ΤΑΞΙΔΙ ΑΠΟ ΤΟ 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Στιγμιότυπο οθόνης 226

Βασικός σκοπός  του  προγράμματος ήταν η επαφή και η γνωριμία των μικρών μας μαθητών με τις πιο σημαντικές ομάδων τροφών, την έννοια της ισορροπημένης διατροφής και τη σημασία της για τη ζωή μας (ψυχική και σωματική υγεία).  Μέσα από ποικίλες δράσεις  επιδιώχθηκε η διασύνδεση των καθημερινών διατροφικών μας συνηθειών με τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και τη στοματική υγιεινή. Στα πλαίσια του αναφερόμενου προγράμματος ενσωματώθηκαν και οι δράσεις του “Ταπερίστας 2025”

images 1

Η ενασχόληση μας  με την Υγιεινή Διατροφή ξεκίνησε γνωρίζοντας τους δύο συν ταξιδιώτες στο ταξίδι…

τον Τάκη τον Καροτάκη και τη Λίτσα τη Φραουλίτσα 

Στην έναρξη του εργαστηρίου οι δυο ήρωες μας πριν μας οδηγήσουν στο μαγικό μας ταξίδι ζητούν από τους μαθητές  να επιλέξουν ζωγραφίζοντας μια χαρούμενη ή λυπημένη φατσούλα αν θεωρούν τη τροφή της εικόνας υγιεινή ή μη (ανίχνευση προυπαρχουσών  γνώσεων)

1732153529694 11732153529707 1

Για μία βδομάδα καταγράψαμε το δεκατιανό μας και τα σκεύη με τα οποία το μεταφέραμε και κάθε μέρα ανυπομονούσαμε να το περιγράψουμε…

Οι δύο φίλοι προσκάλεσαν στη τάξη μας τη Κυρά Διατροφή που είναι πρώτη στη μαγειρική να μας μιλήσει για το τι πρόκειται να μάθουμε μέσα από τις δραστηριότητές μας!!

 

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε ένα βίντεο για την Υγιεινή Διατροφή ώστε να αρχίσουμε να συγκρίνουμε όσα γνωρίζουμε με όσα θα μάθουμε σιγά σιγά!!

Μέσα απο εποπτικό υλικό χωρίσαμε τις υγιεινές τροφές και αυτές που πρέπει να αποφεύγουμε!!

ΧΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ ΤΡΩΩ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΙΝ1 Σελίδα 3 1 ΧΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ ΤΡΩΩ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΙΝ1 Σελίδα 6 1 ΧΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ ΤΡΩΩ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΙΝ1 Σελίδα 7 1 ΧΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ ΤΡΩΩ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΙΝ1 Σελίδα 8

Αλλά ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσεγγίσουμε ένα θέμα μαζί με τα παιδιά…. μέσα απο ένα παραμύθι ….

Ο Ωραίος Δαρείος της Σοφίας Ζαραμπούκα ήρθε στη τάξη μας να μας πει για την περιπέτεια του…

Σαλάτες, φρούτα κι όσπρια – είναι φαΐ αυτό για έναν ωραίο γάτο; Ο Δαρείος προτιμάει τα σκουπίδια. Αλλά, άμα βγεις στον δρόμο, πώς θα γυρίσεις πίσω; Μια περιπέτεια με εκπλήξεις…

416357876 origαρχείο λήψης

Στη συνέχεια χωρίσαμε τις τροφές και βοηθήσαμε το Δαρείο να τις κατηγοριοποιήσει!! Δείξαμε στο Δαρείο τι πρέπει να τρώει και τι να αποφεύγει….

collage 2    Messenger creation A6FCF64F 32A2 4CB7 BED7 05920C7A9248Messenger creation 5495579A FAE0 4B46 B812 435422677199

και τον βοηθήσαμε να φτάσει στο υγιεινό του πιάτο αποφεύγοντας τις κακές συνήθειες (συμμετοχή στην εβδομάδα κώδικα)

δείτε εδώ: https://blogs.sch.gr/5nipaganarg/o-dareios-chreiazetai-ti-voitheia-mas/

collage 3 1 1

Ακούσαμε και μάθαμε δυο τραγούδια για την υγιεινή διατροφή….

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με τα φρούτα και τα λαχανικά μαθαίνοντας πόσο πολύτιμοι προστάτες του οργανισμού μας είναι …. χάρη στις βιταμίνες που περιέχουν….

49b166c7f5745ec787a4e0e0f29377f7f529a7579164a1d6ef36a0969b7e7190

Ασχοληθήκαμε με τη σημαντική κατηγορία τροφών

“ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ”

Ξεκινήσαμε καταγράφοντας τα φρούτα που μας ανέφεραν τα παιδιά στην ολομέλεια…. και προσπαθώντας να τα διαχωρίσουμε ανάλογα με την εποχή που μπορούμε να τα φάμε…

frouta kalokairiou2 frouta kalokairiou frouta anoijis frouta xeimwna frouta f8inopwrou Πηγή εποπτικού υλικού  https://www.kidsactivities.gr/

Αλλά γιατί τα φρούτα είναι τόσο σημαντικά για τη διατροφή μας παιδιά;

Γιατί έχουν βιταμίνες κυρία!!

Η απάντηση των παιδιών έγινε η αφόρμηση για την διήγηση ενός εξαιρετικού παραμυθιού της Μαρίας Γεωργίου “Φρουτοβιταμινοχώρα“.

IMG 20241014 095312

Σύμφωνα με το παραμύθι τα μικρόβια εισβάλουν στη Φρουτοβιταμινιχώρα και σπέρνουν τη διχόνοια ανάμεσα στα φρούτα και τις βιταμίνες. Τη λύση δίνουν τα λαχανικά απο την Λαχανικοχώρα που συμφιλιώνουν τα φρούτα με τις βιταμίνες τους και στη συνέχεια διώχνουν τα μικρόβια απο τη χώρα τους. 

Στη συνέχεια απεικονίσαμε εικαστικά τη “μάχη” φρούτων, λαχανικών και βιταμινών ενάντια στα μικρόβια.

image 1 2 image 3

Με αυτή τη δραστηριότητα λάβαμε μέρος και στην εβδομάδα κώδικα (code week). Μπορείτε να δείτε πατώντας στο παρακάτω σύνδεσμο:

https://codeweek.eu/view/648337/bitamines-kai-frutakia-ginan-pali-filarakia

Στη συνέχεια και έπειτα απο την έντυπη συγκατάθεση των γονέων και την ενημέρωση των εκπαιδευτικών για τυχόν αλλεργίες των μαθητών ήρθε η ώρα της δοκιμής και του παιχνιδιού με τα αγαπημένα μας φρούτα!!

“ΩΡΑ ΓΙΑ ΦΡΟΥΤΟΣΟΥΒΛΑΚΙΑ”

Δείτε τη δράση εδώ:

Αποφασίσαμε και εμείς να πάρουμε μέρος σε αυτή τη μεγάλη παρέλαση… διαλέξαμε τα φρούτα και τα λαχανικά που θα αντιπροσωπεύουμε …φτιάξαμε τα στεφανάκια μας….η μπάντα έτοιμη…εμπρός μαρς!!

collage 3imageimage 1

Ώρα να μάθουμε για τη πυραμίδα των τροφών…

Η διατροφική πυραμίδα είναι μια αναπαράσταση του βέλτιστου αριθμού μερίδων που πρέπει να τρώγονται κάθε μέρα από κάθε μια από τις βασικές ομάδες τροφίμων. Η πρώτη πυραμίδα εκδόθηκε στη Σουηδία το 1974.

Όσο πιο πάνω ή πιο κάτω βρίσκεται ένα τρόφιμο στην διατροφική πυραμίδα, τόσο περισσότερο ή λιγότερο συστήνεται η κατανάλωση του. Συνήθως στην κατώτερη θέση βρίσκονται τα δημητριακά, το ρύζι και το ψωμί όπου συστήνεται να καταναλώνεται συχνότερα, τα φρούτα και λαχανικά στην αμέσως πάνω θέση (όπου συνίσταται η συχνή κατανάλωση τους), τα γαλακτοκομικά, τα κρέατα και τα ζωικά τρόφιμα αμέσως πάνω (όπου συνίσταται λιγότερη κατανάλωση τους) και πάνω τα λιπαρά, τα έλαια και τα γλυκά (όπου συνίσταται μετρημένη κατανάλωση).

images 1 1

Έτσι αφού τη μελετήσαμε φτιάξαμε το δικό μας σουπλά με το υγιεινό μας πιάτο και τη διατροφική πυραμίδα!!

collage 5

Φτιάξαμε τη ποδιά του σεφ για να τη φοράμε όταν βοηθάμε τη μαμά στη κουζίνα και το βαλιτσάκι με τους κανόνες της υγιεινής διατροφής!!

collage 6

Στη συνέχεια του εργαστηρίου μας μάθαμε οτι η διατροφή μας επηρεάζει την υγεία τόσο του σώματος μας όσο και των δοντιών μας…

Παρακολουθήσαμε την ιστορία του Μάκη του Ενζυμάκη και το ρόλο της υγιεινής διατροφής στη καλή λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος

Βοηθήσαμε το Μάκη τον Ενζυμάκη στη “μάχη” του!!

Messenger creation 8B0D94C4 BE3D 4ADC 99BD 9BEDD0213270                                                                                     Messenger creation FFA6A7BC 1AC8 429A B760 C4525650DF1B

Ακολούθησε διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού «Σοκολάκης και Ζαχαρούλα τρυποδόντη». Παρακολουθήσαμε σε βίντεο το παραμύθι και στη συνέχεια το συζητήσαμε με τα παιδιά (σημασία της υγιεινής διατροφής για σωστή υγιεινή των δοντιών)

Με τη βοήθεια εποπτικού υλικού είδαμε τα υλικά για τη φροντίδα των δοντιών και τα χρωματίσαμε!!

Messenger creation 63E79351 9301 4ADE B086 368E95CAEC88 Messenger creation D212A91C 9C52 4998 8F9B 3CF8CB909A38

Τέλος κλείνοντας το εργαστήριο μας μάθαμε πως η υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με την άσκηση και την γυμναστική μας κρατούν σε φόρμα!!

ΩΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Θετική προσθήκη στο πρόγραμμα μας ήταν η επίσκεψη στη σχολική μονάδα της ομάδας ΠΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑΜΑΤΑ με το βιωματικό πρόγραμμα 

“Ο ΖΑΜΠΑ ΚΑΙ Η ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ”

Συμμετείχαμε και στα επιμορφωτικά σεμινάρια του Σχολικού Δικτύου Δράσης (Σ.Δ.Δ.) με τίτλο “Ταπερίστας 2025”

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Το δεκατιανό που προτιμώ

Θέμα εργαστηρίου ήταν  η ορθή, διατροφικά, επιλογή και συνδυασμός τροφών του δεκατιανού γεύματος.

Η διαιτολόγος κυρία Ευαγγελία Φάππα, PHD
(Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Συντονίστρια Κοινωνικής και Συμπεριφορικής Αλλαγής, UNICEF Ελλάδας/Εντεταλμένη Διδάσκουσα, Τμήμα επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου )

μας παρουσίασε, με απλό τρόπο, τα τρόφιμα που θα πρέπει να
περιλαμβάνει ένα σχολικό γεύμα. (διάρκεια 10΄)
Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε σε φύλλο εργασίας με το σκίτσο ενός άδειου
φαγητοδοχείου το δεκατιανό που θα ήθελαν να έχουν την επόμενη ημέρα στο σχολείο τους.

collage 4 1

Όταν τελειώσαμε με την εργασία μας, δόθηκε το δεύτερο
φύλλο εργασίας όπου απεικόνιζε το πιάτο της υγιεινής, μεσογειακής
διατροφής. Σε αυτό τα παιδιά κύκλωσαν όποιες, από τις τροφές που απεικονίζονταν, είχαν ζωγραφίσει στο φαγητοδοχείο τους.

1738856842026 173885684201917388568420061738856842012

Στη ζωγραφιά του δεκατιανού τους, υπάρχουν τροφές
από όλες τις ομάδες τροφών του πιάτου;

Έχουν περισσότερα λαχανικά και φρούτα από ότι
τροφές με πρωτεΐνη και υδατάνθρακες;

Made with Padlet

Μετάβαση στο padlet.com

Στο παραπάνω tablet μπορείτε να δείτε τη συμμετοχή του σχολείου μας αλλά και των υπόλοιπων σχολείων και τα υγιεινά πρωινά των μικρών μας μαθητών!!

Το υγιεινό μου κολατσιό φυλλάδιο ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ.pdf

Στο παραπάνω pdf μπορείτε να δείξε προτάσεις για ένα υγιεινό κολατσιό απο ειδικούς επιστήμονες του Υπουργείου Υγείας

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μάγειρας θα γίνω
Θέμα εργαστηρίου ήταν η άσκηση σε βασικές δεξιότητες προετοιμασίας γεύματος καθώς και η ανάδειξη της θρεπτικής και βιολογικής αξίας συγκεκριμένων, υγιεινών επιλογών τροφής.

Κάθε μαθητής/τρια , ανάλογα με τις διατροφικές του προτιμήσεις, επιλέξε μία από τις 5 ομάδες υλικών για την παρασκευή ενός δεκατιανού, τις οποίες πρότεινε η κυρία Φάππα Ευαγγελία.
Η κυρία Φάππα εξήγησε τους λόγους για τους οποίους επέλεξε τα συγκεκριμένα συστατικά σε κάθε ομάδα υλικών (διάρκεια 10΄).

image 3 1738993939996
Αμέσως μετά τα παιδιά ανέλαβαν το ρόλο του μάγειρα και ετοιμάσανε το δεκατιανό τους με τα υλικά που είχαν επιλέξει και είχαν φέρει από το σπίτι τους.

collage 6

Καθώς τα παιδιά ετοίμαζαν τα δεκατιανά τους… το λόγο πήραν τα ίδια στο σεμινάριο και μας είπαν το κολατσιό που επέλεξε και το λόγο που το έκανε…

Εμάς μας είδανε και οι μικροί μας φίλοι απο το 1ο Νηπιαγωγείο της Νέας Μεσημβρίας στη Θεσσαλονίκη και μας έστειλαν τη φωτογραφία μας

image 1 2

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ..

αυτό η εκείνο 2

Οι μικροί Ταπερίστες του 5ου Νηπιαγωγείου Πεύκων

Τη φετινή σχολική χρονιά τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας πήραν μέρος στο Σχολικό Δίκτυο Δράσης “Ταπερίστας”, με στόχο την υιοθέτηση υγιεινής διατροφής και τη μείωση των απορριμμάτων.

Αρχικά,  καταγράψαμε τις καθημερινές τους πρακτικές σχετικά με το δεκατιανό τους στο νηπιαγωγείο.  Στη συνέχεια συζητήσαμε για το  σχολικό γεύμα, τη συσκευασία μεταφοράς, καθώς και την εποχικότητα των φρούτων και των λαχανικών, με σκοπό την κατανάλωση τους τη σωστή εποχή. Έπειτα  διαχωρίσαμε τα υγιεινά από τα ανθυγιεινά τρόφιμα και φτιάξαμε την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής (για να ξέρουμε πόσο συχνά είναι καλό να τρώμε διάφορες ομάδες τροφίμων). Τέλος οργανώσαμε και προγραμματίσαμε μια μέρα, όπου τα παιδιά ετοίμασαν στο σπίτι ένα υγιεινό δεκατιανό και το παρουσίασαν στην ολομέλεια της τάξης.

katagrafhIMG 8808IMG 8805paroysiash1

Τα αποτελέσματα ήταν αρκετά  ενθαρρυντικά κι ελπίζουμε ότι οι μαθητές μας θα υιοθετήσουν  πολλά από αυτά για τα οποία συζητήσαμε.

Ευχαριστούμε όλα τα παιδιά  και τους γονείς για την προσπάθεια.

 

“Τροφοδράσεις” από τους μικρούς “Ταπερίστας “του Νηπιαγωγείου Καναλίων Κέρκυρας.

Τη φετινή σχολική χρονιά η ενασχόλησή μας με τη διατροφή ξεκίνησε στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων στο θεματικό άξονα, Ζω καλύτερα Ευ Ζην με τίτλο:”Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής”.

Σκοπός του προγράμματος είναι  η εκπαίδευση των παιδιών στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.

Ταυτόχρονα συμμετείχαμε στο δίκτυο”ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ” και σε δράσεις του δικτύου, δίνοντας έμφαση στο σχολικό μας γεύμα (δεκατιανό) με στόχους:

  • Να αποκτήσουμε  υγιεινές διατροφικές συνήθειες.
  • Να επιλέγουμε  φρούτα και λαχανικά εποχής με προτεραιότητα σε τοπικά, βιολογικά προιόντα.
  • Να χρησιμοποιούμε  σκεύος  πολλαπλών χρήσεων.
  • Να μειωθεί η σπατάλη τροφής.

Αρχικά γνωρίσαμε τον Ρούλη τον Τροφούλη ο οποίος μας μίλησε για την αξία της υγιεινής διατροφής σε συνδυασμό με τη φυσική δραστηριότητα.

 

60eff32a 0f7d 476d 81b6 1516d6652e67

Ταξινομήσαμε τις τροφές σε υγιεινές και μη και γνωρίσαμε την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής.

                                                                                                                  .

6d08c238 7a39 45db 9779 15a11614984f             e18efc04 8e32 47f2 af40 a31bda04d546  ab0ef53f 6a3a 4fed 922a ce47cf76eb9f

 

Γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής φτιάχνοντας μία υγιεινή φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής.

81553ee0 a2d3 4d94 b478 3a5328860f29    fc7db2ea 08c4 43a4 9257 7180bbf503fd

Επισκέφθηκε το σχολείο μας μία διατροφολόγος  όπου μας έδωσε συμβουλές για υγιεινή διατροφή. Παίξαμε  παιχνίδια όπου  χωρίσαμε  τα τρόφιμα σε υγιεινά και μη και τελειώσαμε αυτή την ξεχωριστή μέρα ετοιμάζοντας ένα υγιεινό smoothie με φρούτα εποχής, γάλα και μέλι από τοπικό παραγωγό.

 

bc90cff5 f319 4c2a 9bc0 c4722550431c

f2fa1c57 35dc 4f28 9be3 1e55d9f5e47d

Μετά την επίσκεψη δημιουργήσαμε αφίσα με συμβουλές για υγιεινή διατροφή.

1bd0febd a6e3 4ac7 8a22 6e18de3b80ec

Συμμετείχαμε στη δράση: “ Συνταγές με άρωμα Χριστουγέννων και λίγα τροφοχιλιόμετρα”που διοργάνωσε το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Ιεράπετρας Νεάπολης Λασιθίου. Όπου παρουσιάσαμε τη συνταγή για τους παραδοσιακούς λουκουμάδες της Κέρκυρας  χρησιμοποιώντας υλικά από τοπικούς παραγωγούς και κερδίσαμε το 20 βραβείο.

1fe8f442 8e8a 491f aef8 4e761639b32e          5c685d16 c52d 4e46 a150 920c5774f9ce

Συμμετείχαμε στο επιμορφωτικό εργαστήρι για μαθητές που διοργάνωσαν  ΟΙ ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ με τίτλο: Μάγειρας θα γίνω”. Τα παιδιά ετοίμασαν το δικό τους δεκατιανό με προτεινόμενα υλικά που έφεραν από το σπίτι.

 

2b692a79 eb6f 4cce 92c5 e8de2506f6ce  5b67616a e79b 4480 b773 faa97177597e

Τέλος,  δόθηκαν πίνακες για να τους συμπληρώσουν  οι γονείς μαζί με τα παιδιά  σε σχέση με τις διατροφικές  συνήθειες σε ότι αφορά το δεκατιανό που φέρνουν στο σχολείο μετά την ενασχόληση μας με τη διατροφή.  Ομαδοποιήσαμε τα αποτελέσματα και συζητήσαμε με τα παιδιά αυτά που παρατηρήσαμε.

556c0145 86d2 46bb ac72 6d8eaa3afa3d  2fc65880 f971 467c 88be d425a251699c

Μετά από όλες αυτές τις δράσεις, με χαρά  παρατηρήσαμε ότι  βελτιώθηκαν οι διατροφικές συνήθειες των παιδιών.  Στο δεκατιανό τους κάνουν  πλέον πιο υγιεινούς διατροφικούς συνδυασμούς και χρησιμοποιούν  σκεύος πολλαπλών χρήσεων.

archeio lhpshs

Υπεύθυνες Νηπιαγωγοί : Φαβιάνου Ευγενία ,Νουτσοπούλου Δήμητρα, Τσίτσα Φανή.

 

 

 

Οι “ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ” του Νηπιαγωγείου Ιουλίδας Κέας

Φέτος σε συνεργασία με τους γονείς των μαθητών/-ητριών του σχολείου μας, υλοποιήσαμε δραστηριότητες που αναπτύχθηκαν με γνώμονα τρεις άξονες: α) Ποιότητα διατροφής, β) Τοπικά προϊόντα και γ) Μείωση σπατάλης των τροφίμων

Με χαρά και ενθουσιασμό ολοκληρώσαμε τη δράση και σας παρουσιάζουμε ορισμένες από τις δραστηριότητες.



Λήψη αρχείου

Οι μικροί Ταπερίστας του 63ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης συμμετείχαν στην ΕυρωπαϊκήΕβδομάδα Μείωσης Αποβλήτων με θέμα: «Μη δίνεις τροφή στην σπατάλη»

Ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμα του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης για συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή καμπάνια  φετινή δράση “Food_Waste_is_out of_Taste” (Μη δίνεις τροφή στη Σπατάλη) με τη δράση “Abracadabra the yummy soup”. Οι γονείς ήρθαν στο νηπιαγωγείο, έφεραν ότι λαχανικό είχαν διαθέσιμο στο σπίτι και φτιάξαμε όλοι μαζί μια νόστιμη σούπα. Όσο αυτή ήταν στη φωτιά δεχτήκαμε πολύτιμες συμβουλές για την υγιεινή διατροφή και την αποφυγή σπατάλης τροφής από  διατροφολόγο. Δεν παραλείψαμε να φτιάξουμε κρουτόν με τα ψωμάκια που είχαμε στην κατάψυξη (είχαν περισσέψει από εκδήλωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του συστεγαζόμενου 34ου Δ.Σχ.) τα οποία νοστίμεψαν τη σούπα μας ακόμα περισσότερο. Δεν δώσαμε τροφή στη σπατάλη γιατί δεν αφήσαμε ούτε ψιχουλάκι!

1 1 2 1 3 1 4 1 5 1 6 1 7 1 8

9 10

“Το Φθινόπωρο έδωσε το έναυσμα στους μικρούς Ταπερίστας του Τμ.1 του 63ου Νηπ. Θεσσαλονίκης να ξεκινήσουν το ταξίδι στο Σχολικό Δίκτυο Δράσης”

Με μεγάλη χαρά ξεκινήσαμε το Φθινόπωρο, τις δραστηριότητες για το Σχολικό Δίκτυο Δράσης  “Ταπερίστας” με στόχο την υγιεινή και βιώσιμη διατροφή. Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος, θα μάθουμε πώς μπορούμε να επιλέγουμε πιο υγιεινές τροφές, να καταναλώνουμε με υπευθυνότητα και να αξιοποιούμε τα τρόφιμα που έχουμε στο σπίτι χωρίς να τα πετάμε. Επίσης, θα ανακαλύψουμε τρόπους για να περιορίσουμε τη χρήση πλαστικών και άλλων συσκευασιών μίας χρήσης, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στα παιδιά να κατανοήσουν τη σημασία της βιωσιμότητας και της φροντίδας του πλανήτη μας.

1 23 4 5 6 7

 

Παρουσιάση “Μάγειρας θα γίνω” 7 Φεβρουαρίου 2025

Παρουσίαση ‘Μάγειρας θα γίνω’   των Νικολέτα Μπαλοδήμα και Φιλοθέη Γαλάνη, τελειόφοιτων φοιτητριών του τμήματος Επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, στα πλάισια των επιμορφωτικών εργαστηρίων για μαθητές της Α/θμιας.

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ_ΜΑΓΕΙΡΑΣ ΘΑ ΓΙΝΩ