nobrainΣτην ηλεκτρονική μου θυρίδα έλαβα χθες το ακόλουθο μήνυμα:

«Σχετικά με την πρώτη περίοδο επιμόρφωσης βʼ επιπέδου στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι παρόλο που οι περίπου 3.000 αιτήσεις για συμμετοχή στα προγράμματα που έχουν ήδη υποβληθεί επιβεβαιώνουν το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τη σημερινή εικόνα της κατανομής των αιτήσεων (Κλάδος, Νομός/ Διεύθυνση, διαθέσιμα προγράμματα), ένας όχι αμελητέος αριθμός προγραμμάτων, ειδικότερα αυτών που αφορούν στους κλάδους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04), φαίνεται να μην συγκεντρώνει τον απαιτούμενο αριθμό ενδιαφερομένων για να υλοποιηθεί.

Προκειμένου να διευκολύνουμε τους εκπαιδευτικούς που λόγω των διακοπών του Πάσχα δεν ενημερώθηκαν σχετικά ή δεν μπόρεσαν να υποβάλουν αίτηση, παρατείναμε την προθεσμία υποβολής αιτήσεων μέχρι τη *Δευτέρα 5 Μαΐου 2008, 6 μμ*.

Θα θέλαμε να παρακαλέσουμε και για τις δικές σας ενέργειες στις περιοχές του ενδιαφέροντός σας, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί ο αριθμός των αιτήσεων, ιδιαίτερα από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 και να καταστεί δυνατή η υλοποίηση των προβλεπομένων προγραμμάτων».

Φυσικά ήταν το αναμενόμενο. Δεν απαιτείται πια η ιδιοφυία του Αινστάιν για να υποψιαστείς ότι: 1) αν ζητάς αιτήσεις αυστηρά κατά την περίοδο των Πασχαλινών διακοπών – δεν έχεις καλές πιθανότητες να βρεις ανταπόκριση 2) αν βάζεις τα μαθήματα να τελειώνουν στα μέσα Ιουλίου, μάλλον επιδιώκεις να διώξεις τον κόσμο 3) αν βάζεις τα μαθήματα σε περίοδο εξετάσεων, μάλλον απευθύνεσαι σε υπεράνθρωπους, αφού θα πρέπει να  επιτηρούν από τις 6.30, να διορθώνουν γραπτά μέσα στο ντάλα μεσημέρι (15.00 έναρξη βαθμολογικών) και μετά χαρωπά να πηγαίνουν στην επιμόρφωση στις 18.30 4) αν δίνεις παράταση μιας ημέρας, μάλλον είσαι αιθεροβάμων 4) αν δίνεις το εκπαιδευτικό υλικό μία εβδομάδα πριν την έναρξη των μαθημάτων και εκείνη τη μέρα δεν λειτουργεί το σύστημα πρόσβασης, μάλλον δεν το βλέπεις σοβαρά το θέμα.

Προφανώς προκύπτουν τα εξής: 1) αν θέλεις να εφαρμόσεις τις νέες τεχνολογίες στο σχολείο σου, πρέπει καθημερινά και ειδικά σε περίοδο διακοπών να σαρώνεις τους 100 και πλέον δικτυακούς τόπους του ΥΠΕΠΘ για σχετικά προγράμματα

2) πρέπει να είσαι παντός καιρού, ούτε διακοπές, ούτε καύσωνες να σε αναστέλλουν ( η υπηρεσία γνωρίζει μέσα από το κλιματιζόμενο κτίριό της το καλό σου)

3) είναι προφανές ότι για όλα φταίνε οι επιμορφωτές, που δεν έκαναν το σωστό προμοτάρισμα του προγράμματος. Επίσης δεν πέτυχαν το δισυπόστατο, ενώ τη Δευτέρα θα ενημερώνονται για το πρόγραμμα να ενημερώνουν τους συναδέλφους τους.

4) πέντε χρόνια επώασης δεν είναι αρκετά για να οργανωθεί σωστά ένα πρόγραμμα

Φυσικά η ΟΛΜΕ είναι ευχαριστημένη και χαιρετίζει την εκδήλωση και οι Πανεπιστημιακοί δάσκαλοι ικανοποιημένοι καθώς επιτέλεσαν για άλλη μια φορά τον ρόλο τους (?!) κι ένιψαν τας χείρας τους.

Ένα σχόλιο στο “Επιμόρφωση Β’ επιπέδου – πανηγυρική έναρξη”
  1. Ο/Η sine λέει:

    Αυτά είναι σχέδια που τα έχουμε ξαναδεί! Ας θυμηθούμε πόσα DVD με εκπαιδευτικά λογισμικά φτάσανε στα σχολεία! Στα δύο τελευταία σχολεία που έχω εργαστεί δεν έχω βρει κανένα. Μήπως η ταμπακέρα είναι το χρήμα να μοιραστεί στους Πανεπιστημιακούς δασκάλους και να μη φτάσει τίποτε στον έρμο μαθητή; ερωτώ γνωρίζοντας ότι δεν θα μου απαντήσει κανείς.

  2.  

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων