e-efimerida
ευέλικτη ζώνη: e-efimerida
e-efimerida: το εφημεριδάκι των μαθητών της Έ τάξης
Σκοπός του προγράμματος
Σκοπός του προγράμματος είναι η δραστηριοποίηση των μαθητών στη διερεύνηση, επεξεργασία, συζήτηση, ανακοίνωση και ανάδειξη θεμάτων που αφορούν τη σχολική, αλλά και την τοπική κοινότητα.
Στόχοι του προγράμματος
1) Να διερευνήσουν θέματα που απασχολούν τους μαθητές του σχολείου και να κάνουν τις δικές τους προτάσεις.
2) Να εντοπίσουν προβλήματα της περιοχής, να συνεργαστούν, να προτείνουν ιδέες, προτάσεις και λύσεις.
3) Να καταγράψουν τις ασχολίες των κατοίκων , τα προϊόντα, τη χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής.
4) Να περιγράψουν, να φωτογραφίσουν, να γράψουν κείμενα – ποιήματα για το τοπίο, τα αξιοθέατα και τις φυσικές ομορφιές.
5) Να μιλήσουν με παλιούς κατοίκους και να πάρουν συνέντευξη από ενήλικες για την τοπική ιστορία και την εξέλιξή τόπου στο χρόνο.
6) Να συγκεντρώσουν στοιχεία, να τα οργανώσουν και να τα αναρτήσουν στο ιστολόγιο του σχολείου με τη χρήση Τ.Π.Ε..
Ενδεικτικές Δραστηριότητες – Δράσεις
1) Σύνταξη ερωτηματολογίου για μαθητές.
2) Σύνταξη ερωτηματολογίου για ενήλικες (γονείς-κηδεμόνες).
3) Συνέντευξη από μαθητές-ενήλικες.
4) Φωτογράφηση τοπίων, φυτών, ζώων.
5) Εξάσκηση στους Η/Υ που διαθέτει η τάξη για την προετοιμασία της οργάνωσης, της παρουσίασης και της σταδιακής ανάρτησης στο ιστολόγιο του σχολείου.
ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
1ο Στάδιο Αναζήτησε το περιεχόμενο ΕΔΩ
Διερεύνηση και αποτύπωση θεμάτων, προβλημάτων και ενδιαφερόντων των μαθητών σε σχέση με την σχολική, αλλά και την τοπική κοινότητα. (Oλα όσα θα μπορούσαν να αποτελέσουν το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής e-efimerida)
(ορίζουμε γραμματέα στην ομάδα και καταγράφει τις ιδέες των μαθητών)
2ο Στάδιο: Αναζήτησε το περιεχόμενο ΕΔΩ
Αφού προηγηθεί η παραπάνω διαδικασία και ολοκληρωθεί επιτυχώς, αναζητούμε τα κατάλληλα ερωτήματα για τη σύνταξη ερωτηματολογίων τόσο για τους μαθητές, όσο και για τους ενήλικες.
3ο Στάδιο (συνεδρία)
Κατάρτιση ερωτηματολογίων με ερωτήματα που επιλέγουν οι ομάδες των μαθητών.
4ο Στάδιο (διερεύνηση)
● Οι μαθητές θα γνωστοποιήσουν τα ερωτηματολόγια βάσει συγκεκριμένου προγράμματος εντός του σχολικού χώρου για να καταστεί δυνατή η συμπλήρωσή τους.
● Οι μαθητές θα αναλάβουν τη γνωστοποίηση των ερωτηματολογίων σε ενήλικες-οικίους τους για τον ίδιο σκοπό.
Σημείωση
*Οι μαθητές εργάζονται σε δυναμικές ομάδες των τεσσάρων μελών και αναλαμβάνουν μέρος της εργασίας.
*Οι μαθητές θα εργαστούν κατά τις ώρες της ευέλικτης ζώνης, σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα.
ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ
- Ένα animatedvideo για μικρά παιδιά το οποίο πραγματεύεται τον ψηφιακό εκφοβισμό με λόγια απλά
- Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)
- Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) – Λογισμικά
- Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
- πετάει πετάει το "ς"
- προσομοίωση δημιουργίας κλασμάτων
- προσομοίωση κατασκευής ηλεκτρικού κυκλώματος
- προσομοίωση μετατροπών της ενέργειας
- προσομοίωση στερεά – υγρά – αέρια
- σχολικά βιβλία δημοτικού σε μορφή word www.pi-schools.gr
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.