“Διερεύνηση επιστημονικών και ερευνητικών δεδομένων, ανταλλαγή διεθνών εμπειριών, μελέτη ερευνών, συζήτηση και αναστοχασμός σχετικά με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, επικεντρώνοντας: Στον δημόσιο χαρακτήρα της, μέσω των δημόσιων πανεπιστημίων και των Παιδαγωγικών Τμημάτων, στην καθολική της απεύθυνση, στη δωρεάν συμμετοχή, στην περιοδική απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα, στο περιεχόμενό της με βάση τις ανάγκες των εκπαιδευτικών που καθορίζονται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, στη διάρκειά της και στη σκοποθεσία της”.



Λήψη αρχείου