Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διημερίδα μας με θέμα «Ψηφιακές τεχνολογίες και Μαθηματικά: η σημασία των ενεργών δυναμικών αναπαραστάσεων στο Πρόγραμμα Σπουδών», η οποία διεξήχθη στο Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. Θερμά ευχαριστώ τον Διευθυντή του σχολείου κ. Χασάπη για την εξαιρετική φιλοξενία στο χώρο του σχολείου του. Εξαιρετικές εισηγήσεις από όλους τους επιμορφωτές /τριες.

Προσκεκλημένοι ομιλητές/τριες: (α) η κ. Χρυσαυγή Τριανταφύλλου (Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Μαθηματικών ΕΚΠΑ) και (β) ο κ. Ηλίας Μπάρμπας (Ερευνητής ΙΦΕ). Στη συνέχεια θα αναρτηθούν περιλήψεις των εισηγήσεων όλων των επιμορφωτών.

Περίληψη της εισήγησης της κ. Τριανταφύλλου

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ_ΜΑΘΗΜΑΤΙΚA & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ_25 04 2024

Περίληψη της εισήγησης του κ. Μπάρμπα

ΜΠΑΡΜΠΑΣ _SNFCC-presentation_1-1

Περίληψη της εισήγησης του κ. Χασάπη

Xασάπης_ Εξαγωγή Σελίδων 20240424-geometry-presentation

Περίληψη της εισήγησης της κ. Μπακέττα

Μπακέττα _Περίληψη παρουσίασης στις εκθετικές συναρτήσεις

Περίληψη της εισήγησης του κ. Μιχελαράκη

Μιχελαράκης _Διαθεματική προσέγγιση Χρυσής Τομής

Ενδεικτικό βίντεο από την εισήγησή μου με τίτλο

Πατσιομίτου, Σ. (2024). Αναδιοργάνωση αναπαραστάσεων και οπτική απόδειξη στα Στοιχεία του Ευκλείδη. Εισήγηση στην επιμορφωτική διημερίδα με θέμα «Ψηφιακές τεχνολογίες και Μαθηματικά: η σημασία των ενεργών δυναμικών αναπαραστάσεων στο Πρόγραμμα Σπουδών». Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. 24-4-2024

 

Πατσιομίτου, Σ. (2024). “Ψηφιακές τεχνολογίες και Μαθηματικά: «δυναμική» μετάφραση προβλημάτων της Τράπεζας Θεμάτων”. Εισήγηση στην επιμορφωτική διημερίδα με θέμα «Ψηφιακές τεχνολογίες και Μαθηματικά: η σημασία των ενεργών δυναμικών αναπαραστάσεων στο Πρόγραμμα Σπουδών». Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. 25-4-2024

Η δεύτερη εισήγησή μου αφορά τη μετάφραση προβλημάτων της Τράπεζας Θεμάτων σε ψηφιακά περιβάλλοντα. όπως τα λογισμικά δυναμικής γεωμετρίας. Αυτό που προτείνω είναι να μεταφραστούν όλα τα προβλήματα της Τ.Θ.Δ.Δ. σε λογισμικά, ώστε οι Μαθηματικοί μας στην τάξη να έχουν τη δυνατότητα χρήσης και των δύο περιβαλλόντων: του στατικού και του δυναμικού. Το ερώτημα που εύλογα τίθεται: Μήπως θα ήταν καλό να δημιουργηθεί μια Τράπεζα Θεμάτων και στο Γυμνάσιο; Ενδεχομένως, όχι με την αυστηρότητα που εφαρμόζεται στο Λύκειο, αλλά έτσι ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς των Γυμνασίων να διευκολύνονται στην επιλογή και τροποποίηση κάποιου θέματος για τη διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση των μαθηματικών εννοιών.

Για τη νομοθεσία που αφορά την Τράπεζα Θεμάτων, τη διδακτέα και εξεταστέα ύλη σε όλες τις τάξεις και του τύπους Λυκείων πατήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/apofaseis-gia-tin-exetastea-yli-olon-ton-typon-lykeion/

Το Πρόγραμμα της διημερίδας είναι το ακόλουθο



Λήψη αρχείου

 

H πρόσκληση και το Πρόγραμμα της διημερίδας μας 7-ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ_ΣΕ ΠΕ03_ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ_ 24 & 25-04-2024