Διερευνούν, καταγράφοντας τις καθημερινές τους πρακτικές σχετικά με το σχολικό τους γεύμα, αν συνηθίζουν το σπιτικό δεκατιανό ή την προμήθειά του από κατάστημα ή από το κυλικείο του σχολείου τους, αν το μεταφέρουν σε σκεύος ή σε συσκευασία, πώς διαχειρίζονται το υλικό συσκευασίας του, ποιες τροφές προτιμούν .
Βγάζουν συμπεράσματα για τις προσωπικές αλλά και ομαδικές συνήθειες σχετικά με το δεκατιανό.
Μετά από αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με την υγιεινή διατροφή, ενημέρωση, επαφή με σχετικά παραμύθια κάνουν σχετικά φύλλα εργασίας και διαδικτυακά παιχνίδια.
- Μοιράζονται φωτογραφίες από περιοδικά και ζωγραφιές στους μαθητές ώστε να ξεχωρίσουν τις ωφέλιμες από τις βλαβερές τροφές
- Οι μαθητές φέρνουν στο σχολείο σπιτικό υγιεινό δεκατιανό και καταγράφουν τις νέες τους διατροφικές συνήθειες. Το ετοιμάζουν κατά προτίμηση οι ίδιοι ή με τη βοήθεια μελών της οικογένειάς τους .
Το μεταφέρουν σε σκεύη πολλαπλών χρήσεων τα οποία θα είναι κατάλληλα για την ασφαλή φύλαξη των γευμάτων και την υγεία των μαθητών
Επιλέγουν κατά προτίμηση τοπικά, αν είναι εφικτό βιολογικά, προϊόντα .
Επιλέγουν σωστούς, διατροφικά, συνδυασμούς τροφίμων .
Ελέγχουν αν η ποσότητα της τροφής που προμηθεύονται καθημερινά είναι όση χρειάζονται .
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Τράκα Βασιλική – Έφη Πήττα