• Όταν υπογράφουμε ψηφιακά ένα έγγραφο .pdf εμφανίζεται ένα ορθογώνιο πλαίσιο που περιέχει τα στοιχεία μας με λατινικούς χαρακτήρες, μαζί με λεπτομέρειες για την υπογραφή (ημερομηνία, ώρα, …).
    Ο […]

  • Τα ψηφιακά πιστοποιητικά αποτελούν πλέον μέρος της διοικητικής καθημερινότητας του Σχολείου. Η εξοικείωση με τη χρήση των πιστοποιητικών μπορεί να παρουσιάσει αρκετές δυσκολίες, οι οποίες όμως αντιμετωπίζοντ […]

  • Οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης επισκέφθηκαν την Τετάρτη 6/2/2019 το μουσείο Ελιάς στην Πάργα. Εκεί ενημερώθηκαν για τον τρόπο παραγωγής και επεξεργασίας της ελιάς, του ελαιόλαδου και άλλων προϊόντων.

  • Για το σχολικό έτος 2018-2019 οι εκπαιδευτικοί θα δέχονται τους γονείς για ενημέρωση ως ακολούθως:

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
    ΤΑΞΗ – ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
    ΗΜΕΡΑ […]

  • Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κατάθεση ποιοτικής και οικονομικής προσφοράς σχετικά με μετακίνηση – διανυκτέρευση μαθητών/μαθητριών – συνοδών από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ανατολής στη Βουλή των Ελλήνων και επιστροφή.

  •  
    Ανακοίνωση – Πρόσκληση

    Σας κάνουμε γνωστό ότι την Τετάρτη 3-10-2018 και ώρα 18:00’, θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου, ενημέρωση των γονέων, από τη Διευθύντρια για θέματα πο […]

  • Μικρογραφία!–more–
    Στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε μια εναλλακτική χρήση των προγραμματιστικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για τη δημιουργία κινούμενων εικόνων ή αλλιώς animation, συνδυάζοντας […]


  • Παρακάτω εμφανίζονται κάποιες εργασίες των μαθητών της Έκτης τάξης στα πλαίσια της εκμάθησης του προγραμματιστικού περιβάλλοντος EasyLogo**. Με τη χρήση του προγράμματος οι μαθητές σχεδιάζουν απλά ή σύνθετα σχήματα, όχι ζωγραφίζοντας, αλλά δίνοντας εντολές σε μια γραφίδα. Οι εντολές είναι της μορφής:

    Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές θα εξοικειωθούν με τον υπολογιστή ως ένα εργαλείο προγραμματισμού, θα κατανοήσουν δηλαδή ότι ο υπολογιστής εκτελεί τις οδηγίες – εντολές που του δίνει ο άνθρωπος – προγραμματιστής, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα αναλυτικής και συνθετικής σκέψης.

    ΣΤ1


    Αλέξης – Άλντο


    Μιχάλης – Μιρσέλ


    Γιώργος – Βασίλης Π.


    Γιώργος – Βασίλης Π.


    Λίνα Τ. – Παναγιώτα


    Αγνή – Σήλια


    Ελίνα – Βάλια


    Βασίλης Ν. – Βασίλης Π.


    Βασίλης Ν. – Βασίλης Π.


    Άρτεμη – Φωτεινή


    Λίνα Λ. – Ματίνα


    Πέτρος


    Βασίλης Ν.

    ΣΤ2


    Άρτεμις – Κωνσταντίνος – Μπάμπης


    Βασίλης – Μάρκος


    Ευγενία – Αντώνης


    Μιχάλης – Παναγιώτης


    Αλέξανδρος


    Ολυμπία


    Απόστολος


    Γιώργος


    Δημήτρης


    Λευτέρης


    Νίκος – Ορέστης


    Βικτωρία


    Ευανθία – Αθηνά

    * Συντονιστής της δραστηριότητας ήταν ο εκπαιδευτικός Πληροφορικής του Σχολείου Κυριαζής Ιωάννης.

    ** ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τους συνδέσμους που οδηγούν έξω από την ιστοσελίδα του Σχολείου, το Σχολείο δεν είναι υπεύθυνο για το περιεχόμενο ή τη διαθεσιμότητα τους.


  • Παρακάτω εμφανίζονται κάποιες εργασίες των μαθητών της Έκτης τάξης στα πλαίσια της εκμάθησης του προγραμματιστικού περιβάλλοντος EasyLogo**. Με τη χρήση του προγράμματος οι μαθητές σχεδιάζουν απλά ή σύνθετα σχήματα, όχι ζωγραφίζοντας, αλλά δίνοντας εντολές σε μια γραφίδα. Οι εντολές είναι της μορφής:
     
      …
     
     
    Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές θα εξοικειωθούν με τον υπολογιστή ως ένα εργαλείο προγραμματισμού, θα κατανοήσουν δηλαδή ότι ο υπολογιστής εκτελεί τις οδηγίες – εντολές που του δίνει ο άνθρωπος – προγραμματιστής, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα αναλυτικής και συνθετικής σκέψης.
     
     

    ΣΤ1 

       


    Άρτεμη, Άννα-Μαρία, Έυη


    Αχιλλέας

     
     

       

     
     


    Θοδωρής, Γιώργος


    Κωνσταντίνα

     
     


    Νώντας


    Παναγιώτης, Χριστόδουλος

     
     
     

    ΣΤ2 

       


    Ανέστης


    Αντωνίνα, Μαρίνα, Κατερίνα

     
     

       


    Γιάννης, Γιώργος


    Δανάη, Ελευθερία

     
     

       


    Δημοσθένης, Παναγιώτης


    Ζαχαρούλα, Αφροδίτη, Σπυριδούλα

     
     

       


    Κώστας


    Νίκος, Παύλος

     
     

       


    Ρονάλντο

     

     


  • Στα πλαίσια του μαθήματος Τ.Π.Ε. οι μαθητές του τμήματος Δ1 διεξήγαγαν μια έρευνα με θέμα τις Μουσικές Επιλογές των Μαθητών.
    Η έρευνα διενεργήθηκε τμηματικά σε τρεις φάσεις, που περιελάμβαναν:

    • Τη δημιουργία ερωτηματολογίου, που μοιράστηκε και απαντήθηκε από μαθητές άλλων τάξεων του σχολείου. Για τη δημιουργία του ερωτηματολογίου χρησιμοποιήθηκε πρόγραμμα κειμενογράφου, και μέσα από τη δραστηριότητα αυτή οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τη συγγραφή κειμένου και τις βασικές μορφοποιήσεις (γραμματοσειρές, στοιχίσεις, κουκίδες, …).

    Μπορείτε να βρείτε το ερωτηματολόγιο εδώ:

    • Την καταγραφή των απαντήσεων σε πίνακα για στατιστική μελέτη. Χρησιμοποιήθηκε πρόγραμμα επεξεργασίας λογιστικών φύλλων, και οι μαθητές απέκτησαν μια εισαγωγική εμπειρία στη δημιουργία, τη μορφοποίηση και ανάλυση δεδομένων με γραφήματα.

    Παρακάτω μπορείτε να δείτε κάποια γραφήματα από τις απαντήσεις του ερωτηματολογίου:

    • Την παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Με πρόγραμμα δημιουργίας παρουσιάσεων δημιουργήθηκαν διαφάνειες στις οποίες παρουσιάστηκαν τα συμπεράσματα από την έρευνα των μαθητών. Έτσι οι μαθητές εξοικειώθηκαν με την έννοια της παρουσίασης και την εισαγωγή εικόνων και εφέ στις διαφάνειες.

    Μπορείτε να βρείτε την παρουσίαση των μαθητών εδώ:

     


  • Οι μαθητές της Γ τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος Τ.Π.Ε. έφτιαξαν τις δικές τους σημειώσεις για τις βασικές μορφοποιήσεις κειμένου σε απλό πρόγραμμα κειμενογράφου. Με τη δραστηριότητα αυτή οι μαθητές εξοικειώθηκαν με απλές μορφοποιήσεις στη γραμματοσειρά (σχήμα γραμμάτων), στο μέγεθος του κειμένου, χρώματα, στοιχίσεις, καθώς και την εισαγωγή εικόνας μέσα στο κείμενο. Μπορείτε να δείτε τις σημειώσεις των μαθητών εδώ:

     


  •  
    Μεταξύ άλλων, στο μάθημα Τ.Π.Ε. οι μαθητές της Β΄ τάξης ασχολούνται με εφαρμογές ζωγραφικής, με σκοπό την εξοικείωσή τους με το χειρισμό του ποντικιού και το περιβάλλον εργασίας του υπολογιστή. Χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα της ζωγραφικής των Windows μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τα εργαλεία για να σχεδιάσουν διάφορα σχήματα:
     

    Σπιτάκι:
    Ορθογώνιο  για τον τοίχο.
    Γραμμές για τη στέγη.
    Κουβαδάκι για το γέμισμα του σχήματος με χρώμα.

     
     
     

    Δεντράκι:
    Ορθογώνιο για τον κορμό.
    Έλλειψη για τα φύλλα.
    Πρέπει να ξεκινάμε τα φύλλα από πάνω αριστερά και να έχουμε στο μυαλό μας ότι η έλλειψη θα φτιαχτεί μέσα στο ορθογώνιο που σχεδιάζουμε με το ποντίκι.

     
     

    Συννεφάκια:
    Συνεχόμενες ελλείψεις που αλληλοεπικαλύπτονται και εκτείνονται προς διάφορες κατευθύνσεις.

     
     

    Χορταράκια:
    Γραμμές που ενώνονται στο κάτω μέρος.

     

    Πουλάκια:
    Καμπύλες που σχεδιάζονται κάνοντας μια πρώτα γραμμή και μετά δυο κλικ σε σημεία όπου θέλουμε να τραβήξουμε την καμπύλη.

     

    Κείμενο:
    Σχεδιάζουμε πρώτα το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα γράψουμε και μετά πληκτρολογούμε το κείμενο.

     
     

     

    Συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω μπορούμε να σχεδιάσουμε εντυπωσιακές εικόνες:

     


  • Παρακάτω εμφανίζονται κάποιες εργασίες των μαθητών της B΄ τάξης στα πλαίσια της εκμάθησης του περιβάλλοντος Ζωγραφικής (Kolourpaint – Ubuntu Linux). Στόχος της δραστηριότητας είναι η εξοικείωση των μαθητών με τις λειτουργίες και τη χρήση του ποντικιού.
     

     

    B1


    Βασιλική – Μαριάννα


    Βικτωρία


    Γιάννης


    Άγγελος – Δημήτρης


    Μαρία K. – Μαρία N.


    Μάριος


    Μελίνα


    Τάσος – Γιάννης – Φίλιππος


    Γιώργος – Κωνσταντίνος K.


    Κωνσταντίνος A. – Διονύσης – Άγγελος


    Χαρά – Σταυρούλα


    Νικολέτα – Κωνσταντίνος K.


    Χρυσάνθη

     

     

     

    B2


    Χρήστος – Βαγγέλης


    Βασιλική – Ναταλία


    Μενέλαος – Γιάννης


    Γιάννης


    Γιώργος – Κωνσταντίνος M.


    Δέσποινα


    Έκτορας – Δημήτρης


    Ευθύμης – Θεοδόσης


    Κατερίνα – Καλλιόπη


    Μαρία – Ναταλία


    Μαριάννα


    Φώτης

     

     

     

    B3


    Ευτυχία


    Τάσος – Θωμάς – Αιμίλιος


    Αλέξανδρος – Άγγελος – Χρήστος


    Μάριος – Βασίλης


    Γαλάτεια – Ειρήνη


    Γιάννης


    Ευτυχία – Βασιλική


    Θωμάς – Μάριος – Θανάσης


    Ιωάννα


    Κατερίνα


    Λυδία


    Μαρίνα


    Ράνια


    Χαρά

     


  • Οι μαθητές της B΄ τάξης για να σας ευχηθούν καλό Πάσχα, σχεδίασαν στο περιβάλλον της Ζωγραφικής ένα πασχαλινό αυγό και μια πασχαλινή λαμπάδα. Για τη διακόσμηση του αυγού δημιούργησαν τα μοτίβα τους, εφαρμόζοντας όσα διδάχθηκαν στα πλαίσια του μαθήματος των Εικαστικών και υλοποιώντας τα με τα αντίστοιχα εργαλεία στον υπολογιστή.
     

     

    B1


    Τάσος – Άγγελος


    Φίλιππος

     

     

     

     


    Νικολέτα – Κωνσταντίνος Κ.


    Μαρία Κ. – Μαρία Ν.

     

     


    Κωνσταντίνος Α. – Διονύσης – Άγγελος


    Μελίνα – Βασιλική

     

     


    Χαρά – Σταυρούλα


    Μαριάννα – Βικτωρία

     

     


    Δημήτρης


    Μάριος

     

     


    Γιάννης – Γιώργος


    Κωνσταντίνος Κ. – Γιάννης

     

     

     

     

     

    B2


    Χρήστος – Βαγγέλης


    Βασιλική – Ναταλία

     

     

     

     


    Μενέλαος – Γιάννης


    Γιώργος – Κωνσταντίνος Μ.

     

     

     

     


    Δέσποινα


    Έκτορας – Δημήτρης

     

     

     

     


    Ευθύμης – Θεοδόσης


    Μαρία – Ναταλία Μ.

     

     

     

     


    Μαριάννα


    Φώτης

     

     

     

     


    Κατερίνα – Καλλιόπη

     

     

     

     

    B3


    Αιμίλιος


    Ευτυχία – Βασιλική

     

     

     

     


    Ιωάννα – Λυδία


    Ράνια – Βασίλης

     

     

     

     


    Γαλάτεια – Χαρά – Κατερίνα


    Μάριος

     

     

     

     


    Μαρίνα – Ειρήνη


    Θωμάς

     

     

     

     


    Ευτυχία


    Τάσος

     

     

     

     


    Αλέξανδρος – Άγγελος – Γιάννης

     

     

     

    * Συντονιστές της δραστηριότητας ήταν απο κοινού ο εκπαιδευτικός Πληροφορικής του Σχολείου Κυριαζής Ιωάννης και η εκπαιδευτικός Εικαστικών Γιωτάκη Μαγδαληνή.

  • Οι μαθητές της Β΄ Τάξης για να σας ευχηθούν, σας έφτιαξαν Χριστουγεννιάτικες εικόνες:

     

     

     Β1 – Τζάκι με Κάλτσα και Δώρα

     

     

     

    Β2 –  Χιονάνθρωπος και Xιόνια

     

     

    Β3 – Χριστουγεννιάτικο Δέντρο με Δώρα


  • Παρακάτω εμφανίζονται κάποιες εργασίες των μαθητών της B΄ τάξης στα πλαίσια της εκμάθησης του περιβάλλοντος της Ζωγραφικής των Windows:
     

     

    B1


    Ιφιγένεια


    Σπύρος


    Θωμάς – Γιάννης


    Σοφία – Έλενα


    Χριστίνα – Ειρήνη


    Βασίλης – Αντώνης – Δήμος


    Κωνσταντίνα – Μαρία


    Παντελής


    Σίσσυ – Μαρία


    Βασίλης – Δημήτρης

     

     

     

    B2


    Ιωάννα – Αλεξάνδρα


    Αικατερίνη


    Όλγα – Γιάννης


    Αρνίτα – Ιππολύτη


    Στάθης – Γιάννης


    Γιώργος – Γιάννης


    Αντώνης


    Αλέξανδρος – Τάσος


    Βασιλίνα – Χριστίνα


    Χαρά – Θοδωρής


    Νικόλας

     

  • Οι μαθητές του Γ2 του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων δημιούργησαν τις δικές τους ιστορίες με τη μορφή comic. Για να υλοποιήσουν τη δραστηριότητα χρησιμοποίησαν λογισμικό επεξεργασίας κειμένου, αλλά και το εκπαιδευτικό λογισμικό Γλώσσα Γ-Δ Δημοτικού.
       
    Με τον τρόπο αυτό εξασκήθηκαν στην πληκτρολόγηση κειμένου και τις απλές μορφοποιήσεις (αλλαγή χρώματος, μεγέθους, στοιχίσεων, …). Επίσης εξοικειώθηκαν σε πιο προχωρημένες έννοιες όπως η εισαγωγή εικόνας και η χρήση πλαισίων κειμένου.

    Ακόμη ασχολήθηκαν με την τακτοποίηση των αντικειμένων μέσα στο έγγραφο, αλλά και την αναδίπλωση του κειμένου γύρω από αυτά.

  • Οι μαθητές του Ε2 του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων δημιούργησαν ένα βιβλίο συνταγών με παραδοσιακές χριστουγεννιάτικες συνταγές από τον τόπο καταγωγής τους.

    Για τη δραστηριότητα αυτή χρησιμοποίησαν έννοιες που είχαν διδαχθεί στην Δ Τάξη για την επεξεργασία κειμένου (μορφοποιήσεις κειμένου, εισαγωγή εικόνας, λίστες, πίνακες, κλπ)

    Συντονιστές της δραστηριότητας ήταν η δασκάλα της τάξης Μαρία Σαχανίδου και ο εκπαιδευτικός Πληροφορικής του Σχολείου Ιωάννης Κυριαζής.

  • Οι μαθητές της Ε Τάξης σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους ασχολήθηκαν στο μάθημα Τ.Π.Ε με το Internet και τις υπηρεσίες του. Επειδή το μάθημα δεν έχει ακόμη βιβλίο, οι μαθητές σημείωναν στο τετράδιό τους τις βασικές έννοιες που συζητήθηκαν μέσα στο μάθημα.

    Τις σημειώσεις από το τετράδιό τους τις αποτύπωσαν και σε έναν εννοιολογικό χάρτη χρησιμοποιώντας το λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης Freemind (υπάρχει διαθέσιμο στο κέντρο λογισμικού του Ubuntu).

    Παρακάτω βλέπετε μια απλουστευμένη απεικόνιση του εννοιολογικού χάρτη, σε ακολουθιακή δομή (το περιβάλλον του ιστολογίου περιορίζει κάποιες λειτουργίες, οπότε το δίπλωμα / ξεδίπλωμα των ξεχωριστών εννοιών είναι αυτή τη στιγμή απενεργοποιημένο).

    Υπηρεσίες Internet


    Υπηρεσίες Internet

    Γενικές Πληροφορίες


    Δίκτυα Υπολογιστών


    Δίκτυο είναι μια διάταξη όπου ένα σύνολο κόμβων ενώνονται μεταξύ τους με μια σειρά από γραμμές – συνδέσεις

    Στα δίκτυα υπολογιστών οι κόμβοι είναι οι υπολογιστές, και οι συνδέσεις τα καλώδια δικτύου.

    Η λέξη δίκτυο μας θυμίζει τα δίχτυα των ψαράδων, όπου πολλά σχοινιά είναι δεμένα μεταξύ τους σχηματίζοντας κόμπους (άλλωστε το σχήμα που δημιουργείται είναι παρόμοιο).

    Γνωστά Δίκτυα:

    • Τηλεπικοινωνιακό δίκτυο ΟΤΕ (συνδέσεις = καλώδια,  κόμβοι = τηλέφωνα)
    • Ενεργειακό δίκτυο ΔΕΗ (συνδέσεις = καλώδια, κόμβοι = ηλεκτρικές συσκευές)
    • Δίκτυο Ύδρευσης ΔΕΥΑΙ (συνδέσεις = σωλήνες, κόμβοι = βρύσες)
    • Οδικό δίκτυο (συνδέσεις = δρόμοι, κόμβοι = πόλεις)
    • Σιδηροδρομικό δίκτυο ΟΣΕ (συνδέσεις = γραμμές, κόμβοι = σταθμοί)
    • Δίκτυο υπολογιστών: Τηλεπικοινωνιακό δίκτυο που συνδέει υπολογιστές μεταξύ τους.


    Internet


    Το Internet είναι ένα δίκτυο που συνδέει μεταξύ τους υπολογιστές και
    άλλα δίκτυα από όλο τον κόσμο.

    Οι κατηγορίες των δικτύων είναι:

    • Τοπικό Δίκτυο (Σχολικό εργαστήριο, υπολογιστές σε ένα κτίριο)
    • Δίκτυο Ευρείας Περιοχής (Μηχανήματα ανάληψης μετρητών)
    • Internet (παγκόσμιο δίκτυο που ενώνει τοπικά δίκτυα)


    Η Φιλοσοφία του Internet – Τρόπος Λειτουργίας


    Το Internet σαν δίκτυο έχει σκοπό την ανταλλαγή πληροφοριών (αρχείων) μεταξύ των υπολογιστών που συνδέονται σε αυτό.


    Ένας υπολογιστής που συνδέεται στο Internet μπορεί να επιλέξει κάποιους φακέλους και αρχεία, τα οποία θα είναι ορατά στους υπόλοιπους υπολογιστές του δικτύου.


    Δεν είναι απαραίτητο κάθε υπολογιστής που συνδέεται στο Internet να μοιράζει τα αρχεία του. Οι υπολογιστές που επιτρέπουν πρόσβαση σε άλλους είναι πολύ λίγοι σε σχέση με το σύνολο. Οι υπόλοιποι είναι απλοί υπολογιστές (στα σπίτια μας) που απλά αναζητούν πληροφορίες από άλλους.


    Για να επιτρέπει ένας υπολογιστής πρόσβαση σε άλλους υπολογιστές θα πρέπει να εγκαταστήσουμε ένα ειδικό πρόγραμμα (web server) με το οποίο καθορίζουμε ποιους φακέλους θα βλέπουν οι άλλοι υπολογιστές και με ποιο τρόπο.


    Η φιλοσοφία του Internet ακολουθεί το μοντέλο πελάτη-εξυπηρετητή (client-server) όπου οι clients κάνουν αίτηση στους servers για να αποκτήσουν πρόσβαση στα αρχεία τους. Όταν συνδεόμαστε σε μια ιστοσελίδα (πχ http://www.google.gr), ο υπολογιστής μας παίζει το ρόλο του πελάτη, ενώ ο απομακρυσμένος υπολογιστής που μας προσφέρει τις υπηρεσίες του παίζει το ρόλο του εξυπηρετητή.

    Παγκόσμιος Ιστός (world wide web – www)


    Είναι η υπηρεσία όπου επισκεπτόμαστε διάφορες ιστοσελίδες, κάνουμε «πλοήγηση» (σερφάρισμα) στο διαδίκτυο.


    Για να συνδεθούμε σε μια ιστοσελίδα πληκτρολογούμε τη διεύθυνσή της στη γραμμή διευθύνσεων του προγράμματος περιήγησης.

    Οι διευθύνσεις των υπολογιστών στο Internet αποτελούνται πάντα από μικρά αγγλικά γράμματα, χωρίς κενά, και έχουν τη μορφή

    Η μορφή του ονόματος του Η/Υ που συνδέομαι:
    7dim-ioann.ioa.sch.gr

    7dim-ioann.ioa.sch.gr

    Το τελευταίο κομμάτι δείχνει την περιοχή όπου βρίσκεται ο υπολογιστής που συνδέομαι.

    • Όταν η κατάληξη έχει ΔΥΟ γράμματα, τότε πρόκειται για γεωγραφική περιοχή, δηλ. κάποια χώρα.

    .gr         Ελλάδα 

    .uk         Αγγλία

    .es         Ισπανία

    .it         Ιταλία

    .us         ΗΠΑ

    .tr         Τουρκία

    .de         Γερμανία

    .ca         Καναδάς

    .cn         Κίνα

    .fr         Γαλλία  

    .ru         Ρωσία  

    .eu         Ευρωπαϊκή Ένωση

    Κάθε χώρα έχει το δικό της ζευγαράκι γραμμάτων για κατάληξη.

    • Όταν η κατάληξη έχει τρία (ή περισσότερα) γράμματα, τότε πρόκειται για περιοχή

    ενδιαφέροντος και μπορεί να χρησιμοποιηθεί διεθνώς.
    .com Commercial
    .edu Education
    .net Network
    .org Organization

    (Οι καταλήξεις με 3 γράμματα υπήρχαν από τότε που σχεδιάστηκε το Internet, όπως και
    εκείνες με 2 γράμματα. Όταν αυξήθηκαν πολύ οι Η/Υ με σύνδεση στο Internet,
    προστέθηκαν και άλλες με περισσότερα γράμματα)
    .info
    .travel
    .mitsos (Σήμερα μπορούμε να διαλέξουμε ότι θέλουμε, αρκεί να πληρώσουμε κάτι
    παραπάνω στην εταιρεία που μας παρέχει το Internet)
     

    To .tv έχει δυο γράμματα!!! Γιατί υπάρχει αυτή η εξαίρεση στον κανόνα;

    Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει καμία εξαίρεση στον κανόνα. Το .tv ανήκει κι αυτό σε κάποια χώρα, όπως όλα τα ζευγαράκια με 2 γράμματα.

    Συγκεκριμένα ανήκει στα νησιά Tuvalu, ένα σύμπλεγμα νησιών στο νότιο Ειρηνικό ωκεανό, οι κάτοικοι του οποίου είναι πρώτοι που υποδέχονται το νέο χρόνο, καθώς βρίσκονται κοντά στον πρώτο μεσημβρινό.

    Η κυβέρνηση του Tuvalu εκμεταλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο τα δυο αυτά γραμματάκια, νοικιάζοντας την κατάληξη των διευθύνσεων στο Internet .tv σε εταιρίες κολοσσούς των διεθνών ΜΜΕ, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη.

    Η ειρωνία της τύχης είναι τα νησιά Tuvalu απειλούνται από την άνοδο της στάθμης της θάλασσας που προκαλείται από τις κλιματικές αλλαγές!

    7dim-ioann.ioa.sch.gr
    Το προηγούμενο μέρος δηλώνει το τοπικό δίκτυο στο οποίο συνδέομαι (την εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία)

    7dim-ioann.ioa.sch.gr
    Το δεύτερο μέρος (που συνήθως δεν υπάρχει) δηλώνει ένα υποσύνολο του δικτύου,
    πχ το τοπικό παράρτημα μιας εταιρείας.

    7dim-ioann.ioa.sch.gr
    Το πρώτο μέρος δηλώνει το όνομα του υπολογιστή που συνδεόμαστε. Συνήθως είναι www  επειδή
    ο υπολογιστής που συνδεόμαστε προσφέρει υπηρεσίες παγκόσμιου ιστού (world wide web).
    Μπορεί όμως να είναι και οποιοδήποτε άλλο όνομα.

    Δημοφιλείς Εφαρμογές

    Mozilla Firefox

    Microsoft Internet Explorer

    Google Chrome

    Χρήσιμες Ιστοσελίδες για πλοήγηση στο διαδίκτυο

    Τηλεόραση

    Εφημερίδες

    http://www.nerit.gr

    http://www.ethnos.gr

    http://www.skai.gr

    http://www.tanea.gr

    http://www.megatv.gr

    http://www.kathimerini.gr

    http://www.antenna.gr

    http://www.proinoslogos.gr

    http://www.star.gr

    http://www.agon.gr

    http://www.alphatv.gr

    http://www.proinanea.gr

    Αναζήτηση

    Ταξίδια

    http://www.google.gr

    http://www.airtickets.gr

    http://www.yahoo.gr

    http://www.airfasttickets.gr

    http://www.bing.gr

    http://www.booking.com

    http://www.in.gr

    http://www.trivago.gr

    Μουσεία

    Άλλα

    http://www.theacropolismuseum.gr

    http://www.sansimera.gr

    http://www.namuseum.gr

    http://www.cretaquarium.gr

    http://www.benaki.gr

    http://www.opap.gr

    http://www.herakleidon-art.gr

    http://www.freemeteo.gr

    http://www.gnhm.gr

    http://www.ktel-ioannina.gr

    http://www.amio.gr

    http://www.kratika-laxeia.gr

    http://www.volosmuseum.gr

    7dim-ioann.ioa.sch.gr

    Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο


    Είναι η υπηρεσία ανταλλαγής ηλεκτρονικών μηνυμάτων μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου.


    Για να στείλουμε ένα μήνυμα χρειαζόμαστε τη διεύθυνση του αποστολέα και του παραλήπτη.

    Αντιστοιχία Συμβατικού Ταχυδρομείου – Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου

    Συμβατικό Ταχυδρομείο
    (ΕΛΤΑ)

    Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
    (e-mail)

    Το μήνυμα μπορεί να αποτλείται από:

    • Ένα γράμμα
    • Μια φωτογραφία
    • Οποιοδήποτε αντικείμενο (δέμα)

    Το μήνυμα μπορεί να αποτλείται από:

    • Κείμενο
    • Εικόνες
    • Οποιοδήποτε αρχείο (Συννημένο)

    Η διεύθυνση του αποστολέα και του παραλήπτη έχουν τη μορφή:

    • Οδός, αριθμός, ΤΚ, πόλη, χώρα

    Η διεύθυνση του αποστολέα και του παραλήπτη έχουν τη μορφή:
    username@domain.area 
    Όνομα Χρήστη  at τοπικό δίκτυο  . περιοχή
    (Το @ ονομάζεται at και όχι παπάκι)

    Δημοφιλείς Εφαρμογές

    Mozilla Thunderbird

    Microsoft Outlook

    Google Gmail
    Όταν χρησιμοποιώ email clients για να διαβάσω την αλληλογραφία μου (thunderbird, outlook), τα μηνύματα αποθηκεύονται στον υπολογιστή μου. Όταν διαβάζω την αλληλογραφία μου με webmail (χρησιμοποιώ δηλαδή τον παγκόσμιο ιστό για να συνδεθώ στη σελίδα του παροχέα της υπηρεσίας – gmail), βλέπω τα μηνύματα που είναι αποθηκευμένα στο server.

    Όταν φτιάχνω το λογαριασμό θα πρέπει να δηλώσω τα στοιχεία μου και να επιλέξω όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης.

    Το όνομα χρήστη μπορεί και να μην είναι διαθέσιμο, επειδή κάποιος άλλος το διάλεξε πριν από εμένα. Σε αυτή την περίπτωση μπορώ πχ να προσθέσω στο όνομα χρήστη και έναν αριθμό που έχει κάποιο νόημα.
    πχ mitsos2002
    Επιλέγω ισχυρό κωδικό πρόσβασης, βάζοντας κάτι δύσκολο, που για τους άλλους δεν θα βγάζει νόημα, όμως εγώ θα το θυμάμαι εύκολα:
    πχ παίρνω τους στίχους από ένα τραγούδι και κρατάω μόνο το πρώτο γράμμα κάθε λέξης
    Dust In The Wind, All We Are Is   -> dutwawai
    κάνω κάποια γράμματα κεφαλαία, και αντικαθιστώ κάποια γράμματα με παρόμοια σύμβολα
    dutwawai -> DuΤw@w@!

    i -> !

    a -> @

    κενό -> _ (κάτω παύλα)

    θ -> 8

    ε -> 3

    o -> 0 (μηδέν)

    l (μικρό L) -> 1

    s -> $

    c -> ( παρένθεση

    Αναζήτηση Πληροφοριών

    Google Search


    Είναι η υπηρεσία όπου συμπληρώνουμε ένα πεδίο σε μια φόρμα αναζήτησης για να βρούμε πληροφορίες σχετικά με κάποιο θέμα.


    Όταν θέλω να βρω πληροφορίες στον παγκόσμιο ιστό, αλλά δεν ξέρω σε ποια σελίδα να συνδεθώ, μπορώ να χρησιμοποιήσω μια μηχανή αναζήτησης, όπου ψάχνω μια λέξη – κλειδί και μου εμφανίζονται πληροφορίες σχετικές με αυτή.

    Όταν τα αποτελέσματα της αναζήτησης είναι πολλά και άσχετα με αυτό που ψάχνω, μπορώ να περιορίσω από τα εργαλεία αναζήτησης, όπου διαλέγω πχ αναζήτηση μόνο σε ελληνικές σελίδες, ή μόνο σε εικόνες κλπ.

    Μπορώ ακόμη να περιορίσω τα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας στο πλαίσιο αναζήτησης κάποιο από τα παρακάτω:

    Πύργος του +Άιφελ  -> για να μην αγνοηθεί το «Άιφελ»

    Πύργος του -Άιφελ  -> για να εξαιρεθεί το «Άιφελ»

    «Πύργος του Άιφελ»  -> για να ψάξει την έκφραση ακριβώς όπως την έγραψα

    Άιφελ site:wikipedia.com -> για να ψάξει σε συγκεκριμένη σελίδα

    Άιφελ filetype:pdf -> για να ψάξει συγκεκριμένο τύπο αρχείου και όχι ιστοσελίδα

    Το google μου προσφέρει ακόμη έτοιμα εργαλεία για να κάνω μετατροπές μονάδων, πράξεις, ή ακόμα και να δω τον καιρό:

    10 dollars to euro

    4 inches in cm

    35 * 27 + 42 / 6 – 4

    weather ioannina

    time in Paris

    YouTube

    Πρόκειται για υπηρεσία αναζήτησης video, που αποτελεί ταυτόχρονα και υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης, επειδή το περιεχόμενο παρέχεται από χρήστες που έχουν φτιάξει λογαριασμό, και μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους.

    Στη δεξιά πλευρά βλέπουμε προτεινόμενα video σχετικά με αυτό που βλέπουμε.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: συχνά εμφανίζονται εκεί video με ακατάλληλο περιεχόμενο (βια, κλπ)

    Στα σχόλια που έχουν αφήσει άλλοι χρήστες κάτω από το video μπορούμε να βρούμε χρήσιμες πληροφορίες, όπως πχ στοιχεία για τη μουσική που ακούγεται. Επειδή όμως το περιεχόμενο γενικά δεν ελέγχεται, μπορεί να συναντήσουμε και εκεί σχόλια με ακατάλληλο περιεχόμενο (άσχημο λεξιλόγιο).

    Χάρτες Google


    Υπηρεσία πλοήγησης στο χάρτη, με δυνατότητα ενεργοποίησης και δορυφορικής εικόνας (που το κάνει πιο αργό).


    Μπορούμε στην αναζήτηση να βάλουμε μια διεύθυνση, που θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε με ελληνικά γράμματα, και να αναφέρεται και η πόλη στην οποία ψάνουμε πχ “Αγίων Σαράντα, Ιωάννινα”


    Μπορούμε επίσης να ορίσουμε μια διαδρομή, πχ για ένα ταξίδι, κάνοντας στο σημείο εκκίνησης δεξί κλικ -> Οδηγίες από εδώ, και στο σημείο προορισμού δεξί κλικ -> οδηγίες μέχρι εδώ.


    Στο αριστερό πλαίσιο εμφανίζονται αναλυτικές οδηγίες για τη διαδρομή, με χρόνο ταξιδιού, συνολικό κόστος κλπ.


    Μπορούμε να αλλάξουμε τη διαδρομή τραβώντας την με το ποντίκι, ή προσθέτοντας ενδιάμεσους προορισμούς.


    Σε γνωστά αξιοθέατα υποστηρίζεται και η υπηρεσία streetview που μας τοποθετεί μέσα στο χάρτη (ρίχνουμε το πορτοκαλί ανθρωπάκι μέσα στο χάρτη), και βλέπουμε το χώρο σαν να βρισκόμαστε εκεί.

    Μεταφορά Αρχείων


    Είναι η υπηρεσία όπου αντιγράφουμε αρχεία από απομακρυσμένους υπολογιστές, ή ανταλλάσσουμε αρχεία με άλλους χρήστες.


    Μπορούμε να συνδεθούμε σε έναν απομακρυσμένο υπολογιστή, όχι για να δούμε κάποια ιστοσελίδα, αλλά για να μεταφέρουμε αρχεία από και προς αυτόν.

    Ένας τρόπος είναι να συνδεθούμε με ftp://  αντί για http://
    Με τον τρόπο αυτό αποκτούμε πρόσβαση σε έναν φάκελο του απομακρυσμένου υπολογιστή, σαν να ήταν φάκελος στο δίσκο μας.
    Μπορούμε πχ να αντιγράψουμε ένα αρχείο από τον άλλο υπολογιστή στο δικό μας, να στείλουμε ένα δικό μας αρχείο σε αυτόν, να διαγράψουμε, να αλλάξουμε όνομα σε αρχεία του απομακρυσμένου υπολογιστή, αρκεί να έχουμε τα απαραίτητα δικαιώματα.

    Ένας άλλος τρόπος είναι ο διαμοιρασμός μεταξύ των χρηστών, χωρίς την ύπαρξη κάποιου server (δίκτυα peer to peer – p2p).
    Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι τα αρχεία .torrent  που περιέχουν πληροφορίες για το ποιος έχει το αρχείο αποθηκευμένο στο δίσκο του και μας επιτρέπουν να συνδεθούμε απευθείας σε αυτόν.
    Όταν είμαστε συνδεδεμένοι με αυτό τον τρόπο, επιτρέπουμε και εμείς σε άλλους χρήστες να συνδέονται στον υπολογιστή μας όπως συνδεόμαστε κι εμείς σε αυτούς.
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Συχνά το περιεχόμενο που μοιράζεται με αυτό τον τρόπο είναι παράνομο (ταινίες, παιχνίδια, …).

    Αποθήκευση Αρχείων στο Cloud


    Χρησιμοποιούμε απομακρυσμένους υπολογιστές για να αποθηκεύουμε τα αρχεία μας.


    Υπάρχουν σελίδες στο Internet που μας επιτρέπουν να αποθηκεύουμε τα αρχεία μας στο προσωπικό μας χώρο που μας παραχωρούν (αφού φτιάξουμε λογαριασμό).

    Οι ευκολίες της υπηρεσίας είναι:

    • Έχουμε τα αρχεία μας διαθέσιμα όπου υπάρχει Internet.
    • Έχουμε τα αρχεία μας διαθέσιμα σε όλες τις συσκευές μας (υπολογιστές, tablet, smartphone).
    • Τα αρχεία μας είναι ασφαλή αν χαλάσει ο υπολογιστής μας.
    • Μπορούμε να μοιραζόμαστε τα αρχεία μας με άλλους ανθρώπους.
    • Δεν χρειάζεται να κουβαλάμε φλασάκι ή CD/DVD για να μεταφέρουμε τα αρχεία μας.

    Γνωστές Υπηρεσίες

    Microsoft OneDrive

    DropBox

    Google Drive

    Απομακρυσμένη Διαχείριση Υπολογιστών


    Είναι η υπηρεσία όπου από τον υπολογιστή μας συνδεόμαστε σε κάποιον άλλο υπολογιστή για να εκτελούμε εντολές σε αυτόν.


    Μπορώ να συνδεθώ σε έναν απομακρυσμένο υπολογιστή, όχι για να βλέπω τη σελίδα του ή τα αρχεία και τους φακέλους του, αλλά για να εκτελώ εντολές σε αυτόν.


    Για να το κάνω αυτό θα πρέπει να έχω δικαίωμα να εκτελώ εντολές στον απομακρυσμένο υπολογιστή και να κάνω εγκατάσταση ένα ειδικό πρόγραμμα που θα μου επιτρέπει την απομακρυσμένη διαχείριση.


    Με το πρόγραμμα αυτό μπορώ να βλέπω την Επιφάνεια Εργασίας του άλλου υπολογιστή ή να ανοίγω παράθυρα σε αυτόν, να ελέγχω ακόμα και το ποντίκι του σαν να καθόμουν στο μηχάνημα αυτό.

    Γνωστές Εφαρμογές

    Epoptes (Linux)

    italc

    TeamViewer

    Ενημέρωση – Ειδήσεις


    Διαβάζουμε ειδήσεις, ενημερωνόμαστε μέσω διαδικτύου.

    Υπάρχουν σελίδες στο Internet από εφημερίδες, κανάλια και άλλα ΜΜΕ, όπου αναρτώνται άρθρα, ρεπορτάζ, ειδήσεις, για να μπορούμε να ενημερωνόμαστε έυκολα και γρήγορα.

    Με τις ροές ειδήσεων (RSS)   μπορούμε να έχουμε (δωρεάν) συνδρομή σε διάφορες σελίδες για να ενημερωνόμαστε σε θέματα που μας ενδιαφέρουν με αυτόματο τρόπο.

    Τα ιστολόγια (blogs)   είναι ερασιτεχνικές σελίδες που προσφέρουν ενημέρωση.
    Είναι συνήθως έυκολες στη διαχείριση, όμως δεν έχουν κάποια οργάνωση και πολλές φορές μπορεί να περιέχουν πληροφορίες που δεν είναι έγκυρες.

    Ομάδες Συζητήσεων


    Συνομιλούμε με άλλους ανθρώπους με διάφορες μορφές ανταλλαγής μηνυμάτων και για διάφορα θέματα.

    Chat: Ανταλλαγή μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο. Οι χρήστες που συνομιλούν μεταξύ τους βρίσκονται την ίδια στιγμή ο καθένας στον υπολογιστή του, και συνομιλούν με γραπτά μηνύματα σαν να είχαν προφορική συζήτηση.

    Πολλές φορές χρησιμοποιούμε συντομογραφίες οι οποίες δεν βγάζουν νόημα σε χρήστες που δεν κάνουν chat, όμως θεωρούνται κοινό λεξιλόγιο από χρήστες που κάνουν chat. Τέτοιες είναι:

    BRB Be right back

    FB Facebook

    GR8 Great

    BTW By the way

    FYI For your information

    IDK I don’t know

    IMHO In my humble opinion

    LOL Laughing out loud

    OMG Oh my God

    PLS  Please

    NP No problem

    NM Never mind

    B4 Before

    PPL People

    TY Thank you

    Επίσης είναι αρκετά δημοφιλή τα λεγόμενα emoticons, που αποτελούν συνδυασμούς γραμμάτων που θυμίζουν τις γνωστές φατσούλες, τα smileys:

    Δημοφιλείς Υπηρεσίες

    IRC

    Windows Live Messenger

    Yahoo! Messenger

    Forum: Ομάδες συζήτησης (όχι σε πραγματικό χρόνο) που χρησιμοποιούνται κυρίως για να λύσουμε τις απορίες μας σε θέματα τεχνικής φύσεως.
    πχ «Πώς θα μάθω να πλέκω σταυροβελονιά»
     ή «Πώς θα αλλάξω λάδια στο Citroen C3»
     ή «Πώς θα δηλώσω τα ακίνητα στο Ε9»
    Οι συνομιλίες δεν διαγράφονται, αλλά παραμένουν για να μπορούν άλλοι άνθρωποι που έχουν τις ίδιες απορίες να τις λύσουν χωρίς να ρωτάνε ξανά το ίδιο πράγμα.

    Κοινωνική Δικτύωση


    Συναναστρεφόμαστε με άλλους ανθρώπους, κάνουμε παρέες μέσω διαδικτύου.


    Είναι υπηρεσίες όπου φτιάχνω λογαριασμό χρησιμοποιώντας κάποιο e-mail μου. Ο λογαριασμός αυτός ονομάζεται συνήθως προφίλ και περιέχει εκτός από τα προσωπικά μου στοιχεία και άλλες πληροφορίες, όπως τα ενδιαφέροντά μου.


    Με τις υπηρεσίες αυτέςέρχομαι σε επαφή με άλλους ανθρώπους, βρίσκω φίλους, κάνω παρέες, επικοινωνώ.

    Skype: Τηλεφωνία μέσω Internet, όπου μπορώ να κάνω και τηλεδιάσκεψη. Μπορώ να προσθέσω άτομα στις επαφές μου, αλλά πρέπει να προσέχω ποιους προσθέτω γιατί θα βλέπουν πότε είμαι συνδεδεμένος.

    Άλλες παρόμοιες εφαρμογές

    Viber

    ooVoo

    Google Hangouts

    Twitter: (tweet – τιτίβισμα) Μικρά μηνύματα που χρησιμοποιούν συνήθως γνωστές προσωπικότητες για να ενημερώνουν τους ακόλουθούς τους (followers).

    Facebook: Το πιο γνωστό κοινωνικό δίκτυο (επειδή προσφέρει πληθώρα ευκολιών). Μπορώ να χρησιμοποιήσω το λογαριασμό μου στο Facebook για να έχω πρόσβαση σε διάφορες υπηρεσίες (εφαρμογές, παιχνίδια, …) χωρίς να χρειάζεται να δημιουργήσω κι άλλο λογαριασμό.

    Πρέπει να προσέχω τι δημοσιεύσεις κάνω και ποιες είναι οι δραστηριότητές μουστο Facebook, επειδή είναι δύσκολο να ελέγξω ποιοι διαβάζουν αυτά που γράφω.


    Οργανώνω τους φίλους μου σε λίστες και επικοινωνώ μέσα από αυτές, ή τις ομάδες στις οποίες είμαι μέλος, για να είναι ορατή η επικοινωνία μόνο σε συγκεκριμένα άτομα.


    Για κάθε φίλο επιλέγω ποιες ενημερώσεις θέλω να βλέπω, και τον προσθέτω σε κατάλληλη λίστα, στην οποία επίσης ρυθμίζω τις ενημερώσεις που θα εμφανίζονται.


    Από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού μουρυθμίζω το πώς θα ενημερώνονται οι άλλοι για τις δραστηυριότητές μου. Κάποιες πληροφορίες δεν πρέπει να είναι δημόσιες, αλλά μόνο για μένα.


    Προσπαθώ να αποφεύγω άσκοπες ή ανούσιες δημοσιεύσεις για να μη βρεθώ εκτεθιμένος από κάποια χαζομάρα που έγραψα.

    Άλλες παρόμοιες υπηρεσίες

    Google+

    Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

    Linked In

    Άλλα κοινωνικά δίκτυα

    Pinterest

    Padlet

    Instagram

    Tumblr

    Ηλεκτρονικές Συναλλαγές


    Από το Internet μπορούμε να αγοράζουμε προϊόντα από ηλεκτρονικά καταστήματα ή να πληρώνουμε τους λογαριασμούς μας σε τράπεζες, ΔΕΗ, ΟΤΕ, εφορία κλπ.

    Προσέχουμε με ποιον κάνουμε ηλεκτρονικές συναλλαγές. Διαλέγουμε πάντα σελίδες που θεωρούνται αξιόπιστες (βέβαια ο κίνδυνος υποκλοπής υπάρχει και στις αξιόπιστες σελίδες).

    Στη διεύθυνση της σελίδας που έχουμε συνδεθεί θα πρέπει να ξεκινάει με https:// (secure), ώστε η σύνδεσή μας να είναι κρυπτογραφημένη. Αλλιώς δεν συμπληρώνουμε τα στοιχεία του λογαριασμού μας.


    Δεν χρησιμοποιούμε πιστωτική κάρτα. Αντί για αυτό, χρησιμοποιούμε έναν απλό λογαριασμό τραπέζης, που τον χρησιμοποιούμε μόνο για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές μας (και δεν έχει πολλά χρήματα μέσα).
    Στη συνέχεια χρησιμοποιούμε τη χρεωστική κάρτα του λογαριασμού ως πιστωτική, ή συνδέουμε το λογαριασμό με το Paypal.

    Δημοφιλείς Ιστοσελίδες

    Ebay

    PayPal

    Amazon

    Online Παιχνίδια

    Μπορούμε να παίξουμε παιχνίδια στο Internet (online) είτε μόνοι μας είτε μαζί με άλλους ανθρώπους (multiplayer).


    Τα παιχνίδια που παίζουμε θα πρέπει να μας προσφέρουν κάτι, να είναι δηλαδή εκπαιδευτικά, για να μη περνάμε το χρόνο μας άσκοπα.

    Δεν παίζουμε παιχνίδια που απαιτούν την καθημερινή ενασχόλησή μας με αυτά (πχ να ποτίζουμε τα λουλούδια …), γιατί όταν παίζουμε ένα τέτοιο παιχνίδι, θέλουμε να παίζουμε ολοένα και περισσότερο, φτάνοντας στο σημείο να ασχολούμαστε αποκλειστικά με αυτό, παραμελώντας έτσι σημαντικές δραστηριότητες (διάβασμα, γυμναστική…).

    Το σωστό είναι να ασχολούμαστε με κάθε δραστηριότητα, με μέτρο, ώστε να έχουμε στη διάθεση μας χρόνο για άλλα σημαντικά πράγματα.

    Όταν παίζουμε ένα παιχνίδι μαζί με άλλους ανθρώπους, μπορεί κάποια στιγμή να μας κοροϊδέψουν, να μας βρίσουν ή να μας προσβάλλουν.

    Πρέπει κι εμείς να προσέχουμε ώστε να μην ενοχλούμε και να μη προσβάλλουμε τους συμπαίκτες μας.


    Δεν παίζουμε παιχνίδια με ακατάλληλο περιεχόμενο

    Βία

    Φόβος

    Ρατσισμός

    Ναρκωτικά

    Τζόγος

    Ακατάλληλο Λεξιλόγιο

    Σεξουαλικό Περιεχόμενο

    Εκπαιδευτικά παιχνίδια

    Light-Bot

    Blockly

    Runescape

  • Φόρτωσε Περισσότερα
Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων