Ξεκλείδωμα USB token, έπειτα από αποτυχημένες προσπάθειες εισαγωγής κωδικού

Όταν προσθέτουμε την ψηφιακή μας υπογραφή σε ένα έγγραφο, μας ζητάει τον κωδικό πρόσβασης που ορίσαμε κατά τη διαδικασία διαμόρφωσης του ψηφιακού πιστοποιητικού στο USB token. Εάν βάλουμε επανειλημμένα λανθασμένο κωδικό, το USB token θα κλειδώσει και δεν θα έχουμε τη δυνατότητα να το χρησιμοποιήσουμε, αν δεν το ξεκλειδώσουμε για να ορίσουμε νέο κωδικό.

 

Αν το USB token μας είναι Safenet, για να το ξεκλειδώσουμε κάνουμε τα ακόλουθα:

Ανοίγουμε τον πίνακα ελέγχου του USB token κάνοντας κλικ στα επιπλέον εικονίδια της περιοχής ειδοποιήσεων, και διπλό κλικ στο εικονίδιο του Safenet Authentication Client. Από τον πίνακα ελέγχου επιλέγουμε το εικονίδιο με το γραναζάκι για να μπούμε σε Advanced View.

Στη γραμμή εργαλείων που εμφανίζεται στο πάνω μέρος στο δεξιό πλαίσιο, επιλέγουμε το κουμπί ‘Log on as Administrator’. Στο καινούριο παράθυρο βάζουμε το κωδικό του Administrator που έχουμε ορίσει στο USB token (αν δεν το έχουμε αλλάξει ποτέ, θα είναι 48 μηδενικά).

 

Επιλέγουμε το κουμπάκι ‘Set Token Password’ και διαλέγουμε νέο κωδικό.

 

 

Αν το USB token μας είναι Oberthur, για να το ξεκλειδώσουμε κάνουμε τα ακόλουθα:

Από το μενού Έναρξης ανοίγουμε την εφαρμογή ‘AWP Manager’. Στην καρτέλα ‘Unlock Password’ βάζουμε τον κωδικό PUK (που αν δεν έχει αλλάξει θα είναι 1234) και στη συνέχεια ορίζουμε νέο κωδικό PIN. Σε κάποιους υπολογιστές, όταν βάζουμε αλφαριθμητικά σύμβολα στον κωδικό PIN, μπορεί να βγάζει σφάλμα κατά τη διαδικασία υπογραφής ενός εγγράφου. Στην περίπτωση αυτή μπορούμε να δοκιμάσουμε κωδικό PIN μόνο με αριθμούς.

 

 

Αν το USB token μας είναι Gemalto, για να το ξεκλειδώσουμε κάνουμε τα ακόλουθα:

Ακολουθούμε την ίδια διαδικασία με το USB token της Safenet, μόνο που εδώ θα πρέπει να προσέξουμε ποιον κωδικό θα ορίσουμε. Στο USB token της Gemalto υπάρχει άλλος κωδικός για το token και άλλος για το πιστοποιητικό. Θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, όταν μας εμφανίζεται ένα παράθυρο που μας ζητάει κωδικό, να βάζουμε το Τoken password ή το Certificate password αντίστοιχα. Οι αρχικός κωδικός για το token PIN είναι 4 μηδενικά, για το token PUK είναι 48 μηδενικά, ενώ για το πιστοποιητικό είναι Certificate PIN 6 μηδενικά και Certificate PUK 6 μηδενικά.

11 σκέψεις για το “Ξεκλείδωμα USB token, έπειτα από αποτυχημένες προσπάθειες εισαγωγής κωδικού

  1. Σας ευχαριστούμε πολύ.

    Στην περίπτωση που δεν θυμόμαστε τον κωδικό του Administrator και τα 48 μηδενικά δεν δουλευουν !!, τότε που θα βρούμε τον κωδικό του Administrator? Μηπως στο χαρτι που πείραμε απο το ΚΕΠ?

    1. Το χαρτί από τα ΚΕΠ αποτελεί απλώς ένα αποδεικτικό ότι εκδόθηκε το ψηφιακό πιστοποιητικό.

      Αν έχετε αλλάξει τον κωδικό του Administrator, και δεν τον θυμόσαστε, πρακτικά το USB token καθίσταται μη λειτουργικό.
      Δοκιμάστε να απευθυνθείτε στο κατάστημα από όπου το προμηθευτήκατε, μήπως είχαν ορίσει διαφορετικό κωδικό κατά την αρχική εγκατάσταση του πιστοποιητικού.
      Αν δεν καταφέρετε τελικά να βρείτε τον κωδικό, θα χρειαστεί αντικατάσταση του USB token, ακύρωση του ψηφιακού πιστοποιητικού από τον ΕΡΜΗ, και έκδοση νέου (ουσιαστικά επαναλαμβάνεται η διαδικασία έκδοσης των ψηφιακών πιστοποιητικών από την αρχή).

  2. Καλησπέρα σας,
    έκανα ε΄κδοση νέων πιστοποιητικών και τα εγκατέστησα στο usb token.Eαν διαγράψουμε το περιεχόμενο του USB token,μπορουμε να επανατοποθετησουμε τα ιδια πιστοποιητικά πάλι ή χρειαζεται η ανακληση των πιστοποιητικών και επανεκδοση τους?Σας ευχαριστώ.

  3. Καλημέρα, έχω το πρώτο token, safenet, αν και το αγόρασα σαν gemalto. Έκανα την εγκατάσταση, έβαλα τους κωδικούς που αναφέρονταν παντού σαν default αλλά το pin τελικά φαίνεται πως δεν ήταν 4 μηδενικά και μου κλείδωσε. Τώρα όμως δεν έχω την επιλογή να πατήσω το γρανάζι για advanced view, δεν είναι ενεργό. Είναι ενεργό μόνο το Αλλαγή token Password αλλά όταν το πατάω μου ζητάει να επικοινωνήσω με administrator. Καμία ιδέα; Ευχαριστώ.

    1. Το token password είναι διαφορετικό από το Administrator password.
      Αν διαθέτετε το Administrator password, μπορείτε να κάνετε επαναφορά του USB token και να ορίσετε νέο token password.
      Η εργοστασιακή ρύθμιση για το Administrator password είναι 48 φορές το μηδέν.
      Αν στο δικό σας token δεν είναι αυτό το Administrator password, πιθανόν να έχει αλλαχτεί από το κατάστημα όπου το προμηθευτήκατε και έγινε η αρχική εγκατάσταση.
      Αν δε γνωρίζετε το Administrator password, το USB token καθίσταται πρακτικά μη λειτουργικό.

  4. Καλησπέρα σας, κλείδωσα κατά λάθος τη ” digital signuture PIN ” και δε μ αφήνει να βάλω στο PUK κάποιο κωδικό …να το επαναφέρω με νέο , μου λέει έχει γίνει πολλές προσπάθειες και να επικοινωνήσω με Administrator. …πρέπει να πάρω καινούργιο κλειδί?

    1. Αν έχετε προσπαθήσει με τις παραπάνω οδηγίες και δεν λειτούργησαν, πιθανόν να έχει οριστεί διαφορετικός κωδικός Administrator από το κατάστημα που είχατε προμηθευτεί το USB token.
      Δοκιμάστε να απευθυνθείτε σε αυτούς.
      Αν δε γνωρίζετε το Administrator password, το USB token καθίσταται πρακτικά μη λειτουργικό, και θα πρέπει να προμηθευτείτε καινούριο.

  5. Καλησπέρα σας,
    αν μετά από τα βήματα Log On as administrator και την καταχώρηση των 48 μηδενικών, εμφανίζει το μήνυμα the administrator password is locked as a result of too many failed administration logon attempts token, τι μπορούμε να κάνουμε ;
    Ευχαριστώ

    1. Στον πίνακα ελέγχου του USB token, αν πάτε στις ιδιότητές του (στο γραναζάκι advanced view) θα βρείτε κάποια ρύθμιση που ονομάζεται “Administrator password retries remaining”.
      Κανονικά η τιμή δεν θα έπρεπε να είναι ορισμένη, να βλέπετε δηλαδή την τιμή Ν/Α.
      Αν στο δικό σας USB token έχει οριστεί κάποιο όριο για την επιλογή αυτή, και το ξεπεράσατε, ουσιαστικά έχετε καταστήσει το USB token μη λειτουργικό.
      Θα χρειαστεί να προμηθευτείτε νέο token και να επαναλάβετε τη διαδικασία έκδοσης ψηφιακού πιστοποιητικού απ’ την αρχή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων