Εργασίες για το σπίτι 22/11

Μαθηματικά:
Φύλλο εργασίας. Μαθαίνω πολύ καλά τα κριτήρια διαιρετότητας. Στους μαθητές έχει μοιραστεί και το φυλλάδιο για τη διαίρεση. Αν δεν θυμάμαι τον τρόπο που κάνω διαίρεση, το διαβάζω καλά!

Φυσικά:
Τετράδιο εργασιών: Κάνω την άσκηση σελ. 53. Συμβουλεύομαι το πινακάκι σελ. 52. Αν τρώω κάτι διαφορετικό από τα τρόφιμα που υπάρχουν στο πινακάκι, μπορώ να το προσθέσω αρκεί να αναφέρω την ενέργεια που περιέχει. Προσοχή στις μετατροπές: οι ποσότητες είναι για 100 γραμμάρια. Μαθαίνω καλά το συμπέρασμα και όσα σημειώσαμε στο βιβλίο.

Γραπτός λόγος:
Επιλέγω ένα ζώο που μου αρέσει, αναζητώ πληροφορίες για αυτό σε εγκυκλοπαίδειες ή στο διαδίκτυο και έπειτα συμπληρώνω οπωσδήποτε το σχεδιάγραμμα. Για να μην χάσω το σχεδιάγραμμα, μπορώ να το κολλήσω στο τετράδιο Γραπτού λόγου και μετά να το συμπληρώσω (κόψτε το στη μέση και κολλήστε το σε δύο σελίδες).  Θυμίζω ότι όποιος/α δεν το φέρνει, δεν θα γράφει έκθεση και αυτό θα λαμβάνεται υπόψη στην συνολική του εικόνα και βαθμολόγηση.

Γεωγραφία:
Βιβλίο μαθητή: Μαθαίνω πολύ καλά το γεωγραφικό γλωσσάριο σελ. 28 και σελ. 31. Να μπορώ να εξηγήσω με δικά μου λόγια τι σημαίνει νησιωτική Ελλάδα, ηπειρωτική Ελλάδα και χερσόνησος. Δοκιμάστε να εντοπίσετε την Ελλάδα παίζοντας εδώ: Βρες τη θέση της Ελλάδας! (photodentro.edu.gr)

__________
Ενημέρωση 1
: Οι μαθητές της ΣΤ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ζηπαρίου σας προσκαλούν, το Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2023 και ώρα 5 μ.μ. στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του σχολείου, να παίξετε BINGO και να κερδίσετε πλούσια δώρα. Γονείς και τελειόφοιτοι μαθητές έχουν μαζέψει πάνω από 200 δώρα, τα οποία προσέφεραν επιχειρήσεις από το Ζηπάρι και την πόλη, και με την βοήθεια εκπαιδευτικών του σχολείου, σας υπόσχονται ένα διασκεδαστικό παιχνιδιάρικο απόγευμα, με πλούσιο μπουφέ και φαγητό. Τιμή 1ης κάρτας: 5 ευρώ. Σας περιμένουμε!

Ενημέρωση 2: Από σήμερα υπάρχουν 200 Αστεράκια-Ήλιοι του “Κάνε μια ευχή” στο γραφείο. 2€ το καθένα

⭐ Για 3η συνεχόμενη χρονιά, οι μαθητές μπορούν να γράψουν την ευχή τους προς τα παιδιά ευχής είτε στον Ήλιο, σε έναν «τέλειο» κύκλο, είτε στο «διαφορετικό» αστέρι και να κρατήσουν όποιο θέλουν, στέλνοντας το άλλο μέρος στα παιδιά ευχής. Ποιο εκφράζει καλύτερα τους μαθητές; Ποιο θέλουν να κρατήσουν και γιατί; Ποιο θέλουν να φτάσει στα παιδιά ευχής και για ποιο λογο;

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση