Δραστηριότητα 3 – MoleMash (Μέρος 2)
Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2012, 12:48 πμ
Από: ΝΧΤ ΡΟΜΠΟΤ | Κάτω από: App_inventor

bkcolor

Το κυνήγι του τυφλοπόντικα (Μέρος 2)


Αφού ολοκληρώσαμε τα πρηγούμενα στάδια θα προσπαθήσουμε να δυσκολέψουμε λίγο περισσότερο τον παίχτη του παιχνιδιού μας. Γι’ αυτό, λοιπόν,
θα δημιουργήσουμε ένα στάδιο δυσκολίας στο παιχνίδι μας, αυξάνοντας την ταχύτητα που κινείται ο τυφλοποντικας μετά από κάποιο αριθμό επιτυχιών.

Διορθώσεις

Οι αλλαγές θα γίνουν αποκλειστικά στο Blocks Editor στο στοιχείο Mole.Touched και είναι οι παρακάτω:

  • Τραβήξτε ένα στοιχείο if…thendo από την καρτέλα Control τοποθετήστε το κάτω από την πρώτη εντολή set.
  • Στον έλεγχο της if θα τραβήξετε ένα στοιχείο ισότητας
  • Στην αριστερή πλευρά της ισότητας θα τοποθετήσετε την μεταβλητή score και στην δεξιά έναν αριθμό (π.χ. 5).
  • Στο πεδίο thendo θα θέσετε νέες τιμές στα InterVal του Sprite και του χρονομετρητή (Θα πρέπει να βάλετε ίδια τιμή και στα δύο).
  • Θα πρέπει τώρα το πρόγραμμά σας να μοιάζει με το παρακάτω.

Θα κάνουμε άλλη μία τελευταία αλλαγή στο πρόγραμμά μας. Στην δομή επιλογής if…thendo, στην περίπτωση που φτάσουμε στις πέντε επιτυχημένες προσπάθειες (score=5), θα προσθέσουμε μία εντολή που θα μεταβάλλει το χρώμα του φόντου του καμβά, εκτός από την αύξηση της ταχύτητας του τυφλοπόντικα.

Πιο συγκεκριμένα, στο Blocks Editor, ανοίξτε από την κατηγορία MyBlocks την κατηγορία με το όνομα MyCanvas. Τραβήξτε το στοιχείο set MyCanvas.BackroundColor και τοποθετήστε το κάτω από τις εντολές που μεταβάλλουν τα InterVal’s του προηγούμενου βήματος.  Δίπλα από αυτό το στοιχείο θα πρέπει να ορίσουμε το νέο χρώμα που θα πάρει ο καμβάς μετά την εκτέλεση αυτής της δομής. Γι’ αυτό από την καρτέλα Built-in και την κατηγορία Colors τραβήξτε και συνδέστε ένα στοιχείο χρώματος της επιλογής σας.

Θα πρέπει, λοιπόν τώρα, να έχουμε την παρακάτω μορφή στο Blocks Editor:

Και το αποτέλεσμα που θα δείτε στην συσκευή σας θα μοιάζει με την παρακάτω εικόνα:

© Μετάφραση: Νινιδάκης Στυλιανός, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών Π.Κ., στo πλαίσιo της πρακτικής άσκησης στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου 2012.  Επιμέλεια: Ψαρουδάκης Νικόλαος, Συντονιστής Πρακτικής Άσκησης, Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου. Πηγή: http://appinventor.mit.edu





     
Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση