Παρακάτω θα βρείτε τον σύνδεσμου του εκπαιδευτικού εργαστηρίου : ” Το δεκατιανό που προτιμώ” 5 Φεβρουαρίου 2025
https://padlet.com/kpearn2/padlet-7t12wbvm3m1nkepn
Παρακάτω θα βρείτε τον σύνδεσμου του εκπαιδευτικού εργαστηρίου : ” Το δεκατιανό που προτιμώ” 5 Φεβρουαρίου 2025
https://padlet.com/kpearn2/padlet-7t12wbvm3m1nkepn
Παρουσίαση ‘Μάγειρας θα γίνω’ των Νικολέτα Μπαλοδήμα και Φιλοθέη Γαλάνη, τελειόφοιτων φοιτητριών του τμήματος Επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, στα πλάισια των επιμορφωτικών εργαστηρίων για μαθητές της Α/θμιας.
Παρουσίαση στα πλαίσια των Επιμορφωτικών εργαστηρίων για μαθητές Α/θμιας
“Το δεκατιανό που προτιμώ” Ελένη Παρασκευοπούλου και Χαρίκλεια Δρυ, τελειόφοιτες φοιτήτριες του τμήματος Επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Την εβδομάδα που πέρασε, το 1ο τμήμα του νηπιαγωγείου μας συμμετείχε στα επιμορφωτικά σεμινάρια του Σχολικού Δικτύου Δράσης (Σ.Δ.Δ.) με τίτλο “Ταπερίστας 2025”
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Το δεκατιανό που προτιμώ
Θέμα εργαστηρίου ήταν η ορθή, διατροφικά, επιλογή και συνδυασμός τροφών του δεκατιανού γεύματος.
Η διαιτολόγος κυρία Ευαγγελία Φάππα, PHD
(Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Συντονίστρια Κοινωνικής και Συμπεριφορικής Αλλαγής, UNICEF Ελλάδας/Εντεταλμένη Διδάσκουσα, Τμήμα επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου )
μας παρουσίασε, με απλό τρόπο, τα τρόφιμα που θα πρέπει να
περιλαμβάνει ένα σχολικό γεύμα. (διάρκεια 10΄)
Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε σε φύλλο εργασίας με το σκίτσο ενός άδειου
φαγητοδοχείου το δεκατιανό που θα ήθελαν να έχουν την επόμενη ημέρα στο σχολείο τους.
Όταν τελειώσαμε με την εργασία μας, δόθηκε το δεύτερο
φύλλο εργασίας όπου απεικόνιζε το πιάτο της υγιεινής, μεσογειακής
διατροφής. Σε αυτό τα παιδιά κύκλωσαν όποιες, από τις τροφές που απεικονίζονταν, είχαν ζωγραφίσει στο φαγητοδοχείο τους.
Στη ζωγραφιά του δεκατιανού τους, υπάρχουν τροφές
από όλες τις ομάδες τροφών του πιάτου;
Έχουν περισσότερα λαχανικά και φρούτα από ότι
τροφές με πρωτεΐνη και υδατάνθρακες;
Στο παραπάνω tablet μπορείτε να δείτε τη συμμετοχή του σχολείου μας αλλά και των υπόλοιπων σχολείων και τα υγιεινά πρωινά των μικρών μας μαθητών!!
Το υγιεινό μου κολατσιό φυλλάδιο ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ.pdf
Στο παραπάνω pdf μπορείτε να δείξε προτάσεις για ένα υγιεινό κολατσιό απο ειδικούς επιστήμονες του Υπουργείου Υγείας
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μάγειρας θα γίνω
Θέμα εργαστηρίου ήταν η άσκηση σε βασικές δεξιότητες προετοιμασίας γεύματος καθώς και η ανάδειξη της θρεπτικής και βιολογικής αξίας συγκεκριμένων, υγιεινών επιλογών τροφής.
Κάθε μαθητής/τρια , ανάλογα με τις διατροφικές του προτιμήσεις, επιλέξε μία από τις 5 ομάδες υλικών για την παρασκευή ενός δεκατιανού, τις οποίες πρότεινε η κυρία Φάππα Ευαγγελία.
Η κυρία Φάππα εξήγησε τους λόγους για τους οποίους επέλεξε τα συγκεκριμένα συστατικά σε κάθε ομάδα υλικών (διάρκεια 10΄).
Αμέσως μετά τα παιδιά ανέλαβαν το ρόλο του μάγειρα και ετοιμάσανε το δεκατιανό τους με τα υλικά που είχαν επιλέξει και είχαν φέρει από το σπίτι τους.
Καθώς τα παιδιά ετοίμαζαν τα δεκατιανά τους… το λόγο πήραν τα ίδια στο σεμινάριο και μας είπαν το κολατσιό που επέλεξε και το λόγο που το έκανε…
Εμάς μας είδανε και οι μικροί μας φίλοι απο το 1ο Νηπιαγωγείο της Νέας Μεσημβρίας στη Θεσσαλονίκη και μας έστειλαν τη φωτογραφία μας
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ..
Τη βδομάδα που πέρασε το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στα επιμορφωτικά σεμινάρια του Σχολικού Δικτύου Δράσης (Σ.Δ.Δ.) με τίτλο
“Ταπερίστας 2025”
1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Το δεκατιανό που προτιμώ
Πως μπορούμε να κάνουμε μία ορθή, διατροφικά, επιλογή και έναν σωστό συνδυασμό τροφών του δεκατιανού γεύματος.
Είχαμε τη χαρά να ακούσουμε τη διαιτολόγο κυρία Ευαγγελία Φάππα, PHD
(Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Συντονίστρια Κοινωνικής και Συμπεριφορικής Αλλαγής, UNICEF Ελλάδας/Εντεταλμένη Διδάσκουσα, Τμήμα επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου )
να μας εξηγεί, με απλό τρόπο, τα τρόφιμα που θα έκαναν ένα σχολικό γεύμα υγιεινό και πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά.
Μετά μας δόθηκε ένα φύλλο εργασίας με το σκίτσο ενός άδειου
φαγητοδοχείου και ζωγραφίσαμε το ιδανικό δεκατιανό που θα θέλαμε να έχουμε την επόμενη ημέρα στο σχολείο μας.
Αφού γεμίσαμε το ταπεράκι μας με το αγαπημένο μας κολατσιό, δόθηκε το δεύτερο φύλλο εργασίας όπου απεικόνιζε το πιάτο της υγιεινής, μεσογειακής διατροφής. Σε αυτό κυκλώσαμε παρέα με τα παιδιά όποιες, από τις τροφές που απεικονίζονταν, είχαν ζωγραφίσει στο φαγητοδοχείο τους.
Αναρωτηθήκαμε….
Στη ζωγραφιά του δεκατιανού μας, υπάρχουν τροφές
από όλες τις ομάδες τροφών του πιάτου;
Έχουν περισσότερα λαχανικά και φρούτα από ότι
τροφές με πρωτεΐνη και υδατάνθρακες;
Στο tablet που παρατίθεται μπορείτε να δείτε τα υγιεινά πρωινά των μικρών μαθητών απο σχολεία που συμμετέχουν στο δίκτυο “ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ 2025!!
Το-υγιεινό-μου-κολατσιό_φυλλάδιο-ΥΠ.-ΥΓΕΙΑΣ.pdf
Στο παραπάνω pdf μπορείτε να δείτε προτεινόμενες ιδέες για ένα υγιεινό κολατσιό απο ειδικούς επιστήμονες του Υπουργείου Υγείας
2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μάγειρας θα γίνω
Σκοπός του εργαστηρίου ήταν η άσκηση των μαθητών μας σε βασικές δεξιότητες προετοιμασίας γεύματος καθώς και η ανάδειξη της θρεπτικής και βιολογικής αξίας συγκεκριμένων, υγιεινών επιλογών τροφής.
Τα παιδάκια μας, με κριτήριο τις διατροφικές του προτιμήσεις, επιλέξαν μία από τις 5 ομάδες υλικών για την παρασκευή ενός δεκατιανού, τις οποίες πρότεινε η κυρία Φάππα Ευαγγελία.
Η κυρία Φάππα με την έναρξη του εργαστηρίου εξήγησε τους λόγους για τους οποίους επέλεξε τα συγκεκριμένα συστατικά σε κάθε ομάδα υλικών
Ώρα να γίνουμε εμείς μάγειρες…
Ετοιμάζουμε το δεκατιανό τους με τα υλικά που έχουμε για να μπορέσουμε να φάμε….
ΆΚΟΥΣΑ, ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΕΛΙΚΑ..
Οι σαλάτες στο νηπιαγωγείο μας!
Τι πιο υγιεινό από μια σαλάτα εποχής!Δοκιμάζουμε τα λαχανικά του κήπου μας( μπρόκολο, μαρούλι και σπανάκι) και φυσικά τρώμε υπέροχες φρουτοσαλάτες με φρούτα φθινοπωρινά!
Και δεν σταματάμε εκεί…Πλησιάζοντας τα Χριστούγεννα και αξιοποιώντας την ροδιά της αυλής μας , φτιάχνουμε μαρμελάδα ρόδι , που την προσφέραμε ως χριστουγεννιάτικο δώρο στους γονείς!