Κλείσιμο
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
A-
A+
Πλοήγηση Πληκτρολόγιου
Ευανάγνωστη Γραμματοσειρά
Αντίθεση
Επιλέξτε χρώμα
μαύρο
άσπρο
πράσινο
μπλε
κόκκινο
πορτοκαλί
κίτρινο
navi
Υπογράμμιση συνδέσμων
Επισήμανση συνδέσμων
Εικόνες σε κλίμακα του γκρι
Αντιστροφή Χρωμάτων
Αφαίρεση στυλ
Επαναφορά αρχικής κατάστασης
Κλείσιμο
Accessibility by WAH
Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
7 Ιανουαρίου 2025
Σωτηρία Γεωργοτά- Σύμβουλος Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών Κέρκυρας
Αρχική
Επικοινωνία
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Εργαστηρίων Δεξιοτήτων
Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Αξιολόγηση μαθητών/τριών στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Νόμοι
ν. 4957/2022(Α΄141) Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των Α.Ε.Ι. με την κοινωνία και λοιπές διατάξεις.
ν. 4823/2021(Α΄136) Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις
ν. 4807/2021(Α΄96) Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας, διατάξεις για το ανθρώπινο δυναμικό του δημοσίου τομέα και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις
ν. 4559/2018(Α΄142)
ΠΔ 79/2017 (Α΄109) Οργάνωση και λειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείωνν.
Υπουργικές αποφάσεις
Υ.Α. 12980/Ε3/2023 (602/Β/08.02.2023) Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων και αναγκαίων τεχνικών λεπτομερειών σχετικά με τον σχεδιασμό, τον προγραμματισμό, την ανάπτυξη, την επικαιροποίηση και τη λειτουργία της ειδικής ψηφιακής εφαρμογής του άρθρου 81 του ν. 4823/2021.
Υ.Α. 9950/ΓΔ5/2023 (388/Β/27-01-2023) Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της.
Υ.Α 66152/ΓΔ4/2022 (2820/Β/06-06-2022) Πρόγραμμα Σπουδών “Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη” του Νηπιαγωγείου, των Α’ – ΣΤ’ τάξεων Δημοτικού και των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γυμνασίου.
Υ.Α. 102939/ΓΔ4/2022 (4509/Β/25-08-2022) Λειτουργία Εκπαιδευτικών Ομίλων-Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικών Ομίλων
Υ.Α. 102919/ΓΔ4/2022 (4509/Β/25-08-2022) Παιδαγωγικός Σύμβουλος-Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Υ.Α. Φ12/102913/ΓΔ4/2022 (4509/Β/25-08-2022) Ενδοσχολικός Συντονιστής
Υ.Α. 108906/ΓΔ4/2021 (4189/Β/10-09-2021) Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο
Υ.Α. Αριθμ. 13423/ΓΔ4 (491/ Β΄/09-02-2021) Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Υ.Α.Φ.353.1/324/10567/Δ1/2002 (Β΄1340) Έργο του Συλλόγου Διδασκόντων, καθήκοντα και αρμοδιότητες του ΣΔ
Εγκύκλιοι
Λειτουργία Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2024-2025
Οδηγίες αναφορικά με την διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικών μονάδων, ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ (ΕΔΥ) – Έναρξη διαδικασίας αξιολόγησης για το πεδίο Α2 των σχολικών μονάδων και για το πεδίο Α των ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ (ΕΔΥ)
Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού προγραμματισμού και της εσωτερικής αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων για το σχολικό 2023- 2024
Λειτουργία Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2023-2024
Λειτουργία Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2022-2023
Οδηγίες αναφορικά με την διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ -ΕΒΠ
«Διαδικασία επαναφοίτησης μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023- 24»
Σχεδιασμός και υλοποίηση eTwinning έργων για το σχολικό έτος 2022-2023
Χρονοδιάγραμμα Αξιολόγησης
15-06-2022 Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2022-2023
18-04-22 Ενέργειες Προγραμματισμού του Εκπαιδευτικού Έργου των Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2022-23 – Προγραμματισμός λειτουργίας Ολοήμερου Προγράμματος
Οδηγός Νηπιαγωγού
ΟΔΗΓΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ. ΠΥΞΙΔΑ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Πρόγραμμα Σπουδών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Υ.Α.160476/Δ1/2021- ΦΕΚ 5961/Β/17-12-2021
Ενδεικτικά πρακτικά
Ενδεικτικό πρακτικό για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Ενδεικτικό πρακτικό για την Ενδοσχολική Επιμόρφωση
Ενδεικτικό πρακτικό για το Συλλογικό Προγραμματισμό
Ενδεικτικό πρακτικό για την Αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ
Παιδαγωγική-μαθησιακή λειτουργία
ΑΞΟΝΑΣ 1: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ , ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Διοικητική λειτουργία
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
ΑΞΟΝΑΣ 8: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
ΦΟΡΜΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Αναζήτηση
Κύριο μενού
Αρχική
Επικοινωνία
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Εργαστηρίων Δεξιοτήτων
Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Αξιολόγηση μαθητών/τριών στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Νόμοι
ν. 4957/2022(Α΄141) Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των Α.Ε.Ι. με την κοινωνία και λοιπές διατάξεις.
ν. 4823/2021(Α΄136) Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις
ν. 4807/2021(Α΄96) Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας, διατάξεις για το ανθρώπινο δυναμικό του δημοσίου τομέα και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις
ν. 4559/2018(Α΄142)
ΠΔ 79/2017 (Α΄109) Οργάνωση και λειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείωνν.
Υπουργικές αποφάσεις
Υ.Α. 12980/Ε3/2023 (602/Β/08.02.2023) Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων και αναγκαίων τεχνικών λεπτομερειών σχετικά με τον σχεδιασμό, τον προγραμματισμό, την ανάπτυξη, την επικαιροποίηση και τη λειτουργία της ειδικής ψηφιακής εφαρμογής του άρθρου 81 του ν. 4823/2021.
Υ.Α. 9950/ΓΔ5/2023 (388/Β/27-01-2023) Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της.
Υ.Α 66152/ΓΔ4/2022 (2820/Β/06-06-2022) Πρόγραμμα Σπουδών “Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη” του Νηπιαγωγείου, των Α’ – ΣΤ’ τάξεων Δημοτικού και των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γυμνασίου.
Υ.Α. 102939/ΓΔ4/2022 (4509/Β/25-08-2022) Λειτουργία Εκπαιδευτικών Ομίλων-Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικών Ομίλων
Υ.Α. 102919/ΓΔ4/2022 (4509/Β/25-08-2022) Παιδαγωγικός Σύμβουλος-Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Υ.Α. Φ12/102913/ΓΔ4/2022 (4509/Β/25-08-2022) Ενδοσχολικός Συντονιστής
Υ.Α. 108906/ΓΔ4/2021 (4189/Β/10-09-2021) Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο
Υ.Α. Αριθμ. 13423/ΓΔ4 (491/ Β΄/09-02-2021) Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Υ.Α.Φ.353.1/324/10567/Δ1/2002 (Β΄1340) Έργο του Συλλόγου Διδασκόντων, καθήκοντα και αρμοδιότητες του ΣΔ
Εγκύκλιοι
Λειτουργία Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2024-2025
Οδηγίες αναφορικά με την διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικών μονάδων, ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ (ΕΔΥ) – Έναρξη διαδικασίας αξιολόγησης για το πεδίο Α2 των σχολικών μονάδων και για το πεδίο Α των ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ (ΕΔΥ)
Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού προγραμματισμού και της εσωτερικής αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων για το σχολικό 2023- 2024
Λειτουργία Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2023-2024
Λειτουργία Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2022-2023
Οδηγίες αναφορικά με την διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ -ΕΒΠ
«Διαδικασία επαναφοίτησης μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023- 24»
Σχεδιασμός και υλοποίηση eTwinning έργων για το σχολικό έτος 2022-2023
Χρονοδιάγραμμα Αξιολόγησης
15-06-2022 Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2022-2023
18-04-22 Ενέργειες Προγραμματισμού του Εκπαιδευτικού Έργου των Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2022-23 – Προγραμματισμός λειτουργίας Ολοήμερου Προγράμματος
Οδηγός Νηπιαγωγού
ΟΔΗΓΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ. ΠΥΞΙΔΑ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Πρόγραμμα Σπουδών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Υ.Α.160476/Δ1/2021- ΦΕΚ 5961/Β/17-12-2021
Ενδεικτικά πρακτικά
Ενδεικτικό πρακτικό για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Ενδεικτικό πρακτικό για την Ενδοσχολική Επιμόρφωση
Ενδεικτικό πρακτικό για το Συλλογικό Προγραμματισμό
Ενδεικτικό πρακτικό για την Αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ
Παιδαγωγική-μαθησιακή λειτουργία
ΑΞΟΝΑΣ 1: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ , ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Διοικητική λειτουργία
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
ΑΞΟΝΑΣ 8: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
ΦΟΡΜΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Λειτουργία Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2022-2023
Λήψη αρχείου
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Εντάξει
Διαβάστε περισσότερα
Μη αποδοχή