Κε.Πλη.Νε.Τ.    ν.Καρδίτσας

Υποστήριξη χρηστών

Συγγραφέας: ΚΕΠΛΗΝΕΤ ν.ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ στις 16 Απριλίου 2013

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σας υπενθυμίζουμε ότι αιτήματα τεχνικής υποστήριξης χρηστών του ΠΣΔ και των σχολείων πρέπει να καταγράφονται στο Πληροφοριακό Σύστημα helpdesk του ΠΣΔ.

Εάν το πρόβλημα αφορά ένα σχολείο, τότε η είσοδος στο σύστημα γίνεται με τη χρήση των στοιχείων πρόσβασης (username, password) του σχολείου στο ΠΣΔ.

Εάν το πρόβλημα αφορά έναν εκπαιδευτικό, τότε η είσοδος στο σύστημα γίνεται με τη χρήση των στοιχείων πρόσβασης (username, password) του εκπαιδευτικού στο ΠΣΔ.