Ολοκληρώνοντας τη συμμετοχή μας στο Σχολικό Δίκτυο Δράσης «Ταπερίστας», προχωρήσαμε στην αποτίμηση και αξιολόγηση του προγράμματος. Μέσω της ανακαλυπτικής και βιωματικής μάθησης και με επίκεντρο την ομαδοσυνεργατική διαδικασία και το παιχνίδι, τα παιδιά κατανόησαν σε μεγάλο βαθμό την αξία του υγιεινού και κυρίως σπιτικού δεκατιανού, την ανάγκη για χρήση σκευών πολλαπλών χρήσεων και εξάλειψη του φαινομένου της σπατάλης τροφής, προκειμένου για την προστασία του περιβάλλοντος και τη σημασία της επιλογής τον τοπικών και βιολογικών προϊόντων, για την οικονομική και περιβαλλοντική ενίσχυση κάθε τόπου. Τα συμπεράσματά μας αντλούνται τόσο από την επανάληψη της διερευνητικής φάσης (διερεύνηση και καταγραφή των καθημερινών πρακτικών των μαθητών σχετικά με το σχολικό τους γεύμα) , όσο και από την ενεργητική συμμετοχή τους στις δράσεις και τις καθημερινές λεκτικές τους αναφορές για το υπό διερεύνηση θέμα. Ως επισφράγιση των γνώσεων μας, στην τελευταία Φάση της Δράσης δημιουργήσαμε ενημερωτικό φυλλάδιο με τίτλο: «Οι συμβουλές του ταπερίστα». Σημειώνουμε και πάλι ότι η σχολική βαθμίδα του νηπιαγωγείου προωθεί την υγιεινή διατροφή ως στάση ζωής, ευνοεί την υιοθέτηση υγιεινού γεύματος στο σχολείο και πρακτικών με περιβαλλοντικό όφελος.