Τα θέματα με τα οποία καταπιαστήκαμε αφορούσανε το σχολικό γεύμα των μαθητών, τον τρόπο προμήθειάς του, το σκεύος ή τη συσκευασία μεταφοράς του, την ποσότητα, ποιότητα και τη γεωγραφική εγγύτητα των υλικών, την επιλογή των κατάλληλων τροφίμων για τις ενεργειακές ανάγκες και την υγεία των μαθητών.
Αρχικά, οι μαθητές κατέγραψαν τις καθημερινές τους πρακτικές σχετικά με το σχολικό τους γεύμα και σημειώσανε τα αποτελέσματα. Ομοίως, έγινε καταγραφή σχετικά με τα σκεύη μεταφοράς των τροφίμων και των ροφημάτων. Τα αποτελέσματα της έρευνας και τα συμπεράσματα που βγήκαν αποτυπώθηκαν με γραφήματα.
Έπειτα, ακολούθησε ενημέρωση και συζήτηση για το σχολικό γεύμα, τα σκεύη μεταφοράς, τους σωστούς, διατροφικά, συνδυασμούς τροφίμων, την ποσότητα της τροφής, την εποχικότητα των φρούτων και λαχανικών και την κατανάλωσή τους τη σωστή εποχή και την θρεπτική αξία των τροφών. Παρακολουθήσανε βίντεο, διαβάσανε βιβλία, ζωγραφίσανε και τραγουδήσανε. Επισκεφθήκαμε την λαϊκή αγορά και όλοι μαζί ετοιμάσαμε το δεκατιανό μας. Πολλές φορές στη διάρκεια του προγράμματος επιδείκνυαν με περηφάνια το σχολικό γεύμα τους που κρίνανε πως πληρούσε τα κριτήρια ενός υγιεινού δεκατιανού. Τα αποτελέσματα ήταν αρκετά ενθαρρυντικά κι ελπίζουμε ότι οι μαθητές μας θα υιοθετήσουν πολλά από αυτά για τα οποία συζητήσαμε.
Αρκετές από τις δράσεις μας δημοσιεύτηκαν, κατά καιρούς στην ιστοσελίδα του Σχολείου και όλα μαζί στην παρακάτω παρουσίαση:
https://sway.office.com/hOIosnzlIxkzWVa5
Οι εκπαιδευτικοί: Αθηνά Θανασιά και Βάια Κεραμίδα