Το κυνήγι του τυφλοπόντικα (Μέρος 2)
Αφού ολοκληρώσαμε τα πρηγούμενα στάδια θα προσπαθήσουμε να δυσκολέψουμε λίγο περισσότερο τον παίχτη του παιχνιδιού μας. Γι’ αυτό, λοιπόν,
θα δημιουργήσουμε ένα στάδιο δυσκολίας στο παιχνίδι μας, αυξάνοντας την ταχύτητα που κινείται ο τυφλοποντικας μετά από κάποιο αριθμό επιτυχιών.
Διορθώσεις
Οι αλλαγές θα γίνουν αποκλειστικά στο Blocks Editor στο στοιχείο Mole.Touched και είναι οι παρακάτω:
- Τραβήξτε ένα στοιχείο if…thendo από την καρτέλα Control τοποθετήστε το κάτω από την πρώτη εντολή set.
- Στον έλεγχο της if θα τραβήξετε ένα στοιχείο ισότητας
- Στην αριστερή πλευρά της ισότητας θα τοποθετήσετε την μεταβλητή score και στην δεξιά έναν αριθμό (π.χ. 5).
- Στο πεδίο thendo θα θέσετε νέες τιμές στα InterVal του Sprite και του χρονομετρητή (Θα πρέπει να βάλετε ίδια τιμή και στα δύο).
Θα πρέπει τώρα το πρόγραμμά σας να μοιάζει με το παρακάτω.