Δραστηριότητα 1 – HelloPurr (Μέρος 2)
Κυριακή, 11 Νοέμβριος 2012, 3:06 μμ
Από: ΝΧΤ ΡΟΜΠΟΤ | Κάτω από: App_inventor

HelloPurr (Μέρος 2)

Δημιουργώντας την εφαρμογή σας (Μέρος 2): Ολοκλήρωση του HelloPurr

Τώρα που έχετε ρυθμίσει την συσκευή και τον υπολογιστή σας, και μάθατε πως δουλεύουν το Designer και το Blocks Editor, είστε έτοιμοι να ολοκληρώσετε την εφαρμογή HelloPurr. Σε αυτό το σημείο, πρέπει να έχετε ανοιχτό το Designer στο φυλλομετρητή σας, το Blocks Editor ανοιχτό σε άλλο παράθυρο, και την συσκευή της επιλογής σας (τηλέφωνο ή εξομοιωτή) που είναι συνδεδεμένη στο Blocks Editor.

Παρακάτω θα δείτε μία προεπισκόπηση των βημάτων που θα κάνετε σε αυτό το σεμινάριο για να ολοκληρώσετε την εφαρμογή:

Στο Designer:

  • Προσθέστε ένα αντικείμενο Label που περιέχει το κείμενο «Pet the Kitty».
  • Ανεβάστε το αρχείο ήχου meow.mp3
  • Προσθέστε ένα αντικείμενο Sound που αναπαράγει το αρχείο meow.mp3.

Στο Blocks Editor:

  • Δημιουργείστε ένα πρόγραμμα χειρισμού συμβάντων που θα λέει στο αντικείμενο Sound να παίξει όταν ο χρήστης πατάει το κουμπί.

Προσθέτοντας
το label

Στο Palette:

  1. Σύρετε και εναποθέστε το αντικείμενο Label στο Viewer, τοποθετώντας το κάτω από την γάτα. Θα εμφανιστεί κάτω από την λίστα των αντικειμένων όπως το Label1.

Στο Properties:

  1. Τροποποιήστε την ιδιότητα Text του Label1 ώστε να γράφει «Pet the Kitty». Θα δείτε την αλλαγή του κειμένου στο Designer και στην συσκευή.
  2. Τροποποιήστε το BackgroundColor (φόντο) του Label1 κλικάροντας στο κουτί
  3. Τροποποιήστε το TextColor (χρώμα κειμένου) του Label1
  4. Τροποποιήστε το FontSize (μέγεθος γραμματοσειράς) του Label1 to 30

Τώρα θα πρέπει να βλέπετε κάτι παρόμοιο με το παρακάτω:

Προσθέτοντας τον ήχο νιαουρίσματος

Στο Palette:

  1. Πατήστε στην κατηγορία Media για να εμφανιστούν τα περιεχόμενα.
  2. Σύρετε ένα αντικείμενο Sound και τοποθετείστε το στο Viewer. Όταν το αφήσετε, θα εμφανιστεί στην περιοχή
    κάτω στο Viewer σαν Non-visible components.

Στο Media:

  1. Πατήστε Add…
  2. Ανεβάστε το αρχείο meow.mp3 στο πρότζεκτ.

Στο Properties:

  1. Για το αντικείμενο Sound1, ρυθμίστε το Source σε meow.mp3.

Το Designer πρέπει τώρα να είναι κάπως έτσι:

Κάνοντας τον ήχο να παίξει

Με την χρήση του Blocks Editor θα ορίσουμε πως πρόκειται να συμπεριφέρεται η εφαρμογή. Θα πούμε στα αντικείμενα τι να κάνουν, και πότε να το κάνουν. Θα πείτε στο κουμπί με την γάτα να παίξει τον ήχο όταν ο χρήστης το πατήσει. Αν τα αντικείμενα ήταν υλικά για συνταγή, μπορείς να φανταστείς τα blocks σαν οδηγείες μαγειρικής.

Το Blocks Editor έχει τρεις καρτέλες στην πάνω αριστερά γωνία: Built-in, My Blocks, και Advanced. Τα κουμπιά κάτω από κάθε καρτέλα επεκτείνουν και εκθέτουν blocks όταν πατηθούν. Τα Built-in blocks είναι τα βασικά σύνολα blocks που είναι διαθέσιμα για κάθε εφαρμογή που φτιάχνετε. Τα blocks στο My Blocks περιέχουν συγκεκριμένα blocks που είναι συνδεδεμένα με το σύνολο των στοιχείων που εσείς έχετε επιλέξει για την εφαρμογή σας. Τα Advanced blocks είναι πιο πολύπλοκα και δεν θα αναλυθούν σε αυτότ ο σεμινάριο.

Για να αναπαράγεται τον ήχο, θα χρειαστείτε να σύρετε και να εναποθέσετε το when Button1.Click do block και το call Sound1.Play block στον χώρο επεξεργασίας. Τα blocks συνδέονται μεταξύ τους όπως τα κομμάτια ενός παζλ.

Βήματα για την αναπαραγωγή του ήχου:

  1. Περιηγηθείτε στο Blocks Editor. Μπορεί να καλύπτεται από το πρόγραμμα περιήγησης στο Web.
  2. Πατήστε στην καρτέλα My Blocks στην πάνω αριστερή πλευρά.
  3. Κάντε κλικ στο Button1.
  4. Επιλέξτε και σύρετε το when Button1.Click do block στον χώρο επεξεργασίας.
  5. Click Sound1.
  6. Σύρετε το blockcall Sound1.Play στο χώρο επεξεργασίας και αφήστε το στην εσοχή του blockwhen Button1.Click do.
  7. Πατήστε πάνω στην εικόνα της γάτας στην συσκευή σας. Τώρα πρέπει να ακούτε την γάτα να νιαουρίζει.

Το παράθυρο του Blocks Editor πρέπει να μοιάζει με αυτό:

© Μετάφραση: Νινιδάκης Στυλιανός, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών Π.Κ., στo πλαίσιo της πρακτικής άσκησης στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου 2012.  Επιμέλεια: Ψαρουδάκης Νικόλαος, Συντονιστής Πρακτικής Άσκησης, Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου. Πηγή: http://appinventor.mit.edu





     
1 σχόλιο μέχρι τώρα



Αφήστε μια απάντηση

Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων