΔιαβάζω στο ενημερωτικό της ΟΛΜΕ για τη συνάντηση στις 8/9/2009 με τον τέως πλέον υπουργό Παιδείας ότι στα αιτήματα συμπεριλαμβάνεται το εξής:

“Να τροποποιηθεί η εγκύκλιος που προβλέπει ότι διδάσκουν καθηγητές που έχουν περάσει την επιμόρφωση Β΄επιπέδου και ελλείψει αυτών, οι κάτοχοι ECDL στα μαθήματα που πειραματικά θα διδαχθούν με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών. Προτείνουμε να έχουν δικαίωμα να διδάσκουν τα μαθήματα αυτά και οι κάτοχοι πιστοποίησης Α΄επιπέδου”

Σοβαρά; αρκεί το 48ωρο των βασικών δεξιοτήτων που μεταξύ μας ξέρουμε πως πέρασαν μερικοί τις διαδικασίες πιστοποίησης αλά γκρέκα;

Εδώ οι συνάδελφοι που ολοκλήρωσαν με επιτυχία τις εξετάσεις τους κι έκαναν και εργασίες και το σκέφτονται να αναλάβουν τέτοια τάξη κι εσείς προτείνετε να παρακαμφθεί το Β΄επίπεδο; Ενα powerpoint στα σβέλτα και καθαρίσαμε με τις νέες τεχνολογίες.

Μας γυάλισε το λαπτοπάκι συνάδελφοι συνδικαλιστές; Πόσο μακριά νυχτωμένοι είστε; Ποιος σας συμβουλεύει για να βγαίνετε με αυτές τις θέσεις; το ΚΕΜΕΤΕ;

4 σχόλια στο “ΟΛΜΕ πάλι φάουλ;”
  1. Αγαπητη συναδελφισα συμφωνω απολυτα μαζί σου.
    Για μια ακόμα φορά οι συνδικαλιστές βάζουν τον πήχυ χαμηλά!
    Καλοδήμος Δ.
    Διαχειριστής
    http://www.didefth.gr/

  2. Ο/Η terracomputerata λέει:

    Κι οι συνδικαλιστές θα παίξουν το ρόλο τους…
    The fact that [technology] offers enormous benefits is not enough to guarantee that it will be embraced by the public schools and its potential fully realized. Technological change will run into the same political roadblocks that all major reforms have run into, and for exactly the same reasons. Powerful groups will try to block it. (pp. 29–30)

    It is a fact that the teachers unions have vested interests in preserving the existing educational system, regardless of how poorly it performs. It is a fact that they are more powerful – by far – than any other groups involved in the politics of education. And it is a fact that in a government of checks and balances they can use their power to block or weaken most reforms they do not like. To recognize as much is not to launch ideological attacks against the unions. It is simply to recognize the political world as it is. (p. 54)

    If anything is stone-cold certain about the current structure of power, it is that technological change is destined to be resisted by the teachers unions and their allies. This is “their” system, and they are compelled by their own interests to preserve and protect it. They will go to the ramparts to see that technology does not have real transformative effects. (p. 55)

    [Liberating Learning: Technology, Politics, and the Future of American Education]

  3. Για να κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου, υπήρχε ένα κενό στην αρχική εγκύκλιο που μπορούσε να δημιουργήσει την εντύπωση ότι στα σχολεία που δεν υπήρχαν επιμορφωμένοι Β΄ επιπέδου ή κάτοχοι ECDL δεν θα μπορούσε να γίνει η “ψηφιακή τάξη”. Πουθενά δεν λέει η ΟΛΜΕ ότι πρέπει να παρακαμφθεί το Β΄ επίπεδο: απλώς στις περιπτώσεις που δεν θα υπήρχαν οι παραπάνω κατηγορίες καθηγητών να δινόταν το δικαίωμα σε αυτούς του Α΄ να διδάσκουν τα μαθήματα της “ψηφιακής τάξης”.

  4. Αν περιμένουμε απο ΟΛΜΕ να αντιληφθεί τις διαφορες επιμορφωσης Α επιπεδου και Β επιπέδου σωθήκαμε .
    Ειναι μήπως πρωτη φορά που η ΟΛΜΕ ειναι εκτος τοπου και χρονου;;;
    Το ΚΕΜΕΤΕ;;;;; Υπάρχει ;;;;;

  5.  

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων