Γλώσσα:
Στο τετράδιο εργασιών/γλώσσας κλίνω σε Ενεστώτα, Παρατατικό και Αόριστο τα ρήματα: επιβάλλω, προβάλλω. Προσέχω το ι που γίνεται ε και την αύξηση ε (επέβαλλα, προέβαλλα).
Αύριο φέρνουμε μαζί τα τετράδια γραπτού λόγου.
Μαθηματικά:
Τετράδιο εργασιών: Ασκήσεις 1, 2, 3, 5 σελ. 15. Στην τάξη μιλήσαμε για την αξία της θέσης των ψηφίων. Διαβάζω καλά τη θεωρία και το παράδειγμα σελ. 16 (Βιβλίο μαθητή).
Ιστορία:
Την Τρίτη 8/10 θα γράψουμε επαναληπτικό διαγώνισμα στα Κεφ. 1-4 (σελ. 10-19).
Υπενθυμίζω ότι αύριο έχουμε το διαγώνισμα της Φυσικής. Υπενθυμίζω ότι μπορείτε να κάνετε εξάσκηση και σε κουίζ εδώ. Για το διαγώνισμα διαβάζω πολύ καλά τη θεωρία από τη φωτοτυπία καθώς και τα πειράματα που κάναμε εντός τάξης (σελ. 20-27). Δεν μαθαίνω απέξω τα πειράματα. Πρέπει να είμαι σε θέση να μπορώ να τα εξηγήσω (π.χ. πώς θα υπολογίσω τον όγκο ενός αντικειμένου με χρήση του ογκομετρικού δοχείου; πώς θα υπολογίσω ποιο σώμα έχει μεγαλύτερη μάζα;).
__________
Ενημέρωση: Με αφορμή τη συμμετοχή του Σχολείου στο Παγκόσμιο Πρόγραμμα ARISS, θα πραγματοποιηθεί στις 25/10 μετά την γιορτή της 28ης, ανοιχτή εκδήλωση με διαστημική έκθεση, παιχνίδια και δραστηριότητες με θέμα το διάστημα. Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει επιπλέον τελετή έναρξης με συμμετοχή παιδιών από τις Ε’ και ΣΤ’ τάξεις (Η συμμετοχή στην τελετή έναρξης δεν είναι υποχρεωτική). Ο αριθμός των παιδιών που θα βοηθήσουν στην τελετή έναρξης πρέπει να συγκεντρωθεί αύριο, οπότε συζητήστε με τα παιδιά σας αν όντως θέλουν και αύριο μου δίνουν επίσημη απάντηση. Εναλλακτικά, αν θέλετε μπορείτε να μου στείλετε την απόφασή σας στο email.